مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
۱ نفر

خیلی‌ها تصور می‌کنند که این روزها ماشین ظرفشویی چرخه شستشوی ظروف را بسیار ساده کرده است؛ ظرف‌ها را در ماشین ظرفشویی می‌چینید، بعد هم آن‌ها را تمیز تحویل می‌گیرید؛ اما راستش را بخواهید موضوع آن‌قدر هم ساده نیست.

image-20220705173427-1.jpeg

خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل تأثیر بسیاری روی تمیزی ظرف‌های شما دارد و انتخاب نادرست شوینده باعث می شود ظروف شما تمیز نشوند و ظرفشویی شما نیز آسیب ببیند. پس اگر نمی‌خواهید به دردسر بیوفتید، این محتوا را با دقت ویژه مطالعه کنید.

قرص ظرفشویی باکیفیت بخرید

یک قرص ظرفشویی اصل و خوش قیمت معمولاً به سرعت در بازار شناخته می‌شود و سر زبان ها می افتد. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که برای خرید از برندهای معروف و شناخته شده استفاده کنید. در بعضی از موارد می‌بینیم که برندی به‌تازگی وارد بازار شده و هنوز شناخته شده نیست. در چنین حالتی یک‌بار از آن برند استفاده کنید و در صورت خوب بودن باز هم خریدتان را تکرار کنید.

اگر برندی سال‌ها در بازار فعالیت می‌کند ولی به‌عنوان برند باکیفیت شناخته نمی‌شود، ارزش امتحان کردن ندارد. توجه داشته باشید که کیفیت قرص ماشین ظرفشویی نه‌تنها بر روی تمیزی ظرف‌ها بلکه بر روی کارایی ماشین ظرفشویی هم تأثیر دارد. ازاین‌رو خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

در خرید قرص ماشین ظرفشویی به عملکرد آن دقت کنید

شاید با خودتان بگویید که مگر قرص ماشین ظرفشویی چه عملکردی می‌تواند داشته باشد غیر از اینکه ظرف‌ها را تمیز کند. خوب در پاسخ باید بگوییم که قرص‌های ماشین ظرفشویی در عملکرد به دو دسته تقسیم می‌شوند. این دو دسته عبارتند از:

قرص‌های تک منظوره

این قرص‌ها دقیقاً همان کاری را می‌کنند که انتظار داریم، یعنی ظرف‌ها را تمیز می‌کنند. میزان تمیزکنندگی آن‌ها هم به علت قیمت پایین در سطح متوسط قرار دارد . برند هایی که مدل های مختلف قرص ظرفشویی تک منظوره را تولید می کنند عبارتند از:

  • قرص ظرفشویی فینیش سری کلاسیک
  • قرص ظرفشویی پریل سری گلد
  • قرص ظرفشویی هوم پلاس سری All in 1

اگر قصد استفاده از قرص تک منظوره را دارید، باید حتما از جلادهنده و نمک ظرفشویی نیز استفاده کنید تا ظروف شما به خوبی شسته بشوند و هیچ آثاری از لک در آن دیده نشود.

قرص‌های چند منظوره ژله ای

آنچه در مورد خرید قرص ماشین ظرفشویی باید بدانید

این قرص‌ها چندین کار را باهم انجام می‌دهند. در کنار تمیزی ظرف‌ها، آن‌ها را براق هم خواهند کرد. این قرص‌ها سختی آب را می‌گیرند (سختی آب برای ماشین ظرفشویی آسیب‌زا است) و دیگر شما را الزام به خرید نمک ظرفشویی نمی کند. به‌طورکلی این قرص‌ها هم ظرف‌ها را تمیز می‌کنند و هم از ماشین ظرفشویی محافظت خواهند کرد. در لیست زیر تعدادی از قرص های چند منظوره را معرفی می کنیم.

  • قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم

قرص های ظرفشویی سری کوانتوم فینیش چند درجه از قرص های تک منظوره بالاتر هستند و طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به قرص های تک منظوره نیز دارند . سری کوانتوم به قرص های ژله ای نیز معروف هست. همچنین با خرید قرص فینیش کوانتوم دیگر نیازی به براق کننده و نمک ظرفشویی نخواهید داشت.

  • قرص ماشین ظرفشویی پریل گلد

قرص های پریل گلد ظروف شما را با کیفیت فوق العاده بالا تمیز می کند.  مواد تشکیل دهنده قرص ظرفشویی پریل، چربی روی ظروف به خوبی تشخیص می دهد و طوری آن را از بین می‌برد که نه تنها ردی باقی نمی‌گذارد؛ بلکه باعث براق شدن ظروف شما نیز می شود. با خرید قرص پریل گلد نیز نیازی به جلادهنده و نمک نخواهید داشت.

  • قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم

شاید بتوان گفت که قرص های ظرفشویی فیری پلاتینیوم به عنوان باکیفیت ترین قرص موجود در بازار ایران شناخته می شود. درست است که قیمت این قرص نسبت به سایر برند های دیگر بیشتر است اما اولاً از تمیزی ظروف خود اطمینان کامل دارید ثانیاً مطمئن هستید که با استفاده از این قرص به ماشین ظرفشویی شما هیچ آسیبی نمی رسد. قرص های فیری پلاتینیوم از سه رنگ تشکیل شده اند.

آنچه در مورد خرید قرص ماشین ظرفشویی باید بدانید

چه نوع قرص ماشین ظرفشویی رو انتخاب کنیم؟

حالا احتمالاً از خودتان بپرسید که ما باید کدام قرص ماشین ظرفشویی را خریداری کنیم تا اولاً قیمت مناسبی داشته باشد ثانیاً عملکرد آن باعث شستشوی بهتر ظروف، افزایش طول عمر و کارایی ماشین ظرفشویی شود. در پاسخ قطعا به شما پیشنهاد می کنیم که از قرص های چند منظوره (ژله ای) برای شستشوی ظروف خود استفاده کنید.

در واقع قرص های ظرفشویی چند منظوره کیفیت به مراتب بهتری نسبت به قرص های تک منظوره دارند و شما رو از خرید براق کننده و نمک ظرفشویی نیز بی نیاز می کند.

میزان حل شوندگی قرص ماشین ظرفشویی

از دیگر مواردی که در خرید قرص ماشین ظرفشویی باید به آن دقت داشته باشید، حل شوندگی آن است. تصور کنید که یک برنامه شستشو با مدت‌زمان کوتاه و آب با دمای پائین را انتخاب کرده‌اید. بعد از اتمام برنامه می‌بینید که هنوز مقداری از قرص باقی‌مانده است.

در این حالت ظرف‌ها به‌خوبی تمیزنشده‌اند و هنوز چربی ها بر روی ظروف باقی‌مانده است. هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم که شاهد چنین صحنه‌ای باشیم. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی، در انتخاب قرص دقت کنید که قابلیت حل‌شدگی آن چقدر است. البته اگر هیچ‌وقت از برنامه‌های با زمان کم و دمای پایین استفاده نمی‌کنید، بابت این موضوع حساسیت زیادی نداشته باشید.

به‌طورکلی باید بگوییم که معمولاً آب گرم، ظرف‌ها را تمیزتر می‌شوید. به همین دلیل در بسیاری از موارد می‌بینیم که معمولاً از آب با دمای بالا استفاده می‌شود و دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود. بازهم همه چیز به شرایط شما بستگی دارد.

آنچه در مورد خرید قرص ماشین ظرفشویی باید بدانید

برند قرص متناسب با ماشین ظرفشویی باشد؟

یک تصور وجود دارد که برای هر ماشین ظرفشویی خاصی، باید یک قرص با برند مشخصی را استفاده کرد، زیرا در غیر این صورت ظرف‌های تمیزی نخواهیم داشت. خوب باید بگوییم که این تصور کاملاً اشتباه است. اگر می‌خواهید ظرف‌هایی تمیز داشته باشید؛ مهم نیست که مدل ماشین ظرفشویی شما چه باشد، مهم این است که یک قرص باکیفیت و متناسب با برنامه‌های زمانی دستگاه خودتان را انتخاب کنید.

اگر می خواهید یک قرص ظرفشویی اصل، قوی، کیفیت بالا و قیمت ارزان خریداری کنید، قرص ماشین ظرفشویی فینیش یک گزینه ایده آل محسوب می شود. همچنین 3 برند محبوب برای انتخاب قرص ظرفشویی را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

  1. برند فینیش (به دلیل چندمنظوره بودن، کیفیت بالا و قیمت ارزان)
  2. برند فیری (به دلیل چند منظوره و چند رنگ بودن و کیفیت فوق العاده بالای شستشو)
  3. برند پریل و هوم پلاس (به دلیل قیمت ارزان و حمایت از تولید داخل)

انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید قرص ماشین ظرفشویی

احتمالاً شما هم با خودتان میگویید که چه اهمیتی دارد قرص ماشین ظرفشویی را از کجا بخرم؟ هنگامی‌که هزینه زیادی را تقبل کردید و قرص‌ها هم کیفیت خوبی نداشتند، به اهمیت انتخاب فروشگاه مناسب این محصولات بیشتر آشنا می‌شوید. متأسفانه قرص‌های تقلبی در بازار بسیار زیاد شده‌اند و راهی برای تشخیص آن‌ها وجود ندارد.

عده‌ای از فروشنده‌ها هم تنها به فکر سود خودشان هستند. این فروشنده‌ها قرص‌های تقبلی را به‌جای قرص‌های اصلی می‌فروشند، یعنی همان مبلغ را می‌گیرند اما کیفیت این دو قرص، زمین تا آسمان باهم تفاوت دارد. یا اینکه قرص های تاریخ مصرف گذشته را با قیمت پایین تر به شما می فروشند و شما هم احتمالا به تاریخ قرص دقت نخواهید کرد. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که یک فروشگاه معتبر را برای خرید شوینده های ظرفشویی و لباسشویی خودتان انتخاب کنید.

آنچه در مورد خرید قرص ماشین ظرفشویی باید بدانید

معرفی یک فروشگاه معتبر برای خرید قرص ماشین ظرفشویی

تصور کنید که یک فروشگاه معتبر وجود دارد که شما می‌توانید قرص ماشین ظرفشویی را با تضمین قیمت ارزان، بالا بودن کیفیت و جدید بودن تاریخ مصرف ازآنجا خریداری کنید. حالا علاوه بر این تضمین، در فروشگاه آنلاین گفته شده، مشاوره هم به شما می‌دهند که چه قرصی بهتر است. آیا همچنان در خرید از اینجا تردید دارید؟ به نظر من که بهترین فرصت برای یک خرید ویژه خواهد بود.

احتمالاً شما هم کنجکاو شده‌اید که زودتر با این فروشگاه آنلاین آشنا شوید. هنیما نام این فروشگاه اینترنتی است که ویژگی‌های خاص دیگری هم دارد. شما می‌توانید در صورت ناراضی بودن از محصول، آن را عودت دهید و هزینه پرداختی را دریافت کنید.

برای مقایسه کیفیت، قیمت، اصالت کالا، به‌موقع رسیدن محصول و تمام آنچه در بالا گفتیم، کافی ست فقط یک‌بار از هنیما خرید کنید، خودتان مشتری دائمی آن می‌شوید. پیشنهاد می‌دهیم که همین الآن به فروشگاه هنیما به آدرس henima.ir مراجعه کنید و خرید قرص ماشین ظرفشویی را به بهترین نحوه ممکن تجربه کنید.

کد خبر 688500

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha