همشهری آنلاین: بیش از ۳۵.۲ میلیون سهم، تا ساعت ۱۱:۴۰ روز شنبه دوم آذر، در بورس تهران معامله شد که ارزش سهام یاد شده در مجموع ۷۱.۱۵ میلیارد ریال بود.

شاخص بورس (شاخص قیمت و بازده نقدی) تا این لحظه به ۳۹ هزار و ۷۶۸ واحد کاهش یافت که حاکی از افت ۱۲۷.۶ واحدی شاخص در معاملات امروز بود.

در این روز تا لحظه نوشتن این گزارش شاخص قیمت (شاخص کل قیمت سهام) نیز ۳۱.۶۵ واحد کاهش یافت تا به ۹ هزار و ۸۶۴ واحد بازگردد.

بیشتر فعالان بازار در معاملات این روز تمایل به خرید سهام دو شرکت آلومتک و کالسیمین داشتند اما در سوی دیگر بازار بیشترین حجم دستور فروش‌ها برای سهام مدیریت سرمایه‌گذاری امید صادر شد.

در معاملات بورس تهران در دومین روز آذرماه، تا ساعت ۱۱:۴۰، یک هزار و ۲۵۱ دستور فروش برای ۳۷.۳۶ میلیون سهم مدیریت‌سرمایه‌گذاری امید به ارزش ۱۸۷.۸۶ میلیارد ریال صادر شد و یک هزار و ۲۷۵ نفر اقدام به فروش ۷.۳ میلیون سهم گل‌گهر به ارزش ۱۶۲.۳ میلیارد ریال کردند.

چادرملو نیز امروز در ردیف سوم جدول عرضه، تا این ساعت از معاملات بورس اوراق بهادار تهران، قرار گرفت و ۱۲.۷ میلیون سهم به ارزش ۱۴۳.۴ میلیارد ریال از این شرکت به فروش گذاشته شد. 

کد خبر 68987

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز