رئیس مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس فارس از دستگیری فردی خبر داد که در اردیبهشت‌ سال جاری با سلاح گرم یک نفر را گروگان گرفته بود.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حمید افرامن رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی با سواری سمند در یکی از روستاهای شهرستان داراب در اردیبهشت‌ سال جاری، پلیس بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ساعات پایانی همان شب خودروی آدم‌ربا را در حالی که فرد ربوده شده در سلامت کامل در آن بود را در اطراف یکی از روستاهای داراب کشف کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد آدم‌ربای ۳۶ ساله به سمت کوه‌های اطراف شهرستان داراب متواری شده است، گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی به محل مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند پس از ۳۷ روز فرد آدم‌ربا را دستگیر کنند در حالی که با سلاح گرم قصد تیراندازی به سمت پلیس داشت.

افرامن با بیان اینکه در بازرسی بدنی و همچنین مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح گرم و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد، گفت: در سوابق این آدم‌ربا یک فقره سرقت به عنف موبایل و همچنین تهدید شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به چشم می‌خورد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد آدم‌ربا به قصد اخاذی اقدام به آدم‌ربایی کرده بود، گفت:  متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 686539
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha