شبکه شاد با هدف عدالت آموزشی و کمک به داوطلبان کنکور مجموعه‌ای را فراهم آورده است تا داوطلبان با مراجعه به آن اطلاعات کاملی درباره رشته‌های مختلف و آینده شغلی آن، چگونگی انتخاب رشته و همچنین معرفی رشته‌های پرمتقاضی و شرایط قبولی آن به دست آورند.

انتخاب رشته

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه شاد در راستای عدالت آموزشی و کمک به داوطلبان کنکور مجموعه‌ای را تحت عنوان «راهنمای انتخاب رشته» آماده کرده است تا داوطلبان با مراجعه به آن اطلاعات کاملی درباره رشته‌های مختلف و آینده شغلی آن، چگونگی انتخاب رشته و همچنین معرفی رشته‌های پرمتقاضی و شرایط قبولی آن، به دست آورند.

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، انتخاب رشته یکی از مهم‌ترین مراحل کنکور سراسری محسوب می‌شود زیرا از جهات مختلف در آینده شغلی و تحصیلی افراد تاثیرگذار است. به همین دلیل بسیاری از داوطلبان به دنبال مشاوره‌های حرفه‌ای و تخصصی جهت قبولی در رشته و مرکز دانشگاهی مورد علاقه خود هستند، موضوعی که عموما نیازمند صرف هزینه بالا است.

داوطلبان با مراجعه به اپلیکیشن شاد و انتخاب گزینه «راهنمای انتخاب رشته: انتخاب اول» می‌توانند به صورت رایگان در قالب‌های مختلفی مثل پخش زنده ویدئویی، کلیپ‌های کوتاه آموزشی، اینفوگرافیک و محتوای متنی اطلاعات کاملی درباره رشته‌های مختلف و آینده شغلی آن‌ها، چگونگی انتخاب رشته مناسب و همچنین معرفی رشته‌های پرمتقاضی و شرایط قبولی آنها به دست آورند.

پخش زنده برنامه‌های مشاوره انتخاب رشته با حضور مشاوران برتر کشوری که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش هستند، برگزار می‌شود.

دفترچه انتخاب رشته روز جمعه چهاردهم مرداد منتشر خواهد شد و داوطلبان مجاز می‌توانند از روز دوشنبه هفدهم تا روز شنبه بیست و دوم مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فرم انتخاب رشته کنکور سراسری خود را تکمیل کنند.

کد خبر 695688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha