باشگاه استقلال که این روزها فعالیت‌هایی جدی در فصل نقل‌وانتقالات دارد، آخر هفته پرسروصدایی را پشت سر گذاشت.

ساپینتو

به گزارش همشهری‌آنلاین، مدیران این باشگاه چند بازیکن جدید به خدمت گرفتند و با چند بازیکن فصل گذشته هم به توافق رسیدند. استقلال بعد از جذب امید حامدی‌فر، یک بازیکن دیگر هم از صنعت نفت به خدمت گرفت. خرید جدید آبی‌ها محمدحسین زواری است که فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی نداشت ولی به‌عنوان یک بازیکن جوان به استقلال پیوست.

میرزایی استقلالی شد

در نخستین دقایق بامداد جمعه، باشگاه استقلال با انتشار پوستری از رضا میرزایی، بازیکن فصل گذشته سپاهان، به‌صورت رسمی از جذب این بازیکن خبر داد؛ انتقالی که البته از شب قبل مشخص شده و حتی تصاویر پشت صحنه از معرفی این وینگر اصفهانی رسانه‌ای شده بود. این بازیکن قابلیت بازی در پست‌های مختلفی ازجمله وینگر راست و چپ و همچنین مدافع راست را دارد و باید دید ساپینتو قصد دارد از او در چه قسمتی از زمین استفاده کند. محمد حسینی مدافع هوادار هم یکی دیگر از بازیکنان جدید استقلال خواهد بود که به‌احتمال فراوان به لیست این تیم اضافه خواهد شد.

تمدید قرارداد چشمی و حسینی

باشگاه استقلال بعد از حفظ مهدی مهدی‌پور با روزبه چشمی هم به توافق رسید و قرارداد این بازیکن به‌مدت ۲فصل دیگر تمدید شد. این در حالی است که سیدحسین حسینی هم که فصل بعد با استقلال قرارداد داشت، به‌مدت یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد. استقلالی‌ها همچنان درصدد جذب بازیکن هستند و کاوه رضایی هم در آستانه عقد قرارداد با این تیم قرار دارد.

کد خبر 687510
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha