یکی از سکانس های به یادماندنی فیلم« یه حبه قند» که در آن هدایت هاشمی نوحه معروف «بنشین تا به تو گویم زینب» را زمزمه می کند، پربازدید شده است.

یه حبه قند

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از سکانس های به یادماندنی سینمای ایران که مورد توجه مخاطبان و تحسین منتقدان قرارگرفته سکانسی از فیلم «یه حبه قند» ساخته رضا میرکریمی است که در آن هدایت هاشمی نوحه «بنشین تا به تو گویم زینب» را زمزمه می کند. این نوحه خوانی گریه دیگر بازیگران از جمله فرهاد اصلانی را در آن سکانس به دنبال دارد.

فیلم «یه حبه قند» به نویسندگی و کارگردانی رضا میرکریمی در بهمن ۱۳۸۹ در بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت ۴ جایزه از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای ریما رامین‌فر شد. این فیلم نماینده ایران برای بخش بهترین فیلم خارجی‌زبان در هشتاد و پنجمین دوره جوایز اسکار بود اما برای نامزدی این جایزه انتخاب نشد. طراحی اعلان این فیلم را عباس کیارستمی ساخته و آگهی‌های تلویزیونی آن را مجید مجیدی ساخته است.

 رضا کیانیان، نگار جواهریان، فرهاد اصلانی، اصغر همت، هدایت هاشمی، شمسی فضل‌اللهی و ریما رامین‌فر از بازیگران «یه حبه قند» هستند.

کد خبر 696153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha