بازیکنان تیم ملی ایران به شایعات در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی واکنش نشان دادند.

آزمون و طارمی

به گزارش همشهری آنلاین از دیروز شایعات در خصوص تغییر در کادر فنی تیم ملی شدت بیشتری گرفته است. گفته می شود فشارهایی برای برکناری اسکوچیچ به فدراسیون فوتبال وارد شده است تا یک گزینه مطرح جایگزین این سرمربی شود. هر چند امروز سخنگوی فدراسیون فوتیال اعلام کرد تا کنون هیچ تصمیمی برای برکناری اسکوچیچ گرفته نشده است اما انتشار این شایعات حالا با واکنش بازیکنان تیم ملی ایران مواجه شده است.

ملی پوشان تیم ملی ضمن حمایت از اسکوچیچ از مسئولان فدراسیون فوتبال خواهش کرده اند تا به هیچ عنوان دست به تغییر سرمربی تیم ملی نزنند و اگر هم قرار است اتفاقی روی نیمکت تیم ملی بیفتد این موضوع به بعد از جام جهانی موکول شود.

متن این استوری مشترک به شرح زیر است: 

ما اعضای تیم ملی ج.ا.ایران از تلاشها و حمایت‌های مقامات دولت در راستای حمایت همه جانبه از تیم ملی تشکر می‌کنیم. اعلام می‌کنیم در شرایط فعلی فرد فرد بچه‌های تیم ملی، همدل و یکصدا در کنار کادرفنی تلاش خواهیم کرد تا در جام جهانی قطر دل مردم ایران را همچون گذشته شاد کنیم و به ما اعتماد کنید و تیم ملی را در این برهه حساس و کوتاه تا جام جهانی حمایت همه جانبه نمایید.

ما بازیکنان از شماها خواهش می‌کنیم چیزی رو تغییر ندین. همه چیز رو بزاریم واسه بعد از جام جهانی

عکس| درخواست مهم آزمون از فدراسیون فوتبال در خصوص اسکوچیچ | مهاجم تیم ملی به نمایندگی از بازیکنان خواستار یک تصمیم مهم شد!

کد خبر 689104

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha