ویدئویی از حضور بازیگران سریال «یاغی» ساخته محمد کارت که در «شنای پروانه» آخرین ساخته همین کارگردان در نقش‌هایی متفاوت حضور داشتند، پربازدید شده است.

یاغی

به گزارش همشهری آنلاین، فیلمی از بازی بازیگران مطرح سریال یاغی نظیر علی شادمان، طناز طباطبایی، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، آبان عسکری، که در «شنای پروانه» آخرین ساخته سینمایی همین کارگردان با نقش‌هایی متفاوت حضور داشتند پربازدید شده است. این بازیگران در این سریال هم مقابل دوربین رفته‌اند و اغلب آنها نقش متفاوتی را در این سریال بازی کرده‌اند.  

محمد کارت یاغی را ۲ سال بعد از فیلم سینمایی «شنای پروانه» ساخت. «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین  جشنواره فیلم فجر علاوه بر نامزدی در بیشتر بخش‌ها، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای امیرآقایی در نقش هاشم و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای طنازطباطبایی در نقش پروانه به ارمغان آورد.

یاغی روایتی از زندگی جوانی است گرفتار سیاهی زاغه‌های جنوب شهر که می خواهد خود را از آن منجلاب نجات دهد. نیکی کریمی،  پارسا پیرزوفر،  امیر جعفری، طناز طباطبایی، ‌ فرهاد اصلانی، ‌آبان عسگری و عباس جمشیدی‌فر از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

یاغی مخاطب را با سریال آشتی می‌دهد؟ | راه رفتن یاغی در مرز باریک خشونت و معصومیت | قهرمان بدون ادای قهرمان‌بازی

علی شادمان چه مسیری را برای رسیدن به «یاغی» پیموده است؟ |‌ کودکی نحیف که ویلن می‌زد تا کشتی‌گیر خوش‌استیلی که همه را زمین می‌زندژ

ببینید | غیرتی شدن جاوید در یاغی | «شما برای خواهر مادر خودت هم همینجوری آواز می‌خونی!؟»

تازه ترین تصاویر سریال یاغی | معمایی‌ترین شخصیت سریال کیست؟

کد خبر 688136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha