مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جوان ۲۲ ساله خبر داد که به بهانه انتقام‌جویی اقدام به زورگیری کرده بود.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سیدقاسم موسوی‌فر رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و سوم اردیبهشت پرونده‌ای با موضوع زورگیری در کلانتری ۱۳۲ نبرد تشکیل شد و برای کشف و پی‌جویی جرم، پرونده به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: پس از انجام تحقیقات از شاکی او گفت که ساعت ۲۳:۳۰ بیست و دوم اردیبهشت امسال در حال ترک محل کار خود و سوار شدن به خودرو بودم که راکب یک دستگاه موتورسیکلت پس از ضرب و جرح اقدام به سرقت گوشی تلفن همراهم به ارزش ۵۰ میلیون تومان کرده و متواری شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: با حضور کارآگاهان و بررسی دوربین‌های مشرف به محل وقوع سرقت، در تحقیق از شهود و مطلعین سرنخ‌های متعددی بدست آمد و از طریق اقدامات پلیسی متهم به هویت جواد، ۲۲ ساله، شناسایی شد که با هماهنگی مرجع قضائی طی یک علمیات غافلگیرانه پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی گوشی مسروقه شاکی کشف شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار کرد که شاکی مدیر موسسه زبان است و با او بد رفتاری داشته که ترتیب نقشه سرقت به قصد انتقام گیری از وی را می‌کشد و با مصدومیت مال باخته تلفن همراهش را سرقت می‌کند. متهم  روانه زندان شد.

کد خبر 696116
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha