گل‌محمدی خواهان تمدید قرارداد رضا اسدی شده و یک هافبک دفاعی دیگر هم می‌خواهد.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، غیر از ۲ مهاجم، یحیی گل‌محمدی یک هافبک دفاعی دیگر هم از مدیران پرسپولیس خواسته تا به این شکل پرونده نقل‌وانتقالات سرخپوشان بسته شود. او علاوه بر این به شایعات در مورد جدایی رضا اسدی هم پایان داده و گفته این بازیکن در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند. اگر اسدی تمدید کند و هافبک دفاعی مورد نظر یحیی هم سرخپوش شود، در این صورت با یک ترافیک وحشتناک و عجیب و غریب در خط میانی پرسپولیس مواجه خواهیم شد؛ وضعیتی عجیب که در آن بسیاری از بازیکنان سرشناس و قدیمی نیمکت‌نشین خواهند شد یا ناچارند در پست غیرتخصصی به میدان بروند.

پرسپولیس فصل آینده این بازیکنان را به‌عنوان هافبک در اختیار خواهد داشت: رضا اسدی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، سعید صادقی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و نفر دهمی که قرار است به‌عنوان هافبک دفاعی جدید به جمع قرمزها اضافه شود؛ ۱۰نفر فقط برای ۴پست. از این بین گویا قرار است امیری به‌عنوان دفاع چپ بازی کند. در این صورت هم ۹نفر دیگر باید برای تصاحب ۴پست باقی‌مانده با یکدیگر رقابت کنند که طبیعتا منجر به بیرون ماندن خیلی از آنها خواهد شد. اگر فرض کنیم پرسپولیس بخواهد با ۲-۴-۴خطی و با ۲هافبک دفاعی بازی ‌کند، یحیی باید از بین رفیعی، صادقی، نعمتی، عالیشاه و ترابی فقط ۲ نفر را انتخاب کند. آرایش لوزی اما کمک می‌کند یک نفر دیگر از این بین به میدان برود، هرچند در عوض یک هافبک دفاعی را نیمکت‌نشین خواهد کرد.

همانطور که خالی بودن دست یک مربی می‌تواند مشکلاتی را برای تیم به‌وجود بیاورد، شلوغی بیش از حد فهرست هم گرفتاری‌های خاص خودش را دارد. یحیی باید خوش‌شانس باشد که نفرات عمدتا نامدار و باسابقه نیمکت‌نشین شده، تحمل شرایط را داشته باشند و جنجال درست نکنند. اگر هم قرار به نیمکت‌نشینی خریدهای گران‌قیمت باشد، داد رسانه‌ها و منتقدان در خواهد آمد.

کد خبر 688038
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 4489402228 IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    خدا به پرسپولیس رجم کند با این همه هزینه