سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: خبری درباره اینکه بخواهیم سیاستی داشته باشیم که موجب افزایش قیمت شود صحیح نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در حاشیه نشست هیات دولت گفت: سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برخی سایت‌ها در روزهای اخیر القاء کردند که در سال آینده تورم وجود خواهد داشت و از گفت‌وگوی خبری رییس‌جمهور این مطلب را القا کردند، در حالی که این سخن تحریک شیطنت آمیز سخنان ایشان است.

وی افزود: نکته مد نظر ایشان این است که برخی احکام قانونی مانند حکم بودجه ۱۴۰۱ نرخ ارز مبنای حقوقی گمرک از ۴۲۰۰ به ای‌تی‌اس افزایش یابد، در حکم است و در دولت‌های قبل هم بود و باید انجام می‌شد ولی انجام نداده بودند.

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با توجه به اجرای عادلانه کردن یارانه‌ها، افزایش قیمت در کالاهای خوراکی رخ داده و دولت در نظر دارد این حکم که موجب برخی افزایش قیمت‌ها است، اجازه بگیرد که این کار را انجام ندهد و لایحه دو فوریتی به مجلس دادیم و می‌خواهیم مجلس با هدف اینکه الان زمان درستی برای اجرای این حکم نیست، موافقت کند تا به سال دیگر موکول بشود.

وی افزود: خبری درباره اینکه بخواهیم سیاستی داشته باشیم که موجب افزایش قیمت شود صحیح نیست.

در این زمینه ببینید:

کد خبر 687000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • نجوای اندیشه IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    2 35
    خدا لعنت کنه کسانی که به خاطر منافع شخصی و حزبی به شایعات دامن می زنند و زمینه گرانی و فشار بر مردم رو فراهم می کنند. انتظار از مردم عزیز هم میره که سواد رسانه ای خودشون رو بالا ببرند و اسیر این توطئه ها نشن. مطمئن باشید جناح قدرت و ثروت در برابر جبهه عقل و خرد تسلیم شدنی است.
    • خسرو IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      14 0
      لطفا بفرمائید چگونه سواد رسانه ای خود را بالا ببرند. در ضمن جناب رئیسی به زبان آسان فارسی سخن گفتند. نیازی به ترجمه خاندوزی نداشت.
  • سلامسعید IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    11 0
    سلام چند روز پیش بوگاریتی گران ترین ماشین در جهان در تهران دیده منم یک دیدبان که قوه قضایی از مردم خواسته بود
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    7 0
    اشتباه نفرمودن به تعویق انداختن مشکلات یکی از سیاست‌های دولت ها بوده و هست ... از دیگر روش‌ها انداختن مشکلات به گردن دولت‌های قبل است به طوریکه پاره‌ای از مشکلات به زمان کورورش بر میگرده و هنوز ما داریم بدهی‌های کوروش رو می‌دیم. کرونا و اوکراین رو هم جدید اضافه شده گرانی مواد غذایی کلا تقصیر اکراینه. یه روش هم است که اصلا منکر مشکلات می‌شین. مشکل کدوم مشکل شما به من نشون بده. یه روش دیگه هم هست که سیاست قدیم و جدید هست به طوریکه اول با تبلیغات و آب و تاب زیاد می‌گین که روشی که تا حالا بوده اشتباه بوده و روش یا طرح جدید تصویب می‌شه بعد از چند سال می‌گن نه همون قبلی خوب بوده و کارشناس‌ها در اشتباه بودن ... نمونه اینها مثل فروش خدمت سربازی، ارز و یارانه‌، بستن خیابان هفده شهریور تهران و سنگفرش کردن آن و دوباره بازکردن و آسفالت کردن آن. ممنوعیت واردات خودرو برای حمایت از تولید داخلی و مجدداً آزاد کردن واردات به بهانه رقابت و ... تو بزن تا من برقصم
  • جعفرزحمتکش IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    5 0
    یارانه اندک کفایت قیمتهای بالا رانمی کند
  • مجید IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    7 0
    سخنان رئیس جمهور واضح بود. آقای خاندوزی ماله کشی نکن.
  • علی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    8 0
    جناب آقای خاندوزی خواهشا به داد کارکنان مظلوم موسسه های اعتباری منحله توسعه وکاسپین برسید بعد از 4 ماه هنوز بیکارند وضع مالی خوبی ندارند
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      0 0
      خوب بود می گفتید وضع مالی بدی دارند.
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    6 0
    سلام یک ساله نیومدید همه چیز چند برابر شده مردم در فقر و فلاکت زندگی می کنند شما خبر ندارید از شیطنت حرف می زنید یعنی مردم نمی فهمند و یا شما دارید سخنان رییس جمهور را برای مردم تفسیر می کنید