سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
۱ نفر

پتلفرم نت‌فلیکس محصولات اختصاصی جذابی را در حوزه فیلم و سریال تولید می‌کند که هرکدام برای خودش یک شاهکار محسوب می‌شود. به‌تازگی این پلتفرم فیلم «مرد خاکستری» را اکران کرده است؛ فیلمی با هزینه تولید ۲۰۰ میلیون دلار و با حضور فوق‌ستاره‌های سینمای جهان.

مرد خاکستری

به گزارش همشهری آنلاین، این فیلم درباره یک قاتل است که جذب پروژه‌ای مخفی در سیا می‌شود. در این پروژه محکومینی که مهارت‌های نظامی بالایی دارند بعد از آموزش‌های پیچیده، تبدیل به آدم‌کش‌های حرفه‌ای می‌شوند تا هدف‌هایی را که سازمان جاسوسی آمریکا مستقیم نمی‌تواند حذف‌شان کند را از بین ببرند. اما در جریان یک ترور، مامور شماره ۶ پی به‌ راز مهمی در سیا می‌برد و مدرک بسیار مهمی را به‌دست می‌آورد.

یک لشکر ستاره

نقش شخصیت اصلی فیلم را رایان گاسلینگ بازی می‌کند، بازیگر فیلم‌های معروفی چون «نخستین انسان»، «لالالند»، «ولنتاین غمگین» و...

نقش منفی فیلم به عهده کریس ایوانز است، بازیگر سری فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» و «انتقام‌جویان». ایوانز که بیشتر اوقات نقش مثبت بازی می‌کند در این فیلم یک مامور سایکوپات اخراجی است که قرار است با روش‌های کثیف، به مدارکی که دست مامور شماره ۶ افتاده دست پیدا کند.

برد پیت، رایان گاسلینگ و کریستین بیل همبازی می‌شوند

۱۰ بازیگر مشهور هالیوودی که خواننده‌ هم هستند

۱۰ فیلم تماشایی در مورد فضا که این روزها حتما باید ببینید | این فیلم‌ها شما را روی صندلی میخکوب می‌کند

آنا د. آرماس بازیگر محبوب و خوش‌چهره فیلم‌های «چاقوکشی»، «آب عمیق» و «تق تق» هم نقش یک مامور سازمان سیا را بازی می‌کند که برحسب تصادف درگیر ماجرای مدارک مخفیانه می‌شود.

علاوه بر این ۳ چهره محبوب و شناخته‌شده، یک لشکر بازیگر جذاب دیگر در این فیلم که برادران روسو ساخته‌اند، بازی می‌کنند. بعید است اهل سینما باشید و یکی از فیلم‌های این دو برادر را تماشا نکرده باشید. «استخراج»، چند فیلم پرفروش از سری «انتقام‌جویان» و «کاپیتان آمریکا» و... بخشی از کارنامه این دو برادر پولساز صنعت سینماست.

کد خبر 693155

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha