چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: ملی پوشان فوتبال ایران در دیدار با امارات شکست را به تساوی تبدیل کردند و تیم میزبان را با نتیجه تساوی متوقف کردند

به گزارش واحد مرکزی خبر در این مسابقه که از گروه دوم بازی‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا در ورزشگاه النصر دبی انجام گرفت تیم فوتبال کشورمان در نیمه دوم بازی و در پی تعویض‌های ارزشمند و به جای دایی با ارائه یک بازی کوبنده توانست با درخشش مهدی رحمتی و کاپیتان کریم باقری بازی شکست خورده را به تساوی تبدیل کند و با کسب یک امتیاز این باز ی در گروه دوم خود را با سه بازی 5 امتیازی کند.

گل تساوی بخش تیم ایران را کریم باقری با ضربه سر زیبا در دقیقه 81 درون دروازه امارات جای داد تا این مسابقه یک - یک مساوی به پایان برسد.

گل تیم امارات را هم در نیمه نخست عبد الر حیم جمعه با استفاده از اشتباه خطوط دفاعی تیم کشورمان در دقیقه 21 بازی به ثمر رساند. 

در این مسابقه برای تیم ملی سرخپوش فوتبال ایران سید مهدی رحمتی، ستار زارع، فیروز قربانی، جلال حسینی، حسین کعبی، مسعود شجاعی، کریم باقری، جواد نکونام، مهدی مهدوی کیا، غلامرضا رضایی و و حید هاشمیان بازی کردند.


ضمن اینکه در نیمه دوم مسابقه مجید غلام نژاد در دقیقه 57 به جای مهدی مهدوی کیا و
سید مهدی سید صالحی در دقیقه 74 به جای وحید هاشمیان وارد بازی شدند و ستار زارع هم در دقیقه 80 جای خود را به مهر زاد معدنچی داد.

سوبخیدین محمد صالح داور مالزیایی در این مسابقه سه کارت زرد را به بازیکنان تیم امارات از جمله اسماعیل متر برترین بازیکن اماراتی نشان داد.

  اما نتایج بدست آمده بازیهای امشب که از گروه های اول و دوم آسیا بر گزار می‌شود تا کنون به شرح زیر می باشد:

گروه اول:
بحرین 0 استرالیا 1

قطر 0 ژاپن 1 ( تا پایان نیمه نخست )
در این گروه تیم استرالیا با 9 امتیاز از سه دیدار صدر نشین رقابت‌هاست.

گروه دوم:
امارات 1 ایران 1

عربستان 0 کره جنوبی 0 ( تا پایان نیمه نخست )
در این گروه هم تیم ایران با 5 امتیاز از سه بازی خود به طور موقت در صدر قرار دارد.

کد خبر 68845

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز