سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای امروز از سوی سازمان انرژی اتمی ایران در دانشگاه تهران گشایش می‌یابد.

محسن دلاویز گفت: نخبگان و اعضای جامعه علمی و دانشگاهی کشور می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه قرار است ابتدا در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر و علم و صنعت برگزار شود و پس از آن به‌تدریج در سراسر کشور در دانشگاه‌هایی چون فردوسی مشهد، تبریز، اصفهان، کرمان، شیراز و مازندران برگزار خواهد شد.

دلاویز عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی دستاوردهای تلاشگران صنعت هسته‌ای کشور و دعوت از متخصصان، پژوهشگران و مجموعه دانشگاهی است تا از رهگذر تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود، زمینه تقویت بیش از پیش جایگاه علم، معرفت و شکوفایی روز افزون در عرصه فناوری‌های نوین را فراهم سازند.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه، در حقیقت، نمایش جلوه‌ای از خودباوری و عزم استوار فرزندان این مرز و بوم است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم با وجود همه موانع و تنگناهای موجود، با استعانت از ایزد متعال و در پرتو حمایت‌های بی‌دریغ ملت بزرگ ایران، در مسیری پرافتخار گام نهاده‌اند و توان خویش را سرمایه عزت و سربلندی این ملک همیشه جاوید قرار داده‌اند.

دلاویز بیان داشت: اگر در گذشته، رشادت و صلابت ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی و در عرصه دفاع از حریم میهن عزیزمان بروز و ظهور یافت، امروز همان ایمان و عشق در عرصه‌ای دیگر جلوه گر شده است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: جوانان برومند ایران اسلامی با گام‌هایی استوار به فتح قله‌های رفیع دانش و معرفت می‌اندیشند تا همگان به روشنی دریابند که پرورش یافتگان فرهنگ و تمدن کهنسال و بی‌زوال ایران زمین را با ایستایی و سستی پیوندی نیست.

کد خبر 69137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز