فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: باز شدن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج فارس نتیجه‌ای جز ایجاد نا امنی چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت.

ناصر الحربی و تنگسيري

به گزارش همشهری آنلاین، دریابان سیف بن ناصر الحربی فرمانده نیروی دریایی عمان امروز در تهران با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار و گفتگو کرد و طرفین بر توسعه مناسبات و همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف نظامی تاکید کردند.

دریادار تنگسیری در این دیدار اظهار داشت: عمان کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس محسوب می‌شود و در میان همسایگان ما از اعتبار ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه روابط بین دو کشور و دو ملت بر اساس اصل برادری و اخوت در سایه قرآن کریم و اسلام عزیز از استحکام خوبی برخوردار است افزود: ما مسلمانیم و پایبند به اصل اخوت و برادری و در روزهای سخت به کمک هم می‌شتابیم، ما مسلمانیم و برای همه کشورهای همسایه احترام ویژه‌ای قائلیم. ما با هم برادریم و نباید اجازه دهیم رژیمی که متجاوز، کودک کش و فتنه گر است در این منطقه حضور یابد.

وی افزود: انتظار است که همه کشورهای اسلامی منطقه مهم خلیج فارس با تقویت و حفظ وحدت اسلامی و هم افزایی منطقه ای، سطح تعاملات و ارتباطات سیاسی، اقتصادی و امنیتی را در بالاترین سطح ارتقاء دهند و از نعمت عظیم دریا و منابع غنی آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

کد خبر 692283
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha