رئیس‌جمهور گفت: امروز ملت‌های مسلمان منطقه عمیقاً از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند و خط اصلی و اساسی در مواجهه با این رژیم را مقاومت می‌دانند.

رییسی و نخاله

به گزارش همهشری‌آنلاین، سیدابراهیم رئیسی ظهر در دیدار با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مقاومت را منطق برتر و در نهایت پیروز دانست و گفت: امروز مقاومت هم به عنوان یک ایده قابل دفاع است و هم در میدان عمل نتیجه داده است.

رئیس‌جمهور با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی، افزود: نه قراردادهای به‌اصطلاح صلح، بلکه «طریق نورانی مقاومت» توانسته دشمن را مستأصل و زمین‌گیر و حامیان رویکرد مقاومت در دنیا را امیدوار کند.

رئیسی با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای منطقه، گفت: تصور رژیم صهیونیستی این بود که ‌با عادی‌سازی و برقراری روابط با این کشورها می‌تواند برای خود امنیت ایجاد کند در حالی که این اقدامات به هیچ وجه برای صهیونیست‌ها امنیت‌ساز نبوده و نخواهد بود، چراکه آنها شناخت و پیش‌بینی درستی از منطقه و آینده تحولات ندارند.

وی حمایت از فلسطین و مقاومت را سیاست قطعی و مسلم جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ما در تحقق پیروزی مقاومت فلسطین و آزادسازی قدس شریف که آرزوی شهید سلیمانی و همه شهدای مقاومت است، تردید نداریم.

رئیس‌جمهور در ادامه حمایت ملت‌ها از مسئله فلسطین را بزرگترین مانع در مقابل سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه عنوان کرد و افزود: امروز ملت‌های مسلمان منطقه عمیقاً از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند و خط اصلی و اساسی در مواجهه با این رژیم را مقاومت می‌دانند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری حضوری پررنگ و قدرتمند در منطقه و جهان دارد و تردیدی نیست که رویکرد شخص رئیس جمهوری اسلامی ایران در تقویت ارتباط با کشورهای منطقه و ایستادگی در مقابل سلطه‌گران در این زمینه نقش بسزایی داشته است.

«زیاد نخاله» در ادامه با ارائه گزارشی از توانمندی‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده در فلسطین، به انفعال رژیم صهیونیستی در مقابله با نیروهای مقاومت به‌ویژه در غزه و کرانه باختری اشاره کرد و افزود: امروز مقاومت فلسطین افزون بر حضور قدرتمند در غزه، حضوری پررنگ در کرانه باختری دارد که این مسأله در آینده به افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی و تغییر معادلات در فلسطین منجر خواهد شد و این دستاوردها به برکت حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت حاصل شده است.

وی ضمن ابراز تأسف از اقدام برخی کشورها در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: خوشبختانه ابتکار عمل نیروهای مقاومت اسلامی در فلسطین موجب شده اهداف رژیم صهیونیستی در نزدیک شدن به برخی کشورهای عربی منطقه تحت تاثیر قرار گیرد.

زیاد نخاله افزود: امروز محور مقاومت با دستاوردهای چشمگیر، قدرتمندتر از هر زمانی می‌درخشد. بی‌تردید استمرار این مسیر موجب تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد و به برکت حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و خصوصا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پیروزی نزدیک است و ان‌شاءالله همه با هم وارد قدس خواهیم شد.

کد خبر 695785
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha