کشورهای جنوب شرق آسیا، عموما دارای خط ساحلی جذابی هستند. این مقاصد در سواحل زیبای خود انواع تفریحات آبی را برای گردشگران مهیا می‌کنند و با جاذبه‌های گردشگری متنوعی که در خود دارند، روزهایی عالی و خاطره‌انگیز را برایتان خواهند ساخت.

تور تایلند

سه مقصدی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، از نظر جاذبه‌های ساحلی سرآمد مقاصد این بخش از آسیا به شمار می‌روند.

سفر به یکی از مقاصد ساحلی جذاب با تور تایلند

تور تایلند انتخاب مناسبی برای سفری ساحلی است، اما باید از بین چندین و چند شهر و جزیره‌ی مختلف و زیبا یکی را مشخص کنید که کار بسیار سختی است! هر کدام از مقاصد ساحلی تایلند، جاذبه‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند و بعد از سفر به یکی از آن‌ها، حتما مشتاق به دیدن باقی این کشور شگفت‌انگیز خواهید شد.

در ابتدا از محبوب‌ترین مقاصد ساحلی تایلند یعنی پوکت و پاتایا برایتان بگوییم که بعد از بانکوک، محبوب‌ترین انتخاب در بین توریست‌ها به حساب می‌آیند. پاتایا شهری ساحلی و زیبا در سواحل شرقی تایلند بوده که حدودا ۱۶۵ کیلومتر از پایتخت فاصله دارد و به همین دلیل، انتخابی عالی برای تورهای ترکیبی تایلند به حساب می‌آید. از طرفی جزیره‌ی پوکت، یکی از بهترین جاهای تایلند برای انجام تفریحات آبی، خرید و سفرهای دریایی به حساب می آید.

جزایر کوچک‌تری هم هستند که در تور تایلند می‌توانید انتخاب کنید. از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به فی‌فی، سامویی و تائو اشاره کرد. سرزمین‌هایی کوچک اما شگفت‌انگیز در دل آب که مقاصدی معرکه و خاطره‌انگیز برای سفر به حساب می‌آیند و با طبیعت چشم‌نواز، سواحل خیره کننده و انواع تفریحات مختلف از شما میزبانی خواهند کرد. البته خیلی اوقات اگر در یکی از این جزایر کوچک اقامت داشته باشید، امکان بازدید از چند جزیره‌ی دیگر را نیز در گشت‌های دریایی پیدا خواهید کرد.

به غیر از مقاصد ساحلی، همیشه بانکوک نیز انتخابی عالی برای سفر به تایلند به حساب می‌آید. پایتخت بزرگ و باشکوه این کشور که با مراکز تفریحی متعدد، پاساژهای بزرگ و فروشگاه‌های متنوع و همچنین جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی زیاد خود، محبوب‌ترین مقصد گردشگری در تمام دنیا به حساب می‌آید و هر زمان از سال که به آن‌جا سفر کنید، مسافرانی از نقاط مختلف این کره‌ی خاکی را در این شهر مشاهده خواهید کرد.

ماجراجویی در طبیعت منحصر به فرد با تور مالزی

تور مالزی از آن انتخاب‌های جذابی است که مطمئنا تعطیلاتی عالی را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد. مالزی کشوری با مقاصد ساحلی جذاب و شگفت‌انگیز بوده و با توجه به شرایط فرهنگی این کشور، جایی عالی برای سفرهای خانوادگی نیز به حساب می‌آید.

تور مالزی

یکی از اولین انتخاب‌ها برای سفر به سواحل مالزی، لنکاوی زیباست. این مجمع‌الجزایر فوق‌العاده یکی زیباترین نقاط کشور به حساب آمده و مکان‌های زیادی برای اقامت پیش روی شما می‌گذارد که اغلب در قلب طبیعت واقع شده‌اند. وجود سواحلی عالی، امکانات بسیار خوب برای تفریحات آبی و همچنین موقعیت شرکت در تورهای مختلف جزیره گردی، از اولین دلایلی هستند که لنکاوی را برای سفر خود باید انتخاب کنید.

اما دیگر مقصد ساحلی بسیار محبوب مالزی، پنانگ است که شرایطی بسیار متفاوت با لنکاوی دارد. پنانگ که در شمال غربی مالزی واقع شده، اگر چه که یک شهر بندری است اما به چیزهای دیگری غیر از سواحلش معروف است. شهری با جاذبه‌های فرهنگی بسیار و غذاهای خیابانی خوشمزه که در بازارهای پرتعدادش به وفور یافت می‌شود. البته این به معنی نیست که پنانگ ساحلی جذاب ندارد، این شهر دارای چندین ساحل عالی بوده و در آن‌جا نیز تفریحات آبی مختلفی همچون پاراسیلینگ، جت اسکی، کایت سورفینگ و خیلی چیزهای دیگر را می‌توانید تجربه کنید.

با تمام این اوصاف، اولین انتخاب توریست‌ها در مالزی، مقاصد ساحلی این کشور به حساب نمی‌آیند و اغلب افراد کوالالامپور را برای سفر انتخاب می‌کنند. این شهر بزرگ یکی از جذاب‌ترین پایتخت‌های دنیا برای سفر است که انبوهی از جاذبه‌های مختلف تفریحی و فرهنگی را پیش پای شما گذاشته، دارای جنگلی بارانی زیبا بوده و چندین و چند مرکز خرید مجلل و بازارهای بزرگ را در خود میزبانی می‌کند. کوالالامپور آن‌قدر جذاب و متنوع است که ساعت‌ها می‌توان از جاذبه‌های گردشگری آن سخن گفت و باز هم حرفی تازه برای گفتن داشت.

سفر به محبوب‌ترین جزایر دنیا با تور بالی

تور بالی به قدری بین توریست‌های کشورهای مختلف محبوب است که خیلی‌ها که حتی کوچک‌ترین چیزی درباره اندونزی نمی‌دانند، نام این جزیره را شنیده و با جاذبه‌های گردشگری آن آشنایی دارند. بالی جزیره‌ای استثنایی با سواحلی شگفت‌انگیز است که با توجه به شرایط آب و هوایی‌اش، بهترین زمان برای سفر به آن‌جا بین ماه‌های اردیبهشت به حساب آمده و همین دلیل برای تور تابستانی، ایده‌آل به نظر می‌آید.

سه مقصد ساحلی جذاب آسیایی برای سفر در تابستان

سفر به بالی با اقامت در هتل یا ریزورتی ساحلی بهتر خواهد شد و خب این جزیره‌ای در این زمینه، انبوهی از انتخاب‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت را پیش رویتان می‌گذارد. آژانس گردشگری آویسا تور نیز بخش زیادی از این انتخاب‌ها را برای تور بالی به شما عرضه می‌کند تا سفرتان، دقیقا طبق چیزی باشد که خودتان مد نظر دارید. این شرکت سال‌هاست که تورهای بالی را به علاقه‌مندان به این جزیره عرضه کرده و خدمات بسیار خوبی را با بهترین قیمت ممکن به مشتریانش ارائه می‌کند.

اگر به تور بالی رفتید، حتما باید در سواحل زیبای این جزیره به تفریحات آبی مختلف بپردازید. اگر اهل موج سواری باشید که بالی بهترین‌ها را برای شما مهیا کرده و اگر هم اهل تفریحات ساده‌تری مثل جت اسکی سواری، کایت سورفینگ، بانانا سواری یا حتی شرکت در تورهای گروهی کایاک سواری باشید، انتخاب‌ها در بالی بسیار زیادند. البته همین که در سواحل بسیار زیبای این جزیره -مخصوصا آن‌ها که در جاهای دنج واقع شده و طبیعت بکری دارند- باشید، لذت بسیاری خواهید برد.

البته بالی تنها به سواحل زیبا و فعالیت‌های آبی ختم نمی‌شود و چیزهای بسیار بیشتری برای عرضه دارد. اگر اهل خرید باشید، چند مرکز تجاری عالی و بازارهای مختلف در این مکان برای شما مهیا شده و چندین پارک آبی نیز برای تفریح وجود دارند. همچنین وجود معابد فوق‌العاده زیبا، طبیعت جنگلی و کوهستانی، دریاچه‌های کوچک و بزرگ، آبشارهای متعدد و خیلی چیزهای دیگر باعث می‌شوند تا روزهای سفر شما در تور بالی خاطره‌انگیزترین برنامه مسافرتی‌تان باشد.

کد خبر 687625

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    2 0
    دست همشهری درد نکند با اطلاعات خوبش در مورد زیبایی های این سه کشور توریستی ؛ اما کاش هزینه هایش را هم می نوشتید ؛ مثلا بالی یک هفته در اتاق دو نفره از 30 تا 80 میلیون تومان ؛ یه خانواده اگر حداقل 2000 دلار هم اونجا هزینه کنند می شه مینیمم 200 میلیون تومان . حالا بدو جا نمونی
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    1 1
    اولاً که داری برای پول ، تبلیغ تایلند و اون وضع اسفبارش رو می کنی ؟ دوماً آیا مردم پول دارند برن تایلند ؟ تا شمالم دیگه بخاطر گرونی نمی تونیم بریم