واحد «نوپو» یگان ویژه در عملیاتی ۳ ساعته برای نجات جان یک گروگان در اردبیل موفق شد گروگانگیر را بدون آسیب به گروگان دستگیر کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، عملیات ۳ ساعته واحد نوپو برای دستگیری گروگانگیر و رهایی گروگان در بامداد روز گذشته با موفقیت به پایان رسید. سرهنگ جاوید امیرانلوی فرمانده یگان ویژه اردبیل گفت: بامداد روز گذشته در روستای صومعه اردبیل شخصی پس از درگیری با یکی از هم‌روستایی‌هایش اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرد که بعد از زخمی شدن هم‌روستایی‌اش، همسر خود را گروگان گرفت و با شکستن شیشه‌های منزل اقدام به تیراندازی کرد.

با اعزام واحد رهایی گروگان و تیم پشتیبان به محل گروگان‌گیری، ابتدا منطقه قرق شد و پس از چینش عوامل پشتیبان و جای‌گیری عوامل نوپو و اشرافیت کامل نسبت به گروگان‌گیر و اخذ دستورات لازم قضایی نسبت به انجام مذاکره با شخص متهم اقدام شد. مذاکره به مدت دو ساعت طول کشید که گروگانگیر رغبتی به تسلیم شدن نداشت و بلافاصله واحد نوپو با دستور سلسله مراتب با استفاده از اصل غافل‌گیری اقدام به دستگیری فرد گروگانگیر کردند. گروگان در این حادثه بدون هیچ آسیبی آزاد و گروگانگیر نیز از ناحیه شانه سمت راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بعد از مداوا تحویل مراجع قضایی شد.

در این زمینه ببینید:

کد خبر 695488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha