مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷ - ۰۶:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بعد از جمع‌آوری دلالان ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه4، میزان ساخت و سازهای غیر مجاز به طور چشمگیر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4، مشاور شهردار و رئیس اداره حقوقی منطقه 4 گفت: در حدود 30 تا 35 نفر از دلالان ساخت و سازهای غیر مجاز که در سال های گذشته با قمه‌کشی و ایجاد بلوا ساخت و سازهای غیرمجاز انجام می‌دادند با پیگیری‌های اداره حقوقی شهرداری منطقه4، شناسایی و طرح شکایت علیه آنان پرونده این افراد به دادسرای ویژه شهرداری‌ها ارجاع داده شد.

آزادی افزود: بعد از طی آن مراحل قانونی، پلیس امنیت بیش از30 نفر از این افراد را جمع آوری کرد که با دستگیری آن‌ها بین 40 تا50 درصد از ساخت و سازهای غیر قانونی در منطقه کاسته شد.

آزادی به مشکلاتی که این افراد برای شهرداری و شهروندان ایجادکرده بودند اشاره کرد و گفت: این افراد با قراردادهای پیمانکاری غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کردند و زمانی‌که شهرداران نواحی، برای جلوگیری از اقدامات غیر قانونی آنها وارد عمل می‌شدند. با تشکیل پرونده‌های کیفری صوری، شرایط را به گونه‌ای پیش می‌بردند که در نهایت شهرداری یا باید از آنها رضایت می‌گرفت یا با مشکلات زیادی برای جلوگیری از اقدامات آنان مراجعه می‌شد.

آزادی تاکید کرد: مبارزه با عوامل ساخت و سازهای غیر مجاز همچنان در الویت اداره حقوقی قرار دارد و به محض اعلام نواحی، این افراد شناسایی شده و بعد از تشکیل پرونده تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

مشاور شهردار و رئیس اداره حقوقی شهرداری منطقه 4 همچنین گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در این زمینه، از این پس پیگیری موارد مشابه در مدت زمان کمتری صورت خواهد گرفت.

کد خبر 69287

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز