بازیگر فیلم اکشن، در یک صحنه زد و خورد، دچار جراحت شد و شب را در بیمارستان سپری کرد.

آرون تیلور جانسون

به گزارش همشهری آنلاین، آرون تیلور جانسون، بازیگر امریکایی، بدلکاری‌های نقشش در فیلم قطار سریع‌السیر (Bullet Train) را زیادی جدی گرفت و در حین فیلم‌برداری دچار افت قند خون و جراحت شد.

این بازیگر فاش کرد که به خاطر رژیم غذایی کتوژنیک، سطح قند خونش پایین بود و پس از آسیب‌دیدگی سر صحنه فیلمبرداری از هوش رفت. 

آرون تیلور گفت: «در حال فیلمبرداری یک سکانس دعوا بودیم که من را به گوشه‌ای پرت کردند. به جایی برخورد کردم که هیچ بالشتکی آن‌جا نبود، و تکه‌ای از دستم کنده شد. من به معنای واقعی کلمه بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم پرسیدم که باید دوباره آن صحنه را فیلمبرداری کنیم، که گفتند نه باید بروی بیمارستان و دستت را بخیه بزنی. من آن شب را در بیمارستان گذراندم.» 

تیلور جانسون به شوخی گفت: «می‌دانی، وقتی برای فیلمی از دیوید لِیچ داوطلب می‌شوی، باید بدانی که قرار است چند زخم جنگی هم برداری.»

برد پیت همبازی آرون تیلور جانسون که ۹۵ درصد از بدلکاری‌های خود را در صحنه‌های مبارزه فیلم، با الهام از جکی چان اجرا کرد، در مراسم فرش قرمز این فیلم خاطرنشان کرد که او دچار هیچ آسیبی نشده است. 

تیلور جانسون قبلا به مجله HERO توضیح داده بود که ابتدا تصور می‌شد قطار سریع‌السیر یک فیلم اکشن با درجه R و با فضایی تیره و تار باشد، اما در نهایت تصمیم بر این شد که ستارگان، این فیلم را به یک فیلم مهیج و سرگرم‌کننده تبدیل کنند. 

تیلور جانسون گفت: «نمی‌دانم چطور، اما فیلم تبدیل به کمدی شد! همه ما فقط می‌خندیدیم. کارگردان واقعا آماده بازی و ماجراجویی بود. ما لحظات فوق‌العاده‌ای را سپری کردیم.»

او اضافه کرد که به دلیل اقدامات احتیاطی COVID-۱۹، «عجیب‌ترین فیلمی بود که من در آن بازی کرده‌ام.» 

تیلور جانسون گفت «ما هر روز آزمایش می‌شدیم، ماسک‌ داشتیم و اجازه نداشتیم با یکدیگر تعامل داشته باشیم. نمی‌توانستیم با هم دست بدهیم و یا در پایان کار، هم‌بازی را در آغوش بگیریم. فضایی عجیب بود، باید به قر کافی خوش‌شانس بودید که صمیمیتی در گذشته داشتید و در آن زمان، بر همان صمیمیت قدیمی تکیه می‌کردید.»

منبع: ترجمه از ایندی‌وایر با کمی تغییر. 

کد خبر 695482

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha