دادسرای یزد در اطلاعیه ای از اعلام دستور برای شناسایی متهمان توهین و درگیری در قطار تهران - یزد نسبت به یکی از بانوان محجبه خبر داد.

قطار - ریل آهن

به گزارش همشهری آنلاین، دادسرای یزد با صدور اطلاعیه ای از تشکیل پرونده و تعقیب متهمین توهین و درگیری در قطار تهران - یزد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی گزارش توهین و درگیری چند نفر نسبت به یکی از بانوان محجبه در قطار تهران - یزد و دهن کجی نامبردگان و رئیس قطار به موضوع حجاب، دادسرای یزد نسبت به احضار رئیس قطار و دستور شناسایی متهمان اقدام کرد.

با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است.

جزئیات ماجرای درگیری؛ ضرب‌وشتم بانوی محجبه در قطار

 یک زن بی حجاب در قطار ۶۲۰ تهران - یزد به بانوی محجبه و معلم یزدی که از همایش کشوری معلمان نخبه انقلابی در حال بازگشت به یزد بود حمله ور شد تا روسری و چادر او را بردارد.

خانم زینب جعفری شاغل در آموزش و پرورش ناحیه دو یزد و فرزند شهید علی جعفری در خصوص ماجرای دو شب گذشته قطار ۶۲۰ تهران- یزد به حوزه نیوز گفت: برای شرکت در همایش معلمان نخبه انقلابی کشور به همراه چند نفر از همکاران به تهران رفته بودیم و دو شب گذشته (هشتم مرداد ۱۴۰۱) در سالن اتوبوسی قطار ۶۲۰ در ساعت ۲۱:۵۵ عازم یزد شدیم.

وی افزود: من به همراه سه نفر از همکارانم در سالن شماره شش مستقر شدیم که در این سالن چند بانوی بی حجاب هم حضور داشتند و در سالن به رفت و آمد می پرداختند.

معلم یزدی ادامه داد: من و همکارانم هیچ تذکری به خانم های بی حجاب ندادیم، ولی بعد از دو ساعت با توجه به افزایش پوشش‌های بی حجاب بانوان به بیرون از سالن قطار رفتم و از مأمور قطار به عنوان متولی قانون خواستم که به آنان تذکر دهد تا حجاب خود را رعایت کنند ولی با توجه به بی توجهی مأمور و سرمهماندار به سراغ رئیس قطار رفتم. رئیس قطار در واکنش به درخواست من گفت «شما چه کاره هستید؟ تفکرات شما مشکل دارد و ما مشکلی با بی حجابی این افراد نداریم؛ اگر می خواهید به سالن دیگری بروید» که من قبول نکردم و گفتم صورت مسئله را پاک نکنید.

وی افزود: وقتی به ایستگاه کاشان رسیدیم، من و همکارانم در حالی که از اقدام مسئولین قطار برای بهبود وضعیت حجاب سالن قطار نا امید شده بودیم، بعد از گرفتن عکس سلفی از خود، در راهروی سالن قطار یکی از زنان بدحجاب به سمت من حمله ور شد و ابتدا چادر را از سر من کشید و سپس می خواست روسری من را بکشد که متوجه نیت او شدم و روسری خودم را محکم چسبیدم که دستم با ناخن‌های خانم بی حجاب زخمی شد و مورد فحاشی و کتک او قرار گرفتم. یکی از همکارانم نیز خواست به من کمک کند که او هم نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت؛ در آن لحظه خداوند قدرتی به من داد تا در برابر خانم بدحجاب که جثه قوی تری نسبت به من داشت روسری خود را حفظ کنم.

فرزند شهید جعفری تصریح کرد: متأسفانه هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این ماجرا بودند به کمک ما نیامدند.

وی افزود: پس از لحظاتی سرمهماندار و رئیس قطار به داخل سالن آمدند و من را مقصر ایجاد اختلال در نظم عمومی خطاب کردند و رئیس قطار گفت «باید در این ایستگاه کاشان (ساعت یک بامداد ۹ مرداد) پیاده شوید» و من نامه کتبی برای پیاده شدن از رئیس قطار خواستم چون جرمی مرتکب نشده بودم که او قبول نکرد و چند دقیقه بعد پلیس ایستگاه قطار کاشان برای بازداشت من به داخل سالن آمد و مدعی بازداشت بنده شد و بعد یک برگه سفید بدون نوشتن هیچ کلمه ای به من داد تا آن را امضا کنم که به هیچ عنوان قبول نکردم.

خانم جعفری افزود: مأمور قطار کاشان وقتی دید من برگه سفید را امضا نمی کنم گفت «به من اعتماد نداری؟» و من گفتم خیر و او در پاسخ من را مورد بی احترامی قرار داد و تهدیدم کرد.

معلم یزدی ادامه داد: به رئیس قطار گفتم اگر من را بازداشت کنید و نتوانید جرم من را ثابت کنید آن وقت از شما شاکی می شوم و او گفت «هیچ غلطی نمی توانی بکنی» و چون رئیس قطار مدرکی برای اثبات حرف خود نداشت خانم بدحجاب را به سالن دیگری هدایت کرد تا صورت مسئله را پاک کند.

خانم جعفری گفت: وقتی به یزد رسیدیم در بدو ورود به همراه همکاران و چند نفر از شاهدان عینی به حراست راه آهن یزد رفتیم و ماجرا را گفتیم و شکایت کردیم.

وی تصریح کرد: در ایستگاه قطار چند نفر از مسئولان راه آهن از جمله مدیرکل راه آهن و مسئول حراست و چند نفر از خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان و طلاب و فرماندهی پلیس راه آهن حضور یافتند و با پیگیری‌های تلفنی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مسئول دفتر امام جمعه یزد، سپاه پاسداران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعتراض خود را نسبت به این اتفاق اعلام کردند.

این بانوی یزدی افزود: با مراجعه به نیروی انتظامی از رفتار پلیس ایستگاه قطار کاشان شکایت کردم و حتی مسئولین نظامی و انتظامی از جمله سپاه اصفهان، و فراجا اصفهان پیگیر ماجرا شدند و با توجه به شواهد و قرائن و سوابق قبلی بانوی بدحجاب، مأمور پلیس ایستگاه کاشان به همراه مسئولین قطار مقصر شناخته شدند.

جعفری گفت: کتک خوردن ما به خاطر حجاب و به خاطر امر به معروف و نهی از منکر مهم نیست بلکه ما بانوان محجبه و خانواده شهدا و بسیجیان مطالبه جدی خون شهدا و حفظ حجاب بانوان و حفظ امنیت بانوان محجبه در اماکن عمومی، که این دومین اتفاق بعد از اتفاق ضرب و شتم دختر محجبه در اتوبوس شهری تهران می باشد؛ از همه مسئولین خواستاریم و تا پای جانمان این قضیه را پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 695283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 493
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 681
  • صراط سلیم IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    حجاب نص صریح قران وقانون کشورمان جهت حرمت نهادن به مقام زن است.از وصایای شهدای عزیزکشورمان بود که میگفتند ومینوشتند که خواهرم حجاب تو کوبنده تر از خون من است.اگر امر به معروف نمی کنیم لااقل از مظلوم دفاع کنیم.زنی که قدر خودرا بداندوحرمت خودرا حفظ کند ارزشمند است.
    • نرگس IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      شمایی که میای منفی میزنی به نظرات دفاع از حجاب اگه از منافق های آلبانی نشین دربه‌ در و بدبخت و یا از مزدور های رسانه ای که بابت فعالیت پول میگیرن هستی که خاک بر سرت ولی اگر از مردم همین مملکت هستی برو ببین چیکار کردی و کجای کار رو غلط رفتی که به این حال و روز افتادی که نجابت و حجاب و عفت خانم ها اینقدر بهت فشار میاره در ضمن عموم مردم این مملکت با غیرت و طرفدار حجاب هستن و نمی‌خوان ناموسشون زیر دست نره خر های هوسران و پست باشه
    • US ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      در صورت امکان این نص صریح قران را به ما هم نشان بدهید تا از گمراهی درامده و هدایت شویم البته لازم به ذکر است اینجانب پیامبر نیستم و گمان نکننم شما هم پیامبر باشید یا همسر پیامبر باشید اگر هم باشید مسلما پیامبر مخاطب ایه مزبور نیستید و مطلبی دیگر خداوند دستوررقربانی کردن و سربریدن فرزند را هم داده (اسماعیل ذبیح الله) چرا شما فرزندان خود را قربانی نمیکنید و به نص صریح قران عمل نمیکنید
    • مرتضی IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      سلام ممنون میشم ،آدرس دقیق را برای مراجعه به قرآن کریم جهت حجاب و برخورد با بی حجاب و اینکه بشه دستور خداوند را در خصوص حد پوشش مجاز دریافت نمود را بفرمایید.تشکر
    • مهدی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      بی زحمت اون آیه که درباره ی چگونگی پوشش زن هست و در قرآن آمده را معرفی کنید مردم مطالعه کنم🤔🤔
    • صراط غیر مستقیم IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      درسته که رییس قطار برکنار شده، اما شانس اورده و چند تا دختر خوشگل و ترگل پیدا کرده، و دل اون ها را به دست اورده و الان داره کیف و لذت می بره
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      قضاوت فقط برای خداوند ،،،،خود حضرت محمد گفت دین من اجبار نیست ،، اما زمانی که در مملکت اسلامی زندگی می‌کنی باید از قانون پیروی کنید و قانون ایران اسلامی میگوید نباید بی حجابی اونم در ملأ عام باشه حالا در مهمانی خصوصی به خود شخص مربوط ،،یا علی.
    • رضا IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      میشه بفرمایید چرا باید امر به معروف و نهی از منکر کرد؟؟؟ چرا از مسؤولین کشور امر به معروف و نهی از منکر ( اختلاس و دزدی ) نمیکنید؟؟؟ جواب بدهید
    • Diamontor IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      42 20
      از اونجایی که همه به اینترنت دسترسی دارین نیازی نیست از ایشون بپرسید کجای قران درمورد حجاب نوشته
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      43 10
      بعد از گرفتن عکس سلفی از خود، در راهروی سالن قطار یکی از زنان بدحجاب به سمت من حمله ور شد
    • الهه IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      32 68
      در ادامه: تا بيماردلان در شما طمع كنند و سخن شايسته بگوئيد و در خانه هاى خود بمانيد و مثل دوران جاهليت ميان مردم ظاهر نشويد. دو آيه فوق گرچه خطاب به زنان پيامبر اكرم (ص ) است، ولى بانوان ديگر نيز در حكم و معنا با آنها شريك هستند، و راز خطاب به آنها به خاطر الگو قرار دادن آنها است و بخاطر تاكيد بيشتر است. مثلاً بقول خودمان به در مى گويند كه ديوار بشنود، و الا بانوان پيغمبر مبرّا هستند… در آيه نخست به يكى از دستورهاى حفظ حريم عفّت دستور داده شده كه زنان با ناز و كرشمه و صداى نرم و تهيج انگيز سخن نگويند، تا كساني كه دلشان بيمار است به طمع هوسهاى جنسى بيفتند، بلكه به خوبى و شايستگى سخن بگويند. در آيه دوم سخن از حجاب و پوشش به ميان آمده و بيانگر آن است كه برهنگى و رعايت نكردن حجاب از شئونات عصر جاهليّت بوده و شما با هتك حريم حجاب، جاهليت ديگرى بوجود نياوريد. اینم از آیه قرآن اگه شک دارید برید خودتون ترجمه کنید. حرف آخرهم اینکهحجاب سلیقه ای نیست بعد از بررسی آیات قرآن و پی بردن به اهمیت امر حجاب که امری سلیقه ای و منطقه ای و… نیست بلکه دستور مستقیم خالق و فرمانروای عالم است،
    • حسینی IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      46 72
      سلام.بخشی از آیات حجاب برای روشندلان وکوردلان احزاب ۳۲ احزاب ۳۰ احزاب۵۳ احزاب۵۹ نور۳۰ و۳۱ و... البته این روهم بگم اون کسی که خودشو زده به خواب وحرف قرآن ناطق که علما باشن قبول نداره به گزاف دنبال مستند قرآن مکتوب میگرده.
    • احمد IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      55 82
      در جواب کسایی که دنبال نص قرآن بودن ، این یه موردش : «يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لأزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلابِيبِهِنَّ ذَلِكَ أَدْنَى أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا》سوره احزاب آیه ۵۹ اي پيامبر! به همسران و دختران و زنان مؤمنان بگو: روسری‌های بلند خود را بر خويش فرو افكنند (طوري كه زير گلو و سفيديهايشان پيدا نباشد) اين كار براي اين كه شناخته شوند و مورد اذيت (اهل فسق و فجور) قرار نگيرند، بهتر است، (و اگر تاكنون خطا و كوتاهي از آنها سرزده توبه كنند) خداوند همواره آمرزنده و رحيم است
    • شهروند IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      8 12
      قرآن یک بار مشخصا به پیامبر گفته به همسرانت و زنان مومن گفته حجاب کنن نگفته همینو قانون کن و به غیر مسلمان و ادیان دیگه هم بگو حجاب ما واسه شما هم اجباریه
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      2 1
      آیه ۳۱ سوره نور را "آیه حجاب" می‌گویند؛ زیرا خداوند در آن، پوشش را بر زنان واجب کرده است: (وقل للمؤمنات یغضضن من ابصارهن ویحفظن فروجهن ولا یبدین زینتهن الا ما ظهر منها ولیضربن بخمرهن علی جیوبهن…)؛ "و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را(از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش(فرو) اندازند " در آیه ۵۹ سوره احزاب نیز به ضرورت حجاب تصریح شده است؛ با این تفاوت که آن جا "جلابیب" (جمع جلباب) و در این آیه "خمر" (جمع خمار) آمده است. "خمار" یعنی مقنعه و روسری و "جلباب" یعنی لباس بلند و گشاد است.
  • صادقی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    سلام باید جلوی گستاخی این افراد بی بند وبار گرفته شود یا نه باز هم تکرار خواهد شد اینبار با شیوه بدتر باید مسببین این بی احترامی مجازات شوندخانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستن
    • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      هیچکس حق نداره به عقاید دیگران توهین کنه ،
    • سعید IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      متاسفانه با یک مصاحبه از خواهران باحجاب نمیشه قضاوت کرد باید حرفهای رییس قطار و بقیه هم شنیده بشه این عین بی عدالتیه که یکطرفه به قاضی بریم
    • شکیب IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      شما که میفرمایید هیچ کس حق ندارد به عقاید دیگران کاری نداشته باشد..پس مخلف دانش هم نباید بود چون اینها هم اعتقاد دارند با کشتن چند شیعه به بهشت می‌روند.......
  • زارعی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    فقط میگم متاسفم
    • مرتضی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      آقا حجاب رو به منافقین ربط میدند وتا حرف میزنی میشی منافق و اغتشاشگر،و هرچه از دهنشون در میاد میگن و بعد توقع دارند هادی وآمر به معروف باشند ، تو اول ادب یاد بگیر و آسمان و ریسمان نکن و بعد ببینیم چی میگی
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      26 64
      اردوگاه اشرفی ها با کامنت هاتون سریع علیه حجاب موضع گرفته و خودشونو بلند گوی مردم جا میزنن بدانید ای منافقین زهی خیال باطل بدانید که آینده از آن حزب اللهی هاست
    • مریم IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      41 49
      جناب آقای مرتضی اونی که باید ادب یاد بگیره شما هستید که از بی حیایی و بی حجابی دفاع میکنید . چی به امثال شما میرسه که اینقدر دنبال برهنه کردن ناموس مردم هستید؟ در ضمن به اعصابت مسلط باش و یه لیوان آب خنک بخور تا پس نیفتادی خانم های محترمی که این مطالب رو میخونید خوب نگاه کنید بعضی از این آقایون چطور از حجاب خانم ها ناراحت هستن میبینید چه جلز و ولزی میکنن؟ ما خانم ها خیلی ارزشمند هستیم . چرا باید خودمون رو برای همچین افرادی نمایش بدیم؟ ما چه نیازی به نگاه اینجور افراد که دنبال استفاده ابزاری از زن هستن داریم؟
  • محمد حسین IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    سلام و درود بر روح شهدا خصوصاً شهید جعفری که چنین فرزندی مدافع اسلام و حجاب پرورش دادند و ادامه دهنده راه شهدا هستند
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      اون خانم بی حجاب غلط کرده که به ایشون بی احترامی کرده و رییس و دیگر افراد مقصر هم همینطور . اگر نمیتونن وظیفه خودشون رو انجام بدن باید اخراج بشوند و کار را به اهلش واگذار کنند .
  • سعید IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    اگرمسئولین برای برطرف شدن این مشکلات اقدامی نکنندکارسخت خواهدشد
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    درود بر شما معلم با حجاب و انقلابی ،خدا رو شکر که بانوان با غیرت و با شرافتی مثل شما ها توی جامعه ما هستید که از خون شهدا دفاع کنید لعنت به اون مسول بی لیاقتی که توی جمهوری اسلامی از بی حجابی و ضد ارزش حمایت میکنه
  • M IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    اللهم عجل الوليك الفرج🤲🏻🤲🏻
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      درود بر قانون و درود بر مسوولین قطار که حقوق مسافر رو زیر پانگذاشت
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      بله تمام مشکلات از حجاب خانمها منشا میگیرد بدحجابها ودزدان هم برون کانادا
    • سهیل IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      الان دقیقا شما طرف کی هستید باناموس ها یا بی ناموس ها. طرف امام حسین هستید یا یزید
    • محمد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      وقتی به دعا برای ظهور امام زمان عج منفی میدن دیگه جایی برای صحبت نمیماند هرچند که بعضی از مسئولین هم آنقدر بد عمل کردند که خیلی ها فقط مخالفت می‌کنند حتی با منطق
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      سلام ودرودبرانسانهای‌فهمیده‌ای‌همچون‌شما‌وآن‌معلم‌عزیزوگرامی‌ان شاءالله مورد عنایت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ‌‌باشید.یاعلی
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    کاشکی به زنهایی هم که بخاطر یه لقمه غذا تو سطل آشغال میگردند و یا بخاطر شکم بچه هاش دست به هرکاری میزنه اهمیت میدادید.
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      آن زن هم با تلاش بیشتر و راه درست زندگی را پیدا کردن مثل بقیه زن های دیگه سر سفره خونه اش می توانست غذا بخوره بیشتر اینها راههائی را رفتند که راه برگشت به خانواده شان را ندارند خود کرده را تدبیر نیست
    • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      تو نمیدونی اهمیت نمیدن؟ باز کم آوردیم زدید جاده خاکی؟ با کشیدن بحث به جاهای دیگه دنبال چی هستی؟ چرا حجاب خانم ها اینقدر آزارت میده؟ ناموس خودت رو هم حاضری واسه بی حجابی تشویق کنی که واسه ناموس مردم نسخه میپیچی؟
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      58 21
      جالب است الان نرخ بیکاری اقایان از خانم ها بیشتر است خانم ها راحت تر استخدام می شوند درصد ورود خانم ها از اقایان بیشتر است
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      این زن ها دستشون بزارند تو سطل خمیر نان بپزن. به خدا هیچکس رو خدا بی روزی نیافریده بعضی ها راحت طلبند. مشاغل خانگی بسیاری داریم. حتی هیچ ریال نداشته باشن سرایداری پرستاری سالمند محصولات خانگی... هزار جور شغل هست. چرا تا مخواید مثال بزنید متوجه سطل اشغالها میشید یکی رو بخدا دنبال کنید. سرنوشت اون مرد وزن رو به تصویر بکشید ببینید چرا به این روز افتاده. برای ما که از بچگی کار کردیم این حرفا ومثالها غریب هست
    • حمید IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      41 81
      سلام . بزرگوار طرز فکرتونو عوض کنید لطفا و هر چی رو با مقایسه نکنید . این حرف شما یعنی نعوذ بالله سخن قران هم الکیه که در سوره نور بابت حجاب گفته . هم کارها در کنار هم قشنگه و بابت این هم که افرادی تو سطل اشغال هستند باید اون مسول پاسخگو باشه ولی نه اینکه صورت مسئله رو پاک کنی
    • حدیثه IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      28 16
      این دو تا چه ربطی به هم دارند
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      12 25
      هیچی نمی‌فهمید لا اقل فرافکنی نکنید
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    خودتون شروع کردین
    • مریم IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      سلام دوست عزیز یعنی خانوما یا آقایونی که داخل آشغالی میگردن نمیتونن برن کارگری عملگی؟؟؟ کاش آدم کمر همت ببنده و برای پول درآوردن کار کنه که کار بسیار هست!!! خود من پرستارهای زیادی تاحالا داشتم که هم زیبا بودن هم متشخص اما تن به هرزگی یا تنبلی نمیدن و کلفتی میکنن!!! پس ادم بخاد پول حلال دربیاره راههای زیادی هست عزیزم!!!
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      72 24
      چه ربطی داره؟
    • علی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      شما معلم نیستی یه داستان نویس قهار با سناریوی قوی خوب می‌دونی چی بنویسی
    • سامان IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      کسانی که حجاب را رعایت نمی کنند، آدم های قانون گریز و ناهنجار جامعه هستند. حجاب قانون کشور و عرف و شرع این کشور هست. با بی حجاب ها باید به عنوان آدم های قانون گریز برخورد کرد. ضمنا زنده باد این معلم با حیا و غیرتمند
    • حسین امیری IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      سلام. سایت و اپلیکیشن (ایران ضایعات) را بررسی کنید . هر کسی بخاطر پول، سر در سطل نمیکند . کثیف است . نام خوبی ندارد . اما نان بسیار خوبی در این کار خوابیده است . یک سال زباله گردی مساوی است با خرید یک ماشین صفر کیلومتر. اگر رئیس های مافیایی این کار اجازه بدهند . ساماندهی این شغل باید در دستور کار قرار گیرد. تا کودکان ، استیلی نبینند اما اگر فکر کنید از گرسنگی این کار را میکنند سخت در اشتباهید. در سطل دنبال پس مانده غذا نیستند . بلکه به دنبال طلای کثیف هستند. ...
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      20 12
      خدا رو شکر اکثر حامیان همین افراد معتقدین به دین خدا هستند.
    • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 5
      افرین
  • ایران عزیز IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بی حیایی و هتاکی و بی حجابی به لطف مدعیان روشنفکری داره روز به روز بیشتر میشه . دیده شدن به چه قیمتی ؟؟؟ احسنت به بانوی فرهنگی یزدی و همکارانشون که با متانت بر سر حرفشون ایستادن و پیگیر این بی شرمی مسافرها و مسول قطار شدن
    • mm IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      واقعا موافقم
    • ناشناس IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      52 27
      لا اکراه فی الدین
  • مهدی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    خانم محترم ،با تمام احترامی که به شما قائلم،شما مامور اجرای قانون نیستید،اگر چه بی حجابی هم کار درستی نیست.ضمنا مطالبه خون شهدا را در دزدی ها و بی عدالتی ها پیگیری بفرمایید ارزش و احترام خون شهدا بالاتر از این مسابقه.عمیق نگر باشید
    • یه بنده خدا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      ببخشید خواستم نمره مثبت بدم اشتباهی منفی دادم... حق باشماست.
    • الهام IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      در دزدی و بی عدالتی چطور ؟ اونجا هم مسئول اجرای قانون نیستیم و نباید مطالبه کنیم ؟ هر چیزی که قانونه همه ملزم به اجراش هستن ، اگه دیدیم یکی کمر بند ایمنی نمیبنده یا کار خطرناک میکنه باید بگیم به ما چه قانون قانونه به اضافه اینکه هم قانون کشور وهم قانون اسلامه
    • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      54 27
      هر چی جای خودش رو داره.
    • فیروز IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      درود براین شیر زن زینبی و فاطمی این حرفها چیه که شما میزنی امر به معروف و نهی منکر بر هر مسلمانی واجب هست مامور اجرای قانون یعنی چه به وظیفه اش خوبی عمل کرد خدا خیرش بده
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      14 40
      شما ۶ر جا دزدی وبی قانونی دیدی گزارش بده با سند و مدرک.
    • رضا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      13 8
      حرف شما مصداق داستانی است که شخصی داخل قایقی که چند نفر دیگر هم سوار هستند.با میخ و چکش دارد جاییکه خودش نشسته را سوراخ میکند.اگر کسی مانع کار او نشود وبگوید جای خودش هست و به ما چه.بعداز سوراخ شدنش کل قایق واعضای داخل اون باهم غرق میشن
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    با دعوا و درگیری دو دستگی تفرقه و کینه به وحود میاد فقط
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      سگهای یه عده بچه های مردم را میدرند شما موضع روشنفکری میگیرید! این قانون گریزها وحشیانه به مردم می‌پرند شما موضع میگیرید! تو خیابان یه عده بی دلیل و بی هیچ دلیلی به آقایان روحانی بی چاک و دهنی می‌کنند باز شما موضع میگیرید! از اون طرف سلبریتی های فاسد الاخلاق ثروت حرامشون را تو چشم شما و ما و همه مردم می‌کنند و جون تک تک مردم ایران را فدای توله هاشون می‌کنند اینجا شما لایکشون میکنید! مشکل فکر شماست...
    • Sadeq IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      پس حمله اون خانمو چی میگی ایشون از طریق قانون وارد شدن و مورد حمله هم قرار گرفتن در ضمن ایشون هیچ کاری با خانم بدحجاب نداشتن ک شما میگی اجرا کننده قانون نیستن از طریقش وارد شدن لازم نیست ک تریپ روشنفکردی بردارید یکمی آگاه باشید کافیه
    • ناشناس IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      بدی این پست ها این است، که صرفا حرفهای یک طرف قضیه را بزرگ می‌کند. واقعا معلوم نیست اتفاق اینطور که گفته شده باشد. این جور روایت کردن باعث افزایش دو دستگی.بین مردم می‌شود. کسانی که این طور می‌نویسند نیز می‌خواهند با تهدید یک طرف قضیه مردم را در برابر هم قرار دهند. دادگاه باید در این موارد نظر بدهد.
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      32 5
      کی دزده کی اختلاسگره از کره مریخ که نیومدن همین خودمونیم که به هم رحم نداریم.گرون فروشی و کم کاری و کلاه برداری و دروغ و غیبت شده جز لاینفکمون.درسنت کنیم خودمونو هی نگیم دیگران دزدن ما پاکیم
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    از این واقعه باید گریست ‌‌از اینکه حجاب از ضروریات اسلام است و در چند آیه قرآن دستور رعایت آن داده شده است . جای تاسف است برای اینکه بعضی از پرسنل نیروی انتظامی از کسانی که حمایت می کنند ضد دستورات دین خدا رفتار می کنند . جای تاسف است از این ریس قطار
    • محمد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      ... میشه بگی کلمه حجاب دقیقا تو کجای قرآن اومده . من خودم بیشتر ۵۰ دفعه قرآن رو ختم کردم
    • الهه IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      12 16
      شمر ملعونم حافظ کل قرآن بود ، تو صفین در راه امام و خدا جهاد کرد و...خلاصه هر کار خوبی که به ذهنت میرسه اما آخر رو سینه امام نشست و سرش و برید. از خودتون بترسید که ۵۰ بار قرآن خوندین ولی چیزی نفهمیدین.
    • US ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      1 1
      عزیز زیاد گریه نکن اوضاع دستمال گاغذی زیاد خوب نیست
  • بی نام IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    این نتیجه بی توجهی مسئولین به برنامه ها و طرحهای دشمنان در زمینه های مختلف از جمله مسئله بی‌حجابی است وقطعا این تحرکات تازه اول کار است مگر اینکه مسئولان امر یک فکر اساسی در این مورد بکنند نگران‌کننده‌ تر و تاسف بار تر اینکه همراهی تعدادی اصلاح طلب جویای نام ونان و عاشق قدرت با برنامه ها وتحولات دشمنان ما میباشد کسانی مثل فائزه هاشمی وعباس عبدی و........
    • پری IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      بعضی از مردا اینقد بیشرف وبیغیرت شدن که شدن مدافع بیحجابی وبی بندو باری چرا چون خودشون توکثافت غرقن وحجاب مانع چشم چرونی وهوس بازیشونه وگرنه درد دیگه ای ندارن کدوم مردی هست که دوست داشته باشه زن ودختر یا خواهر مادرش بیحیا وبی حجاب باشه جز اون مردایی که خودشون دنبال هزارجور کثافت هستن
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      خانم عزیز، حالا ما میگیم کار شما در مبارزه با بد حجابی درست بوده وتشویقتون میکنیم فرزند بزرگوار شهید جعفری ،،آیا برای پایمال نشدن خون شهیدان وبخصوص پدر عزیزتون،با این همه دزدی واختلاس وگرانی هم مبارزه کرده آید که خون شهیدان عزیزمون پایمال نشه،شمادراین موردهم مسول هستید و باید پاسخ گوی خون شهیدان هم باشید
    • مرجان IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      واقعا پنجاه بار قرآن خوندی وراجع به حجاب چیزی ندیدی،،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • خانم معلم IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      52 87
      آقا محمد ۵۰ بار قرآن خوندی؟ اما چطور متوجه نشدی ۷ بار کلمه حجاب در قرآن تکرار شده لطفا وقتی چیزی رو نمی دونید اطلاعات غلط به دیگران ندید
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      33 46
      خوارج هم زیاد قرآن می خوندن اما چیزی نمی فهمیدن ازش... آياتى كه به طور صريح اصل حجاب را براى زنها واجب و لازم و ضرورى دانسته پنج آيه مى باشند كه عبارتند از آيه 30 سوره نور، و آيه 59 و 53 و 33 و 32 سوره احزاب ...
    • محمد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      25 26
      حجاب یعنی پوشیدن بدن خدا اهل بیت دروغ نگفتن برو دوباره قرآن رو از سر بخون نکنه کل خانواده خودت بی حجاب هستن که طرف بی حجابی رو میگیری
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      30 14
      سوره نور خصوصاً آیه30و31
    • م IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      21 11
      برو دقیق قران‌رابخوان بامعنی حتما پیدامیکنی کجا درمورد حجاب تذکرداده شده. صرف اینکه قران ۵۰بارختم کردی غرور پیدا کردی و خودت را آگاه کامل میدانی
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      10 2
      کلمه جلابیب در قرآن آمده که به فارسی یعنی روسری
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      1 0
      ۲۳:۴۴ صد درصد روسری(بلند) هست . پسر دائی مادربزرگم جراح بود و در زمان انور سادات که با ایران خوب بود رفته بود مصر یا زنی مصری ازدواج کرد (این خانم سادات فاطمی بود ، مصر سید فاطمی زیاد داره) . اسمش توحیده بود. توحیده خانم در مراسم نذری و زیارت خواندن خانوادگی جلباب می پوشید خودش می گفت جلباب ! من وقتی پیر بود دیدمش . انطور که اینها همه چیز را تحریف می کنند نیست . باید از علمای دانشگاه الازهر بپرسید .
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    شما به راه خودت باش بهشت هم مال شما به بقیه کاری نداشته باش
    • طوسی زاده IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      54 62
      سلام عزیزم این آیه ها درباره حجاب سوره احزاب آیه ۵۳ و ۵۹ و سوره النور آیه ۳۰ و۳۱
    • فیروز IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      19 85
      عزیزم ما در جامعه ای زندگی می‌کنیم که مانند کشتی همین با حرف زدن بعضی از افراد مثل شما هست که بی حجاب ها جسور می‌شوند و امربه معروف و نهی از منکر وظیفه تک تک آحاد جامعه هست اگه نمی توانند می توانند مهاجرت کنند
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      21 8
      بهتر نیست شما از این کشور بریذ، کشور ارث پدرتون نیست که به مردم میگید نمی خواهید و نمی توانید جمع کنید برید
    • الهه IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      6 18
      باشه عزیزم جهنم دوست داری؟؟ تنهایی برو ،مشکل اینجاست بقیه رو هم با خودت می‌بری. اونی که به جای امر به معروف و نهی از منکر سکوت می‌کنه یه جور گناه کرده اونی هم که چش چرونی کرده یه جور گناه کرده اونی هم که نمی‌خواد چش چرونی کنه ولی بالاخره نگاهش نیفته یه جور ،خونه خرابی و دلسردی دیگران یه جورو... خلاصه که همه اینا رو باید جواب پس بدی چون تو باعثشی
  • امیر IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    اگر حد خودتو بدونی متوجه می شی که تو هم یک شهروند عادی مثل اون خانمی که حجاب دوست نداشت
    • حسن IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      اندکی ساکت شو
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      71 91
      بقیه طبق قانون رفتار کنن کسی کاری بهشون نداره ، قرار نیست هرکی هر کاری میخواد بکنه و مسئولین خواب باشن و مردم هم ساکت بشینن
    • IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      حجاب مسأله ی اجتماعی هست نمیشه کاری نداشته باشی!!
    • نرگس IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      واقعا جالبه که نظرات حمایت از بی حجابی رو آقایون گذاشتن شما آقایونی که دارید از بی حجابی دفاع میکنید که کاملا مشخصه چتونه و دنبال چی هستید و حجاب خانم ها چقدر به چشم چرونی و بی بند و باری شما و امثال شما صدمه زده من فقط تعجب میکنم بعضی از خانم ها که دنبال خودنمایی هستن کی می‌خوان بفهمن حمایت اینجور افراد از اونها برای خوش گذرانی راحت و بی بند و باری و سوءاستفاده از ناموس مردم هست در ضمن هر چیزی سر جای خودش هم باید با جرم های دیگه برخورد کرد و هم با بی بند و باری پس بیخود مزخرف گفتن رو تموم کنید و به این فکر کنید که آیا خود شما که اینجور واسه ناموس مردم نسخه می‌پیچید حاضرید ناموس خودتون هم بازیچه ی دیگران باشه؟
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      28 68
      حد رو اون خانم بی حجاب باید بدونه که چطور در جامعه اسلامی ظاهر بشه این مملکت اسلامی هست قانون داره هر که نمی تونه به قانون احترام بگذاره میتونه بره جایی که بی حجابی باشه
  • محمد IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    واقعا" تا کی باید سرمون توی زندگی هم باشه،دخالت در امور شخصی دیگران..امربه معروف و نهی ازمنکر شرایطی داره الحمدالله هیچ کسی رعایت نمیکنه...زنان ما توی خیابون به جون هم بی افتن
    • مجید IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      تو کشور اسلامی داری زندگی میکنید باید به قانون قواعد احترام بگذارید اگر قرار باشد هرکسی که هرکاری دوست دارد انجام بدهد سنگ رو سنگ بند نمیشود
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      25 54
      این حرفها چیه کسی که در اجتماع میاد باید حجابش رو رعایت کنه کسی که نرفته در خونه کسی بهش بگه حجابت رو رعایت کن و در زندگی ش هم سرک نکشیده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بر هر مسلمانی واجب هست
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      22 43
      اتفاقا اقا ما هم دلمون برای کشورمون وزندگیمون می سوزه که نمتونیم ساکت باشیم وحالمون ازچشم چرون ها وزنان جلوه گر وعیاش به هم میخوره.
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      9 29
      اولا حجاب در منظر و مرآیِ مردم امر شخصی نیست.ثانیا"کلکم راع و کلکم مسئول"همه وظیفه داریم برای اجرای قوانین الهی تلاش کنیم ،و اینکه زورمون بو اختلاسگران نمیرسه موجب نمیشه در موارد دیگه ای که امکانش رو داریم ساکت بمونیم.
    • سعید IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      15 18
      من نمیدونم چرا این آمران به معروف و ناهیان از منکر هیچوقت در مورد اختلاس گرانی و دزدی ها لب باز نمیکنن؟فقط تک بعدی امر به معروف دارن.
  • US ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    شاید اون خانم یزدی اول به خانم های بی حجاب توهین کرده که این کار رو کردن.
  • ناشناس IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    من نمیدونم چرا بعضی ها در برابر گرونی وگشنگی واختلاس و دزدی از مردم حمایت نمیکنن
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      18 54
      این دلیل نمیشه که هر کس در جامعه اسلامی هر کاری که دلش خواست بکنه این گرانی هم نتیجه همون تحریم های آمریکا و غربی ها هست عامل بی حجابی د ر جامعه ماهم خوشون هستن به اسم حقوق بشر میخوان زنان و دختران ما رو د خیابان لخت کنن و بعضیا هم میگن چون در جامعه اختلاس گران وجود دارن ما هم باید بی حجاب بشیم و کسی هم با این افراد کاری نداشته باشه
  • ناشناس IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    حقشه برکنار کنند رئیس قطار را حالا بره قاز بچرونه
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      غاز! بزرگوار! املای صحیح نشانه مطالعه فرد هست.
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      واقعا دست خانم مومنه درد نکند اگر دومرد غیرت این خانم داشتند دیگر بد حجاب معنی نداشت ریس قطار باید اخراج کند دیگر شاهد این موارد نباشیم
  • محسن IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    راست میگید جلو دزدی رو بگیرید
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      شما یا علی بگو برو جلوی دزدی و اختلاس را بگیر.شما چرا جلوی دزدی و اختلاس را نمی گیری مگه تو این مملکت نیستی؟
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      73 17
      زورشون به زنها رسیده چون فکرمیکنن هیچ خطری ازجانب اونها نیست .درثانی حجاب منظورپوشیدگی است نه چادرو روسری ومقتعه ....ودرقرآن هیج کجا زدن تنبیه ازکار برکنارکردن برای بی حجابی نیومده بیخودکاسه داغترازآش نشید
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بعضی ها به بهانه ارشاد هر کاری دلشون میخواد میکنن
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بسیار متاسفیم که خواهران ایرانی ما عرق ملی شان را از دست داده واین طور به جان هم می‌افتند که باعث خوشحالی دشمنان کشورمان می گردد فیلم گرفتن این خواهر محجبه از خانمهای بی‌حجاب در قسمت بانوان قطار صحیح نبوده
  • حبیبی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    از این به بعد ما که از خیلی سال با حجاب بزرگ شدیم باید مراقب باشیم که اسم ما بد نشه چون از این به بعد هر کسی میتواند چادر سر کنه و هر جور حرف بزنه و رفتار کنه وبه اسم ما تموم بشه فقط خدا بخیر کنه
    • مریم IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      16 25
      تو راحت باش خیالت راحت کسی به تو کاری نداره که اینجور از ترس پس افتادی
    • مالک IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      9 32
      اتفاقا فیلم گرفتنشون کاملا درسته...مکان عمومی است نه خصوصی.آدم بی حیا باید رسوا بشود وازجامعه طرد بشود جای تاسف است که حکومت قانون را سفت وسخت اجرا نمی کند مردم به جون هم افتاده اند
  • @ IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    حیف از شهدا حیف از شهدا
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    مردم رو سر گرم کردن به بی حجابی واز اون طرف...
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    احسنت بر شیری که خوردید خدا یاورتان باد و لعنت بر حامیان بی حجابی
  • امین IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    آدم میمونه چی بگه به بعضیا به اصطلاح روشنفکر که ادعا میکنن بهشون ربطی نداره و باید آزاد باشن اما وقتی شوهرشون درگیر خوشگلی و چهرا آرایش شده یه زن دیگه میشه میرن چشمای زنه رو درمیارن ... دیدم که میگم
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    این تازه اول راه آشی است که پخته اند
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    43 83
    کبوتر باکبوتر بازباباز.....دفاع فاسدازمفسد شداغاز
  • فاطیما IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    خجالت هم نمی کشند یک منکر را عادی و همگانی می کنند و با یک معروف می جنگند باید مسئول قطار و ماموران از کار بیکار شوند این بانوی شجاع خودش هم مستقیم تذکر نداده و به مامور گفته کار درستی کرده ولی غافل از اینکه مامور رفیق شفیق آنهاست متاسفانه این جور افراد در تار و پود ارگانها رسوخ کرده اند . حالا چی میشد خطاب به بی حجابها تذکر میداد و از آنها می خواست اون روسری یا شال را که خیلی هم شل و ول می اندازند روی سرشان بند کنند ؟
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    اگر نیاز است دادگاه بررسی کند چرا نیرو جمع کردید که حرفتان تایید شود؟
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    قاضی باید درست تصمیم بگیرد
  • مجید IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بخدااین افرادبی حجاب گدای نگاه هستن
  • حسن IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    درود بر این خانم محجبه که مانند پدرشهیدش در مقابل فساد و فرهنگ متلاتم بی حجابی ایستادگی کرد . مسئولین محترم باید با تمام وجود در مقابل آن ریسی که در راه آهن کارمی‌کند بایستند و ثابت کنند که حافظ خون شهدا هستند
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    خبر جالبی است بنا به اظهارات این خانم محجبه، رئیس قطار و‌ همه همکارانش و همه مسافران از خانم‌های بی‌حجاب حمایت کرده‌اند. آیا فکر نمی‌کنید شما که به اجبار می‌خواهید پوشش مردم را تعیین کنید در اقلیت هستید؟
    • امیر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      من خودم برادرشهیدم ... شهدا رفتند تا خاک کشور و ناموسشون دست اجنبی نیوفته و همون ناموسشون برای یه لقمه نون تن فروشی نکنه چرا درمورد مشکلات اصلی مردم نظر نمیدید فقط چسبیدید به حجابی که حق مسلم و انسانی هر شخص هست که خودش تصمیم بگیره چطور انجامش بده. بدحجابی یه خانم به کشور صدمه نمیزنه ولی اختلاس ودزدی صدمات جبران ناپذیری وارد میکنه .
    • نرگس IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      19 60
      جناب ۲۱:۴۷ اونی که میخواد با اجبار کار کنه شما و امثال شما هستید که دنبال رواج بی حیایی و بی بند و باری تو این مملکت هستید که اون هم واسه رسیدن به هوسرانی و سوءاستفاده از ناموس مردم هست اکثر مردم این مملکت دنبال حیا و عفت و مردمی با غیرت هستن و همینطور اکثر خانم های این کشور. نجیب و طرفدار حجاب و عفت هستن در ضمن جناب آقای امیر اگه به دروغ خودتون رو برادر شهید جا زدید که خدا شفاتون بده و اگه برادر شهید هستید نمی‌دونید حجاب فقط یه امر فردی نیست و مربوط به کل جامعه میشه؟ در ضمن کی گفته با دزدی و اختلاس و خلاف های دیگه برخورد نشه؟ هر چیزی سر جای خودش در ضمن محض اطلاع شما با خیلی از اختلاس ها و دزدی ها برخورد میشه ما هم نگفتیم با دزدی برخورد نشه نمی‌دونم چرا وقتی حرف منطقی ندارید فرافکنی میکنید
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    هر کی از هر جا دل خوری داره میاد بیرون به بهانه حجاب و بی حجابی گیر میدن به هم .خواهشا شهدا رو قاطی این مسائل نکنید .
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      30 5
      احسنت
  • حمید IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    درود خدا به شما خواهر اسلامیم و همکاران و خانواده شهدا جان تاقابلم فدای همه شهدا متاسفانه دراین مملکت رهبر و شهدا و با غیرتها و محجبه ها غریبند ... اجرتان با الله.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    واقعا این خانم های بی حجاب با این بی حجابی چه چیز را میخواند ثابت کنند
  • جانباز IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    خانم محترم شما که اینقدر پیگیر حجاب هستید لطفا در رابطه با مشکلات صددرصدی مردم و بیکاری جوانان و فقر و گرانی هم در مملکت اختلاس و رانت وووو پیگیری کنید ثواب داره من الله توفیق
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      42 83
      این را شما انجام بده. شما چرا انجام نمیدی؟ آن خانم هم با بی حیا ها برخورد کنه هم با اختلاس؟
    • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      22 36
      کم بیا به اسم برادر شهید و جانباز و این جور عناوین نظر بزار و از بی حجابی دفاع کن خیلییییییب تابلویی داداچ
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    درود بر بانوان محجبه و فرزندان شهدا و خدا ان شاءالله همه را بخصوص بدحجابان را که با دشمن دارن همکاری می کنند هدایت کند. واقعا با این بدحجابی گذشته از اینکه دارن خون شهدا را پایمال می کنند تا ابد حق الناس می کنند. اگر یک نفر با دیدن این بدحجاب منحرف شد و نسل اندر نسل این انحراف به دیگران هم منتقل شد تا قیامت حق الناس بر گردن او خواهد بود و مرتب برایش گناه می نویسند
  • امیر عبدالرضایی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    والله بالله این بد بخت کارمند قطار بی تقصیره زن وبچه داره مأمور قطاره نه گشت ارشاد. به اون بدبخت بخت برگشته ربطی نداره.چرا همگان را ترقیب به ماموریت دراین بازی بیهوده میکنید دست بردارید خداراخوش نمیاد.
  • بینام IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    اول باید رئیس قطار رو که از اون خانم بی حجاب حمایت کرده دستگیر بشه،،،قانون چگونه در کشور های اروپایی و آمریکا برقرار میشه و امنیت کامل هست ،،چون هیچ کس جرات نمیکنه روی حرف پلیس و قانون اساسی حرف بزنه ،،،
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    شما حجاب خودتون حفظ کنید بقیه را به خودشان واگذار کنید
    • مریم IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      19 31
      همین بقیه که میگید کارشون نداشته باشن دارن خانواده ها رو با بی حیایی از هم می‌پاشن و کلی افتضاح دیگه به بار میارن بعد شما میگید کارشون نداشته باشن؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    ماجرا از دید یکی از طرفین بیان شده، باید حرف هر دو طرف را شنید.
  • جواد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    سلام. اگر مسئولین قطار مورد پالایش قرار گیرند و در کنار تخصص به تعهد بهاء داده شود شاهد چنین برخورد هایی از سوی زنان بدحجاب نخواهیم بود.
  • بابک US ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    همسر من چادریه.سرشو ببرن چادر ازش جدانمیشه.تاالان نه به کسی گیر داده نه موافق این برخوردهاس.برعکس مدافع آزادی حجاب و تفکره..بارهاگفتم الانم میگم مشکل راحتی زندگی امثال شماست.مثل ما بچه مریض لاعلاج ندارید.حقوق کارگری نمیگیرید.مستاجرنیستید.اگه یه کم مشکلات داشتید وقت این کارهارو نداشتید.اصلافکرتون پر بود و دنبال این این داستان ها نبودید. بدونید مردم در اولویتندنه قوانین من دراوردی.
    • مریم IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      14 35
      من یه دختر بیکار و مجرد با کلی مشکلات مالی تو زندگیم هستم و کاملا هم با حجاب اجباری موافقم توی فامیل و دوست و آشنا هم افراد مستأجر و بیمار و ندار و افرادی با مشکلات فراوان هستن که من بارها ازشون شنیدم که موافق حجاب اجباری هستن و کلی از وضعیت بد حجابی یه عده تو جامعه و عدم برخورد مناسب باهاشون ناراحت هستن در ضمن خانم چادری شما و خود شما که عقل کل نیستین که هر نظری داشته باشید درست باشه ما داریم تو جامعه زندگی میکنیم و خیلی از کار هامون به هم ربط داره و روی زندگی دیگران اثر میزاره قبل از حرف زدن یه مقدار فکر هم بکنید بد نیست
  • صدیقه IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    30 83
    احسنت به خانم شهیدی،و صلوات نثار روح پدر شهیدشان.
    • بانو IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      5 21
      آفرین
  • انسانیت NL ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    تو که راست میگی. من خودم در قطار بودم این خانم که ادای آدمهای مظلوم رو در میاره با فحاشی و الفاظ بسیار بدی به طرف چند خانم دیگر رفته و حتی چای داغ به طرف اون خانمها ریخت. اولا خانمها یی که ایشون بهشون میگه بی حجاب کاملا حجاب داشتند و شاید کمی آرایش داشتند و یه مقداری روسریشان عقب رفته بود و این خانم با حجاب وقتی چند بار با صدای بلند به ایشون توهین کرد و دید توجهی بهش نمیشه با عصبانیت به سمت خانمها رفت و به اونها حمله کرد. در ضمن رییس قطار به درستی به این خانم گفت که شما نباید دخالت کنی من تعجب میکنم که قاضی و دادگاه چنین حکمی دادند. همه شاهد بودند که انواع توهین ها و کلمات زشت از طرف این خانم محجبه به اون خانمها بود و بعد هم تهدید کرد که پدر مدیر قطار رو در میاره. این خانم که متاسفانه فرزند شهید هم هستند با رفتارشان حتی شأن و منزلت خانواده شهدا رو نیز رعایت نکردند. حیف که یه طرفه به قاضی میرویم.
    • ایمان IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      18 41
      داستان جالبی بود چقدر روش فکر کردی ؟
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      13 37
      با اسم انسانیت نظر دادی؟ خدا شفات بده خیلی حالت خرابه توی توهماتت خودت رو بردی تو قطار و داستان هم نوشتی تا کارت بشتر از این بیخ پیدا نکرده یه فکری به حال خودت بکن
    • محمد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      17 14
      شما تو قطار بودی؟ این پرچم کدوم کشوره که ازش نظر دادی؟
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    85 11
    شما باید ابتدا اموزش امر ب معروف ونهی از منکر را بدانید باید طرف را با خوشرویی جذب معروف کنید سلام کنید والا اخر نه اینکه طلبکارانه برخورد کنید
    • حسن IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      6 32
      فکر نکنم زیاد هم راست بگی
    • محمد IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      5 21
      سلام چرا دروغ میگی تو قطار بودی خدا کمر ادم دروغگو رو بکشنه
  • کورش IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بنظرم بهتره بجای نیروهای امنیتی داخل قطار از نیروهای آموزش دیده و مومن استفاده شود تا به محض اینگونه هنجارشکنی ها بلافاصله دخالت و هنجارشکن را بازداشت کنند و از سروصدای یه مشت معلوم الحال تو فضای مجازی و سطح جامعه نترسید اینها صوتی بیش نیستند، وقتی نیروهای امنیتی ما از پس داعش و آمریکایی‌ها و.... برآمدند، اینها هیچ عددی نیستند که بخواهید ملاحظاتی داشته باشیم، به هر جهت من موافق استفاده از نیروهای بسیجی در سطح شهر، مترو، قطار و مراکز خرید و... هستم،
    • آرش IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      23 55
      دقیقا ، منطقی میباشد
    • سحر IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      4 2
      دقیقا درسته باید همین کارو انجام بدن هر کشوری قانون خودشو داره که مردم و مسوولینشون رعایت میکنن اینجا هم حجاب قانون کشوره که همه با هر اعتقادی که داریم موظفیم رعایت کنیم و با قانون شکنها باید مقابله بشه حتی اتباع خارجی در سفر به کشورهای دیگه سعی میکنن قانون اون کشور رو رعایت کنن.
  • مردم IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    همه مشکلات حل شده مونده حجاب
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    اگه یاد بگیریم که در کار همدیگر دخالت نکنیم همه چیز درست میشه
  • حمید IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    88 25
    سفرهای خالی مردم را دریابید نه چهارتامو خانمها که یه چیزه عادیه
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    یک مسئول نیامد بگه بابا امر به معروف ونهی از منکر برای حجاب تنها نیست برای دزدی .اختلاس .فقر وبیکاری ه چرا هرکس هر طوری که دوست داره قرآن احادیث وهر حکم دینی را به سمت منافع خوش تفسیر می کند اینکار شما عاقبت خوشی ندارد لطفا جلوی افراد خود سر گرفته شود اگر چند نفر محاکمه شوند درس عبرتی برای بقیه میشه لطفا از تنش در جامعه جلوگیری شود
  • نورالله گرشاسبی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    89 24
    نمیدانم چرا مردم را با هم درگیر می‌کنند ؟
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    96 25
    بله تعلیق شد فقط بخاطر حرف یه خانم چادری
  • بهروز IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    متاسفانه این اتفاقات در دور رییسی بیشتر شده به قول سردار سلیمانی اون بی حجاب یا کم حجاب هم دختر و ناموس ماست باید برای هردو به یک میزان ارج نهاد ما نمی توانیم قضاوت کنیم اما می توانیم از به جان هم افتادن دوایرانی متاثر باشیم
  • علی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    96 8
    درودبرهمه ی هموطنان عزیزم ازمحجبه وبی حجاب وکم حجاب،بایکدیگرمهربان باشید،وای به حال کسانی که از آب گل آلود ماهی میگیرن.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    متاسفانه خیلی از افراد چه خانم وچه آقا دوست دارند مطرح شوند ... دست از این حرکتهای نمایشی بردارید اگر راست میگید برید دنبال زنانی که بعلت فقر تن فروشی می کنند دنبال افرادی که عضو بدن خود را می فروشند دنبال اشخاصی که بعلت فقر بچه های خود را سر راه رها می کنند بچه می فروشند رحم اجاره میدن ووووووو
  • US ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    92 21
    ببین چکار کردی که اون بهت حمله کرده. صددرصد اول مقصر شما بودید. هر چند که تو دادگاه طرف شماها رو میگیرن. اما از خدا بترسید. بسه اینقدر تو کار بقیه دخالت کردن. بخدا انسانیت از همه چیز مهمتره.. تو دوست داری چادر سر کن. اما نمی تونی بقیه رو زور کنی. بعدشم خون شهدا رو از بی حجابها میخوان بگیرید..... دیگه هیچ مشکلی نداریم...
  • امیر IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    48 86
    متاسفانه اکثریت خانمهای بد حجاب و بی حجاب افرادی پرخاشگرند و اگر به آنها تذکر دهیم سریعا واکنش نشان داده و درگیری ایجاد می‌کنند باید مسئولین اماکن عمومی به آنها تذکر دهند و در صورت عدم توجه از سرویس دهی به آنها خود داری کنند
  • iranarmy25789 IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    66 21
    سلام، اول نوشته که این خانوم میگه ما هیچ کاری نکردیم، حتی به خود اون خانومهام تذکر ندادیم، ولی بعدش به مسئول کوپه یا نگهبان و بعدش به مسئول قطار گفتیم، خب چطور کاری انجام ندادی،پس این چی میشه اسمش، دومأ اونام زن بودن، مرد نبودن که، خیلی راحت میتونستید هیچی نگید،بعدش میگید عکس سلفی، مطمعنأ حنما از اونام عکس گرفتید که طرف فهمیده و بهتون حمله کرده، من نمیخوام بگم کار درستی کردن اون خانومها، نخیر، کارشون بد بود، ولی کار شماهم درست نبود، به فرض مثال اصلا شما خانوم محجبه بی خیال بی حجابی اونا میشدید خب چی میشد، دنیا زیرو رو میشد، نه هیچی، تازه الانم چنین مشکلی هم پیش نمیومد،بی خیال بشید، هرکی دوست داره با حجاب باشه، هرکی هم دوست داره بی حجاب باشه، اصلا کار به کار همدیگه نداشته باشید، بازم میگم اگه یه مرد بی ححابی کنه جلوی زن اون بحثش فرق داره باید جلوشو گرفت، ولی زن جلوی زن بی حجا باشه میشه حرفی نزد و خیلی راحت از کنارش عبور کرد
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    28 59
    درود بر زنان محجبه ودرود بر شهدا وفرزندان بزرگوارشان
  • ناشناس و دوستدار حقیقت IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    88 17
    اینطور که ایشان تعریف میکند زور ایشان در شهر یزد بسیار بوده که همان زمان در ایستگاه همه مسئولین سیاسی انتظامی را بهخط کرده به خاطر جنگ و درگیری زنانه اگر آن خانم به ایشان توهین کرده چرا به همراهاش چیزی نگفته خواهشن از مسئولین یزدی درخواست میکنم اگر میخواهند با کسی بر خورد بکنند همشهری بازی یا خدای ناکرده آشنا بازی نباشد من خودم در یکی از شهرهای شمال شاهدم نسبت به غیر بومی ها اجحاف میشه حتی اگر حقشان خورده بشه با تشکر یک هموطن
  • محمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    24 36
    حجاب یک معروف است اگر این روایت درست باشد اتفاقا امر به معروف با شرایطش انجام شده و این خانم هم راسا اقدام نکرده بلکه به مسئولش رجوع کرده درضمن گرانی ، اختلاس ، فساد و ... همگی منفور و مطرود است و شاهد اعتراض هر روزه به آن ها هستیم ، چیزی که اتفاقا به آن پرداخته نمی شود همین مسائل فرهنگی مثل حجاب و عفاف و امثال این ها است که توی آن موارد اولی هم تاثیر دارد ، دهه ی شصت در مملکت این قدر فساد بود؟ تازه با آن شرایط سخت جنگ؟ اتفاقا شروع فساد گسترده در مملکت با تغییرات پوشش و عقاید بود که شروع شد ، کالایی شدن شهوت و زن ، دنیا پرستی و آخرت فروشی برای خیلی ها دلیلی شد که دست به فساد بزنند ، این جا ما با یک روابط علت و معلولی مواجهیم در نهایت بهتر است که ما روایت طرف مقابل را بشنویم بنده با این که به نوعی حامی امر به معروف و نهی از منکر هم هستم اما دوست دارم صدای طرف مقابل هم برای دفاع شنیده شود ، افراد حق دارند در برابر اتهاماتی که به آن ها وارد می شود در فضایی عادلانه دفاع کنند
  • مرگ حقه IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    17 51
    ظهورنزدیک است.اللهم عجل لولیک الفرج...دوره اخرزمان امربه نهی ونهی ازمعروف میشه.
    • خانم معلم IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      18 25
      عرض سلام و احترام من هم خانم معلم محجبه هستم و شدیدا مخالف بی حجابی اما اصلا دوست ندارم این دو گروه در مقابل هم قرار بگیرند امر به معروف و نهی از منکر مراتب داره که اگر این مراتب انجام نشه نه تنها بی اثر میشه بلکه باعث تخریب هم میشه حرمت خون شهدا بر من واجبه اما هرکسی نباید به خودش اجازه بده امر به معروف کنه اون هم در این شرایط در ضمن هموطن گرامی چرا مسئله بی حجابی رو با بقیه مسائل قاطی می کنید هرچیزی سر جای خودش باید بررسی بشه
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      0 2
      ۲۳:۰۹ به جده ام زهرای اطهر عمرا رنگ شفاعت خانم زهرای اطهر رو امثال شما ببینید! کسی که خشونت و ارعاب پیشه کنه اموی است نه علوی !
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    18 76
    خاک تو سر بی دین ها وبی غیرتها که برای بی حجابی پیام مثبت میدن،بهشت زورکی نرفتی که نرفتی،پسر و برادر وشوهرای ما رو که نباید به راحتی ببرید جهنم،اینجا ایران هست ولی اسلامیه،اینو کی میخواد بفهمید خدا میدونه،از همه چیز اسلام استفاده میکنید موقع بها دادن که میرسه هر کی هر چی دوست داره باید رفتار کنه
  • رضا IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    12 53
    سلام شاید این بی حجاب جمع میشود خدای یک برکت راناظل کند
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      25 7
      نازل با ز است عزيزم ديكته كار كن !
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    18 44
    اونی که میگه چرا یار جمع کردید،دادگاه بدون شاهد چطوری رای میده؟!کمی تفکر
  • رضا GB ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    21 57
    واقعایکسری ها خیلی پررو شدن اگر نبودن شهدای امثال جعفری ومدافع حرم ان موقع باید برده وکنیز بعثی ها داعش میشدید وهزار بلا به سرتان می امد تا بفهمید دنیا دست کیه
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    69 19
    مطمن دارین دروغ میگین و قضیه قطعا برعکس این ماجراس
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    55 8
    رعایت موازین شرعی واجب و پیگیری اختلاس و دزدی های مسئولان هم در کنار این موارد با قطعی باید صورت پذیرد.
  • دخترک محجبه IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    25 56
    حاشا به غیرتتون این بچه هایی که اومدن نظر گذاشتن قراره آینده کشورمون دستشون باشه! اینقدر این آقایون طرفدار بد حجابی هستند! خودتتون راضی میشید حالا خوهر ومادر که نه برامون خیلی عزیزند ولی حالا همسر ایندتون حاضرید بزارید در معرض دید بقیه مردای همفکر شما
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    68 14
    اگر دخالت نمیکرد زن محجبه و عکس سلفی از زن کم حجاب نمی گرفت ایا درگیری رخ میداد اگر ورود زنان بد حجاب به قطار ممنوع بود باید هنگام سوارشدن جلو انها را حراست راه اهن در مبدا میگرفت ولی بعد از سوار شدن وظیفه رییس قطار از همه مسافران حمایت کند فعل درگیری و شروع درگیری با گرفتن عکس سلفی زن محجبه بوده و به چه حق از ناموس دیگران بدون اجازه سلفی گرفته پس زن محجبه هم بی تقصیر نیست که چوب این کار را به بدن رییس قطار بزنیم این پرونده یک قاضی فراجناحی می خواهد ...
  • همیرا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    65 19
    فرزند شهید عزیز و گرامی ،لطفا برای پایمال نشدن خون شهیدان وپدر بزرگوارتون دربرابر،اختلاس ها ،دزدی ها،گرانی ها هم می ایستید و مبارزه میکنید؟؟؟؟؟؟؟،شما باید پاسخ گوی خون شهیدان باشید,
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      13 17
      این دفعه رفتی با اسم دخترونه نظر گذاشتی؟ خدا شفات بده
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 23
      واقعا حرف حق زدی ای ول
  • پرویزایرانپرست IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    43 8
    به نظر میاد کسی فرمایشات اقاروگوش نمیکنه ایشون همین چند روز قبل گفتن که بعد نهی ازمنکرباید بگذرید و بروید اگر مردم گوش کنن خیلی از مسائل حله
  • ناشناس IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    50 9
    بااعمال اینگونه سیاستها،مردم راباهم درگیروجامعه رادوقطبی کرده اید،متاسفم
  • علی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    61 6
    خانم محترم امر به معروف ونهی از منکر شرایطی دارد اگر شخص احساس کند امر یا نهی او اثر نخواهد داشت ویا موجب مفسده می‌شود باید خود داری کند شما که معلمید بروید و احکام مربوطه را یاد بگیرید امر به معرف و..برای خدمت به کسی است که آن رعایت نمی کند یعنی طلب خیر بر دیگری ولی در کشور ما امر وارونه شده ما به کسی که رعایت مصلحت نمی کند درد سرد ایجاد می کنیم !!!
  • ایرانی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    61 14
    تورو خدا اینقدر مظلوم نمایی نکنید عیسی و موسی به دین خود
  • حسین IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    21 47
    سلام و درود بر روح شهدا خصوصاً شهید جعفری که چنین فرزندی مدافع اسلام و حجاب پرورش دادند آفرین برشما که ادامه دهنده خون شهدا دفاع از بی ناموسی هستید. اجرکم عند الله
  • سید IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 50
    سلام براستی این بانوی محجبه و متدین، ب پیام شهدا و أهل البیت معصومین عمل نمود و متاسفانه هنوز بعضی از مدیران و مسئولان بی کفایت بر مسند کشور حکمرانی می‌کنند و نسبت ب این موضوعات بی توجه هستند ،از دستگاه قضا و سایر مسئولان در این رابطه بطور جد وارد عمل شوند تا شاهد اینگونه برخوردها نباشیم
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    22 41
    امیر! واقعا بی حجابی در جامعه یک مسأله شخصی است ؟ که تو برادر شهید مدعی آن شده ای! به نظرم تودروغ می گویی!
  • رحمت سالاریه IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    31 54
    احسنت به این خانم محجبه که دربرابریک عده بی حجاب وهنجارشکن کوتاه نیامد نمیدانم چرا خانمهای بی حجاب پرخاشگرند تابهشون تذکرداده میشه حجابشون ورعایت کنند جیغ وفریادمیکشن وفحش وناسزا میگن
    • ایران عزیز IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      46 49
      چون این قشر بی منطق حرفی برای گفتن ندارن . هتاکی میکنن و با جیغ و داد میخوان فضا رو متشنج و به نفع خودشون کنند . بعدشم یه فیلم بگیرن واسه علینژاد و تمام
  • شهرفرنگ IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    27 6
    تعادل و توازن را در بین مردم برقرار کنیم ، اتحاد اقشار جامعه قوی باشد همدیگر را قبول کنند و به یکدیگر احترام بگذارند ، قبل از انقلاب برای مردم مشکلات ایجاد می کردند برای آزادی های دینی و سبک زندگی مردم مشکلات بود الان بعد از انقلاب همان اشتباهات رژیم سرنگون شده را نکنیم ، فرهنگ و اخلاق که نقطه اتصال و اتحاد تمام افکار و سلیقه ها است را تقویت کنیم ، جوانان را از سنین نوجوانی با ازدواج آشنا کنیم و مسیری برای ارتباط شرعی بین نوجوانان ایجاد کنیم ، نیاز جامعه امروز هست ، جامعه سنتی قدیم نیاز هایی داشت ، جامعه جدید امروزی همان نیاز ها را با سنتهای جدید تر و مناسب شرایط زندگی امروز نیازمند است. شرایط زندگی امروز ، کار ، مسکن ، شلوغی ، تنهایی ، استرس ها ، تنهایی ... پیچیدگی های متفاوت جوامع نیازمند به راه های جدیدی برای حفظ عفاف دارد.
    • شهرفرنگ IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      0 1
      البته بی حجابی و نمایش بدن خارج از عرف برخی از دختر ها و خانم ها برابر است با عربده کشی و زورگویی برخی از آقایون در سطح شهر ، مرد ها اگر زور بازو دارند ، خانم ها هم زیبایی خاص خودشان را دارند ، همه ی این موارد نافی رفع نیاز های روز جوامع امروزی نیست ، بازنگری عقلانی قوانین و عادت ها و سبک ها را نیازمند است ، بی تفاوت بودن یا اقدامات خشن نتیجه ای جز وخیم تر شدن اوضاع ندارد ، همه ی افرادی که در این جامعه مسئولیتی دارند اگر در اصلاح خودشان و قوانین تلاش کنند انعکاس آن را در بهبود فرهنگ و رفتار مردم خواهند دید ، شاید این یک سنت الهی باشد .
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 47
    آفرین بالاخره چند تا مرد پیدا شد که جلوی یک بی حیا بایستند. باید جلوی اینطور زنان بی حجاب بی حیا پررو ایستاد.آفرین
  • هاشم نعیمی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    50 10
    باید بدون تعصب و بی‌طرفی نظر مقابل رو هم شنید که از موقعیت خود و قدرت خود استفاده نشود حق ازحجاب مهمتر است
  • حزب‌الله IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    20 54
    راه آهن و پلیس انتظامی قطار بدانند امت شهید پرور توی دهنشان خواهد زد ... به زنان بیشرفی که هتک حرمت الهی می کنند بشدت اخطار می دهیم با آنها رفتار انقلابی خواهیم کرد
  • جمالی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    39 13
    تا مدتی پیش خبری از بد حجابی یا بی حجابی و حجاب نبود چه کسی یا کسانی این مورد را مطرح کردند و باعث شد اختلافها بوجود بیاید چرا تنش بوجود می آورید لطفا لطفا به موردهای دیگر بی قانونی هم رسیدگی کنید
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 34
    بسم رب الشهدا و الصدیقین انا لله وانا الیه راجعون معروف فرق بین حجاب و نماز میشه حزب الله وبیحجاب وبی نماز حزب شیطان ولی امریه معروف را قانون مستلزم می نماید شرط اماکن عمومی اسلامی واجب به حجاب می باشد و مسعولان دستگاههای اجرایی خدماتی چه دولتی و خصوصی قانون حجاب عبادی واجب کفایی الهی و عرفیست انشاالله و من الله توفیق الهم اصلح علی کل فاسدآ من امور المسلمین
  • Ali abd IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    38 17
    یعنی هرکس که چادربرسرداشت میتواندامربه معروف کند؟ ایااین حرکت علم وآگاهی وکلاس خواص نمی‌خواهد؟
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 37
    خیلی پررو جری شدن وقتی حمایت نشه از قانون ،بی قانونی و جسارت و توهین و فحاشی جایگزین قانون میشه
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 40
    بایدجلوی بدحجابی گرفته بشه ،شهید دادیم انقلاب کردیم بی بندباری برچیده بشه نه اینکه اینجوری پررووارگستاخ بشن وحتی توکشوراسلامی برای خانم های باحیا ومحجبه ناامنی ایجاد کنن
  • بازنشسته ایرانی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 45
    خداوند لعنت کند باعث وبانیان این وضعیت (بی حجابی بدحجابی را) بعضی ها خودشان رابه نفهمی میزنند یاواقعأ نمی فهمند؟ دزدی خلاف وحرام است اختلاس خلاف و حرام است گران‌فروشی حرام وخلاف است. درسته ولی بی حجابی و بدحجابی هم خلاف وحرام است.لعنت برشیطان و دارو دسته اش لعنت بر غرب گدایان بدبخت بی غیرت وطن فروش کثیف غرب پرست خاک برسرنامردان بی غیرت که ناموس خودشان بابی حجایی وبدحجابی درکوچه وخیابان به نمایش گذاشته اند بعدهم انتظار داریم بیماری سیل زلزله ووو صدهابلا نیاید همه این بدبختی ها بخاطر انواع گناهان خودمردم است که تر و خشک هم باهم میسوزد. اللهم عجل لولیک الفرج ان شاء الله
  • ندا IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    46 10
    سلام هیچ موقع نام پدر بزرگوارتان خراب نکنید حیف بخاطر ی حجاب الان خون شهدا واقعا پایمال شده بخاطر دزدی و اختلاس و چپاول مملکت پدر شما برای حجاب نرفته بود برای اینکه دست نامردا به کشور باز نشه خواهش میکنم اینطوری نام پدر تون و خونش پایمال کنید واقعا شها مقدسن حیف
    • احمد IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      15 34
      سلام دوستان، لطفا بدون تعصب و واقع بینانه به موضوع نگاه کنید. فرض کنیم خانم فرهنگی یزدی به خانم هایی که حجاب مناسبی نداشتند تذکر داده اند. حتی در اینصورت هم اون خانمها حق کشیدن چادر و روسری رو از سر ایشون نخواهند داشت و خیلی راحت بگویند ما همینی هستیم که می بینید. کدام قانون حق روسری کشیدن و برخورد فیزیکی را به اونها میدهد؟ کدام قانون این حق رو به مسئولان قطار میدهد که از خانم فرهنگی بگ سفید امضا بگیرند؟ کدام اخلاق و وجدان بیدار می تواند به عنوان تماشاچی باشد و در حمایت از حق و از خانم فرهنگی حرف نزند؟ واقعا متاسفم برای مردمی که فقط نظاره گر بوده اند. به کجا می رویم؟
    • محمدرضا IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      7 13
      بله درسته حقیقته واقعا
  • ل .ج IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 36
    پدران شما برای حفظ ناموس واب وخاک این کشور رفتند البته که بایدرییس قطار یادش بره که پدر شمابه خاطر ناموس این اب وخاک رفته .بعد از شهادت پدر شما اینها از امانت شهدا خوب حمایت نکردند.باید به حال اینها تاسف خورد.مرد میخواهد تا مانند علی لندی خودش را به اتش بزند تا خانواده و مادر شهید وامانت شهید را نجات دهد.
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 46
    سلام آفرین بر غیرت خانم معلم.واقعا متاسفم برای مسولینی که وظایف خود را نمی‌دانند چه بسا کسایی دیگه هم در جایگاهی دیگر هم خیلی چیزها را ندیده میگیرن به نفع خودشون
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    17 38
    با مذهب و مذهبی ها و بی مذهب ها کاری ندارم خودمم چندان مذهبی نیستم اما حجاب جز "قوانین" این کشور است و کسی که بین مردم بدون روسری و با لباس خیلی باز می گرده درواقع "قانون شکنی" کرده و قانون شکنی "جرم" است اونی که روسریشو برمی داره فیلم می گیره یا می ره مذهبی ها و پلیس و ... را تحریک می کنه و بازم فیلم می گیره و این ها را برای امثال علینژاد می فرسته اولا دیگر یک بی حجاب معمولی نیست او یک "تبلیغ کننده" و "عامل" برای بی حجابیه و دوما با معاندین و دشمنان همکاری کرده علیه "امنیت ملی" قدم برداشته پس جرمش می شه 100 برابر به نسبت کسی که صرفا بدحجابه یا بی حجاب و این ها کاملا فرق دارد , قوانین هم بر طبق خواسته اکثریت ملت و بر اساس تاریخ , فرهنگ , دین و ... نوشته می شه اینجوری نیست که هر کی هر کاری دلش خواست بکنه هیچ کشوری اینجوری نیست والا می شود جنگلی که هر کی هر فکری داره می ره اجراش کنه !!! حکومت کاملا حق دارد در موارد امنیت ملی , به شدت برخورد کند چون خروجیش می شه ناامنی گسترده و پاشنه امنیت این مملکت در ناامن ترین نقطه دنیا با این همه دشمن در بره 85 میلیون نفر با هم به فنا می رن .
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    30 12
    باید یاد بگیریم امر به معروف ونهی از منکر باید بالحن خوب وتاثیر گذار بیان شود نه با خشونت وپرخاشگری...که این مورد نتیجه عکس می دهد .بعد هم یک طرفه نباید به قاضی رفت باید حرفهای اون خانم ودلیل پرخاشگریش را شنید
    • حق بین IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      13 7
      اگه معتقد هستی قوانین این کشور هم بر اساس خواست و فرهنگ اکثریت جامعه نوشته شده یه نگاه به نظرات مثبت و منفی بالای پست ها بیانداز تا متوجه اشتباهت بشی.
  • مجید IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    40 6
    بنده طرفدار بی حجابی نیستم خون شهدا فقط در راه بی حجابی ریخته نشد شهدا خون دادن که دزدی و اختلاس از بین برود و همه پیرو مکتب حسین باشن شهدا خون دادن که در مردم در امنیت کامل باشن و حقی از کسی از بین نرود
  • زرذ IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    48 9
    لطفا از اسم شهید استفاده نکنید بخاطر کارهاتون . از خودتون مایه بذارید
    • رضا IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      14 12
      اختلاس و بی حجابی دو روی یک سکه هستند. شهدا برای اسلام رفتند تا بنده و شما هم جلوی اختلاس و بی حجابی بایستیم.
  • صادقی IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    37 9
    خانم معلم عزیز شما باید بدانی یکی از شرایط مهم امرونهی احتمال اثر وعدم فتنه انگیزی آنست بااینحال شما موجب فتنه شدیدگرچه بی حجابی خوب نیست اما نحوه برخورد با آن بدین صورت هم درست نیست
  • مهدی IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    38 6
    اولا نباید یه طرفه به قاضی رفت و چون این خانم محجبه بودن دلیل میشه که همه حرفهاش راست باشه دوما باید اجازه داد اون خانم به اصطلاح ایشون بدحجاب و پرسنل قطار و پلیس کاشان از خودشون دفاع کنن نه اینکه چون این خانم فرزند شهید هستند و با حجاب هر حرفی رو بزنن و بقیه هم از ایشون قبول کنن این دو دسته گی ها رو آتش ش رو خودشون روشن کردن که همه رو خواهد سوزوند ،تاریخ ثابت کرده هیچ عملی با زور به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید توی لبنان و عراق و همه جای دنیا هم هیچ اجباری به حجاب نیست ،لطفا الکی هم ربطش به خون شهدا و اسلام و غیره ندین چطوره خون شهدا حین دزدی و رانت و پارتی بازی و هزار تا کثافتکاری دیگه ضایع نمیشه ولی با بدحجابی و بی‌حجابی خون شهدا ضایع میشه، خواهشا به شعور مردم احترام بذارید مردم خوب می‌فهمند هدف و از بگیر و ببندها پرت کردن حواس هات !!
    • tr IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      22 2
      دقیقا ، باید صحبتهای طرف مقابل را هم شنید. این نحوه امر به معروف کردن هم صحیح نیست . حس میکنم بخشی از صحبتها سانسور شده است.
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      24 21
      من یه خانم هستم و چادری هم نیستم و مانتو میپوشم و کاملا موافق حجاب اجباری تو جامعه هستم لطفا شما آقایون سرتون به کار خودتون باشه و لازم نیست واسه حجاب ما نسخه بپیچید یه بچه هم میفهمه آقایونی که دارن از بی حجابی دفاع میکنن دردشون چیه من به عنوان یه خانم میدونم حجاب چقدر خوب از ما خانم خانم ها حفاظت میکنه لطفا دست از سر ما خانم ها بردارید خدا شر تمام مرد های هوسران دهن گشاد و بیهوده گو رو به خودشون برگردونه
  • کاوه IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 31
    من یک پیشنهاد به بی حجابها و بدحجابها دارم. اگر بی حجابی و برهنگی اینقدر خوبه پس بقیه ی لباسهاشون ررهمو هم در بیارند و با همسرانشون بیان تو خیابون تا هم برهنگیشون کامل بشه و هم همسرانشون بهشون افتخار کنند...
  • علیرضا IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    30 21
    با احترام به تمامی بانوان باید عرض کنم با توجه به اینکه شما مجری قانون نیستید نباید ایجاد مشکل برای دیگران بخصوص عوامل قطار بوجود میاوردید
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      16 11
      برو بخواب عمو
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      15 16
      با احترام به شما جناب علیرضا لطفاً تو کار بزرگترها دخالت نکن برو بشین سر درس و مشقت
  • مهدی IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    25 24
    درود بر همه حافظان و مدافعان حجاب ی سوال دارم از اونهایی که مدعی روشنفکری و آزادیند چرا تا سال گذشته اگه فردی در انظار عمومی و اجتماعی ماسک نمیزد قانون شکن بود و سلامت دیگران رو بخطر مینداخت و هیچ کجا بهش خدمات نمیدادند اما کسانی که بی حجابی و بی عفتی پیش گرفتند و در اجتماع کشف حجاب میکنند هیچ خطری برای سلامت روانی و امنیتی جامعه ندارند؟ اگر روزانه دسته دسته زنان بی حجاب بشن یک محجبه جرأت سوال کردن (نه تذکر دادن) ازشون رو نداره اما اگه یک بیحجاب محجبه بشه سیل اهانتها و تحقیرها از سمت زنان بی حجاب و مرد(نماهای) بی غیرتبه سمتش روانه میشه در مورد رئیس قطار باید بگم متأسفانه بخاطر اقتضای شغلیشون ازین موارد زیاد میبینن و شاید براشون بی اهمیت باشه اما در زمانیکه فردی از بهم زدن نظم عمومی و هنجارشکنی شاکی میشه موظف به تذکر در چارچوب قوانین کشوری که مبتنی بر دین هست، می باشد
    • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 14
      یه بار با ذهن باز متن بخون لطفا!!!
  • انسان RU ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    19 8
    توصیه من به بانوانی که تمایل به چادر دارند که اگر اقعا به حضرت فاطمه زهرا و حضرت علی و حضرت محمد بنیان گذار اسلام پایبند هستند،اگه ایمان قلبی و مطالعه کافی از رفتار های این عزیزان دارند،در آرامش و صلح با همه خواهند بود و با رفتارشان ناخودآگاه دیگران را جذب خواهند کرد. وگر نه شما تقلبی هستید و انسان تقلبی لب به سخن باز کند رسوا شود.انسان موجود به شدت هوشمندی است
  • IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 27
    متاسفم برای اصلاح‌طلبان که از بی حجابی حمایت می کنند
  • ... IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    21 9
    رییس قطار خدمتگزار عموم هستش..بیطرف باید باشه.قضاوت سخته.معلوم نیست چه.حرفایی.بهش زدن.والا.کسی که رییس قطاره معمولا روابط عمومی زیادی داره
  • علی زارع رحیم آبادی IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 29
    خداعمرت بده خون پدرت راکه شهیدشده پاک نگه داشتی اینهاراباید اعدام کنن تابرای دیگران که بی حجاب می شوند درس عبرت شود خدالعنت کند بی حجاب را حقا دختریزدی هستی من هم یزدی هستم
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 29
    دمت گرم خانم با حجاب و معلم عزیز
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 29
    احسنت و درود بر این بانوی محجبه
  • ناشناس IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    17 24
    دیگه همه شدن مامور امر به معروف خدا بخیر کنه
  • علیرضا IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 25
    درود بر خواهران با حجاب درود بر غیرتتان
  • سید علی IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 15
    به مسلمان قران کریم کاری نداره همیشه به مومنین هشدار میده وبه اهل ایمان خیلی کم تذکر میده اما اجازه بی حرمتی به مسلمان یا غیر مسمان را نمیده شاید قرنها بگذرد یک نفر مسلمان از این دنیا برود اقایی که میفرمایید در قران ندیدم در مورد حجاب شما ترانه خوندی نه قران ۴۰ جا بیشتر تذکر میده اما به اهل ایمان نه مسلمان که وله وبی بند وبار یکی از انها سوره مبارک نسا هست برو بخوان اما قران نه ترانه شما اهل تخصص نیستید ونه تعهد نظرهای پوچ وبی محتوا وغلط را ترویج ندهید اجازه بدید اهل تخصص وتعهد نظر دارند وبه شما ابلاغ میکنند اما ادم خود بین کسی را جز خودش را نمیبیند این رساله که نوشتی برای خودت مبارکه دیکران شناسنامه صادر نکنید خدایا از این جهل ونادانی کی خلاص میشیم ...
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      0 4
      درودبر خانم با حجاب ومحجبه یزدی دست گلت درد نکنه که جلو بی حجاب ها رو گرفتی خدا توفیقت بده این زنها مشتی سگ ولگرد هستن باید باهاشون بر خورد جدی کرد نباید آزاد باشن تو جامعه میخوان آزاد باشن تو خونه خیابون قطار این جاها حریم خصوصیه باید حجاب رعایت بشه
  • بهمن IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 10
    ای کاش جاهای دیگه هم قانون رو سفت و سخت می گرفتید و شاهد این همه دزدی و رانت و فساد نبودیم ،نمیگم حجاب مهم نیست ،باید اهمیت داد.عزیز من، کشور به قهقرا رفته
  • بهمن IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 19
    حجاب مساله مهمی هست.کل کشور هم حجاب رو رعایت کنن،به نظر شما با این ا وضاع داغون و اختلاس و فقر ریشه کن میشه؟خاوری هم بدون وضو کسی رو به دفترش راه نمیداد،حق ۸۰ میلیون ایرانی رو بالا کشید صداتون دراومد و از مسئولین مطالبه گری کردید؟
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      13 9
      اگه صدای کسی در نیومد و کسی مطالبه نکرد پس تو حالا از کجا خاوری رو میشناسی؟ اگه مطالبه نکرده بودن که تو و امثال تو اصلا نمیدونستید خاوری کیه در ضمن چرا تا یکی اسم حجاب و امر به معروف رو میاره یهو یاد خاوری و امثال اون میفتید؟ خود جناب عالی چه گلی به سر این مردم و مملکت زدی که به بقیه ایراد میگیری؟
  • جهانشاه IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 23
    خواهشا تا آخرش پیگیری کنید و از حق خود نگذرید امروز جای محکوم و مظلوم عوض شده نباید اجازه دهیم ثمره ی خون پاک شهیدان از خدشه دارشود
  • یوسف IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 14
    امیرالمومنین میفرمایند: تمام کارهای خیر، حتی جهد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر چون قطره ای در برابر دریاست!!
  • اکرم زندیه IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 25
    بسم رب الشهدا والصدیقین با سلام به شیر زن یزدی آفرین مرحبا به غیرتتون انشاءالله خدا درجات پدر شهیدتتون رو بالا ببره ودراین روزها همنشین ارباب مون امام حسین علیه السلام باشند این درد ماها هم هست این نتیجه نان حلال است خدا امثال شما رو در جامعه زیاد کنه تا گرگ صفتان و زالو صفتان رو جمع کنن
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 14
      اگر ایشان روز بعد نمی رفتند هدیه بگیرند و تمجید بشوند بهتر می بود. همکارانش تاییدش نمی کنند. دیگه خود دانید.
  • شهید مدافع حرم IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 26
    بنده نظرم این است که وقتی مردمی که پاچه خار آمریکا و اسرائیل جعلی میشن قطعا‌ خودشونو رو نشون میدن که چقدر عوضی هستن اینجور آدم ها چه مرد و چه زن باید پای جان مجازات شدیدی کرد این گسترش بی حجابی ها در سراسر کشور جمهوری اسلامی ایران باعث میشه روز به روز باعث عوض شدن تحول ایران میشه اما کور خوندن!!!این کشور جمهوری اسلامی ایران این حیدر کرا علی علیه السلام این کشور جمهوری اسلامی ایران کشور کربلا است کشور امام حسین علیه السلام است این کشور با شرک و کفر دشمنان اسلام یعنی یزیدی های زمان میجنگه ...
  • آرمان IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 23
    حجاب نص صریح قرآنه.....بی حجابها باید جوابگوی خون شهیدانی مثل ححجی و حاج قاسم باشند اونا سر دادن و بدنشون مثله شد تا اینا روسری نداشته باشن!!!!!!! آدمهای عقده ای که کمبود دیده شدن دارن و مسائل اقتصادی رو با مسائل دینی قاطی میکنن.
  • Ali IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 24
    این بد حجابها اینها مامور انگلیس هستن و متأسفانه با یک سر وکله نشان دادن به یک مسئول بی لیاقت آنها را به انحراف اخلاقی میکشن که از آنها دفاع و دستور قرآن را زیر پا بگذارند .از قاضی پرونده تقاضا داریم به تعلیق این آقا بسنده نکند .چون از قبیل این افراد.در لابلای سیستم اداری وسازمانی ما زیاد هستن.درود بر اجرای دستورات قرآنی ولو بعد از ۴۰ سال ودرود به مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها.
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 13
    نجابت وداشتن حجاب امر پسندیده ای است .افراد محجبه و مبلغ های راستی بایدچنان رفتار کنندتا سایر افراد که در این خصوص کوتاهی می کنند علاقمند به سیره ورفتار انها شوند به نظر بنده اینها هم منکر رفتار می کنند .عمل اینها ثمر خوبی نمی دهد امروز ضرورت دارد این امر مهم به اهل ان واگذار شود
  • محمد IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    23 18
    🤣🤣🤣انجایی که میگه ازنیتشون باخبرشدم روسریمو دودستی گرفتم از خنده ترکیدم
    • نرگس IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      18 14
      امثال شما اینجوری نگن کی بگه؟ حجاب خانمهای محجبه خیلی به افرادی مثل شما فشار میاره می‌دونم سخته براتون در ضمن ناموس خودتون رو هم جلوی مرد های دیگه برهنه میکنید که دنبال دید زدن ناموس بقیه هستید؟ من هم به بی فکری و البته شدت فشاری که به خاطر عفت خانم ها به امثال شما میاد کلی خندیدم
  • نا شناس IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    17 21
    اگر محکم جلوی بی بندوباریها نایستیم دیگر خانمها ی با حجاب حتی قادر نخواهند بود تا نانوایی بروند وخرید کنند باید محکم زد توی دهن فحشا ولی بندو بازیها که اینها دانسته یا ندانسته از مزدوران دشمن بیگانه هستند
  • احمدرصاجشنی طهرانی IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 24
    توقع از سپاه پاسدارن وحفاظت اطلاعاتش وبسیج و وزرات اطلاعات است که با این جرثومه های فساد که وصل هستن به هرزه ای مثل مسیح یهودی نژاد باکمک قوه قصاییه برخورد مناسب داشته باشن.برادران فقط اینو بدانید شاید انقدر طول نکشد که بازهم برای مقابله با دشمن به وجود همین خانواده های شهدا وباقی فرزندانشان نیاز پیدا میکنید . حرمتشان را حفظ کنید ...
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 25
    خانم بدحجاب و حامیانش باید محکوم شوند تا کسی چنین بی ادبی نکند بی حجابان اگر می خواهند بروند تایلند یا آنتالیلا بروند آزادند
  • H.D IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    21 22
    نمیدونم چرا تا بحث حجاب میشه موضوع را به کار و برنامه دیگه وصل و ربط میدن چه ربطی به اشغال جمع کردن داره بعد میدونید چه پولی از اشغال درمیارن شماها نگران نباشید.
  • Reza IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    24 8
    آخه یه کشور پلیس داره اینکه نشد کار هرکی از راه برسه بشه مجری قانون ،امر به معروف کردن دارای یکسری شرایط هست نه اینکه هرکسی بلند بشه این کار رو انجام بده و کلی دردسر درست کنه و بعد بگه امر به معروف کردم و همه رو به دردسر بیندازد ،
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      7 12
      درست پلیس داره ولی وظیفه تک تک ما افراد جامعه هم هست که به این افراد هنجار شکن تذکر بدهیم و امر به معروف و نهی از منکر از گرون منو تو ودر جامعه بد وجود پلیس ساقط نمیشه هر که باید وظیفه خود ش رو انجام بده
  • ممد GB ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    24 16
    خون شهدا فقط برای حجاب اهمیت داره؟ موقع دزدی و اختلاس و رانت و هزارجور کثافتاری دیگه خون شهدا کجاست؟
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      15 12
      داداش اون مغز لامصب رو به کار بگیر حیفه آکبند ببریش تو قبر کی گفته با اختلاس برخورد نکنن؟
  • محمد جواد IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 20
    مسئولان و افرادی که به قانون کشور اعتقادی ندارند، خائن به کشور و نظام اسلامی هستند. باید برخورد قاطع صورت بگیرد تا کسی که به قانون پایبند نیست، مجری قانون نشود. استقامت بانوی یزدی، استقامت فاطمی بوده است، اجرکم عند الله
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    24 9
    نصف مسئولین استان، درگیر و پیگیر دعوای لفظی بین دو تا زن شدن،کلا این مسئولین وظیفه دیگری ندارند. برن سیل رو جمع کنند،واقعا تاسف داره
  • مهناز IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    22 6
    کاش دولت تو همه مشکلات اینقدر قانونمند بود پس چرا دادگاههای ما اینقدر شلوغه پس با اون اشخاصی که پول مملکتو می‌دزدند فوری برخورد کنند
  • منتظر IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 23
    سلام باید جلوی این از خدا بی خبرا ایستاد و تا جان در بدن داریم از حجاب دفاع میکنیم احسنت به بانوی یزدی حضرت زینب محافظتون باشه حق بر باطل پیروزه
    • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      7 8
      انصافا به کل دین عمل کنیم یا به کل قانون اساسی حجاب هم روی چشم
  • سانی IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    29 10
    شما فقط پیام های باب دل دولت را بگذار بقیه رو هم حذف کن. تا ملت فکر کنند همه مردم طرز تفکرشون همین که پخش میکنی. ...
    • سحر FR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      10 5
      کاش در مورد کلاعبرداری دزدی اختلاس عزیزان هم اینقدر پیگیر بودین شاید خون پدرتون پایمال نمیشد ولی خب یه جا ادم باید کنار عزیزان اختلاس گر بمونه که بتونه بیشتر بگیره و اللنم که خجاب افتاده سر زبونا شما بچسبی بهش بازم خوبه اسمت میاد بالا
  • مهدی IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 13
    آفرین خدا خیرتون بده . جالبه غربی ها به ته خط مادی گری رسیدن ودارن روی میارن به اسلام تا عزت زن حفظ بشه واستفاده ابزاری ازشون نشه ولی ما تازه داریم ادای اونارو در میاریم وافتخار میکنیم واقعا متاسفم به طرز فکر یک مشت آدم که خودشون رو روشنفکر میدونن به اینا باید گفت عقب افتاده
  • ایران IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 12
    اینا نتیجه تدبیر دولته بابا چرا مردم و به جون هم انداختید،شما به بی حجابا گیر میدید بعضی جاها ولی مردم همه جا هستند
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 13
    خیلی ممنونم از شما بانوی یزدی که مقاومت کردی و این افراد شرور را تحویل قانون دادی خیلی بی شرم و حیا شدن
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 15
    ازنظراسلام هیچ کس حق توهین کردن به خمدیگررانداردخواه بدحجاب خوابی حجاب اسلام عدالت را رعایت کرده متاسفانه درکشورمادم از عدالت می زنندوای کارهای نیست که نکنند
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 14
    به نظر من خانم بد حجاب حق نداشته حمله کنه ودست خانم معلم محجبه درد نکنه...باید ما مدافع عفاف و حجاب باشیم ...چرا ما مردم اینقدر همه چی را باهم قاطی میکنیم...تورا خدا مثل کبک سرتون را زیر برف نکنین...یعنی ما شیعه هستیم....
  • سام IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 14
    به نظر من رئیس قطار کاره ای نیست که بیاد امر ونهی کنه اون مسئول حفظ آرامش قطار هست بیخودی چندنفر رااز نون خوردن انداختی من باحجاب موافقم حفظ کردن خوددر برابر نامحرم هست اما عذاب وجدان چیکار میکنی اگه البته اعتقاد داشته باشی
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 17
    تو رو خدا بی حجابها رو جمع کنید ،آخه این چه وضعیه،ناسلامتی یه کشور اسلامی هستیم
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 12
    طرز نگاه تون رو باید درست کنید نمیدونم چرا انقد کاسه داغ تر از اش میشوید حتی تو عراق لبنان یمن عربستان انقد به حجاب گیر نمیدن که شما میدید باید این موضوع آزاد و با میل هر شخص باشد هر کسی عقاید ونظری دارد من مشکلی با حجاب ندارم ولی چرا باید کسی رو مجبور به داشتن اون کنیم
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 11
    درود بر شرفت
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 15
    میخوام ببینم اگه اون خانومبی حجاب مورد جرح قرار میگرفت کسی تو حکومت پشتش وا میستاد مثل همین ارگانهایی که این خانوم نام برد سپاه و بسیج و خانواده شهدا و امام جمعه و ستاد ام به معروف و....
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 2
    واقعا متاسفم
  • علی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 10
    سلام دوستان..‌.از نظر من حجاب به جایش بی حجابی هم سرجایش....
  • فیروز فرهادی IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 11
    باید جلوی این افراد هنجار شکن و آلت دست دشمن گرفته شود ما در این مملکت جوانان مان شهید شدند برای حجاب نه این که این مزدوران غرب و جیره خواران در جامعه ی اسلامی توانایی این جسارتا را داشته باشند باید جلوی آنها بایستیم و نگذاریم به آرمان های انقلاب خدشه ای وارد شود
  • ناشناس IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 13
    درود بر فرزندان شهیدان وارث خون پدران ، در واقع بی مسئولیتی رییس قطار علت اصلی مشکل است . مسیول در رعایت قانون کم کاری کرده وموجب این مشکل شده ، در حالی که بایک تذکر بجا به خانم بی حجاب وعمل به قانون مشکل جمع میشد .
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    17 13
    شما به چه حقی خواستی از مردم عکس بگیرید. تو تمام ماجرا شما مقصر بودید. لطفا هرچیزی رو پای شهدا ننویسید. اگر حق با شما بود .مسافرین داخل واگن حمایت می کردن. خوبه هرروز بدتر از دیروز باعث فلاکت مردم میشید بعد مسئله حجاب و اینترنت رو میارید وسط مردم سرگم بشن. جرات داری بری به هم ن استاندار بگی برای مردم تا الان چیکار کردی‌ بگی من فرزند شهیدم و مطالبه عدالت دارم. راستی بابت ضرب و جرح طبق قانون امر به معروف هم بهت دیه میدن هم جانباز شدی. تبریک .
  • مهسا IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 14
    دین یک چیز کاملا شخصیست و هر کس بر اساس عقاید خودش باید زندگی کنه و به کسی ربطی نداره که مثلا من حجاب دارم و دیگری نداره به این میگن حقوق شهروندی که متاسفانه ذره ای از آن رعایت نمیشه
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    17 13
    دزدی و اختلاس هم نص صریح قران هست چرا جلوی دزدی کلان رو نمیگیرین که با پولاش اون ور اب عشق و حال میکنن چون راحت ترین راه گیر دادن به ۲ تار موی زنها است ولی رسیدگی به دزدی هم سخته ما هم معمولا دنبال کار راحت هستیم
  • ناشناس IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 15
    کلا همه چیز مملکت ما درسته فقط حجاب معضل مملکته ؟چرا پیگیر محتکران ودزدان و زورگیران نیستید فقط چسبیدید به حجاب خانمها زورتون به اونها نمیرسه به زنها ونوامیس مردم رسیده .واقعا متاسفم برای کوته فکری بعضیها .😔
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 11
    تا خوب نشی خوب نمیشه
  • ایرانی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 13
    با سلام در این قضیه مقصر اصلی صد در صد رییس قطار می‌باشد و باید محاکمه شود تا برای دیگران که مسول نظم و انظباط محیطهای جمعی هستند درس عبرت باشد در این خصوص باید با رییس قطار برخورد قوی شود و باید از طریق وسایل ارتباطی اعلام عمومی گردد .
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 13
    حقش بوده کتک زدنش، دمشون گرم ،باید بیشتر میزدنش
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 17
    آفرین به شما معلم خوب ومومن .
  • میثم IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 19
    اگر اوضاع این شده بابت ظلمها و بی لیاقتیهای مسئولین است که عده ای را جریح کرده که به جنگ اعتقادات بروند
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    19 11
    حجاب عمل به قران است چرا اینهمه حرف وحدیث؟
  • محمود IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    18 17
    متاسفم برای اون شاگردهایش که زیر دست این آموزش میبینن
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 7
    علت اینکه هیچ کدام از مسافرین و مأمورین بین راه و رئیس قطار از ایشون حمایت نکردند چه بوده شاید ایشون به نحو درستی مطرح نکردند
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 12
    ما از قرآن بالاتر نیستم آمده در دین اجباری نیست کشورهای اروپایی بفکر آینده اند ما بفکر چهار تا مو امربه معروف خوبه نه اینکه با مردم درگیر بشی
  • بهرام US ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 10
    آینده بدی خواهیم داشت روزی می‌رسد که همدیگه رو میدرید و عده ای مزدور از آب گل آلود ماهی میگیرن
  • مدنی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 12
    خانم معلم،لطفا وخواهشا فقط سرکلاس درس بدید نه کوچه و خیابون وقطار؛اونیکه الان توی جامعه دزد بدحجاب وناهنجارهست،نتیجه ی کوتاهی همین معلم وسیستم آموزش هست.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 12
    میشه از این معلم دلسوز بپرسید وقتی میفهمه اختلاس شده ، دزدی و دس درازی تو بیت المال شده چرا حرفی نمی زنه ،چرا شاهد این همه گرانی و تورم هست صداش در نمیاد ، مگه اونایی که شهید شدن فقط و فقط بخاطر حجاب خون و جون دادن ، معلم عزیز شما فرزند شهید هستی و قابل احترام تموم اون کسایی هم که شهید شدن جانباز هستن قابل احترام هستن اما اینایی هم که شما میگید بی حجاب هم وطن هستن از همین اب خاک، درضمن نظرو عقیده همه قابل احترام هست، حالا که ایقدر انقلابی عمل میکنید در مسایل دیگه هم ورود کن لطفا،،، از روسری مهمتر هم تو این مملکت اتفاق افتاده و کسی دم نزده، . . . . .
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 15
    اولا حجاب دستور خداوند است که بصراحت در قرآن آمده دوماً قانون کشور است و به قانون نباید بی توجهی شود سوما عقل هم آن را تایید می کند چهارماً حجاب موجب دوام و استحکام خانواده است پنجماً حجاب زیباتر است ششماً حجاب یکی از تفاوتهای بین انسان و حیوانات است هفتماً اگر متخلفان از قانون زیاد شوند فردا این تخلف از قانون به بی حجابی ختم نمی‌شود و به سایر قوانین هم بی احترامی رواج می یابد.
  • ناشناس IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 13
    چرا ایناییکه نگران حجاب مردم هستن اصلا نگران گشنگی وبدبختی مردم نیستن تاحالا شده بجای اینکه به کسی بگن روسریتو درست کن بپرسن غذا خوردی یا گشنه ای
  • محمد IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    متأسفم
    • همشهری IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      8 6
      چرا همه چیو به هم ربط میدین حجاب چه ربطی به گشنگی داره واسه شماها آمریکا خوبه که هر دقیقه مورد تجاوز قرار بگیرین
  • سعید IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 11
    نتیجه حجاب زوری مقابله به مثل و اختلاف افکنی بین اهاد مردم است
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 10
    باسلام .مسولین محترم خواهشمندیم بااقتدار وباقاطعیت بااین دست پروده وکسانی که هم به خون شهدا وهم به مملکت وکشور خیانت میکنند برخوردی درس اموز شود .کسانی که مزدوری میکنند وشرافت براشون بی معنیه بایدبرخوردی قاطع شود وان کسانی که درلباس مقدس نظام اسلامی چهره نیروهای خدوم راخدشه دارمیکند ومردم رابدبین میکند لیاقت خدمت دراین یگان خدوم وزحمتکش راندارد وبایداینگونه افرادازاین کارمهم پاکسازی شوند.کسی که شرف داره ارزش داره عظمت داره ابوهت داره دارای اهلیت وریشه است حجاب رارعایت میکندوستودنی است وشیطان وحامیانشان خاروذلیل ویک بارمصرفهای بی ارزش دورانند
  • فاطمه IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 12
    کاش به گرانی ها واکنش نشان می‌دادید
  • حق گو IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 12
    این مسئولین قطار و هتاکان به دین و انقلاب باید اخراج شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد ‌ نباید خون شهدا پایمال شود
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 8
    خانم محجبه داره دروغ میگه مگه میشه یکی بی دلیل به آدم حمله ور بشه ایکاش دلیل حمله ور شدن اونطرف رو هم میگفت از عنوان خانواده شهید میخواد سواستفاده کنه متاسفم مردم دارن به جون هم می‌افتن واقعا از عقلشون که بالاترین نعمت خداست استفاده درستی نمیکنن
  • خدا هست IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 14
    اگر چندوقت دیگه تشریف ببرید ناحیه 2 یزد قطعا این خانم رئیس اداره شده اند و مزد خوش خدمتی شون را گرفتند
  • یاسر IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 8
    انجمن مردان هیز ایران از اقدام زن بی حجاب حمایت می کنند واقعا حیف از از دیدن این زیبایی ها محروم شویم
  • محمد حسن IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 4
    مملکت قانون دارد هیج کس سرخود نمی تواند قانون را زیر ما بگذارد
  • مرتضی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 6
    سلام درود برای همه ایرانی های عزیزم ،من میگم الان آبجی خودم دوست ندارم بدحجاب بگرده چونکه ناموسمه اگه بدحجاب بگرده همه نگاهش میکنن دوتا متلک می اندازن چش چرونی میکنن با همتون هستم اگر یه خانومی رو بدحجاب ببینید نگاهی بهش نمیکنید این دروغه همتون نگاه میکنید اون لحظه فکر ناموس خودتونم بی افتید آقایان وخانومها ایران سرزمین غیرتی هاست اگر دشمنی داخل کشورم بشه نه فقط از ناموس خودم بلکه از ناموس همه ایرانی ها دفاع میکنم همه زنهای ایرانی مثل خواهرم هستن ،نگذارید دشمن شاد بشیم تفرقه نندازید
  • سلام IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 2
    سلام احساس میکنم قضاوت یک طرفه هست اگر فقط حرف یک طرف را گوش بدیم ولی در کل هر کسی مسیول رفتار و پوشش خودش هست در ضمن مجری قانون هم در کشور کم نداریم حرفهای این خانم هم کاملا دیکته شده هست
  • Mm IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 13
    اگه دختر شهید نبود اینقدر خودشو همه کاره مملکت نمیدونی و معلم نمونه هم نبود
  • احمد IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 11
    آفرین بر این بانوی عزیز فرزند شهید ایران زمین ما خواستار محاکمه رییس قطار و تمام کسانی هستیم که از بی حجابی و بی بندوباری دفاع کردند باید جلوی بی حجابی و فساد اخلاقی گرفته شود
  • Sa IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 13
    با سلام .احتراما خانم محترمه از ریس قطار توقع چه اقدامی را داشتند؟ تذکر دهد به حجابی که معیار و مبنایش تعریف و مصوب قانونی نشده ؟برفرض که تذکر ی که حدود قانونی اش مصوب نشده ومعلوم نیست را هم داد که اساسا معلوم هم نیست چقدر مکلف است وصلاحیت تشخیص حدود را از کجا کسب نموده .بر فرض که اقدام به تذکر هم کرد وخانم مسافر بد حجاب توجه نکرد ؟ چکار باید بکند ؟ قطار را متوقف کند و مسافر را پیاده کند ؟ مسافر را زندانی کند ؟
  • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 0
    ما تو کشتی به نام جامعه زندگی میکنیم میدونم اوضاع سیاسی و اقتصادی سختی داریم اما لطفاً به جون هم نباید بیافتیم به خاطر تفاوت پوشش به خدا قسم دختر بی حجاب و یا بد حجاب کافر و مشرک نیست خدایا همه رو به راه راست هدایت کن
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 9
    غربگراها را اگر مهار نکنیم چند وقت دیگه شلوار مونم درمیارن.باید هرچه زودتذر یه فکری کرد.
  • نرگس IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 14
    یه خبر میذاره بعدش یه عده لنگه خودتون میاد به به چه چه می‌کنید.
  • مونا FR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 15
    مردم دارن ازگشنگی می میرن ایناسره حجاب بحث میکنن جاتون راحته نمیدونیدک نونتون ب راهه
  • علی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 12
    چرا اینقدر استفاده ابزاری از لفظ معلم می کنید مگه معلم تو این مملکت شانی داره؟؟؟
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 18
    باید ریئس قطار و مامور انتظامی استفعا دهد و در هیچ جای دولتی به اونا کار ندهند تا درس عبرت بشه برای دیگران اینجا ایران هست تمدن داره و اسلامی
  • کبری IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 3
    مخالف بدحجابی وتوهین هستم
  • دهقان IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 12
    همین که مردم کمک تان نکردند یعنی روش شما را قبول ندارند شما هم از خون شهید برای منافع شخصی استفاده کردی یعنی درست نبود مقابل مردم ایستادن
  • محمد IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 12
    کی به کی هست. ما که اونجا نیودیم. هر جوری بتونی می تونی قصه رو تعریف کنی
  • صدا IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 13
    این قبیل افراد که برای دیده شدن بدنبال نصیحت بی حجابها هستند بهتره بروند مسئولین بالا دستی رو ارشاد و نهی از منکر کنند وگرنه هزار تار مو نهایتآ با یک تیکه پارچه پوشیده میشه ولی فساد مسئولین و عدم کارایی آنان با مدارک احتمالا قلابی و تصمیمات غلط با دریای آب و پارچه پوشیده نمیشه چون همینها عامل بروز این مشکلات در کشور شدند
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    هان ن ن ن
  • کاربر IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 9
    و چرا باید چنین برخورد کنید؟ و مگر راه درست دیگری وجود نداشت که به کتک کاری نکشد؟ آیا آقای رییسی همین جنجال ها را دوست دارد و شاید در این بین کسانی کشته شوند رییسی براش مهم نیست؟
  • ناشناس IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 12
    خودش گفتش که داشتم عکس میگرفتم بالفرضم اونا حمله کرده باشن برای دفاع از خودشون شما چیکاره بودین عکس داشتین میگرفتین حجاب اون خانم ها به شما چه ربطی داشت شما خیلی بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن هر کسی رو تو قبر خودش میخوابونن
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 12
    به فرمایش یکی از علما دین ظاهر مردم باطن مسئولین هستند این مسئولان خاطی که از بی حجابی حمایت می کنند بیشتر در این منکر شریک هستند . اگر یک مسافری لباس به تن داشته باشد که بو بدهد رییس قطار از قطار بیرونش می کنه ولی از این بدحجابها به کلی دفاع می کنند. البته این مطلب را باید ذکر کردکه غیرت مردانگی از بین رفته وخدا به داد این کشور و فرهنگ ایران اسلام برسه .
  • ناشناس US ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 10
    خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر ؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 9
    سلام از نظر من علت جسارت زنان در بی حجابی در سطح شهر حمایت مردان چشم چران از آنان در شهر میباشند اول باید عفت را به مردان بی غیرت برگردانده شود اینان جای گزین مردان پاکی که برای دفاع از مقدسات دینی ومیهنی جاننشان را بر کف گذاشتند متاسفانه شدن .اگر مردی بادیدن زن بی حجاب یا بد حجاب نگاه نکند وانزجار خودش را نشان دهد مسیله حل میشود
  • سرباز وطن IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 12
    این خانم های باحجاب که گیر میدن به این بدحجاب نه شل حجاب فقط دنبال مطرح کردن خودشون هستن برای اینکه یه پست دولتی بگیرن یا تمام مامورها ی امنیتی یک شهر رو سرکار گذاشتی به خاطر دوتارمو وظیفه اونها امنیت ماهاست
  • نادر IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 11
    مگه میشه هم پلیس ، رییس قطار، خدمه ومردم جانب داری کرده باشن یه جای این داستان خانم محجبه میلنگه، یا داستان رو کم و زیاد تعریف کرده یا .......
  • محمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 10
    اگه حجاب قانون کشوره چرا شش ماه مونده به انتخابات این قانون از طرف همین حکومت نادیده گرفته میشه
  • علی US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 17
    چرا این جور مواقع همش حق با خانم محجبه هست همش؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 17
    شما احتمالا معلم انشا هستی آره کار همه ازجمله پلیس وکارکنان قطار و...غلط بوده وکارتو درست؟.ای کاش یک مقدار هم در مورد وضع فاجعه بار اقتصادی ورانت وپارتی بازی ودادسراها ومحیط زیست و....هم شما اعتراض داشتید.تازه درخصوص این افتضاح البته به قول خودتون جراحی اقتصادی حمایت صددرصدی میکنید ومیگیدخیلی خوبه وباید ونیازبود
  • یک ایرانی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 11
    ما ایرانی هستیم اگر به ایران خود علاقه داریم نباید این طور به جان هم بیفتیم مخصوصا خانم ها،این ها همان تلافی خاطرات گذشته است که چه کردند با خانم های کم حجاب
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 11
    اگر این موضوع به طور جد پیگیری نشود واقعا کم کاری مسولین را می رساند که به انقلاب وخون شهدا خیانت کردن
  • لیلی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 13
    خدا لعنت کنه این خانمهای بدحجاب ک مملکت ب گند کشیدن خانواده هارو ازهم پاشیدند نمیدونن ک خدا وجود داره سزای اعمال خود هم در این دنیا هم اون دنیا میبینن
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 9
    دشمن تو همه برنامه هاش موفق شده و داره از طریق رسانه ها و غیرو خوب پیش میره ، با خدا باشید تا پادشاهی کنید ،بی خدا نباشید دو هر کاری دلتون میخواد انجام دهید ، در ضمن اینجا جمهوری اسلامی و حرمت داره ،خون داده ، هر کی باهاش مشکل داره کافره جاش تو این خاک نیست این خاک مقدسه
  • محمدی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 6
    لطفا این مسأله را از طریق فارس نیوز پیگیری کنید تا با حمایت ۵۰ هزار نفر این مسأله در مجلس پیگیری شود این مشکل باید با ظرفیت های قانونی حل شود
  • گلی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 10
    متاسفانه برخی خانمها ب بهانه گرانی و ...وضعیت بی حجابی خودشون رو توجیه میکنن و سعی در تلقین این باور نادرست دارن....هیچ خانمی بخاطر خانمای دیگه خودشو ازک بزک نمیکنه همه بخاطر توجه از سمت جنس مخالفه....بی شرمی و بی حیایی داره رواج پیدا میکنه مردا هم اگه غیرت داشتن وضع اینجور نمیشود...بنظرم ریشه این بی حجابی ها از سمت مرداست ک بی غیرت شدن ...چقدر خوبه ک مشکلات اقتصادی رو بهانه بی حیایی قرار ندیم.
  • هموطن IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 15
    دارم نظرمو مینویسم نیای درجواب چرتو پرت بگی میگن نزن بر در دیگران که میزنن درت را دیگه تا آخرشو برو من‌خودم فقط قرآن قبول دارم میخوای لخت باشی یا صدتا چادر سرت باشه بد نکنی بد نمیبینی هرکی بخواد خراب کاری بکنه با چادر یا بی چادر براش فرقی نمیکنه تو چشم چرونی نکنی زنت لختم باشه کسی بهش نگاهم نمیکنه خدا جا حق نشسته تو قرآنم نوشته مرد پاک زن پاک گیرش میاد یابرعکسش من خودم دوستدارم زنم هرجوری دوست داشت راحته ولی باید خودم رعایت بکنم خطا ازم سر نزنه اگه هروقت به خودم مطمئن بودم زنم هرجور باشه بهش اطمینان دارم
  • منصور IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 10
    به نظر می‌رسد این خانم محجبه یزدی آمادگی برای بهم زدن وضعیت را داشته. اگر ایشان امر به معروف و نهی از منکر نکرده. اگر رفتار بدی نداشته. چطور بی حجاب به‌ ایشان حمله کرده. متاسفانه درگیری قبلی قطار شهری تهران‌ گویا شده نقطه شروع این گونه حرکات. مردم‌ را در مقابل هم قرار دادند کار بسیار غلطی است. مخالف حجاب نیستم. اما چنانچه هرکسی بخواهد خود سر جلو تخلفی را بگیرد هرج و مرج ایجاد میشود.
  • عسماعیل IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 10
    اینطوری وبا رفتارهای زشت ودریده امثال این خانم هرروز شاهد درگیری وگیس کشی وجیغ جبغ خواهیم بود وعده ای میزنند به سیم آخر ،اینکه هیچ کس طرفدار این خانم نبوده نشان میده حق با ایشون نبوده وایشان فقط باعث بی نظمی واذیت مردم شدند
  • حاجی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 13
    متاسفم برای خودم که در کشوری زندگی میکنم که هنوز بعد از 43سال نتونسته موضوع اولیه حجاب را حل کنه مسابقات هندبال هموطنم را 200کشور دیدند اما کشور خودم اجازه پخش ندادند
  • باران IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 16
    به کوری چشم بیشرفا وبی حجاباچندتاچادرزیبای مشکی تازگیاگرفتم وهرروزیکیشوباافتخار وبه زیبایی سرمیکنم بااینکه زیادپابندحجاب کامل نبودم ولی میگم بزارچششون دربیادتازه ازموسادوجرثومه های فسادش ممنونم که بااین کارشان مارابه رعایت کامل حجاب تشویق کردندیعنی ادبوازکی آموختیم ازبی ادباااااا
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 2
    در اصل همه شهروندان در جامعه قابل احترام و از حقوق یکسانی برخوردارندو هیچکس حق ندارد به دیگری بی احترامی و توهین کند افراد محجبه قابل احترامند همانطوری افراد کم حجاب قابل احترامند و جامعه نباید دو قطبی شود
  • حمید IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 72
    درود بر سرکار خانم جعفری .زیر سایه اهل بیت زنده و سلامت باشید
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 3
    زیاد جوگیر نشین گرفتاری عمده مردم گرانی و تورن افسارگسیخته هست ، صورت مساله هم همینه .حجاب شخصی هست ولی بی حجابی هم تو جامعه اسلامی پسندیده نیست ،اما مشکل اصلی هم‌نیست.
  • ابراهیم IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 16
    زن بی‌حجاب! حمله ور شد تا روسری و چادر او را بردارد... جالبه اینجا حمله محسوب میشه ولی موقعی که پلیس‌های گشت ارشاد یورش میبرن به طرف که مثلا محجبه نیست و باهاش درگیر میشن و در حین درگیری روسریش میفته،لباسش درمیاد،بهش تیراندازی میکنن،اسپری فلفل میزنن‌و...؛ اینجا دارن انجام وظیفه میکنن!
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 14
    اونا حق نداشتند روسری این خانم رو از سرش بکشند حجاب اجباری رو هم نمیپسندم این نظر منه چه درست باشه چه غلط . چرا همه با اتحاد کنار هم قرار نمیگیریم حالا یکی روسری نداشته باشه چی میشه
  • اکبر معماری IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 11
    با سلام بعد از ۴۴ سال انقلاب اسلامی ، واقعا جای تاسف دارد که هنوز بد حجاب می خواهد حجاب اسلامی را زیر سوال ببرد . یاد ۴۳ سال قبل افتادم که به همراه همسرم به رستوران ژاپنی یک هتل داخل شدیم از ورود ما بدلیل حجاب همسرم جلوگیری شد ، در مدت ۴۸ ساعت کل رستوران برای مدتی بسته شد حالا مجددا با این همه شهید جنگ و مدافع حرم و انرژی اتمی ، دیدن یک عمل مشابه ، ضعفی است که باید رفع شود . حتما باید پیگیری شود و به نتیجه برسد .یا علی
  • علی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 10
    با آرزوی روزی که مثل خیلی از کشورهای مسلمان و پیشرفته موضوع حجاب دغدغه فکرمون نباشه و بی حجاب و با حجاب مسالمت آمیز در کنار هم به آباد کردن ویرانی‌های وطن عزیزمون بپردازیم
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 18
    خانم زینب جعفری فرزند «شهید بزرگوار»معلم نخخخخخخبه انقلابی با این رفتار ت فکر کنم معلمی که سهل حتی نخبه انقلابی بودنت هم از بهای خون ارزشمند پدرت بدست آوردی نمیخوام قضاوت کنم اگه حق واقعا با تو بود مردم بهترین قاضی اند همون مسافرت می اومدن ازت حمایت میکردن نیازی نبود این همه لشکر (حراست و جمعی از خانواده شهدا و معاون سیاسی امنیتی و سپاه ناحیه و دفتر امام جمعه وستاد امر به...) بیان واسه اینکه بگن حق با تو سرتو بنداز پایین و حقوقتو بگیر و بیشتر از این خون پر شهید بزرگوار تو پایمال نکن واگه حق با تو تو باشه نیاز نیست این همه شلوغ کنی خدا خودش جای حق نشسته و در نهایت درود به رئیس قطار که حق و عدالت به شغل درآمدش نفروخته.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 13
    اگه ازادیه پس هر کس اون جور دوست داره باید باشه
  • ناشناس IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 15
    همه این درگیری ها اول زیر سر اون خانم محجبه بلند شده که اونم خواسته خودنمایی کنه به چه اجازه ایی از ناموس مردم سلفی گرفتی این خودش حق الناسه چطور می خوای جواب خدا رو بدی خدا که جای حق نشسته دیده که خودت اول درگیری رو شروع کردی حالا داری مظلوم نمایی می کنی ولی واسه خدا که نمی تونی مظلوم نمایی کنی خدا جای حق نشسته از خدا بترس
  • NL ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 6
    والا بخدا نهی از منکر آداب دارد .‌ نهی از منکر باید در خفا باشد نه در جمع . آداب آن در رساله ها نوشته شده است ولی اشکال اینجاست که عده ای از مردم از مراجع تقلید خود نیز جلو تر افتاده اند . مرجع تقلید می گوید قمه نزنید ، ولی می زنند . مرجع تقلید در نهی از منکر می گوید بگو و برو .‌ولی ما می گوییم و می ایستیم و جر و بحث و گیس و گیس کشی راه می اندازیم ...
  • ناشناس IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 14
    اگه راست میگی خانم محجبه از حق مردمت هم دفاع کن با گرونی مبارزه کن
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 2
    لطفا پیام منو منتشر کنید البته اگه واقعا تعهد رسانه ای دارید
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 9
    تا فضای مجازی با این وضع وجود دارد این اتفاقات هم خواهدبود
  • سما FI ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    17 11
    من خودم چادری هستم ولی با این جو لج و لجبازی که متاسفانه تو جامعه به وجود اومده همه رو به جون هم انداختن اخه این چه برنامه ای هست .من واقعا همش نگرانم کسی بیخودی نیاد حمله کنه بهم .این چه سیاست غلطی بود که راه افتاده تو جامعه .چرا به جای ایجاد وحدت باعث تفرقه میشیم .من هیچ وقت به خودم اجازه ندادم اعتقاداتم رو به کسی زور کنم خود خدا به پیامبر چند جای قران فرمودند پیامبر تو مسوول نیستی کسی رو به دینداری وادار کنی تو فقط بگو و برو تو فقط بیم دهنده کافران و بشارت دهنده مومنان هستی .کجا حرف از این بی حرمتی و کتک کاری ها اومده .یه کاری کردید ما با حجابها منفور بشیم .اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 17
    خدا لعنت کند بانیان بد حجاب وبی حجابی وولنگاری وبی غیرتی مسوولین اجرایی رادر طول سی سال گذشته وخدا لعنت کند حامیان وضعیت بی حجابی درکشور جمهوری اسلامی ایران را که با خون شهدای مظلوم پا گرفته ! ما دچار کفران نعمت شده ایم وقربانی باند بازی سیاستمدارهای خود فروخته ! قربانی مردان بی غیرت وزنان گستاخ که از نشانه های آخرالزمانی است ! خداوند ریشه بی غیرتی رااز بیخ وبن برکند آمین یا رب العالمین !
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 19
    کی باور میکنه؟ به نظر من اون خانوم محجبه دیده که هیچکس کاری نمیکنه خودش رفته تذکر داده و بی احترامی کرده . داریم میبینیم وضعیتو تو اینستا و اینترنت دیگه از گشت ارشاد بگیر تا گاز گرفتن تو اتوبوس. اون تذکر داده هی تذکر داده بی حجابه هم قاطی کرده پریده بهش . باید به عقاید هم و تیپ و رفتار هم احترام بذاریم . با هم دیگ کاری نداشته باشیم سرمون تو کار خودمون باشه . اون بی حجابه مهم نیست . اون با حجابه حتی صورتشو هم پوشونده بازم مهم نی لابد عقیده اش با بقیه فرق داره . ما نباید برای علایق یکی بهش بی احترامی کنیم . بسه دیگ ب مولا اه
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 16
    به نظر من عیسی به دین خود موسی به دین خود
  • ایرانی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 16
    کاش همه مشکلات ایران و ایرانی فقط حجاب و لی حجابی بود دزدی بیکاری اختلاس گرانی... اینا مشکلات نیس؟!! ذات انسان باید درست باشه ن ظاهر...
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 16
    مملکت شده .... بازار هر ننه ..... به خودش اجازه میده روی افراد محجبه دست بلند کنه.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 0
    دمتون گرم
  • حسین میوه چی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 6
    با سلام مقصر اصلی تمام این اتفاقات مدیران بی لیاقت و بی تعهد هستند که علاوه بر انجام ندادن وظیفه شرعی و قانونی خود ‌‌؛ از منکر و فساد حمایت هم می‌کنند که اگر آنها سخت مجازات شوند وضعیت جامعه بهتر می شود.
  • حامد IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 21
    مطمنا یه انگولکی کردی یارو اومده روسری از سرت بکشه همونطور که خودتم اذعان کردی رفتی دست به دامن همه شدی برن تذکر بدن.آقا این قانون حجاب رو نمیشه با دزدی یکی دونست اونیکه مسئله ی برخورد با حجاب رو با برخورد با یک دزد همسان ویکی بدونه باید به منطقش شک برد.
  • 4310779514 IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 16
    من راضی هستم از قشنگی بمیرم کارتن خواب بشم ولی حجاب داشته باشم
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 13
    دولتی که دروغ میگه ومسئولینی که اختلاس میکنن.نه به مردم کشور ونه به شهدا احترام نمیگذارند وکسانی که از این دولت حمایت میکنبه فکر منافع خودشون هستند.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 13
    بهتر نبود خانمهای محجبه ی عزیز همون طور که بقیه با نوع پوشش اونها کاری نداشتن با نوع پوشش بقیه کار نداشته باشن تا سناریویی پیش نیاد و جالب اینکه چقدر نهاد و آدم رو بسیج کردن البته من برای همه ی خانمها جدا از نوع پوشش احترام قائلم
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 7
    اولاً مملکت قانون داره. هرکسی باید وظیفه خودش رو انجام‌بده. معلم وظیفه دیگری دارد. اما بعد. معلم باید جاذبه داشته باشد. دافعه شما بیشتر از جاذبه‌شماست. پس شما به‌ درد معلمی هم‌ نمی خورید. خواهش می کنم خون شهدای عزیز را سپر بی فکری ومداخله در اموری که درآن ربطی به شما نداشته را قرار ندهید. شما می توانستید. بهتر عمل کنید. و انسانی تر. که هم جاذبه داشته باشد وهم مجبور به مظلوم نمایی نگردید. همین رفتار غیر مسئولانه شما نه تنها باعث جذابه نشده بلکه دافعه آن بیشتر بوده. خواهش می کنم‌ فقط معلم باشید. معلمی به معنای واقعی آن. نه ...... 🙏
  • مهدی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 13
    حجاب جزو قانون است وباافرادی که از بی قانونی حمایت میکنند وامنیت اجتماعی وبارمنفی روانی در عموم ایجاد میکند باید ریس قطار را ب اشدمجازات محکوم کرد که که کسی جرعت بی ادبی ب چادری ها راپیدا نکند اسلام پیروز است
  • علی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 12
    ما دیدیم گشت ارشاد و عواملش یک نفر رو دنبال کننن و با خشونت دستگیرش کنن البته مامورین مرد گشت ارشاد مثل دکتر محرم هستن ولی ندیده بودیم یهویی به یک با حجاب حمله کنن حتما یه کاری کرده که کتک خورده
  • ایرانی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 14
    متاسفانه ‌یک‌عده‌ای ‌دیگر‌نه‌غیرت‌دارند‌‌ونه‌تعصب‌از‌مردانگی‌دور‌شده‌اند.
  • ناشناس IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 12
    سلام. اگر کاری به شرع هم نداشته باشیم آیا حجاب قانون کشور ما هست یا نه؟ کسانی که قبله آمال و آرزوهاشون غرب و فرهنگ غربی هست ببینند اونا چطور به قانون کشورشون احترام می گذارند. حداقل به قانون کشورشون احترام بگذارند قانون خدا پیشکش.
  • دوست IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 12
    بابا ول کنید این حرفا رو فکر بدبختی های خودتون باشید سرگیجه گرفتم اینقدر حرف میزنید برعلیه هم
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 17
    باید با کسانیکه با این معلم عزیز برخورد نا مناسب داشته اندهمچنین کسانی که اینطور بی پروا در مکان‌های عمومی ظاهر می شوند طبق قانون اسلامی برخورد شود بعضی از زنان خیلی بی پروا شدندمکان عموی را باشرایط منزل اشتباه گرفتن
  • AMGH2289 IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    18 11
    مطمئنم الان یه سری یا ادعای روشنفکری می کنن و میگن « بی حجابی عقیده اونهاست و ما باید به آنها احترام بزاریم » اگه اینطور که شما میگید باشه ، هیچکس نباید به داعش حمله کنه چون عقیده اونها اینه که اگر شیعیان رو بکشن به بهشت میرن ، ما باید به گروهک های تروریستی احترام بزاریم چون عقیده اونهاس که کشتن مردم کار خوبیه ، ما باید به پلیس های آمریکایی احترام بزاریم چون عقیده ی اونها نژاد پرستی و کشتن بی دلیل سیاهپوست هاست. اگه اینطور که شما به اصطلاح روشنفکرا میگید باشه اونوقت فرق انسان با حیوان چیه ؟
  • علی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 14
    جالبه تو کشوری که این همه شهید دادیم بی حجاب در امنیت کامله ول بانوان محجبه مورد ضرب و شتم قرار می گیره تف به غیرت کسانی که نگاه کردند و ساکت ماندن امام زمان اگر خون گیره میکنه حق داره من با مردم حاضر در قطار کار ندارم امام نیروی پلیس و مُیولین قطار که با پول بیت المال و خون این شهیدان گردن کلفت کردن با آنها باید به شدت بر خورد بشه ظاهرا جبهه کفر پیش روی بیشتر داره و یک قدم عقب نشینی مساوی با پایمال شدن خون شهدا است
  • هم میهن IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 13
    درود بر همه ، خواهش می کنم این دست داستان های سریالی رو تموم کنید ، مردم مشکلات مهم تری هم دارند ، این همه دنبال حاشیه بودن و نپرداختن به "اصل مشکلات مردم" جای بسی شگفتی است . در پناه خدا
  • حامد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 16
    این که هیچ مسافر زن یا مردی به کمک شما نیومده نشون دهنده ایه که جامعه با شما هم نظر نیست. شما به جای اینکه شلوغ کنی برو خودت رو اصلاح کن
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 12
    عزیزم شما که سراغ آیه قرآن رو میگیری لابد سوره نساء وسوره نور رو فراموش کردی بخونی این سوره‌ها رو که خوندی کتاب حجاب شهید مهری رو هم بخون شاید هدایت شوی
  • حمیدرضا IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    17 13
    ایکاش همین غیرت وتعصب رو برای زنهایی که برای غذا تا کمر در سطل آشغال خم میشن ویا اختلاسگران وخاوریها وهمه مسببین این مشکلات داشتین، که در آنصورت وقتی برای بحث بد حجازی نمی ماند
  • حدیثه IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 15
    همین خانم های بی حجاب که می گویند ما اعتقاد به حجاب نداریم تو قرون آخر مهریه از شوهرشان می کنند
  • اهجرتی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 2
    به نظر من این خانم با حجاب باید با رفتار خوب و اصلاح شده مبلغی باشد برای امر به معروف نه اینکه با عکس العمل بیجا مردم را از دین خدا بیزار کنند لطفا مواظب اعمال و رفتار خود باشیم تا بتوانیم جاذب باشیم نه دافع
  • کاردانو IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 19
    خداوند قدرت داد تا روسری خود را حفظ کنم،خخخخخخخخ
  • ح IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 14
    حالا این جمله از قول شهیدان را بهتر درک می کنم خواهرم، حجاب تو از خون من کوبنده تر است.
  • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    19 15
    این که خانواده های شهدا چشم و چراغ و مورد احترام هیچ شکی وجود ندارد و همچون خون پاک شهدا که برای دفاع از ناموس و کشور داده شده جای احترام دارد و اما اینقدر که خون شهدا را ملاک بر حجاب قرار میدین باز هم به حق هست و ای کاش خانواده محترم شهدا که در همه جا حرف و کلامشو ن مورد پی گیری هست هم به خاطر عملکرد و اختلاس های پی در پی مسئولین .خون شهدا را قسم میدادند هر چند که این دزدان گوششون از این حرفا پره
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 0
    هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
  • هومن IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 10
    باسلام موسی به دین خویش عیسی به دین خویش نص صریح قانون رفراندوم واقعی
  • ناشناس IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 14
    با سلام خدمت خانم معلم بزرگوار و محترم ! از مسئولین محترم قضایی و انتظامی و ..... خواهان پیگیری وضعیت اسفبار جامعه رو از لحاظ فحشا ومنکرات را دارم! براستی به چه سویی در حرکتیم!؟ لاابالی گری ی مشت بی سر و پای ولگرد و معتاد و هرز و هرزه جامعه رو به فساد کشانده و حتی دژدی ها و چپاول در روز روشن اینها نشان چیست !؟
  • علیرضاوزهرا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 11
    احزاب آیه های ۵۳ و ۵۹ نور آیه های ۳۰ و ۳۱ دراین آیه ها به صراحت از حجاب گفته شده
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 9
      اگر تابع حق هستی همشهری منتشر کن این جواب رو . عزیز ! دنبالش گفته زنان که مسن- القواعد من النساء- می تونن حجاب نداشته باشن .....فَلَيْسَ عَلَيْهِنَّ جُنَاحٌ أَن يَضَعْنَ ثِيَابَهُنَّ!.......بعد میگه وَأَنْ يَسْتَعْفِفْنَ خَيْرٌ لَهُنَّ! برایشان خیر است که استعفاف داشته باشند. پس حجاب مثل دستورات دیگه که صریح میگه فلان چیز حرام وتمام !!!! نیست یعنی خانم مسن 50 ساله حالا امدیم یک لحظه روسریش افتاد دیگه نباید اینهمه بلوشو و داستان جنایی درست بشه. آیه کامل : بسم الله الرحمن الرحیم وَالْقَوَاعِدُ مِنَ النِّسَاءِ اللَّاتِي لَا يَرْجُونَ نِكَاحًا فَلَيْسَ عَلَيْهِنَّ جُنَاحٌ أَنْ يَضَعْنَ ثِيَابَهُنَّ غَيْرَ مُتَبَرِّجَاتٍ بِزِينَةٍ ۖ وَأَنْ يَسْتَعْفِفْنَ خَيْرٌ لَهُنَّ ۗ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ
  • نرگس IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    18 11
    حجاب در ایران قانونه و رعایت قانون نشانه شخصیت آدمهاست، هرجای دنیا قانون شکنی جرمه و باهاش برخورد میشه،مثل قوانین راهنمایی رانندگی ، هیچکس نمیتونه بگه من دلم نمی‌خواهد پشت چراغ قرمز بایستم!
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 2
    من یک سوال برام پیش اومده انسانیت کجا جا داره در درگیری ؟
  • ناشناس IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 16
    شما به بقیه چیکار دارید من خودم کاملا به نماز و روزه و .... اعتقاد دارم ولی به حجاب اعتقادی ندارم خود قرآن میگه:لا اکراه فی الدین اونی که گیر میدی سرت تو کار خودت باشه
  • سید مجید IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 13
    با زور نمیشه کسی را وادار به کاری کرد هر کاری راهی داره همه چی با زور وتحدید که نمیشه .با راهش .
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 3
      با اکراه فی الدین برای انتخاب دین هست وقتی دینی رو انتخاب کردی باید همه شرایطشو بپذیری نه اینکه هر کدوم به نفعت بود بپذیری هر کدوم سخت بود بگی نه ، خود قرآن اینکار رو نفی کرده ، مومن ببعض و نکفر ببعض
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    11 18
    عیسی به دین خود موسی به دین خود.شهدا فقط برای حجاب رفتن شهید شدن از جون خود گذشتن تا هرچی میشه ازشهدای عزیز مایع میزارین شهدا بخاطر اختلاس ها حق ناحق شدن نرفتن فقط حجاب بوده
    • الهه IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      10 1
      حضرت عیسی و موسی هر دو تو یک راه بودن و هدف مشترک داشتن ،بعد از حضرت عیسی و ...... حضرت موسی راهشو ادامه داد.
  • رضا KW ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 14
    بنظر من مقصر اصلی اون دختران بی حجاب هستن من مدت یکسال تو جبهه بودم وجوانان ما بخاطر حفظ ناموس ووطن تیکه تیکه شدن که من خودم شاهد بودم که الان ما بتوانیم در سایه امنیت زندگی کنیم وکار بانوان یزدی درست بوده وعاملان بی بند وباری باید مجازات شوند
  • مقدم FR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 13
    باید پیگیری شود تا امثال این ها پرو نشوند وبه سزای حرکت زشتشان برسن چرا به یک خانم محجبه این طور رفتار می کنند
  • KW ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 19
    دورود برشما معلم باغیرت خانم جعفری
  • محمد حسین IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    17 23
    خدا خیر بده به مسئولین که پیگیری کردند و تظلم خواهی خانم محجبه جواب داد انشاالله همت مسئولین در زمینه های دیگر هم طوری باشد که همه مردم آن را لمس کنند وریشه گرونی باند بازی رانت خواری در ایران ریشه کن بشه.
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      16 12
      کوپه زنانه بوده ! چی تظلم؟
  • خواهر شهید IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    18 12
    امیدوارم چاپ بشه و منصف باشین - مسئلتٌ :الان این خانم توی سالن تمام زنانه که درش رو می بندن امر به معروف کردن ؟ اگه سالن زنانه بوده که لزومی کار اینقدر بد تمام بشه چون یک پدر خانواده رو از نان اوردن انداخت . گویا خانم بلافاصله جایزه دریافت کرد.
  • علی کرم حاجی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 16
    با سلام درود خدا بر شما رهروان راه ولایت با ولایت تا شهادت
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    22 14
    خدائیش کاری نداریم ولی برید سراغ این خانمهای شل حجاب (نه بی حجاب) ببینید سطح دغدغه هاشون چیه ؛ دماغشون چجور عمل کنند . موهارو چه رنگی کنند گونه چیکار کنند لبها رو شتری کنند بدبخت تر از اینها اون احمقهایی هستند که از بی حجابی به اسم روغنفکری ( روشنفکری) دفاع میکنند
  • ایرانی خدا زده IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    18 13
    ریس قطار از بی حجاب دفاع نکرده، از حریم خصوصی اون شخص دفاع کرده . کاش اندکی حجاب به چشم مردها هم بود
  • علیرضا IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 19
    لعنت بر بیحجاب و بدحجاب. لعنت بر منافق و دشمن. با اشد مجازات با این افراد برخورد کنین خاهشا
  • ناشناس IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 17
    من اگه جای مسئولین بودم رئیس قطار رو یه مجازات محکم براش میذاشتم خاک تو سرش کنن
  • حمید IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    13 15
    این مساله باید با درایت و ابتکار رئیس قطار حل و فصل میشد تا باعث تنش نمیشد. از افراد توانا و مقتدر در ریاست قطار و امکان عمومی استفاده شود. نه از افراد ترسو و غربزده
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 16
    بنظر من هدف فاصله ایجاد کردن بین چادریها و روسری سر کنها هست..... فقط همین این جور بحث و دعواها در سطح شهر خیلی خیلی بچه گانس.... این همه حرف و نقل و تو روزنامه بنویسن مراجعه به ادارات مختلف که چی آخه؟؟؟؟ مثلا چرا روسریت عقب رفته.... ول کنین بابا برین دنبال ساشا سبحانی داره اونور آب عشق و حال میکنه اونوقت باباش اینجا حقوق نجومی میگیره این درده.... نه دو تا خانم با هم بحث میکنن
  • گلفام IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 20
    درود به شرفت خانم جعفری. زنان ملت ایران و مردان غیور ملت ایران همه پشت احکام دین ایستادن و تا پای جان حامی خواهند بود.
  • محمود IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 7
    اون مامورین انتظامی ایستگاه رو باید خلع درجه کرد و از یگان انداختشون بیرون و اون رئیس قطار و مهماندار رو هم باید فرستاد غاز بچرونند شما رئیس قطار خیلی غلط کردی مشکلی نداری با بی حجابی ببینم خواهر و ناموس خودت هم مثل اون خانم اونجا بی حجاب بگردند هم اینجوری میگی این مملکت رو خون ۲۵۰هزار شهید بنا نهاده شده واسه این که ناموس ایرانی رو کسی چپ نگاه نکنه اونوقت تو بی......اومدی این حرف رو میزنی هر کس مشکلی داره با حجاب یه سر تشریف ببره اونور ببینه چخبره و نسخه بی حجابی رو برای ناموس ایران نپیچه
  • میثاق IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 9
    عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت متاسفانه به بعضی از افراد در کشور ما بیشتر از ظرفیتشون بها داده میشه این خانم هم تازه ازش تقدیر شده جو گرفتتش فکر کرده ایرانو سند زدن به نامش
  • سامیار IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    14 18
    دمت گرم خانم محترم واقعا دمت گرم,که جلو خانم بد حجاب و مامور به اصطلاح انتظامی مقاومت کردی...
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    18 11
    مردم را به جان هم انداخته اند، خدا بخیر کند.
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 6
    آقایون و خانمهای متفکر و فیلسوف ما در هر کشوری که زندگی میکنیم باید تابع قانون آن کشور باشیم هر کسی از قانون مختص خودش پیروی کنه سنگ روی سنگ بند نمیشه میشه قانون جنگل به عنوان مثال یه خانم در آمریکا میتواند با چادر و حجاب کامل در خیابان راه برود قطعا نه پس در کشوری مثل ایران عزیز که حجاب اساس قانون هست نمیشه بی حجاب بیرون بیایید اگر عقل و منطق داشته باشیم باید قبول کنیم
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    15 19
    درود بر شرف شما خواهرم
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    16 9
    در دزدی ها واختلاس ها نیز مطالبه گر خون شهدا باشید.
  • ناشناس DE ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    بهنظر من بنشین و بفرما و بتمرگ هر سه یک معنی میدهد چقدر خوب بود امر به معروف و نهی از منکر با احترام تذ کر داده شود وبا بی احترامی موجب لج بازی و بد تر هرج و مرج و ناراحتی های بعدی خواهد بود و انعکاس بدی در جهان خواهد داشت وبهتر است هر کاری که میکنیم باید منتظر عواقب ان باشیم
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    20 13
    هر کسی تنها بره پیش قاضی،راضی بر می گرده ،این داستانی که اتفاق افتاده ،به نظر اغراق شده
  • بدون نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    17 19
    کسانی که با حجاب مخالفند حق ندارد از دیگر حقوق اسلام که برایشان نفع دارد مثل دیه و مهریه و... استفاده کنند یعنی چی ک قانون های یک دین رو بیاید پاک کنید دین دموکراسی نیست بخواید سر قوانینش بحث کنید
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      5 13
      مهریه و دیه و اینها ربطی به اسلام نداره قوانین جوامع انسانی هست. تو قبایل امازون هم مهریه هست شما منکری؟
  • سلام IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    18 32
    ماندم چطور جواب خون شهدا رو خواهید داد... حجاب هم مساله دینی و قانونی کشور هست.
    • من هم IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      6 11
      ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ من ماندم چطور جواب خون شهدا را خواهید داد. مسئله پرهیز از تفرقه افکنی و پرهیز از دو دستگی هم مسئله دینی و هم قانون کشوری هست.
  • حمید قوامی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 3
    خودت میگی هیچکس کمکت نکرد.پس نتیجه میگیریم..... این صورت مساله از نظر مردم حل شدس .دست به زور شوید .ببخشید زورگویی
  • سودابه IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 4
    در مورد حجاب در سوره نور امده خدا بهمون رحم کنه
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 4
    این مشکلاتی که در جامعه گریبان زن و مرد میشه بعضی از آنها به خاطر بی حجابی زن است
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 3
    درود خدا بر شرفت خانم محترم محجبه خدا یار ویاورت باشه انشاالله
  • بنده‌خدا IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 3
    خانم‌محترم‌که‌فرمودید‌ماداشتیم‌سلفی‌میگرفتیم‌شمامیخواستیدعکس آن‌خانمهای‌بقول‌شما‌بی‌حجاب‌رابگیرید‌که‌آنها‌عکس‌العمل‌نشان‌داده‌اند لطفا‌حاشیه‌نروید
  • آرامش IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 3
    تمام افراد یک قطار و رییس قطار و حراست مشکلی با این موضوع نداشتن به خاطر عقاید ۲ خانوم مسلمان شروع کردن به پیگیری، اونوقت میگن حجاب خواست عمومی جامعه هست!
  • احمدی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 4
    ممکنه حجاب را برای من ترجمه کنید . حجاب فقط دو ذرع پارچه روی سره یاچشمده . گوشه . دهانه . نگاهه . گفتمانه . حجاب مادره . حجاب وجدانه . حجاب پاکیه و ده ها ترجمه دیگر از حجاب .
  • نفیسه IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 5
    احتمالا شما رفتار مناسب با اون خانم نداشتید وگرنه کسی بیمار نیست که بدون دلیل دیگری رو کتک بزنه شما مشکلتون اینه خودتون رو مجاز میدونید که به دیگران هر برخوردی رو داشته باشید سعی کنید خوارج زمان نباشید خوارج هم قاریان قران بودن ولی به علی ظلم کردن
  • کورش IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 5
    درود به شرف مردانه این خانم که بعضی از مردان که فقط نر هستند عنوانش را یدک می کشند
  • مهدی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 4
    از بزرگترین افتخارات گروهک منافقین همین بس که آقای ابریشمچی زن خودش رو که همین مریم رجوی باشه به مسعود رجوی هدیه داد حالا فکر کردی این گروهک تروریستی منافقین که بیش از 13 هزار نفر رو در ایران به طرز عجیبی شهید و ترور کردن میان تایید مثبت بزنن.
  • .. IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 1
    من هم یک خانم محجبه هستم،فوق العاده هم به حجابم افتخارمیکنم ولی محجبه بودنمان دلیل نمیشودبه خودمون اجازه بدیم که بابی احترامی تمام باخانمهایی که ظاهرشان نامناسبه برخوردکنیم.ایکاش صحبتهای سردارمون حاج قاسم سلیمانی رابااندکی تفکروتامل گوش میکردیم.بنظرمن دولت بلدنیست چطوربابی حجابی برخوردکنه.بجای تهدیدوتنبیه افرادبی حجاب بایدیه تشویقهایی برای داشتن حجاب اعمال میکردتاهمه ترغیب بشن به داشتن حجاب.متاسفم واسه این تصمیمات جاهلانه که مردمودین گریزمیکنه😕
  • ناشناس IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 3
    وقتی همه میخوان قانون رو اعمال کنن این اتفاقها خیلی هم عادیه
  • Arash IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    خاک بر سر سجاد غریبی پفک
  • من.کریمی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 5
    آيه 59 سوره احزاب است كه مى خوانيم: اى پيغمبر! به همسران و دخترانت و بانوان مومن بگو: با روپوشها و روسرى ها و چادرها و جلبابها خود را بپوشانند. زيرا اين كار (چادر پوشيدن) موجب مى شود كه بهتر به عفت شناخته شوند، و مورد آزار و تعرض هوسرانان قرار نگيرند. (و اگر تاكنون خطا و كوتاهى از آنها سر زده توبه كنند، زيرا) خدا همواره آمرزنده، و مهربان است.
  • Maryam IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 3
    این درست نیس ک فقط یه طرف دعوا حرف زده باشه بی انصافیه
  • جعفراهوازی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 4
    درودخدابرمومنه محجبه انشالله خداوند بهت اجراین کاروبهت بده
  • وحید زارعی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 5
    درود بر خواهران دینی محجبه .
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 3
    گزارش یکطرفه بود. اصلا حرفهای طرف مقابل را عنوان نکردید.
  • رحیمه US ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 6
    خوبه که امر به معروف ونهی از منکر فقط به حجاب خلاصه نشه.راجع به اختلاسها دزدیها کشته شدن مردم درساختمانهایی که بی اصول وبا دادن رشوه بدون نظارت ساخته میشن درباره گرونی وفقر حاصل از ان درمورد گوشت ومرغ وتخم مرغ ولبنیات وهمه نیازهای اولیه یک انسان کرایه های وحشتناک که جوونهامون رو داغون کرده هم صحبت بشه.اسلام فقط حجاب نیست.اسلام دین کامله کامل اجراش کنیم نه تک بعدی
  • یک جانباز IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 6
    چراتمام تذکرات آمران بمعروف فقط برای حجاب است!؟ این خانم جعفری آمر روزانه درخیابان زن ومرد جوان وپیری که تا کمربه داخل سطل آشغال خم شده اندویا کسانیکه برای فروش کلیه وسایراعضای بدن آگهی میدن ودهها ناهنجاری اجتماعی ناشی ازناکارآمدی مسئولان، چه حرکت آمرانه ای انجام میده!؟ خدایا احساس وتعصب را برعقل وشعورغالب نکن!
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      2 4
      یک سر از همکارانش بپرسید کسی از این خانم راضی نیست!
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 3
    به عقاید یکدیگر احترام بگزارید انسان باشید
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    سلام نظربنده باید هرچه سریعتر دنبال این قضیه پیگیر باشند تا برای نفردیگری هچنین اتفاقی نیفته
  • افشین IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 3
    به نظر من تعداد آرای منفی و مثبت کامنت ها گویای همه چیز هست ،،،،مردم ما هوشیار شدند ، فهیم شدند ،،،،دیگه بد و از خوب تشخیص می‌دهند، ،،،الان این مساله حجاب دکانی شده برای جلب توجه خیلی ها که تو جامعه بعضا به حساب نمی‌آمدند...
  • میثم DE ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 4
    درود بر شما معلم گرانقدر که رسالت خود را به نحو احسن انجام دادید اجرتون با سیدالشهدا...
  • علیرضا IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    بایدکاری کرد کسی جرائت نکنه روی کسانیکه امربه معروف می کنن دست بلندکنن آفرین به حراست که پیگیری کرده مملکت مال مسلموناست همه بایدرعایت کنن زنده باد حجاب وعفاف
  • احمد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 3
    باید بصورت قانونی با بی حجابی و بد حجابی برخورد قاطع کرد. چون کار از این حرفها گذشته
  • ناشناس IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 5
    چه همه طرفدار حجاب شدن پس اون همه بد حجاب ک تو خیابونن کیا هستن؟ خواهر مادر فکو فامیلای خودتونن دیگه،😂
  • خخ IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 1
    دوست عزیزی که دنبال آیه قرآن برای حجاب هستی آیه 30 سوره نور و59 احزاب را بخوان هر چند معتقدم قبول نمیکنی لجاجت کور میکند ادمها را
  • اکبر IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 3
    مگه میشه همینجوری یکی به ادم حمله کنه و بخواد لباس از تنش در بیاره؟ به نظر من که بخشی از داستان عامدا حذف شده ... باید صحبت طرف مقابل رو هم شنید
  • صبار IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 5
    عرض سلام و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان علیه السلام بنده نیز به عنوان یک شهروند، حادثه تلخ و تاسف بار قطار تهران یزد و ضرب و شتم و اهانت به خانم محجبه خانم زینب جعفری شاغل در آموزش و پرورش ناحیه دو یزد و فرزند شهید علی جعفری در خصوص ماجرای دو شب گذشته قطار ۶۲۰ تهران- یزد، را محکوم می‌کنم و بهدعنوان یک شهروند از مسئولان در همه رده ها درخواست می‌کنم به طور جدی برای تکرار تلخ این حوادث در صحنه عمل ، تدبیر جدی بیندیشند و تاسف بار تر این است که چرا مامور نیروی انتظامی و رئیس قطار به حمایت از زنان بی حجاب پرداخته و بانوی محجبه و دختر شهید توهین کرده و ایشان را تهدید کردند! نیروی انتظامی و وزارت راه و ترابری به ما مردم پاسخگو باشند! گزینش ماموران و نظارت بر آنها کجاست!
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 3
    این حجاب خوب سوژه ای دست دشمنان وغربگدایان داخلی داده اصلا بعید نیست میخواهند نظام را از مواضع خود عقب نشینی کند انوقت آشوب پشت آشوب را ادامه خواهند داد.
  • الهه IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 5
    آيه 30 سوره نور: اى پيامبر! به بانوان با ايمان بگو چشمهاى خود را (از نگاه كردن به نامحرمان) فرو بندند و عورتهاى خود را بپوشانند، و زينت هاى خود را جز آن مقدارى كه نمايان است، آشكار نسازند و با روسرى و چادر، سر و گردن و سينه و اندام خود را بپوشانند و زينت و (برجستگي هاى اندام) خود را هم از زير چادر ظاهر نكنند، مگر براى شوهرانشان و پدرانشان و پدر شوهرانشان و پسرانشان و پسران همسرانشان و برادرانشان و پسر برادرانشان و پسران خواهرانشان و زنانِ هم مذهبشان و كنيزانشان و مرداني كه به هر دليل تمايلى به زن ندارند و كودكانى كه از امور جنسى بى اطلاعند (غير از مميّزين). و پاهاى خود را به زمين نكوبند تا زينتهاى پنهانشان ظاهر شود و همگى به سوى خدا توبه كنيد اى مؤمنان، باشد كه رستگار شويد.آيه 59 سوره احزاب: اى پيغمبر! به همسران و دخترانت و بانوان مومن بگو: با روپوشها و روسرى ها و چادرها و جلبابها خود را بپوشانند. زيرا اين كار (چادر پوشيدن) موجب مى شود كه بهتر به عفت شناخته شوند، و مورد آزار و تعرض هوسرانان قرار نگيرند. (و اگر تاكنون خطا و كوتاهى از آنها سر زده توبه كنند، زيرا) خدا همواره آمرزنده، و
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      4 0
      عزیزم ! مصداق يَأْتُوكَ يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ مِنْ بَعْدِ مَوَاضِعِهِ . مصداق کساین نباش که نزد رسول آمدند و کلام را از مواضعش تغییر دادند (به میل خود) . تحریف نکن . حجاب چادر نیست. چرا اینطور با کلام خدا بازی میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بترس که با سخت کردن دین مردم را از دین پراکنده کنی که آتش و عذاب خدا فقط بر تو خواهد بود. والسلام علی من اتبع الهدی!
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 8
    ولعنت خدا بر انسان های بی حجاب و وحشی
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    6 0
    قضاوت کردن دراین موارددرست نیست شایدهم همین خانم محجبه باتوجه به پشت گرمی که داشته داستان راشروع کرده نمیشه یک طرفه قضاوت کرد
  • الهه IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    5 6
    ادامه: پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرمودند: اِنَّ مِن خَیرِ نِسَائَکُم اَلمُتَبَرَّجَةَ مِن زَوجِها الحصَانَ عَن غَیرِه؛ بهترین زنان شما، زنی است که برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند (بحارالانوار، ج 103، ص 235) امام علی – علیه السّلام – فرمودند: ثَمَرةُ العِفَّةِ الصّیانَةُ: ثمرة عفت و پاکدامنی، محفوظ ماندن از گناه می باشد (غررالحکم، ص256). باز از حضرت علی (ع)نقل شده که فرمودند افضل العباده العفاف، یعنی برترین عبادت عفت و پاکدامنی است. (اصول کافی، ج 2ص79) در پایان این قسمت به حدیثی نورانی از سرور زنان عالمین حضرت زهرای مرضیه که الگوی تمام عیار بندگان خداوند بویژه زنها هستند اشاره می کنیم که فرمودند خَیْرٌ لِلِنّساءِ أنْ لا یَرَیْنَ الرِّجالَ وَ لا یَراهُنَّ الرِّجالُ بهترین چیز برای حفظ شخصیت زن آن است که مردی را نبیند و نیز مورد مشاهده مردان قرار نگیرد… یه نگاهی به پولی که تو زندگیتون میارید نگاه کنین من شک دارم حلال باشه
  • ا FR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    13 4
    داستانتون پر از ابهام و دروغه
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    5 9
    احسنتم احسنتم...آفرین برشما شیرزنان ایران زمین ... ازبس بی قانونی مد شده هر غلطی دلشون خواسته کردن حالا قیافه حق به جانب هم گرفتن ... باید با این پدیده برخورد قاطع و البته منطقی شود ... بی حجابی آخرش میشه همین چهارپایان و حیوانات ... یعنی انسان اینه شأنش!!!!؟؟؟
  • سید مسلم IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 12
    اولاً باید با رئیس قطار و ماموران انتظامی کاشان برخورد شدید شود و اخراج شود از کار اگر برخورد نشود خیانت است ثانیا اگر به قرآن مراجعه شود در پیرامون حجاب و فلسفه حجاب و اهمیت حجاب ..... حدود 22 آیه است از جمله آیات سوره نور آیه 31 و 61 سوره احزاب آیه 53 و 55 و 59 .......
  • علی DE ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    6 5
    اون احمقی که گفت خداوند دستور داده پسرانتان را قربانی کند مگه کور بودی بقیه آیه را نخوندی که وقتی حضرت ابراهیم در حال قربانی کردن پسرش اسماعیل بود خداوند از بهشت قوچی را فرستاد تا ایراهیم به جای پسرش اسماعیل آنرا قربانی کند... حالا فهمیدی ... غلط میکنید تو آیه قرآن دست میبرید و نصفه نیمه آنرا بیان میکند... لعنت برشما که به خداوند کافرید...
  • هادی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 4
    آیه ۳۱ سوره نور را "آیه حجاب" می‌گویند؛ زیرا خداوند در آن، پوشش را بر زنان واجب کرده است: (وقل للمؤمنات یغضضن من ابصارهن ویحفظن فروجهن ولا یبدین زینتهن الا ما ظهر منها ولیضربن بخمرهن علی جیوبهن…)؛ "و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را(از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش(فرو) اندازند ".
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      1 3
      در روز قیامت خواهید دید و خواهیم دید که چگونه با دزدان و اختلاس گران و کسانی که از قصد حجاب برمی دارند برخورد خواهد شد.
  • هادی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    9 9
    سلام به اونایی که نمیخوان قبول کنن حجاب قانونه و باید به قانون عمل کرد درسته آدمی که نخواد قبول کنه حرف زدن بی فایده است ولی محض اطلاع میگم ۱: اگه دین و قانون حجاب نداره: پس باید حق شکایت رو زمانی که به خانواده ات تجاوز کردن رو نداشته باشی ۲: اگه دین وقانون حجاب نداره : پس موقع گرفتن مهریه که خ حق خودت میکنی باید ساکت باشی ۳: اگه دین و قانون حجاب نداره: پس نباید حلال زاده باشی چون نکاح و عقد هم نیست ۴: اگه دین و قانون حجاب نداره : پس حق نداری دخترت رو جلوی چشات به کنیزی بردن اعتراض کنی ۵: اگه دین و قانون حجاب نداره: پس نباید اصلا حرف بزنی چون کی حق رو به انسان ها میده ۶: اگه کسی به ناموست به مالت به جانت تعرض کرد حق نداری اعتراض کنی چرا چون اینا که مهم نیست اول برن اختلاسگرها بگیرن بعد ۷: عزیزانم اگه قانون نباشه هرج ومرج میشه قانون بزرگ وکوچیک نداریم همه اجتماعی زندگی میکنیم باید قانون رو رعایت کنیم حجاب همه درسته شاید به ظاهر کوچیک باشه ولی تبعاتش رو برو تو دادگاه ها خیانتها تجاوز ها ببین همینقدر برای انسان آگاه و حقیقت جو بس هست که بفهمد
  • هومان IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    8 3
    اول: که باید حرفهای اون دسته رو هم شنید و یک طرفه قضاوت نکرد دوم :چقدر بد شده که بانوان ما این طور روبروی هم قرار بگیرند سوم:به نظرتون قطار و هواپیما ویا اتوبوس در حال حرکت جای این گونه بحثها است حالا اگر وسط این در گیری اتفاق بدتری می افتاد باز هم مسوولین بی گناه قطار باید جواب پس می دادند اندکی تفکر
  • سامان IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 13
    دست کسی که روی زن محجبه بلند بشه رو خورد میکنیم و کسی حق نداره به کسی الکی توهین بکنه مخصوصا به بانوان محجبه، اینجا کشور اسلامیه، اروپا یا امریکا نیست بعضیا هر غلطی دلشون بخواد انجام بدم، کسی با دین و حجاب مشکل داره راه باز جاده دراز، گورشو گم کنه از ایران بره.
  • قلب IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 12
    باید افراد بی حجاب و بدحجاب در ملا عام شلاق بخورند و جریمه نقدی شوند و بعد از تنبیه انها یک چادر به انها هدیه داده شود قطعا اصلاح خواهند شد.البته باید مسولین ارشاد با نصب بنر و بیلبورد احادیث و عواقب بد حجابی و فواید حجاب را در سطح شهرها ترویج نمایند مدارس دخترانه باید از سنین کودکی و نوجوانی با ارشاد و آموزش و مهربانی حجاب را عملا تبلیغ و تدریس نمایند تا به یک عادت خوب فکری و عملی تبدیل شود.
  • حسن استیری IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 10
    قوه قضائیه اگر در ماجرای اتوبوس شهری تهران قوی وارد می شد این فرد دیگر جرات پیدا نمی کرد که هم قانون را زیرپا بگذارد و هم مامورین قانون را با خود همراه کند این مشکل جدی است که اگر الان جلوش گرفته نشود بی حجابان طلبکاران جامعه اسلامی می شوند
  • کوروش IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    10 2
    تو یک معلم هستی؟خواهشا ابروی معلم ها رو نبر معلمها با جنگ ودعوا به مردم اموزش نمیدهند شرمنده ام من هم یک معلم هستم وبابت این موضوع از مردم ایران به جای تو معذرت میخواهم معضل اصلی کشورما همون شما ها هستین که کشور را به اینجا رسوندید
  • بهرام IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    6 4
    آیا برای ربا که بسیار از زنا بدتر شمرده شده و در قرآن به اعلام جنگ با خدا و پیغمبر به آن اشاره شده و همچنین اختلاس که مصداق پیشرفته تری از دزدیست و حق الناس است هم غیرت و تعصب دینیشان بر افروخته میشود؟
  • دختر IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    8 3
    یکبارم باید ماجرارو از زبان اون خانم هم بشنویم مگه میشه بیخودی به کسی حمله ور شد بی دلیل؟؟؟ اول اون خانم با حجاب شروع کردن که تذکر بدین چرا دین رو با این کارها زیر سوال میبرین دین اولین چیزی که گفته خوشرویی اگر با خوشرویی خودتون گفتینو کسی تاثیر نگرفت باید رها کرد نه اینکه باگبالا دستی باز انتقال داد که اونا وارد کار بشن. قران هم گفته بر و دوش خود را بپوشانین حرفی از مو و سر آورده نشده .
  • کامبیز IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    7 4
    خدا تو قرآن میگه در کار یکدیگر کنکاش نکنید هر کی رو هم تو قبر خودش میزارن شما بجای گیر دادن به حجاب چرا به اختلاص ودزدی و بی ارزشی پول ملی و غیر کارآمدی مدیران و... اعتراض نمیکنی
  • DE ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    6 3
    آی ملت حواستان به تفرقه افکنی ها باشد فتنه فقط ۸۸ نبود همین هاست که مردم را به جان هم می اندازد
  • مریم IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    6 10
    دقت کردید بیشتر کسانی که در پوشش حیا ندارند کم کم در رفتار و گفتار نیز بی حیا می شن؟
  • سوزان IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    13 2
    بیایید به جای اینکه با یک دیگر مثل دشمن رفتار کنیم فکر کنیم همه از یک خانواده هستیم اگر خواهر کوچک تو یا فرزندت یا شاگردت راه اشتباه و راهی غیر از خواسته تو رفت آیا با در گیری و حرمت او را زیر پا گذاشتن در تفکر فرد متقابل تغییری ایجاد می شودایجاد ترس و اجبار باعث نفرت در دوطرف می شود پس بیایید اگر امر به معروف است با روی خوش وزبانی نرم ومهربان وحتی دعوت به یک چای و سپس چند نصیحت ودر خواست از آنها که در یک جا عمومی رعایت کنند این کار را انجامدبدهیم به نظر من موثر تر است و گر نه ترس آتش را زیر خاکستر می برد من تعجبم این است چرا یک فرزند شهید ویک معلم نخبه که سکان هدایت فرزندان را در دست دارند چند نفری را نتوانستند با رفتاری تاثیر گذار به رعایت کردن تشویق کنند رسول اکرم زمانی که خانمی خاکستر بر سر مبارکشون می ریختند عکس‌العمل منفی نداشتند وحتی جویای حالشون شدند بیایید در کنار هم باشیم نه مقابل هم تا ایران و اسلام شکوفا بشود
  • رویا IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    10 4
    مردم رو به جون هم انداختند تا به چه هدفی برسند؟ هشیارباشید مردم. می فهمید دارید چه می کنید؟
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    7 9
    هفت جای قرآن راجع به حجاب زنان آمده است برای زنان مسلمان نه فقط زنان پیغمبر خواستم تذکربدهم به کسانی که سوادقرآنی ندارند وگذشته ازآن الگوی مااهل بیت هستن حضرت زهرا ودخترانش چگونه بودند
  • رضا IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    7 10
    روایتی از پیامبر اکرم (ص)است که فرموده اند بی‌حجابی زنان از بی غیرتی مردانشان است.مادامی که در خانه ای مردی ویا پدری بی غیرت باشد.خانم ودختر اون خانواده میانه ای با حجاب و عفاف ندارد
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    11 4
    همشهری محترم این خبر را جمع کن خبر در کشور زیاده این جعفری هم دنبال پست بود گرفت خودت را زیاد اذیت نکن ماموریت شما پست این جعفری بود انجام شد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    8 8
    هر کس چادر می پوشد آدم خوبیست؟
  • عباس IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    8 13
    درود بر شرف فرزندان شهدا و افسوس به حال ما که ادعای مسلمانی میکنیم و بی تفاوت اجازه هر کاری به یه عده مزدور مسیح علینژاد میدیم
  • میهن DK ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    15 8
    درود بر این رییس قطار، قهرمان ملی و حافظ آزادی زنان
  • امین IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    12 6
    اینا همش بازیه کسی بیخود نمیاد به کسی حمله ور بشه
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 2
    چقدر معلوم میشه که مسئولین قطار از بی بندوباری بدشان می آید 😏😏
  • یک جانبازجنگ تحمیلی IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    3 9
    لطفاً پلیس ایستگاه قطارکاشان رابه مردم دارالمومنین کاشان معرّفی کنیدتا توسط مردم فهبم کاشان حسابش راکف دستش بگذارند؛ ازهمشهریهای کاشانیم درخواست عکس العمل دارم.
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      7 4
      ۰۶:۰۶ محترم! داعش امده ایران برای توقف عزاداری حسینی ، ملت رو هلاک کنه بعد تو درخواست اشد مجازات رو برای شیعه حسینی داری؟؟؟ حاشا به درک و فهم تو. تمام افراد این ماجرای قطار همه یقینا عاشق حسین هستند . شک ندارم . حتی اون بد حجابش و رئیس قطار. اینهمه نفرت ایجاد نکن!
  • مهدی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    3 4
    مسئولین بااااااید پیگیری کنند.
  • فرهاد IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    1 1
    فقط اونجاش که میگه اون خانم بد حجاب منو میزد وبقیه مسافرها دخالت نمیکردن کافیه تا متوجه بشین قشر اکثریت جامعه باشما وافکار شما مخالفن، بعضی ها خودشون رو ازخداهم مسلمون تر میبینن، جمع کنید این بساط رو اگه واسه حفظ کرامت زنه پس چرا به زور وکتک متوصل میشین؟؟! در ضمن لفظ قران در همه جا از کلمه بگو استفاده کرده ونه زور وجبر ...
  • عزیزه DE ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 1
    سلام درود برشرفت معلم عزیز که نشون دادی خون غیرت و مردانگی پدرشهید بزرگوارتون دررگهای شماجاریست
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 2
    شما فکر کنید واقعا همه زنهای ایران سیاه پوش شدن و حجاب داشتن باشه بقیه کارها چی میشه مثل شغل. اقتصاد.تورم .بازنشستگی. بهداشت ودرمان .تحصیل آیا قول میدن اینها را در حد استاندارد دنیا کنند