سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: ایمن سازی گود پرخطر برج میلاد از بهمن سال گذشته آغاز شد و تاکنون فقط ۱۵ درصد پیشرفت داشته است.

گود برج میلاد

به گزارش همشهری آنلاین، در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر رسیدگی فوری به وضع اماکن ناایمن و گودهای پرخطر پایتخت، محمودرضا مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور از گودهای «برج میلاد»، «ایران‌زمین» و «دریا» در منطقه ۲ شهر تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضع کنونی این گودها قرار گرفت.

گود برج میلاد با مساحت ۴۳ هزار مترمربع و عمق ۳۰ مترمربع یکی از پرخطرترین و بحرانی‌ترین گودهای تهران است که سازمان بازرسی کل کشور بارها نسبت به این مسئله به نهادهای مختلف از جمله شهرداری تهران، سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان پدافند غیرعامل هشدارهای لازم را داده است.

پیرو آخرین مکاتبات بهمن سال ۱۴۰۰ سازمان بازرسی کل کشور، پروژه ایمن‌سازی گود برج میلاد آغاز شد که طبق بازدید صبح امروز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور مشخص شد پروژه در پیشرفت حدود ۱۵ درصدی قرار دارد و تا یک سال به طول خواهد انجامید.

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور هشدار داد در صورت عدم اقدام به موقع، با متخلفان و مقصران موضوع برخورد قاطع خواهد شد.

کد خبر 691958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    مال کی هست این گود؟؟؟؟