پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
۱ نفر

دوگانگی‌های قانونی موجب طناب‌کشی بر سر شبکه نمایش خانگی شده است، شبکه ای که رقیب اصلی تلویزیون محسوب می‌شود. البته رئیس ساترا معتقد است اگرچه رئیس ساترا را رئیس سازمان صداوسیما انتخاب می‌کند، اما این سازمان ماموریت تولید محتوا ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین، مقیسه تاکید می کند برخی، تنظیم مقررات را فقط از منظر ایجاد محدودیت می‌نگرند اما حمایت‌های خوبی برای توسعه فراهم شده است. با این وجود، تهیه‌کنندگان معتقدند ساترا تنها به محتوای تولیدات ایراد می‌گیرد و در نهایت هدفش حذف پلتفرم‌هاست. بسیاری از تهیه‌کنندگان کماکان خواهان بازگشت روند نظارت به وزارت ارشاد هستند و معتقدند مدیریت سابق ارشاد، صورت مسأله را پاک کرد.

عدم مقبولیت ساترا باعث شده پلتفرم‌ها قید خوانش فیلمنامه‌ها و نظارت در پروسه تولید را بزنند و محصول خود را منتشر کنند. رویه‌ای که باعث شده ساترا بیشتر نقش شاکی را دارد تا ناظر. چراکه بعد از پخش سریال‌ها و برنامه‌ها از آنها گله‌مند می‌شود. همزمان رئیس صداوسیما تاکید کرده علاوه بر مدیریت خط قرمزی محتوای نمایش خانگی، محتوای خط سبزی را هم تبیین خواهند کرد.

فعالان شبکه نمایش خانگی تاکید دارند که توانسته اند جلوی سریال‌های خارجی را بگیرند و این یعنی مردم کمتر از گذشته سراغ سریال‌های ماهواره‌ای می‌روند.
 

کد خبر 688850
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تی وی همشهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha