همزمان با عیدغدیر خم به شکل همزمان در ۳۱ استان کشور و در قالب ۹ هزار مرکز نیکوکاری بیش از ۳۰ هزار راس دام به نیت سلامتی امام زمان( عج) ذبح شد. رییس کمیته امداد می گوید این تعداد قربانی نسبت به سال قبل ار از آن ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش همشهری آنلاین، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه آئین پویش نذر قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) در مسجد جمکران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مراسم با هدف کمک به مستمندان جامعه راه اندازی شده  و ا ین مراسم با هدف کمک به نیازمندان تا عید سعید غدیر حم ادامه دارد.

حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که این عدد امسال به بیش از ۳۰ هزار راس دام برسد. بیش از ۹ هزار مرکز نیکوکاری که از کمیته امداد مجوز فعالیت دارند در این پویش حضور دارند. برای تامین این ۳۰ هزار دام هیچگونه کمک دولتی و بودجه در نظر گرفته نشده و تمامی این دام‌های با مشارکت‌های مردم تامین شده است.

آسوده درباره توزیع گوشت‌های قربانی گفت: پس از شناسایی نیازمندان توسط همکارانم در کمیته امداد گوشت‌های قربانی همراه بسته معیشتی بین ‌آن‌ها توزیع خواهد شد.

کد خبر 689520
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha