معاون شهردار تهران بر تعیین تکلیف وضعیت املاک در دست اشخاص غیر تاکید کرد.

املاک شهرداری

 به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل فلاح با بیان این مطلب افزود: متعاقب بخشنامه شهردار تهران مبنی بر شناسایی، مستندسازی و در نهایت مولدسازی املاک متعلق به مردم شهر تهران که امانتی در دست ما در جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی برای خدمت به شهروندان است، ستاد ساماندهی املاک شکل گرفته و یاری‌رسان مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری در تعیین تکلیف وضعیت املاک شهر تهران است.

او افزود: از آنجایی که املاک شهرداری به‌زودی آماده عرضه در سامانه بورس کالا خواهند بود، بنابراین تعیین تکلیف وضعیت املاکی که معارض دارد یا مشکلی در سند و نوع مالکیت ملک وجود دارد و یا هرمعضل دیگری، با همکاری تمام واحدهای ذیربط اعم از حقوقی، بازرسی، حراست و ... و با محوریت سازمان املاک و مستغلات شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری همچنین بر همراهی همه جانبه مرکز حقوقی شهرداری جهت پیگیری‌های قضایی لازم در جهت تخلیه، تهاتر، معوض و سایر اقدامات لازم قضایی تاکید کرد.

در این جلسه شهرداران مناطق یک، ۱۳ و ۱۷ ضمن تشریح اقدامات و همچنین معضلات خود درحوزه املاک و مستغلات مناطق مربوطه، در خصوص حل و فصل وضعیت برخی از املاک منطقه که با مشکلاتی همراه است به بحث و بررسی پرداختند.

کد خبر 691612
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha