استقلال برای یکی از هدف‌های اصلی نقل و انتقالات خود به توافق با باشگاه پرتغالی نزدیک شده است.

محمد محبي

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال در حالی فعالیت خودش را در بازار نقل و انتقالات ادامه می‌دهد که یکی از هدف‌های مهم این باشگاه، جذب محمد محبی بازیکن ایرانی باشگاه سانتاکلارای پرتغال است. او بعد از ۲ سال بازی در اروپا حالا بی‌میل نیست که برای نزدیک شدن دوباره به پیراهن تیم ملی بازگشتی حتی به‌مدت یک فصل به فوتبال ایران داشته باشد. محبی هم‌اکنون در اردوی تیم سانتاکلاراست ولی این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده به ایران برگردد و پیراهن یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر را به تن کند. تیم‌های استقلال، پرسپولیس، فولاد، گل‌گهر و سپاهان برای در اختیار گرفتن محمد محبی با سانتاکلارا نامه‌نگاری کرده‌اند اما به‌نظر می‌رسد تمایل استقلال و سپاهان برای در اختیار گرفتن این بازیکن ایرانی بیشتر است.

عزم جدی استقلال

آخرین اخبار اما حاکی از آن است که باشگاه استقلال با جدایی احتمالی امیرحسین حسین‌زاده و نیاز مبرم به جذب یک وینگر، عزمی جدی برای جذب محبی دارد. البته یکی از مسئولان باشگاه سپاهان به خبرنگار همشهری خبر داد که آنها هم به‌طور جدی در حال مذاکره با محبی هستند. با این حال می‌گویند مدیران استقلال که تحت فشار هواداران هستند، اکثر شروط انتقال محبی را پذیرفته‌اند و حاضرند قرارداد قرضی این بازیکن را امضا کنند که احتمالا این انتقال تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

استقلال از انتقال احتمالی حسین‌زاده به شارلوا ۲۵۰هزار دلار درآمد کسب خواهد کرد و این پول می‌تواند صرف گرفتن رضایتنامه قرضی محمد محبی شود تا آبی‌ها در پست وینگر تقویت شوند. از طرفی ساپینتو سرمربی استقلال هم چند روز پیش در صحبتی که با باشگاه سانتاکلارا داشت، با ارتباط‌های خودش تلاش کرد این انتقال به سرعت انجام شود و ظاهرا اگر توافقات نهایی حاصل شود، استقلال با پرداخت ۳۰۰هزار دلار به‌صورت قرضی این بازیکن را جذب خواهد کرد. البته احتمال خرید قطعی این بازیکن هم وجود دارد ولی مدیران استقلال از باشگاه پرتغالی درخواست کرده‌اند مبلغ جذب محبی در ۳قسط پرداخت شود.

کد خبر 688588
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha