در حالی که تولیدکنندگان عنوان می کنند قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد قیمت مرغ زنده را ۴۹ هزار تومان اعلام کرده و براین اساس قیمت مرغ گرم باید اصلاح شود، نرخ مرغ در بازار رو به افزایش است.

بازار عرضه گوشت مرغ

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که تولیدکنندگان عنوان می کنند قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد قیمت مرغ زنده را ۴۹ هزار تومان اعلام کرده و براین اساس قیمت مرغ گرم باید اصلاح شود، نرخ مرغ در بازار رو به افزایش است.

بررسی های میدانی خبرنگار مهر نشان می دهد قیمت مرغ که تا سه هفته قبل حدود ۴۲ هزار تومان بود همچنان روند افزایشی خود را طی می کند و در حال حاضر در برخی نقاط شهر قیمت این کالا به بیش از ۶۰ هزار تومان رسیده است.

براین اساس در برخی از مناطق تهران قیمت مرغ حتی تا ۶۵ هزار تومان نیز افزایش یافته است.

به گزارش مهر قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ ۶۰ هزار تومان است که تولیدکنندگان معتقدند با قیمت تمام شده تولید فاصله دارد.

در همین زمینه حبیب اسدالله نژاد، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغدارانبا بیان اینکه تولیدکنندگان در نامه ای به وزیر جهاد کشاورز خواستار اصلاح قیمت مرغ شدند، گفت: قرارگاه امنیت غذایی قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را ۴۹ هزار تومان اعلام کرده اما قیمت مرغ زنده در بازار هم اکنون بین ۴۰ تا ۴۲ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: در خواست ما از وزیر جهاد این بوده که قیمت تعیین شده در قرارگاه امنیت غذایی برای مرغ زنده، ابلاغ و قیمت مرغ گرم نیز بر این اساس اصلاح و اعلام شود.

کد خبر 687358
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    8 0
    خدا کنه که قیمت به سال قبل برگرده به قرآن ازاونروزکه قیمت سربه فلک کشیده گوشت مرغ روغن نتونستم بخبرم حالا چیزهای دیکریماند
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    7 0
    مسئولین باعت این همه گرانی شدند چرا باید یک قلم یک قلم از سفر ما برداشته بشه دیگه مرغ هم نمی‌تونیم بخریم خدا یا خودت یه کاری بکن
    • امین IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      8 0
      چرا همه منتظرن خدا یه کاری بکنه
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    2 0
    مرگ بر مرغ
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    3 0
    ماهمچنان سرقولمونیم .تحریم مرغ به خاطربی پولی البته .هرکی دلش میخوادگرونش کنه به درک سیاه