سخنگوی ارشد نیروهای مسلح استفاده بایدن از عبارت «توسل به زور» را به حساب سوتی‌های مسبوق به سابقه او گذاشت.

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، درپی ادعای جوبایدن در استفاده از گزینه «توسل به زور» علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده رئیس جمهور مفلوک آمریکا و نخست وزیر درمانده رژیم جعلی صهیونیستی از عبارت «توسل به زور» را به حساب جنگ روانی، توهم و خواب آلودگی مسبوق به سابقه آنان می‌گذاریم. 

وی افزود: به آن‌ها گوشزد می‌کنیم، وقایع گذشته را یک بار مرور کنند؛ اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران، دفن شدن لشکریان آمریکا در صحرای طبس، شکست قطعی آمریکا در تحمیل ۸سال جنگ علیه ایران، فرار بزرگ اشغالگران آمریکایی از افغانستان، ویران شدن پایگاه آمریکایی عین الاسد، شکار پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا در خلیج فارس، شکست خفت بار پروژه آمریکایی لشکرکشی داعش در عراق و سوریه، شکست ذلت‌بار آمریکا و متحدانش در مقابل گروه انصارالله یمن، شکست در جنگ ۳۳ روزه با حزب الله لبنان، شکست در جنگ ۲۲ روزه با حماس در فلسطین اشغالی،  انهدام مقتدرانه پایگاه جاسوسی رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل در اربیل، ویران شدن پایگاه‌های رژیم غاصب صهیونیستی در ارتفاعات جولان، خیس شدن شلوار نظامیان آمریکایی در خلیج فارس، وحشت و رعب عمیق نظامیان آمریکایی و صهیونیستی برای حضور و تردد معمولی در منطقه به واسطه آگاهی از عقوبت ظلم و جنایاتشان علیه بشریت و ... .

سردار شکارچی همچنین در ادامه افزود: حرف از «توسل به زور» زدن ممکن است به دلیل عملیات روانی، توهم و خواب آلودگی، دوشیدن بیشتر گاوشیرده و غارت بیشتر نفت رایگان، کند نمودن روند افول آمریکا، ترمیم هیبت پوشالی شکسته شده آمریکا، کند کردن روند فروپاشی رژیم غاصب فلسطین و قدس شریف، نجات اقتصاد بیمار آمریکا با فروش سلاح بیشتر در منطقه، دلداری و روحیه دادن به رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی این سگ پاسبان امریکا در منطقه و نمایش نخ نما و حنای بی‌رنگ گزینه زور بادکنکی سینمای هالیود برای فریب باشد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه «توسل به زور» علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد، لذا خوب است وضعیت منطقه و جهان را خوب نظاره کنند، یک بار گذشته را مرور کنند تا آینده را به درستی تحلیل کنند.

کد خبر 690602
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • NL ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 14
    ضربه ایی که سپاه در عین الاسد به امریکاییها زد تاکنون هیچ کشوری به امریکا نزده است. همه کشورها از قدرت و شجاعت ایران مانده بودند. فکر کن یهو دهها موشک بر سرشان فرود امد و دهها نفرشان را به درک فرستاد و حتی میترسند تعداد کشته ها را اعلام کنند. برای همین امریکا از عراق و افغانستان فرار کرد قبل از اینکه سیل موشکها از راه برسد. امریکا که عددی نیست یه ببر کاغذیه و چند تا قایق تندرو برای نابودی کل ناوهایشان در خلیج فارس کفایت میکند. امریکا و اروپا به غلط کردن افتاده اند و التماس ایران را میکنند.
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      12 6
      عین الاسد کسی کشته نشد
    • سعید IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      4 1
      شما تاریخ رو نمیخونی گویا وگرنه میدونستی امریکا در جنگ ویتنام خیلی بیشتر ضربه خورد تا از عین الاسد.
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    6 1
    ما هم اقتدار وقدرت نظامی ایران را دوست داریم امیدوارم دراقتصاد هم قدرتمند شویم ومردم ایران ازاین گرانی وتورم نجات یابند
  • . IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    8 0
    در عین الاسد هیچ آمریکایی کشته نشد، چون قبلش ایران با هک سیستم ها به پایگاه های آمریکایی خبر داده بود که پادگان رو ترک کنند، برید فیلم منتشر شده توسط خود ماموران عین الاسد رو ببینید. این چیز ی هست که همه دیگه می دونند
  • مهیار GB ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    3 2
    تا زمانی که به بازدارندگی کامل هسته ای نرسیم این تهدیدها ادامه خواهد داشت. خواهشأ این پروژه را هر چه سریعتر به اتمام برسونید.
    • نعمت محمدی هستم IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      خودشون اعلام کرد ن بیشتر از صد نفرضربه مغزی شدن ولی کسی در پایگاه نبوده،ایران خودش نیم ساعت قبل پیام دادبود که میزنیم آنها در نیم ساعت نمیتونستن پایگاه راترک کنند
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      اوکی انجام شد
  • دادعلی IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    درود بر شرفت برای سلامتیش صلوات آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند