مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: برای اولین بار و در هفتمین مانور سراسری مدیریت بحران شهر تهران مانور مقابله با مواد شیمیایی خطرناک اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران یکی از تفاوت‌های اصلی هفتمین مانور سراسری مدیریت بحران با مانورهای دیگر انجام مانور مقابله با مواد شیمیایی خطرناک است که توسط صنایع دفاع و در منطقه 12 شهرداری تهران، ابتدای خیابان ناصرخسرو انجام می‌شود.

با توجه به لزوم داشتن آگاهی‌های لازم در هنگام بروز حوادث و آمادگی در برابر حوادث هنگام حمل و نگهداری مواد شیمیایی، اجرای چنین مانوری در دستور کار قرار گرفت و روز پنج شنبه هفتم آذرماه و در اجرای مانور سراسری مدیریت بحران شهر تهران، عملیات مقابله با مواد شیمیایی خطرناک و جلوگیری از سرایت آلودگی در سطح وسیع اجرا می‌شود.

در اجرای مانور، حادثه‌ای هدایت شده در زمینه انتقال مواد شیمیایی به وقوع می‌پیوند که تیم‌های تخصصی صنایع دفاع با تجهیزات ویژه از جمله پوشش مخصوص این عملیات، با حضور در محل به تشخیص آلودگی و برپایی حمام دفع آلودگی و اعزام مصدومان فرضی به اماکن درمانی اقدام خواهند کرد.

هفتیمن مانور سراسری مدیریت بحران شهرتهران روز هفتم آذرماه در 7 سایت عملیاتی و سه محل اجرای عملیات ویژه و با تمرین بیش از 200 حادثه فرضی اجرا می‌شود.

کد خبر 69383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز