سخنگوی کاخ کرملین از عدم بررسی مسئله «فروش پهپادهای ایرانی به روسیه» در جریان سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری کشورش به تهران خبر داد.

دمیتری پسکوف

به گزارش همشهری‌آنلاین، «آر تی عربی» نوشت: «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست جمهوری این کشور (کرملین) بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که مسئله پهپادها در جریان سفر هفته آینده «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری کشورش به تهران مورد بحث قرار نخواهد گرفت.

پسکوف در پاسخ به این پرسش که آیا «قرارداد فروش هواپیماهای بدون سرنشین» در جریان سفر پوتین به تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت یا نه، از اظهار نظر در این باره خودداری کرد و گفت: نه، ما هیچ نظری در این مورد نداریم.

کد خبر 690326
منبع: میزان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    5 1
    اگرماخواستیم به یک کشوری سلاح بفروشیم بداست اما اگرآنها آمریکااسرائیل وانگلیس ودیگرکشورهای اروپائی به هرکشوری که دوست دارندسلاح بفروشندخوب است عجب منطقی عجب دنیای شیرتوشیری،ماباید به هرکجایی که دوست داریم سلاح بفروشیم وبه بانگ بلندهم بگوییم وازهیچ کشوری وسازمان بین المللی هراسی نداشته باشیم بنظراینجانب مثل اینکه کشورماخیلی دراین موردکوتاه می آیدوبزدلانه عمل میکند ماحق نداریم که درمقابل این جنایتکاران وقیح وزیادخواه کوتاه بیائیم.
  • سعید IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 1
    روسیه متحداستراتژیک ایران است واگرلازم باشدبهش هرگونه سلاحی میفروشیم تاچشم دشمنان ازکاسه دربیاد