محمد دانشگر بالاخره سکوتش را درباره ترک استقلال و انتقال به سپاهان شکست. هرچند که با توجه به حرف‌های تازه‌ای که او به زبان آورده، سکوت انتخاب به‌مراتب بهتری برای این بازیکن بود.

محمد دانشگر

به گزارش همشهری‌آنلاین، دانشگر جدا از متهم‌کردن دیگران و تا حدودی اجباری دانستن مسیر جدایی از استقلال، از حک‌کردن لوگوی باشگاه روی بدنش به‌عنوان نمادی برای وفاداری نام برده و در اظهارنظری حیرت‌انگیز، مدعی شده که شادی‌های گل‌اش در استقلال را در لباس سپاهان تکرار نخواهد کرد! او انتظار داشته هواداران باشگاه چه واکنشی به این موضوع نشان بدهند؟ به خیابان‌ها بیایند، عکس دانشگر را در دست بگیرند و به‌خاطر این لطف بزرگ و تاریخی، اشک شوق بریزند؟ قدردان دانشگر باشند که چنین منت بزرگی بر سرشان گذاشته و این کار فراموش‌نشدنی را برای آبی‌ها انجام داده است؟

طرفداران استقلال در این سال‌ها، همواره رفتارهای خارج از چارچوب دانشگر را تحمل کردند. او تقریبا با همه سرمربیان تیم به مشکل می‌خورد و بخشی از هر فصل را در کمیته انضباطی باشگاه سپری می‌کرد. دانشگر حتی سابقه توهین به هواداران باشگاه در صفحه شخصی‌اش را هم دارد تا با کلکسیونی از رفتارهای عجیب، استقلال را ترک کرده باشد.

حالا هم به محض رسیدن نخستین پیشنهاد سنگین، او تصمیم گرفته برای تیم دیگری به میدان برود اما این بازیکن حتی آنقدر حرفه‌ای هم نیست که بداند باید با همه تمرکزش برای تیم جدید بازی کند و همه‌چیزش را در زمین برای این تیم بگذارد. او با نخستین پیشنهاد بهتر، از سپاهان هم جدا می‌شود. البته که شاید قبل از این جدایی، آرم این باشگاه را هم روی بدنش حک کند و شادی‌های گل سپاهانی‌اش را در تیم دیگری به نمایش نگذارد!

کد خبر 688036
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 4489402228 IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    چی بگیم
  • mohammad IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    حقیقت محض⁦👌🏻⁩👏👏👏 ممنون از نویسنده این متن که بسیار عااالی حق مطلب رو ادا کرد👏قلمت پایدار🌹💙