سرمربی سابق ایران در بیانیه‌ای تند از رفتار فدراسیون فوتبال مصر انتقاد کرد.

کی‌روش

به گزارش همشهری‌آنلاین، روز گذشته رسانه‌های مصر از پرداخت کامل مطالبات معوق کارلوس کی‌روش خبر دادند و این اقدام فدراسیون فوتبال مصر را مصداق از سرگیری مذاکرات برای برگرداندن مربی سابق ایران روی نیمکت فراعنه دانستند.

اما بعد از گذشت یک روز از این اخبار کارلوس کی‌روش پیامی شدیداللحن به مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال ارسال کرد و پرونده بازگشتش را برای همیشه بست.

فدراسیون مصر در پرداخت مطالبات کی‌روش جریمه درنظرگرفته کاف علیه سرمربی مصر به دلیل عدم حضور در کنفرانس خبری قبل از بازی با کامرون در جام ملت‌های آفریقا را از دستمزدش کم کرده بود و این باعث عصبانیت شدید کی‌روش شد.

سرمربی سابق ایران در پیام انتقادی‌اش، گفت: ولید(مدیر اجرایی فدراسیون مصر) به نظرم تو فردی نیستی که من را به شام دعوت کردی. چطور می‌توانی با این تصمیم یک جانبه به من توهین کنی. روی به روی من طوری رفتار می‌کنی انگار رابطه نزدیکی داریم ولی در پشت سر من طوری دیگر رفتار می‌کنی.

وی افزود: رئیس فدراسیون در جریان بود که جریمه کاف به دلیل اشتباه زمان بندی اعلام شده از سوی کاف و پلیس کامرون بود و من تقصیری نداشتم و همه اعضای فدراسیون و کادرفنی شاهد این موضوع هستند.

کی‌روش ادامه داد: چطور با کار غیراخلاقی این رقم جریمه را از دستمزد من کم کردی و با این کار به من توهین کردی. ننگ بر تو ای ولید. من مستحق چنین رفتاری از سوی فدراسیون فوتبال مصر نیستم. به شما قول می‌دهم علیه این اقدام غیراخلاقیتان کارهای لازم را انجام دهم.

فدراسیون مصر ۲۵ هزار دلار جریمه عدم حضور کی‌روش در نشست خبری بازی با کامرون را از دستمزد این مربی کم کرد تا خشم کی‌روش برافروخته شود و به نظر می‌رسد، برای همیشه بازگشت کی‌روش به نیمکت مصر منتفی شود.

عکس | کی‌روش خشمگین شد | بازگشت سرمربی سابق ایران برای همیشه منتفی شد

کد خبر 685793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ايراني IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    10 5
    آقاي وزير ورزش لطفا حضرتعالي دخالت كنيد و آقاي كي روش را برگردانيد شما بهتر از هر كسي مي دانيد كه پشت بازي جديد مصري ها آل سعود است كه از اوضاع بهم ريخته تيم ملي ايران خشنود است و منتظر است كه تيم ايران در جام جهاني مسخره عام و خاص شود ، به محض اينكه احتمال بازگشت كي روش مطرح شد عربستاني ها مسئولان فوتبال مصر را وادار كردند كه كي روش را از نيمكت تيم ملي ايران دور كنند.
  • مجید IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    3 1
    اقایان عزیزان مسولان حتی شده بالاترین مقام عزیز ما در قطر با این وضع و جو درست شده علیه ایران و این وقت کم راهی نداریم جز اوردن کی روش چرا؟ برای اینکه فیفا کاری کردایران بیفته تواین گروه بیفته الهی شکر عدو گرددسبب خیر اومدن ایران و فوتبال مارو حقیر کنن مارو گزاشتن با امریکا و انگلیس بابا بازی قدیم ایران امریکا رو ببینید نگاه کنید بچه های تیم ملی چی جوری بازی میکردن سرعت مهدوی کیا پاسای دایی وهمگی چون‌غیرتی بازی میکردن و ابن شد شما بشمارید امریکا قبل از ابن که گل دوم بخوره ۴بار تیرک دربازه ایران رو لرزاندیعنی اونا هم براشون مهم بود ولی غیرت بچه های ما چه کرد یا ایران نو استرالبا چه کرد الان هم ف کی روش فقط میتونه مارو از توطعه فیفا و انداختن ایران تو این گروه ۱۰۰ درصد سیاسی نجاتمون بده البته کور خوندن عدوگرددسبب خیر ایران بخاد غیرتی بازی کنه همون بازی با ارژانتین و اسپانیا و پرتقال و مراکش به خدا از گروهمون سعود میکنیم البتعه اگر بریدتا کی روش نبردن بیاریدش امریکا میادبرا انتقام انگلیس قوی هست ولی هیچ تیمی هم اندازه خودشون تا حالا سوتی ندادن جام جهانیا
  • هموطن IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    2 3
    وقتی خودمان اینهمه مربی مانند علی دایی. پروین .و.....................داریم چرا مربی بیگانه.