دومین نسخه پلاگین هیبریدی مرسدس بنز SL در دست توسعه است و نمونه بدون استتاری از SL ۵۳ پلاگین هیبرید (PHEV) در کوه‌های آلپ اتریش مورد آزمایش‌های جدی قرار می‌گیرد.

مرسدس SL53 پلاگین هیبرید

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، نمای جلویی شبیه به نمای قبلی SL PHEV است. یک عنصر ذوزنقه‌ای با روکش فلزی در وسط وجود دارد. ورودی‌هایی با شکل تقریبا ذوزنقه‌ای در هر طرف قرار گرفته است. جلوپنجره دارای دنده‌های عمودی است و لوگوی AMG در سمت راننده آن وجود دارد.

تصاویر جاسوسی از مرسدس SL 53 در کوه‌های آلپ | شاید یکی از قدرتمندترین بنزهای تولید شده باشد

این رودستر روی چرخ‌هایی با پنج جفت پره سوار می‌شود. پیشرانه این مدل یک معمای کامل است. یکی از احتمالات این است که موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ را از SL 43 بگیرد و از یک موتور الکتریکی کمکی هم استفاده کند. این مدل در حال حاضر از یک استارت ژنراتور ۴۸ ولتی استفاده می‌کند و دارای یک توربوشارژر با کمک الکتریکی است که تاخیر را کاهش می‌دهد.

تصاویر جاسوسی از مرسدس SL 53 در کوه‌های آلپ | شاید یکی از قدرتمندترین بنزهای تولید شده باشد

گزارش داغ‌تر اما برمی‌گردد به یک موتور ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو ۶۳ با اضافه شدن یک موتور الکتریکی که گفته می‌شود، خروجی آن ۸۰۰ اسب بخار خواهد بود؛ ۵۷۷ اسب از موتور بنزینی و مابقی از موتور الکتریکی. با این عدد باید بگوییم که SL53 پلاگین هیبرید، یکی از قدرتمندترین‌ بنزهای کنونی خواهد بود.

کد خبر 693385

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha