معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۳ درباره ترک‌های ایجاد شده عمیق آسفالت خروجی بلوار میرداماد به اتوبان مدرس گفت: این اتفاق در اثر پس زدگی آب از نهر طولی به دلیل بارندگی‌های دو شب گذشته رخ داده است.

فرونشست

مهدی وارسته در گفتگو با همشهری آنلاین درباره پس‌زدگی روز گذشته آب نهر طولی کندرو بزرگراه مدرس با  کانال خشایار به توضیح جزئیات آن پرداخت و افزود:‌ به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.

او افزود:‌ رسیدگی برای حل این مشکل پس از گزارش‌های اولیه از همان ساعات ابتدایی صبح آغاز شد و اکنون کارشناسان بخش قنوات و مسیل‌ها در حال بررسی جزئیات هستند و اعلام کرده‌اند در آن حوالی حفره آب‌های زیرزمینی وجود ندارد و خطری شهروندان یا تردد خودروها را تهدید نمی‌کند و مسیر باز است.

وارسته در ادامه اعلام کرد: نیروهای معاونت و خدمات شهری بدلیل ترافیک ایجاد شده و با همکاری راهور مقرر کرده‌اند که از ساعات اولیه شب نسبت به حفاری دهانه مسدود شده نهر و لوله‌گذاری مناسب اقدام و در نهایت مسیر مجدد اصلاح و مرمت شود.

کد خبر 694602

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    الان پیمانکارا یادگرفتن از مصالح (قیر)کم میگذارن! بعد از چند ماه جاده ترک ور میداره