پیاده‌راه‌های سلامت شاید در ابتدا با هدف ایجاد شرایطی برای ورزش و نشاط در شهر شیراز کلید خورد اما امروز به یکی از پاتوق‌های ناامن جوانان و نوجوانان تبدیل شده است که باید به دنبال راه چاره‌ای اساسی برای کنترل آن بود!

تجمع هنجارشکنانه نوجوانان در شیراز

به گزارش همشهری آنلاین، پیاده‌راه‌های سلامت، پاتوق‌هایی که متاسفانه به محلی برای کشف حجاب، استعمال دخانیات، سگ‌گردانی و دیگر ناهنجاری‌های اجتماعی تبدیل شده و به‌گونه‌ای در محاصره قشری خاص درآمده است که اقشار دیگر جامعه همچون‌ کودکان یا افراد مذهبی در آنجا احساس ناامنی می‌کنند.

انتشار گسترده ویدیویی در فضای مجازی مبنی‌بر تجمع چندین جوان و نوجوان که میانگین سنی‌شان ۱۵، ۱۶ سالی بیشتر نیست با وضعی آشفته ما را بر آن وامی‌دارد تا بار دیگر یادآور شویم که آیا مسئولان استان حواسشان به سامان‌دهی مقوله عفاف و حجاب و ناهنجاری‌های اجتماعی هم هست؟

ویدئو یاد شده به دلیل خاص بودنش در سطح گسترده‌ای از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و به دلیل کم سن و سال بودن افراد حاضر در این تجمع، نوع پوشش و هنجارشکنی آنها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و با واکنش مسئولان استانی نیز مواجه شد.

کشف حجاب جرم آشکار و نیازمند برخورد قانونی است

حقایقی، مدیرکل حوزه اجتماعی و فرهنگی استاندار فارس، این اتفاق ناشایست را محکوم کرد و از برخورد قانونی و سلبی در مقابل بی حجابی در استان خبر داد.

او ضمن تاکید بر اینکه حسب دستور وزیر کشور، قرارگاه عفاف و حجاب یک ماهی است کار خود را با جدیت آغاز کرده، اظهار کرد: بی‌تفاوتی‌های گذشته سبب بروز این بیماری ریشه‌ای در تن جامعه شده است که مداوای آن کار یک روز و دو روز نیست.

مدیرکل حوزه اجتماعی و فرهنگی استاندار فارس با اشاره به اینکه چنین رخدادهایی در شان شیراز، سومین حرم اهل بیت نیست، گفت: بر اساس قانون کشف حجاب جرم آشکار است و باید با آن برخورد شود.

حقایقی با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی کسی نمی‌تواند این قبح‌شکنی‌ها و این ناهنجاری‌ها را تحمل کند، از لزوم برخورد سلبی و قاطع دستگاه‌های متولی خبر داد.

در ادامه، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان نیز اظهار کرد: دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب و عضو این کمیته و همچنین ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید به این مسائل ورود جدی‌تری داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه در حوزه عفاف و حجاب باید مطالبه‌گری وجود داشته باشد، افزود: رسیدگی به مشکلات این چنینی برنامه‌ای مدون و حساب شده می‌خواهد و دستگاه‌های اجرایی باید برای برخورد قاطع با آن برنامه جدی داشته باشند.

تعدادی از برنامه‌ریزان تجمع دستگیر شده‌اند

لطف‌اله شیبانی فرماندار شیراز نیز درباره این تجمع هنجارشکنانه گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و بر اساس اقدامات ضابطین قوه قضاییه و نیروی انتظامی، مراسمی که در بلوار چمران برگزار شده با طرح و برنامه قبلی بوده که برای روزهای آتی نیز برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: نیروی انتظامی به محض ابلاغ، با هماهنگی دستگاه قضایی در جهت شناسایی عوامل موثر در برگزاری این مراسم اقدام نمود.

شیبانی تصریح کرد: تاکنون تعدادی از این عوامل دستگیر و با حکم قضایی تحویل مرجع انتظامی شده‌اند و تحقیقات حول موضوع در حال انجام است، ضمن اینکه سرتیم هم در همان مراسم شناسایی شده و بر اساس مراجع قضایی برای دستگیری وی اقدام شده است.

فرماندار شیراز با بیان اینکه مطمئنا این حرکات قصدی جز شکستن احکام و هنجارهای دینی و مذهبی و حتی ملی ما ندارند، گفت: برخی حرکات و رفتارهای این برنامه را حتی در زمان‌ پیش از اسلام سراغ نداریم و یا در ایران باستان نیز چنین صحنه هایی در جامعه شاهد نبوده و یا آثاری که از این رفتارها بجا مانده باشد لذا این حرکات به شدت محکوم است و مورد برخورد قضایی قرار می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه به‌ نظر می رسد انجام این اقدامات با برنامه انجام شده، تأکید کرد: مطمئنا دستگاه قضایی و انتظامی با قدرت با آنها برخورد خواهند کرد و اخبار کامل و انگیزه‌های این افراد را به اطلاع عموم خواهد رسید.

کد خبر 685575
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 380
  • نظرات در صف انتشار: 1627
  • نظرات غیرقابل انتشار: 310
  • دلسوز IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    همیشه گفتن پیشگری بهتر از درمان است مشکل مدارس ما و فضای مجازی است اگر نوجوان در منزل درست تربیت نشه باید در مدرسه درست تربیت بشه این همه بودجه فرهنگی سالهای پیش کو نتیجش؟ این سریال پایان نداره؟ قبلش هم دعوای دختران در اصفهان و هنجارشکنی در حسینیه کرمانشاه والخ بدون مجازی اینها چگونه هماهنگی کردن؟
    • سعید IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      چرا نمیخوایم واقعیت را باور کنیم.همه جای شهر نوجوانان همه این شکلی هستند.این دهه ۸۰ و ۹۰ مثل ما دهه ۶۰ نیستند. با بگیر و ببند و برخورد هیچ مسکلی حل نمیشه هیچ .اوضاع بدتر میشه.
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      باید تک تکشونو همونجا شلاق زد تا دیگر جسارت گستاخی به مسلمات دین را نداشته باشند.
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      وقتی در مدارس بجای ورزش صبحگاهی همه رو به رقص وا می دارند، همین میشه
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      این چند سالی که مدارس مجازی شد کار رو خراب کرد تا قبلش حداقل دینی رو تو مدرسه ام دوره میکردیم چه مخالف و چه موافقش حداقل کمی راجبش فکر میشد اما دقیقا همون نوجوونای ۱۵ ۱۶ ساله که اعتقاداتشون کامل تر میشه یه چیزی تو فضای مجازی میبیننو زود هم قبولش میکنن و میگن چون طرف دنبال کننده زیاد داره حتما حرفش درسته
    • محسن فتوک IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      کدوم بودجه دوست محترم مگر به معلم چقدر حقوق می‌دهند ۱۳ ساله می‌خواهند این قشر رو رتبه بندی کنند که دور سرشون دووندن آخرشم که تصویب شد هیچ. معلمي که از دانش آموز کتک میخوره چکار میتونه بکنه آموزش و پرورشو طوری کردن که اگه به دانش آموز بگی بالا چشمت ابروست از اون معلم شکایت میکنه و معلم بیچاره هم بخاطر چندرغاز حقوق چیزی نمیگه تا نونش آجر نشه. چون همه چیز طرف دانش آموزه و با این حقوق ناچیز خالص دریافتی معلم ها بین ۳میلیون تا۵میلیون کی میاد خطر کنه...
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      این اثرات لقمه حرام و بغیرتی مردان هست
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    تمام مشکلات مملکت رو حل کردن .حالا نوبتی هم باشه نوبت حجابه 😌
    • ناشناس IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      الان مسئله حجاب و مسایل فرهنگی چه ربطی به بقیه مشکلات داره که شما ها همه چی رو به هم ربط میدید
    • تارا IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      شماهم که بلدین فقط همینو بگین. بله حجاب هم یکی از این مشکلاته که باید حل بشه😊
    • علیرضا IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      چون مشکلات مملکت حل نشده ، مشکل حجاب هم حل نشه ؟ شما اگر مخالف حجاب هستی واضح بگو .
    • mohamad IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      حق با شماست
    • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      نمیدونم این جمله بدبختانه رو کدوم بدبختی سر زبونا انداخته؟ هموطن عزیز این خودش یه مشکل بزرگه حتی از گرونی و بیکاری بزرگتره به عبارتی فاجعه است میفهمین؟؟ 100درصد کار منافقا و امثال ایناس
    • میکائیل IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      کاملا حق با شماس. همچین میگن حجاب که انگار قبل این همه حجابو رعایت میکردن. بعدشم بله مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین علل فساد تو کشوره. ملت و دولت همه سرشونو کردن زیر برف. یه دور تو خیابون با چشم باز چرخ بزنین میفهمین مشکل چیه. دزدی فساد تن فروشی بیداد میکنه که نود و نه درصدش از مشکلات اقتصادیه. هر کسم میگه حجاب و ....به اقتصاد ربط نداره خودشو زده به اون راه
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      واقعا کی میخوای از خواب خرگوشی بیدار بشید این نتیجه شلاق زدن ها و بی حرمتی هاست من دوست داشتم تمام شماها که فکر میکنید باید با شلاق فرهنگ سازی کرد را محکم شلاق بزنند تا بفهمید اثرش چیست. سری جز کینه و نفرت نیست.
    • US ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      شما چه طرز فکر خطرناکی دارید چرا باید شلاق بزنن . اینا چند تا نوجوان هستن .
  • مادر نگران IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    متاسفانه این روزهای گرم تابستان که بچه ها دوست دارن پارک بروند ما جرات نداریم بچه هامون به پار ببریم بس هنجار شکنی می‌بینیم بی حجابی، سیگار کشیدن دختران نوجوان و سگ بازی جوانان و نوجوانان. جای تفریح نیست که پارک برای بچه ها، کم کمش شده قلیون.... ما هم بچه ها رو با پی اس 4 سرگرم میکنیم
    • ممد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      من موافقم ولی ممکنه خیلیا مخالف باشند زور که نیست
    • بنده خدا IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      کار خوبی میکنی مطمئن باش فردا بچت یکی از همین ها میشه
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      شما اگر درست تربیت کرده باشید نباید نگران این باشید که نوجوونتون ناهنجاری میبینه
    • IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      86 80
      به قول پیامبر عزیزمان : وای بر پدران آخرالزمان
  • گواه TR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    باور بکنید یا نکنید، بار کج به منزل نمیرسد!
    • میرزایی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      90 42
      واقعا متاسفم برای اوضلع کنونی جامعه حرمتها از بین رفته بد حجابی وفساد درکشور امری عادیه چی میخواد به سر ایران وفرهنگایرانی بیاد خدا میدونه هیچکس هم کاری نمیکنه خدا به دادمون برسه با این اخرو عاقبتمون خدایا خودت صاحب ایران رو برسون
  • سروش IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    مشکل اقتصادی رو بیخیال؟؟
    • سمانه IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      ای بابا هی هر مشکلی پیش میاد تو کشور به اختلاس و اقتصاد ربط می‌دین این هم یک مشکله برای خودش
  • ناشناس IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    از ۳۲ نظر ۱۶ تاش غیر قابل انتشار ه یعنی نصف مردم
    • ناشناس IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      تویی که میگی مشکل اقتصادی حل نشده درسته ولی آیا بابی حجابی مشکل اقتصاد حل میشه؟واقعا متاسفم برات اگه طرزفکرت همینه
  • مسعود TR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    این هنچار باید با اولیاء این نوجوانان حل شود. آیا دولت برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان برنامه ای دارد؟
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      سلام،یه سری موافق حجاب،یهسری مخالف،دولت اسلامی یعنی قوانین اسلامی،حالا بحث اینجاست که مسائل اقتصادی مهمتره یا مسائل حجاب،که از قدیم گفتن آدم گشنه دین نداره چرا اینهمه دزدی ورانت توی دستگاههای دولت اسلامی و برخورد باهاش نمیشه،اول شکمشنو سیر کن بعد ازشون بخواه حجاب رعایت کنن،نه اینکه طرف واسه شکمش تنفروشی کنه بعد ازش بخوای روسریتو درست کن
    • IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      آخه به نظر تو اینا با این تیپ و قیافه گشنن؟آدم از حرفاتون نمیدونه بخنده یا گریه کنه.به یه چی پیله هم کنید ول نمی‌کنید!!!
    • بنده خدا GB ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      10 3
      امان از دست افرادی که گشنگی نکشیدن تا درکش کنن
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    جلوی چندتا از اینارو میخواین بگیرین؟ چندتارو بازداشت کنین؟
    • غیرت IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      کسی که تن فروشی می‌کنه باید برگردیم به خانواده فرد پدر مادر محل زندگی شعری هست میگه تو بامن بگو باچه کس زیستی که تامن بگویم که تو کیستی فشار اقتصادی بله هست همه جای دنیا من جمله آمریکا چین روسیه پس فقط ایران این طور نیست کشورهای قدرتمند هم فقیر دارند که باید ریشه فقرشون بررسی بشه تنبلی سیتی بی تفاوتی نسبت به زندگی ووو پس اگر فردی رانش خراب بود تربیتی در خانواده بد شکل گرفت مقصر فقر نیست شاید یک موردش فقر باشه عوامل دیگه هم هست این ما جوونا هستیم که باید غیرت داشته باشیم مملکتمونو بسازیم کار کنیم تولید کنیم فعال باشیم منتظر دست دیگران نباشیم آباد کنیم جامعمونرو از لحاظ علمی اقتصادی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی والگوس دنیا بشیم نه الگو پذیر غربیهای بی فرهنگ وهم جنس باز بشیم ما میتونیم خوب باشیم ایرانی می‌تونه خوبترین دنیا از هر لحاظ باشه
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      واقعا عالی گفتین دمتون گرم
    • ناشناس IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      تو الان پول نداشته باشی صبح تا شب کار کنی میتونی به بچت تربیت بدی هزار تا مشکل ریخته سرت نمیدونی با کدومش دست و پنجه نرم کنی
    • عباس مازندرانی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      آقا یا خانمی که میفرمائید آیا اینا با این تیپ و قیافه گشنه اند ؟ متاسفانه باید گفت از کجا میدونی سیرند که اینگونه حق به جانب و خود سزاوارنه ! نویسنده مطلب رو زیر سوال میبری ؟ غیر از اینه که همیشه عقل تان به چشمتون بوده است ؟! بنده موافق نظر نگارنده مطلب هستم حتی اگر شده با شما لج هم بکنم !
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      89 28
      مگه هر کی وضع مالیش خرابه باید با لباس تیکه پاره بیاد بیرون یا لخت بیاد. مگه هرکی وضع مالش خرابه نمی تونه واسه بچش یه دونه وسیله تفریحی مثل همین اسکیت بخره. تو حالت خوبه؟
    • Me IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      90 15
      مگه چجوریه تیپ و قیافه شون؟ هر کی بیاد تو پارک بایسته، ینی سیره و گشنه نیست؟؟؟ هیچ ربطی به هم ندارن حتما باید گدایی کنن تا بفهمیم گشته اند؟؟؟ این مسائل مرتبط به همه. وقتی مادر و پدر تحت فشار باشن، بچه هم دچار کمبود و دوگانگی و هزار تا مشکل دیگه میشه. و میره دنبال جلب توجه دوستانش...
  • ناشناس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    شهید ایت الله دکتر بهشتی خواهان ازادی بود وصریح اعلام می کرد خود جامعه تعیین کننده هنجار بودن یا نبودن خواهد بود در کشورهای اسلامی عربستان لبنان امارات سوریه ببینید چگونه قانون با ملتش برخورد می کند ایران هم همان کار را بکند سخت گیری واجبار بنظرم نتیجه مطلوبی نخواهد داشت
    • رستم CH ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      با سوریه مقایسه نکن دوست من حجاب در سوریه آزاد است اما اکثر مردم به آن پایبند هستند چون ریشه ای و از خانواده شروع میشه فقط در شهرهای بزرگ سوریه بی حجاب می بینی که بیشتر هم مسیحی هستند در ایران وضع فرق می کنه متاسفانه پوشش تحت تاثیر مد است و پایه فرهنگی ضعیف است یعنی اگر به ایرانی ها بگویید حجاب آزاد است وضعیت افتضاح می شود و هرگز مثل سوریه هم نمی شویم
    • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      تا آزادی چی باشه احتمالا منظور این شهید بزرگوار عدم وابستگی به بیگانگان بوده نه بی حجابی
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      28 57
      شمایی که نوشتی شهید بهشتی طرفدار آزادی بود و مردم باید هنجارها رو تعیین کنند اولا کجا شهید بهشتی همچین نظری داده که تهمت میزنید؟!وقتی خود شهید بهشتی جزو تدوین کنندگان قانون اساسی بوده و اونجا اومده که قوانین باید اسلامی باشه و...پس مطمئنا نظر شهید بهشتی حرف شما نیست! دوما کشوری که عنوان اسلامی داره مطمئنا نمیتونه تعیین هنجارها رو به عهده مردم بذاره!
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      اینا دوست دارن بی بند وبار باشن وگرنه حجاب روسری با شه یا چادر چه مشکلی داره واسشون اینا ادمای کثیفی هستن دوست دارن ول باشن
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    چرا همه چیز را به گردن دیگران می اندازید و می گویید برنامه ریزی شده می خواهید از سراسر ایران مردم از این فیلم ها برایتان بفرستند که بدتر از این ها و در حال کشیدن سیگار گل هستند این از کوتاهی مسئولان است من هر روز در پارک ها شاهد این برنامه ها هستم
    • رهگذر IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      سخت گیری همیشه نتیجه منفی داشته اگه ما با کودکانمان از اول جوری برخورد کنیم که هیچ نوع کمبودی نداشته باشند تو بزرگ سالی دچار چنین چالشهایی نمیشن
    • دوست IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      کی گفته سوریه همشون حجاب دارن . تو سوریه شهرهای ساحلیش ازادی محضه و هرکی با عقاید خودش لباسشو انتخاب میکنه و اجباری در کار نیست ...
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      4 2
      ولی شما ب ظاهر انها نگاه می کنید فکر می کنتد پولدارهستند ولی خیلزهادپدر یا مادر ندارند و ب اجبار ب مادر یا پدر هر جور شده پول تهیه کنند ک بچه جلو دیگران‌کم‌نیاره.من خودم دوستی داشتم ک دختری یتیم داشت تحت پوشش امداد باور کن شرایط خوبی اصلاا نداشتن ولی مادر را اجبار میکرد لباس کیف کفش بخره ک جلو دوستاش کم‌نیاره
    • هعی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      7 3
      چرا بی احترامی میکنی دوس داری یکی به خواهر مادر خودت بگه ول هرزه؟ من موندم به شما چه ربطی داره مردم روسری ندارن گشت ارشادید؟ باو بس کنید این خرافاتو مردم دارن میمیرن از گشنگی شما فکر چی هستید
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    پس این نیروی انتظامی کجاست
  • خطیب IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    نوجوانان وجوانان ناآگاهند،،وقتی کارفرهنگی نکردیدونخواستیدبکنید،،وقتی بیکاری وسردرگمی وعدم استفاده ازتوانمندی شان رابه اوج رساندید،،وقتی دادزدیدماجوان ترین کشوردنیاییم وازین باغ بهره نبردیدوبهره نرسوندید،،بایدمنتظرعواقب بدترازین باشید،،خیانت به قشرآینده ساز،،شاخ ودم ندارد.
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      نیروی انتظامی چند تاشون جمع کن یکی دو تاهم نیستن
    • ناشناس IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      30 42
      اگه بعضی ها بزارن سه سوته جمع میکنن، مثل سال‌های قبل که نیروی انتظامی دزد ا رو می‌گرفت تحویل می داد ولی فردا صبحش همون پلیس ها میدیدن دزد راحت داره توی خیابون می چره😁
    • ایرانی IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      16 22
      نیروی انتظامی مقتدر هست .و مظلومانه انجام وظیفه مینمایند . اما اما وقتی جوان و خام میبیند مسعول مدیر . قانون گذار . شعار ازحمایت محروم . اشتغال . تولید . ارج نهادن به کالای داخلی . حمایت از تولید میزند در محل کار ش شعار میدهد ولی اولین متخلف و دقیق خلاف حرف و شعارش برای مقداری خرید کالای خارجی را ترجیح بر جنس داخل کشورش میدهد و ان هم رکن یک کشور باشد چه در ذهن جوان پسر و دختر دهه ۸۰و ۹۰جرقه میزند ...
  • حسین IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    دشمنان این مملکت این جوانان رو به این شکل غرق در فساد می‌خوام نه اینکه این جوانان مثل دکتر مصطفی چمران و پرفسور سمیعی و دکتر موسیوند
    • سامان IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      الکی حرف نزنید دشمنان چیه دشمن کجا بود چرا نمیگید زمینه‌ی شغل تحصیل مسکن ازدواج رو برای جوونا فراهم کنید تای اینجوری از راه به بی راهه نرم واقعا متاسفم براتون
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      شما درست میگی... دشمنان اسلام شدیداً مشغول هستند. اتفاقا ۸۰ یا ۹۰ درصد این بچه‌ها از خانواده های مرفه جامعه هستند که مشکلات اقتصادی و بی پولی یا بیکاری ندارند. بلکه مشکل اساسی این خانواده ها بی اعتقادی و ضعف ایمان و اخلاق اسلامی است. به هر حال اگه قانون وجود داره باید اعمال بشه و از بی قانونی باید جلوگیری بشه.
    • ایرانی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      اگر دشمنان در رویاهایشان جوانان را غرق درفساد میخواهند مسئولین با بی درایتی وضع اقتصادی را طوری کردند که با عدم ازدواج جوانان فساد درکف جامه کاملا همه گیر وگسترده واقعیت پیداکرد.بلایی که ریشه جامعه را تا سالها خواهد سوزاند.با بگیر وببندوگشت وامر به...وامکان اصلاح نیست فقط رفتن دنبال پاک کردن صورت مسئله است
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      شما که میگید دشمن کجاست عزی من دشمن تو شبکه های مجازیه این برنامه ی فیسبوک و اینستاگرام رو فکر میکنید بدون برنامه درست شده نه خیر برای به منحرف کردن بچه های ما درستش کردن چرا یه عده از ما چشمامون رو بستیم و نمیخواییم باور کنیم که دشمن برامون برنامه ها داره برای نابود کردن نسل آینده ای وای بر ما که نوجوونها رو ول کردیم به حال خودشون و فقط چسبیدیم به اینکه تو کشور مشکل زیاده بخدا اینم خودش یه مشکل هست تا دیر نشده باید کاری کنیم
    • معین IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      14 47
      بخوای اونجوری باشن باید برن اونجاکه آزادی هست باید توایران نباشن
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      7 4
      پس شما چکار می کنید که دشمن این جور آزادانه هر کاری دلش می خواد می کنه
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    خداروشکر که مشکلات ایران وایرانی و با گرفتن عوامل این برنامه کاملا حل شد ای خدااا پناه برتو 🤣
    • مصطفی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      ببخشید قصد نداشتم کلا بهت رای بدم اشتباهی مثبت بهت دادم
    • اصغر IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      این اتفاقابه همه چیزربط داره وقتی پدردرامدش کفاف زندگی رانده درست نمیتونه فکرکنه ورفتارش بابچش اشتباه میشه وقتی ازادی روی حساب نیست وقتی مسولان دزدن بچه هاشون امریکاوانگلیسن وقتی روی گوشی هاپرازمبتذل هست وقتی پدرومادرهامثل قدیمیاباشعورنیستن وقتی خونه های بچه یادوتااونم بی غیرت وده هادلیل دیگه همینه جامعه پرازاین تیپ هاشده برنامه ریزیه چی خدابه دادمون برسه
    • ناشناس IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      10 2
      ی دوست عزیزی گفت اینا اگ میخوان آزاد باشن باید برن بیرون از ایران. ایران جای اینجور کارانیست. دوست عزیز شما راهشو نشون بده تو این اوضاع بد اقتصادی و مسکن وهزار تاچیز دیگ ما چ شکلی از ایران بریم؟ بخدا اگ مردم پولشو داشتن هزارباره تاالان رفته بودن البته بجز اونایی ک نونشون تو نظامه
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    نتیجه فضای مجازی ول همینه دیگه
  • حسین IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    ما مردم خواهان رسیدگی و برخورد جدی با هنجارشکنان و بی حجابی در جامعه هستیم .
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    تا نظم وعدالت ومدیریت وقانون در این مملکت طبق اسلام نه شعاری حل نشود این هنجار شکنی ها امری طبیعی است.
    • X NL ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      نگو ما مردم. از جانب خودت حرف بزن
    • داود IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      ما مردم ؟؟؟
    • نازنین IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      نظر از خودت در نده خواهشاً
    • علی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      ما مردم ! چرا جمع می‌بندید، ما مردم گرفتاری های زیادی داریم بیکار نیستیم گیر بدیم به چهارتا جوان
    • علی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      برادر عزیز همه این موارد ناهنجاری بر میگردد به اصل قانون اسلامی وعمل واقعی به ان که به هیچ وجه اجرا نمیشود وفقط شعاری هست مسئولین زیربط ودخیل در این امر چشمشان را بستند و انگار نمی بینند چه اوضایی شده ...
    • ایرانی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      باید با هنجار شکنان وسست عنصران مقابله بشه
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      80 12
      چرا از زبون ما حرف میزنی
    • بیکار IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      41 16
      ما... ما مردم. بیا پائین شما از طرف خودت حرف بزن
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      12 7
      از کلمه ما استفاده نکن لطفا از کلمه ی من استفاده کن
    • گلی از رشت IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      3 1
      شما مردم‌چند نفرید؟ ما مردم هم خواستار آزادی ججاب هستیم؟ ایرانی و مسلمان هم هستیم اما حجاب اجباری نمیخواهیم.
  • ناشناس IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    اگر می بینید نوجوانان امروزی هنجار شکستن بخاطر بی عفتی نیست بلکه بخاطر شرایط روانی امروز در خانواده و تغییر شناخت آنها به جهان پیرامون هست حجاب یک چیز درونی هست باز بودن مو مشکل زیادی ایجاد نمی کند بلکه آنچه مشکل هست بیکاری و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان هست وقتی در جامعه عدالت اجتماعی نباشد مردم هنجار های اجتماعی را می شکنند و به سمت و سوی غلط حرکت میکنند و اینجاست باید یک نوجوان به یک شناخت کلی از واقعیت برسد و بتواند در یک ارتباط سالم قرار بگیرید و اگر دارند سگ می چرخانند بخاطر اینکه ارتباط های اجتماعی کم شده بجای اینکه بخشی از جامعه را حذف کنیم بهتر هست آنها را به مسیر درست هدایت کنیم نه با زد و بند بلکه از طریق هدایت به سمت درمانگران خانواده
  • ناشناس IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    بیکاری جوانان و مشکلات معیشتی مردم بی خیالی مسیولان مملکتی باعث هرج و مرج می‌شود
  • ناشناس ها IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    دیگه نمیشه جلوی این بی بند و باری ها رو گرفت - همه جا رخنه کرده و نهادینه شده ...
  • محمد IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    بااشتغال وازدواج به موقع همچین مشکلی پیش نمی اید.بااجبارکارپیش نمیره .
    • بنیامین دشتی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      بخدا زمان قبل انقلاب مردم به دین ومذهب احترام بیشتری میذاشتن مثالش همین مسجد جامع شهر خودمون قبل انقلاب تمام کسبه موقع نماز میرفتن نماز میخوندن ،دانش آموزها ازدرب مسجد رد میشدن بوسه به کاشی های کنار مسجد میزدیم الان چی همه رو از مسجد ودین گریزان کردین موذن مسجد ما توی کلیسای ارمنی ها که بزور تسخیر کردن سکنی گزیده وصبحها خودش میاد نماز میخونه ودوباره درمسجدروقفل میکنه میره تاظهر اصلا انگاری مسجد ملک شخصی اش هست حتی درب دستشوییها روهم قفل زده یعنی درب خانه خدا روقفل شخصی زده نمیدونم مملکت به کجا میرود بنظر شما باچندین هزار شدن روحانیت باید مردم این چنین رفتار کنند خودتان قضاوت کنید کجای کاراشتباه بودرفتار مردم یا،،،،،،،
  • DE ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    با زور کار ی نمیتونید انجام بدید
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      برو بابا همشون زیر سیزده سال هستن هی کار و اشتغال سن اینا چه ربطی به کار و اشتغال داره فرهنگ خانوادگی ندارن
    • بهار IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      1 9
      اخه الان مردامون بی غیرت شدن و زناشون اینجوری میان بیرون و زنامون بی عفت و حیا شدن هرجور دوست دارن میان بیرون...اینا که دیگه ازدواج کردن...مشکل فقر فرهنگیه...جهان سومی
  • . IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    باید با صحبت کردن و منطق و محبت مردم را جذب کرد تا خودشون انتخاب کنن اینها نتیجه ی فشارهای بی دلیله با فشار و اجبار هیچ وقت هیچ چیزی درست نمیشه که بدتر طغیان می کنن اگر درست رفتار کنن خیلی ها با عشق به سمت اسلام میان و خیلی ها هم به قوانینش با احترام رفتار برخورد میکنن و به اسلام احترام میزارن
  • حمید از قم IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    ویدئو اومد بجای تولید فیلم وسریال جلوی اون رو گرفتن، اینترنت که اومد بجای تولید محتوای درست هزارجور فیلتر درست کردید، الانم که تفریح همه گیر شده بجای ایجاد مکان های سالم تفریحی و انتقال فکر درست از طریق اون برخورد تند میکنید اگر تو دوتا مسئله بالا جواب داد توی این مقوله هم جواب میده از بعد انقلاب ی ورزشگاه در حد استادیوم آزادی ساخته نشده در همه زمینه های تفریحی و پر کردن اوقات فراغت کم کاری شد و حالا که به مشکل خورده راه حل رو توی فشار بیشتر می‌بینیم، بخدا که جواب نمیده و همه این جوان هارو هل میدیم تو دل شبکه ها و فرهنگ‌های غربی
  • فاطمه زهرا IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    نقض قانون اساسی، قانون شرع، قانون عرف و اخلاق همه بایستی بررسی شود چه تو اقتصاد چه تو استخدام چه تو حجاب، نقض قانون اساسی در زمینه اختلاس را جدی تر بگیریم حجاب حل می شود
  • نرگس IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    واقعا کجا رفت فرهنگ و اخلاق و زندگی ایرانی و اسلامی یعنی اینا آینده ساز نمیشن خدا بلا رو از ما دور کنه آینده رو نابود نکنن
  • حسام GB ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    این یک مسئله ای هست که اکثرش بر گرفته از نوع فرهنگ خانواده و همینطور مسئولان آموزش پرورش و بخصوص فضای مجازیه.با زور هم نمیشه جلوشو گرفت،ی جور تابو شکنی شده.باور کنین یا نکنین اکثرا به مثائل و ریشه در اقتصاد کشور داره ،چون خانوادها تهت فشار اقتصادی نمیتونن تمرکز و وقت و عصاب کافی برای پرورش بچشون داشته باشن،بعد لزوما هر کسی که بی حجاب هست فاسد نیست،اما در آخر هم نباید ولنگاری ی جور فرهنگ بشه
  • ابراهیم US ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    بی توجهی به آینده ی جوانان ونوجوانان وناامیدی محض نسبت به آینده همچنین به حاشیه رفتن ارزش‌های واقعی آخرش میشه این عقده ها وبروز آنها به طرق نامتعارف ما به نسل جوان ونوجوان چیزهای خوبی یاد ندادیم. مقصر اصلی ماهستیم ما مسولین ومتولیان باید پاسخگو باشیم
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    وقتی صبح تاشب در تلویزیون بجز مسابقه برنامه ای نیست وجوانان یا در فضای مجازی یا در جلوی ماهواره هستند .انتظار نباید داشته باشیم مغز ۲۴ ساعته چیزی دریافت کند ودر عمل رفتار دیگری نشان دهد
  • امیرحسین IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    به نظر من چون امر به معروف ونهی از منکر از بین رفته خود من بارها بیرون رفتم دخترا سر لخت راه میرن خود را به ندونم کاری میزنن که مثلا متوجه نیست روسریش در اومده بهشون بگی ممکنه بگن به تو چه ولی واقعا فاجعه است
    • دختر ایرانی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      29 71
      بله باید گفت و بی تفاوت رد نشد. ممکنه در اون لحظه بگن به توچه ولی فکر می کنن بهش و قبح گناه ریخته نمیشه.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    این معضل فقط مخصوص شیراز نیست خیلی نرم در همه استانها درحال رشد است مخصوصا شهرهای شمالی داخل جنگلها ،لب دریا و پارک ها و مردم از این وضعیت دل نگرانند ،
  • Ali NL ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    الان تمام مشکلات جامعه حل شده. گرونیها درست شده. بی عدالتیها و دزدیها و رانت و اقازاده بازیها و اختلاصها درست شده، فقط مونده مشکل حجاب؟؟؟؟
    • ح IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      19 27
      برادرمن حجاب ازواجبات است این به اقتصاد و اختلاس و گرانی ربطی ندارد خدا مسولان را بیدارکند تا مشکلات حل شود
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    خدا به راه راست هدايتشون كنه،بايد مسئولان كشورمان حواسشون رو بيشتر جمع كنند چون دود اين ناهنجارى ها در جامعه به چشم خانواده ى اونهاهم ميره.شايد الان نفهمند بعداز اينكه درگير مشكل خانوادگى شدند اونوقت ميفهمند از كجا چوبشو ميخورند
    • @ناشناس IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      93 91
      آیاشما اعتقاددارید که آزادی درعقاید درسته؟پس خیلیا هم هستن که اعتقاد دارن کشتن آدما اشکالی نداره وزندگی یه جنگله؛یااعتقاد دارن دزدیدن مال مردم هیچ اشکالی نداره نه خیر اقا اگر اینجور باشه که هرکس هرطور میخواد رفتارکنه که جامعه برفنامیره هرجامعه ایی باید پایبند به یک سری اصول وقوانین باشه حجاب یه قانون اجتماعیه .شما میتونی توخونت یا تو مهمانی شخصیت رعایت نکنی به کسی ربط نداره ولی وقتی میای تواجتماع موظفی یه سری امور رو رعایت کنی.نمیشه گفت به دیگران ربطی نداره فضای عمومیه خصوصی که نیست که هرجور دوس داری بپوشی هرکاری دوس داری بکنی.اگر کسی توی یه اتوبوس عمومی دسشویی کنه وبگه دلم میخواد شما میپذیرید غیر اینه که بوی تعفنش همه رو اذیت میکنه بی حجابی هم دیگران رو اذیت میکنه پس نمیشه گفت هرکس هرطور میخواد بپوشه
    • حاجی‌ IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      14 34
      برادر اولندش شما از هلند بیا بیرون فاز وطن دوستی نگیر دومن مشکلات طبقه بندی که نشدن حتمن نباید اول گرانی رو درست کرد بعد حجاب رو عزیز برادر
    • علی SG ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      70 11
      دوست عزیز شما آزادی حجاب رو با دستشویی کردن در اتوبوس یکی میگیرید؟!! واقعا براتون متاسفم. ایران و طالبان تنها دولت‌های جهان هستن که حجاب اجباری دارن
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    90 35
    انسان میتونه هم شاد باشه هم شادی کنه هم یه زندگی با انسانیت داشته باشه بعضی از آدم ها اسم انسان را یدک میکشن
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      42 4
      عزیزانی که میگن حجاب قانونه توصیه شون به زنان محجبه فرانسوی اینه که قانون خودشون رو رعایت کنن و حجاب رو بذارن کنار
  • هموطن IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    48 80
    سلام ،برخوردآگاهانه باشه . متاسفانه همه مقصر هستند خانواده ها مراکز آموزشی و رسانه های داخلی ...خدایا پناه می بریم به تو از مدیریت های حبابی و بی تدبیری ...کار آگاهانه فرهنگی یاعلی(ع)... به جامعه مومن هم پیشنهاد می دهم که حضور پررنگ تر داشته باشند و میدان را برای این گروه افراد باز نگذارند. به صرف این که این افراد محله یا خیابانی را گرفتن شما هم در همانجا حرکت کنید حتی شده از میان ایشان رد شوید مثل خیابان های دیگر سطح شهر ...دیگر آنان احساس مالکیت نمی کنند. یاعلی
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    خانواده ها از نظر فرهنگی ضعیف هستن و قدرت جوابگویی فرزندان را ندارند یا برا راحتی خودشون بچه ها رو رها کردن و تربیت آنها رو به ماهواره و دیگران سپردن نتیجه آن فرزندان لاابالی درآمدن هست
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      51 39
      احسنت با نظر شما موافقم
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    77 41
    واقعن متاسفم متاسف با این دولتمردان ضعیف که اهمیت ندادن وبه کجا رسید
  • محمد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    واسه این سنی که دارن طبیعی هست
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    مشکلات اقتصادی را حل کنید.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    دیگه مشکل تورم واختلاس حل شد😂فقط مونده حجاب
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      15 33
      مشکلات اقتصادی چه ربطی به بی عفتی وبی حجابی داره؟خانواده هایی هستند که از لحاظ اقتصادی در حد خیلی پایینی به سر می‌برند،اما دستورات دین مبین اسلام خصوصاحجاب اسلامی راخیلی خوب رعایت می کنند.
  • ناشناس IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    وقتی جوان از آداب و ارزشهای ملی تهی میشود، نتیجه همین میشود. شجریان را سانسور میکنید، تتلو بت میشود. این همه نتیجه بی تدبیری مدیران فرهنگی کشور است
  • زهرا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    هیچ کس منکر مشکلات اقتصادی نیست ولی واقعا خسته نیستید از اینکه همه چیز رو به فقرربط دادید واقعا تیپ و لباس اینها نشان از فقر و بیکاری دارد؟؟ یا عدم تربیت صحیح خانواده!!
    • امیر IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      22 8
      شنیدی میگن فقر اقتصادی از در که وارد بشه ایمان و اعتقادات از اون در خارج میشه؟؟؟ این جمله رو حتی همه روحانیون میگن بالای منبر، متاسفم براتون که فکر می‌کنید فقر اقتصادی ارتباطی با این اوضاع نداره، کی گفته کسایی که این جوری لباس می پوشند وضع اقتصادی خوبی دارند؟؟ من خیلی از گدا ها رو دیدم که لباس گدایی می پوشند در حالی که چند تا آپارتمان به نامشونه...
    • ناشناس IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      12 2
      وقتی فشار اقتصادی موج میزند و پدر و مادر مجبورن از ۷ صبح تا ۱۱ شب کار کنن که شکمشان را سیر کنند اون موقع که از کار بر میگردن آیا آگاه هستن که فرزندشون طی این ساعات چه کاری کرده یا با اون همه فکر و مشغله حوصله این رو دارن که بعد از ساعت ها کار کردن اخلاق بچه رو اصلاح کنن
  • ابولفضل IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    مگه جرم کردن بابا اوناهم تنها تفریحشون اینه با این وضعیت اقتصادی همشونم بچه ان مشکلات بزرگترو حل کنید جای اینا
  • اسد اله IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    نه تنها این بچهها بلکه پدران و مادران ایشان هم در جمهوری اسلامی بزرگ شده اند . حالا اگر اینها اعتقادی به حجاب ندارند باید ریشه این بی اعتقادی را پیدا کرد وگرنه با بگیر و ببند و گشت و پلیس و تعهد و... بد تر می شود که بهتر نمی شود . درضمن توی این مملکت هر چیزی را یک اسم جرم رویش می گذارند و خودشان را راحت می کنند .در صورتیکه جرم اصلی را آن موسسات و ارگانهای به اصطلاح فرهنگی مرتکب شده اند که پول بیت المال را بعنوان بودجه سالانه گرفته اند و هیچ برنامه مفید و موثر و کارشناسانه ای ارائه نکرده اند . باید این موسسات نهی از منکر بشوند و بودجه آنها قطع شود و در عوض از چند متخصص امور تربیتی و کاردان و کارشناس خواسته شود تا یک برنامه فرهنگی برای کشور تدوین کنند .
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    این چه وضعشه خارج هم اینجوری نیست خانواده باااااید بدونه بچه اش کجا میره ومیاد همه میگند ایران آزادی نیست والله یک کم آسونتر بگیرند لخت میاند خیابون، اعتقادات رفته حجاب بی معنی شده
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    یادم هست ۱۵ و۲۰ سال پیش تلویزیون سروضع بچه های خارجی را نشون می داد که چنین تیپی زده بودن الان دچاره کشور خودمان شده وای این بچه ها با این پوشش ۱۰ سال دیگه می خواهند کشور ما را اداره کنند
  • رها IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    90 40
    این نوجوانان در سن و سالی نیستند که خوب و بد را از هم تشخیص بدهند . هر مشکلی هست از بی تدبیری و بی کفایتی مسئولین است که راه درست تخلیه ی هیجانات را مسدود می کنند. هزینه ی سنگین باشگاه های ورزشی کنسرت کلاس موسیقی و ...سختگیری های بیجا و بی سیاستی باعث شده این نوجوانان برای تخلیه ی هیجانات و جلب توجه همسالان به چنین راهی کشیده شوندکه مسلما روی بقیه ی جنبه های زندگی آنها هم اثر سوئی خواهد گذاشت. اگر نوجوان کشوری با این وضعیت در پیاده رو خیابان رها شده مشکل از بالادست است.
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      12 5
      کاملا موافقم.
  • ناشناس IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    64 45
    بنام خداوند هستی. وقتی برای ارزشهای جامعه ما از جمله خانواده که اساس و بنیان ساختاری است نقشه های شوم می کشند و ما در خواب غفلت هستیم نتیجه ای جز این نخواهد داشت باید از خواب بیدار شد تا دیرتر نشده
  • رضا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    81 87
    اگه دقت کنید پیبینید نوع پوشش این نوجوان‌ها شبیه کره ایهاست گروه بی تی اس خدا لعنتشون کنه بخدا من دیگه حریف بچم نمیشم از بس غرق در کلیپهای بی تی اس و رفتار و پوشش کره ایها شده
  • کاربر IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    واقعا بی بندو باری زیادشده.خواهش میکنم ازمسئولین بیشترازاینا رسیدگی کنید.توجامعه اول حجاب وایمان بعدچیزای دیگه.چون حجاب وایمان نباشه برکت نیست
  • زهرا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    59 84
    بسیار جای تاسفه این هنجارشکنی امیدوارم خط دهنده های به این هنجار شکنی ها کلا نیست ونابود بشن که این گونه نوجوانان عزیز این ملت رو به این گونه کارها دعوت و تشویق می کنند
  • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    75 61
    این ادا اطوارهای نوجوانان، از یک جا اب میخوره، بیخیال بودن والدین، فضای مجازی رها شده، غر. زدن و نق زدن همگانی که فکر می کنند اگر مشکل اقتصادی حل شود این مشکل خود بخود حل می شود، خیر اتفاقاً بیشتر این ادا و اصول ها، ولنگاری ها، قرطی گری ها مربوط به بچه‌های خانواده‌های مرفه است.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    این چه وضعشه چرا اماکن فکری نمیکنه بخدا خسته شدیم ازبس بی حیایی وفساد دیدیم این بی حرمتی به شهداست ازخدا میخوام خون شهدا گردنشون بگیره ومردان به سزای اعمالشون برسن
  • خوزستان غریب IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    87 59
    من به چشم خودم تو پارک ها چیزایی دیدم که قابل گفتن نیس هرچند اگه هم بگم باز میگید کار دشمنه.. دشمن چقد بیکاره که همه وقتشو گذاشته برای ما
  • صادق IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    به خدا قسم من جرات نمیکنم بچه هامو پارک ببرم از بسکه جوانان و نوجونا از الفاظ زشت و فحش و....به عنوان شوخی استفاده میکنن خدا لعنت کنه باعث و بانی این وضع فرهنگ رو به والله تو آمریکا و اسرائیل و انگلیس هم اجازه اینجور ولنگاری در فضای عمومی داده نمیشه
  • رهام IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    به جای این همه هزینه ملیاردی برای طرح حجاب به فکر محرومین جامعه باشید سیستان وبلوچستان را دریابید
  • حمید IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    حجاب دستور خداست
  • حمید رضا IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    61 69
    از امر به معروف استفاده کنید نه از نهی از منکر ... راهش تشویق بچه ها به حجاب معموله ... آموزش و تشویق راه حله البته آموزش هم ملموس و غیر ملموس داره ، برای اینها غیر ملموس بهتره ، دقت کنید چون تو سن حساسی هستند به تمام اعتقاداتشون ضربه نزنید
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    ای مشت بچه جمع شدن چقدر شلوغش می‌کنید هر روز همین طوره ما شیرازیم داریم می‌بینیم
  • امید IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    واسه عوامل گرانی و تورم و بی مدیریتی کشور هم اینقدره سریع پیش می‌رفتید الان مملکت گلستان میشد
    • الهام IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      9 18
      بالاخره بدحجابی وبی حجابی دامن‌گیر همه مون میشه
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      7 8
      پشت این جمع شدن ها هزار داستان هستاااا.....
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    ما مردم ایران از قوه ی قضائیه و دادستان کل کشور و دیگر مقامات و مسئولان درخواست می کنیم که هرچه سریعتر عوامل و عناصر خودفروخته ی این هنجارشکنان را که به خون صدها هزار شهید ۸ سال دفاع مقدس ، خون شهدای دفاع از حرم و آرمان‌های امام راحل توهین کردند را دستگیر و به سزای اعمالِ کثیف شون برسانند. از اخراج از دبیرستان و دانشگاه گرفته تا ممنوعیت استخدام آینده در دستگاه‌های دولتی و ممنوعیت در دریافت مجوز کسب و کار در آینده و همجین جریمه ی نقدی و حتی زندان و شلاق.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    84 89
    خودتون میگین بچه‌های 16 ساله که اصلاً حق بازداشت آنها را ندارید چون شاکی خصوصی نداشته اند و سن آنها زیر 18سال بوده وآثار نا مطلوب بر آنها خواهد گذاشت
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    98 49
    آخه کدوم اینها تو سن ازدواج هستن .که میگین مشکل بیکاری وازدواج.اینها مگه چندسال دارن که مشکل بیکاری وازدواج.اینها ساخته شده همین شبکه ها من وتو .مسیح علینژادن.یه عده بچه
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    81 44
    علت آنست که آینده روشنی برای خود نمی بینن چرا ۱۵سال قبل اینطور نبود و بچه ها چه رقابتی با هم داشتن در درس ولی حالا اینست که می بینید
  • بهاره IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    73 62
    بی حجاب هم یکی از هزاران مشکل این کشوره که باید حل بشه
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    81 88
    خدا را شکر که عوامل دستگیر شدند و همه مشکل تورم و گرانی جامعه حل شد
  • سعید IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    هر چیزی جای خود حجاب جای خود دارد اقتصاد هم جای خود
  • ایرانی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    82 79
    سلام متاسفانه ما بیحیایی و بی بند و باری را آزادی میدانیم و بس.۰
    • ن IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      برید یک فکری برای این اوضاع اقتصادی بکنید که مردم دست به خودکشی نزنند
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      26 14
      جمعا خسته نباشید
  • جاوید ایران IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    کاش برای دزدی هاتون همین قدر حساس بودین.
  • ز.ف IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    71 76
    یک گروه ضربت انقلابی میخواد تا بچه اوباش ها را از خیابان ها جمع کند
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    ده تاشون رو اعدام میکردم تاببینم کی دیگه این غلطارومیکنه بعدم اینا حروم زاده اند بایدهمشون رو کشت والا یه جوردیگه به لجن میکشند همه جارو شیرازیا برای تخمه وترکه حرومزادتون براتون متاسفم
    • شیرازی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      30 2
      ... یواش
    • عباس IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      8 1
      واقعآ که جانی و دارای عقده های روانی بیشماری هستید وقتی آدمهایی با طرز تفکر شمارا میبینم ..کمی به خودم امیدوار میشم
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    26 96
    مشکل بی حجابی با شرایط خوب اقتصادی حل نمیشود و‌مشکل اقتصاد با رعایت حجاب حل نخواهد شد این دو موضوع مسیری جداگانه دارند البته شرایط بد اقتصادی عامل خودفروشی هست که این خودبحثی جداست..
  • حسین IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    41 48
    متاسفانه نوددرصداین اعمال ورفتاربرمیگرده به بی کفایتی مادران ازقدیم گفتن مادرتربیت پدرهویت مادری که چشم ازروش برداری خیلی بدترازاون دختربچه میگرده معلومه بچشواونجوری تربیت میکنه درضمن نوددرصداون بچه هاپدراشون درجریان نیستن این مادرهاهستن که لاپوشانی میکنن ونمیزارن پدرابفهمن شمافکرمیکنیدچرابیشتربچهامیچسبن به مادرچون مادردربی راهه رفتن فرزندنهایت همکاری رومیکنه
  • ناشناس IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    38 79
    واقعأ متأسفم، حیف خون این همه شهید ، از خدا شرم کنید لطفأ خانواده ها همکاری کنند و جلو این نا هنجاریها را بگیرند ،چون امنیت جامعه و حجاب و عفاف به هم مربوط است ،و اگر جلو بزه کاری گرفته نشود دودش تو چشم همه می رود ، و ناهنجاری در جامعه گسترش پیدا می کنند ،هر چند خیلی وقته که کشف حجاب شروع شده ولی متأسفانه برخی‌ها چشمشان را روی این مسئله مهم بستند یا ندیدند ویا نادیده گرفتن به هر جهت کوتاهی کردند . انشاالله ختم به خیر شود.
  • رضا IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    51 46
    اونهایی که ادعا میکنن فرزند پیغمبر خدا هستن یادمون باشه که اول همه ما در زندگی اشتباه میکنیم.دوم توی این سن و سال خود نمایی و شیدایی امر طبیعی است.این بچه ها اینه جامعه ما هستن.چه بخاهیم و چه نه.
  • ناشناس IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    96 17
    بااین نوع بگیروببندهامردم بیشتری دین گریزمیشوند،بازورنمیشه کسی رامجبوربه رعایت حجاب کرد
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    93 34
    من تا مدتی قبل به طور مرتب برای پیاده روی میرفتم پارک ،ولی اینقدر صحنه های زشت و ناجور دیدم که خونه نشین شدم ،حرف هم بزنی با وقاحت تمام برخورد میکنن و یک عده مثل چند نفر که نظر گذاشته بودن میگن همه مشکلات حل شد گیر دادید به اینا همین دلخوشی رو هم میخواید از جوونا بگیرید . عزیزان زمان جنگ نوجوون ۱۳ ساله زیر تانک رفت نارنجک منفجر کرد تا کمکی در کند کردن پیشروی دشمن کرده باشه،نگید بچه هستن نمیفهمن اگه پیششون بشینید متوجه میشید کاملا میدونن دارن چیکار میکنن ،به فقر ، بیکاری هم ربط نداره خیلی هاشون از خانواده های مرفه هستن ،مشکل فقر فرهنگی ایرانی اسلامی هستش
  • عباس IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    54 52
    باسلام متاسفم برا عده ای که همه چیز را به مسایل اقتصادی ربط میدن واز کشور و مسئولین میخان، بله مسئولین هم وظیفه آیی دارن. خوب شما خودت برا کشور و تربیت خانواده ات چیکار کردی، این نوجوان ها اگه خانواده داشته باشند، پدر و مادرشان هم از اینها بی بند و بار تر هستن. اونی که به همه چی گیر میده وقتی میری بررسی میکنی میبینی خودش هم در جایی که هست داره دزدی میکنه، داره نامردی میکنه. مگه اونی که داره خیانت میکنه، دزدی می‌کنه و... کی هست؟ همه ایرانی هستن و اقوام من و شما!! خارجی که نیستن! واقعا وضع حجاب خیلی بد شده، نکنه اینم برا مشکلات اقتصادی هست، نه عزیزم برا دور شدن از خدا و دین هست، که همه به نوعی مقصر هستیم. اکثرهم لا یعقلون اکثرهم لا یتفکرون و...
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    40 79
    بی حجابی بی عفتی ازبی غیرتی والدین بحساب میاد مرگ بربی حجاب وبی غیرتی تف بر بی شرمی خاک بر سر پدر مادرهای بی شرف
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    76 73
    ۹۰درصد اینها قشر مرفه هستن که اصلا دین مذهب براشون مهم نیست خوب دوست دارین اینجوری زندگی کنید از اینجا برید ما چطوری دخترومونو بزرگ کنیم وقتی شما بااین سر ووضع میاید بیرون بعد تا یه چیزی میشه سریع میگید مشکلات مملکت حل میشه اگه تو لخت بیای بیرون حل میشه ...
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      5 7
      خدا لعنت کنه الگو بد و مد و مدل بد پسرم رو بردم کلاس ژیمناستیک ثبت نام کنم مربی ک مثلاً ورزشکاروباید الگو مناسبی باشه برای ی بچه شش ساله تمام دستاس تتو داشت خب مسلمه که تا وقتی جلو اینجور هنجار سکنی هایی گرفته نشه حالا چ خانواده چ مسولین اوضاع از این هم بدتر میشه من تتو نمی زنم و می‌دونم بد ولی وقتی بچمرو دست مربی ورزشش میبینن میگه حتما خوبه و می‌ره دنبالش بعد من خانواده ب این نوجوون ک پرخاشگر هم میشه چ جوری و با چ زبونی بفهمونم ک تتو عیب هیچ زیبایی ندارهوقتی نوجوان دنبال ی الگویی ب اون زشتی و کریهی مثل تتلو می‌ره دنبال بی حجابی ک خیلی دلبر تر و جذاب ترش تو چشم بقیه می‌کنه نمیره جلو کسایی رو باید گرفت ک این مد و مدل ها و الگو ها رو تو چشم بچه ها بزرگ قشنگ میکنم بچه ها فقط دنبال مدهستن شاید خیلیهاشون قلب پاکی داشته باشن اما اسیر مد شدن
  • احسان IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    36 67
    مادران شهدای مرزبان و شهدای گمنام و شهدای تکه تکه شده، الان چه حسی دارند نسبت به هدفی که بچه هاشون دنبال کردن و خودشون رو فدای خاک و ناموس کردن.... تربیت اسلامی اول از خانواده شروع میشه بعد مدرسه بعد دوستان و... الان تهاجمات فرهنگی از جامعه به خانواده نفوذ کرده و ریشه ای و عمقی شده اثرش.... اگر جهان به آزادی و اختیار تام به آرامش و امنیت می رسید که الان اروپا و آمریکا و جوامع کمونیست در فساد اجتماعی در نوک قله ها نبودن.... کشورهای غربی که مشکل تشکیل خانواده و مشکل شغلی ندارند، و هر چه بخواهند دربست در اختیارشون هست، ولی چطور است که جرم و تجاوز در آنجا پیشتازی می کند.... اگر آزادی و برهنگی و لختی جوابگوی امنیت بود که اسلام و خدا به صراحت نمی‌گفت پوشش سبب دور ماندن از نگاه هوس آلود میشه.... حتما خطر باید در عمق وجود هر فرهنگ پرست غربی نفوذ کند و به ته ناامنی اجتماعی برسد تا قبول کند راهش اشتباهه... فقط خدا و خدا و خدا جوابگوی یه قوم خواهد بود که فقط از هوا و هوس تبعیت می‌کنند،گر نه همه بشریت می توانند راه درست و امن رو از راه اشتباه و ناامن پیدا کنند.. منتهی الیه خیل عظیمی خواهان جهنمن
    • IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      2 0
      جناب شما این طور فکر می کنی اگه به خاطر تیپ ... این حرف رو می زنی کاملاََ ااشتباه چون خریدن این لباس ها از خریدن چادر و مانتو ارزون تره و ریشه این مشکلات کاملاََ در اقتصاد یک مملکت و این رو هم بگم که این سرزمین مگه مال پدر شماس که اینطور میگی این جوان ها هم حق دارن داخل سرزمین مادرشیون زندیگی کنن و ما مردم اگه نتونیم یک مشکل به این کوچیکی رو بین خودمون پایان بدیم پس چرا به خودمون باید بگیم یک ملت یک ملت و جامعه درست باعث پیشرفت میشه شما کشوری مثل هند رو ببین با چند صد مذهب کنار هم زندگی می کنن بعد ما تا به مشکلی بر میی خوریم می خواهیم هم دیگه رو از سرزمینمون بیرون کنیم
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    34 59
    مسئولین باید یه فکری به حال این بچه ها بکنند اینها با این طرز تفکر در آینده باعث میشن این کشور تجزیه بشه اینم مطمئنا از برنامه های دشمن هست.
  • یاسین قنبری IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    16 43
    ورود فقر برابر با دزدی برابر با لقمه حرام اینم اخر کار ریشه واصالت خرابه لقمه ها مشکل داره دیگه راه حلی نداره طبق ایه قران
  • صادق IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    34 15
    ای کاش بجای این همه بحث الکی و بگیر و ببندهای که منجر به جریمه شدن مردم میشه یه روانشناس بالقوه با هاشون حرف میزد که منجر به تصمیم گیری های یک طرفه نشه.اینو بدونین این شخصی که الان حجاب نداره بنده خداست و بنده خدارو نباید الکی قضاوت کرد.قضاوت کردن اشتباه یعنی انجام دادن همون کار....
  • بهار IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    46 21
    من خودم مادر دوتا نوجوانم واوصاع رو اسسفبار میبینم خیلی با بچه هام حرف میزنم راجع به همه چی ...از بچه گی ...الان پسر ۲۰ سالم میخاد لباس بخره کیف میکنم خودش سراع چیزایی میره که از بچهگی تو سرش فرو رفته ...مثل پدرش نیست به روز تره ولی واقعا عرف سرش میشه ...بنطرم تربیت خانوادگی خیلی مهمه ...فقط سراع پدر ومادر چند تا از اینا بری میفهمی اوصاع از کجا اب میخوره
    • ب IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      25 12
      همیشه هم اینجوری نیست
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    20 43
    باید زودتر یه کاری کرد تابیشتر ازاین مملکت به فسادکشیده نشه اگرنه فردا بچه های خودمون هم یادمیگرن به فساد کشیده میشن اوضاع بهم میریزه اونوقت هرکی هرکی میشه این خیلی بده واسه یه کشور اسلامی من واسه بچه های خودم نگرانم چون اوناهم فردا از این ... یاد میگیرن
  • حسین IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    28 57
    باسلام مشکل از همان زمان پیش اومد که فضای مجازی اومد تو ایران ازتون موقعه که واتساب اینستگرام وشبکه های ترکی گشت ارشاد باید جلو گیری کنه اول دستگیر بعد اخطار کردن خانواده هاشون من باشم همچنین بلای سرشون میارم اینستاگرام را هم قطع میکنم شبکه ای ترکی را قطع میکنم
  • رش IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    38 23
    چرا به این بچه ها ایراد میگیریم وقتی کار بزرگترهاشون فقط شده دماغ عمل کردنو ژل و بوتاکس زدن و ابرو و مو کاشتن و عملهای زیبایی دیگه والدینی نمونده که این دهه ی نودی رو تربیت کنه جامعه به قهقرا رفته بعد میگن تاجیکستان کار بدی کرده والا اول جلوی اون کارها رو بگیرند که زن و مردا از بس که چشم و هم چشمی میکنن تو این کارها و وقت و هزینه بسیاری در جامعه هدر میره یه کم پدر و مادرها فکر تربیت بچه هاشون می افتند
  • مزارعی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    39 14
    به نظر من هرچه بیشتر سختگیری بشه بدتر میشه ،وبه قول از بی پولیم نیست این که بگیم ازبی پولی این مدلی میشن اشتباه هست قشر مرفه بیشتر این کار و میکنن بعد همه چی دست تربیته زیادی حساس شدن روبچه تربیتشو بد تر میکنه بعد هر کی یه فرهنگی داره
  • پسر خوب IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    23 74
    اینا همشون مجرمن همشونو بندازید زندان تا یک سال ادم بشن بعد یک سال چادر که هیچ با لباس‌ قطب شمالی تو تابستان میرن بیرون با تشکر🙏
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    36 97
    کسایی که ازاین کارا خوششون میاد توخانوادههای بی بندبار وفاسد بزرگ شدن واقعا متاسفم
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      71 27
      واقعا متاسفم برای طرز فکرت
    • محی IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      2 0
      درست حرف بزنید برعکس شایدم نصفشون مادرای باحجاب داشته باشن اینقدر بی پروا صحبت نکنید
  • A IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    28 43
    دوستان هرچیزی جای خودش حجاب یا اقتصاد باید هر دو کنترول شه
  • ما IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    18 36
    اتفاقا جریان خیلی مشکوکه قطعا مسولیت ادمهای مریض در نظام با اهدافی خاص جهت باهم زدن نظم عمومی اینها را سازمان دادن،
  • سالار IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    25 10
    همگی فیلسوف هستید
  • ایرانی ام IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    53 30
    فقر که وارد بشه ایمان از در دیگه میره بیرون!! این فریاد اعتراض اقتصادیه ❗شکم ملت رو سیر کنید ...
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      34 53
      کارد بخوره به اون شکم
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    23 21
    ای آقا چرا راه دور می روید ، در تمامی خیابانها ، مراکز خرید و پارکهای شمال شهر تهران و حتی تا میانه شهر کشف حجاب آشکار فردی و گروهی به وفور قابل مشاهده است . مثلا در همین جاده سلامتی که در لواسانات برای دورهمی خانوادگی و پیاده روی تعبیه شده میشود گفت به ندرت با حجاب دیده میشود . نیروی انتظامی هم گشت و ترددی آنجا ندارد و علیرغم وجود گیت ورودی که فقط برای دریافت وجه استفاده میشود کسی به اینها کاری ندارد و سگ گردانی هم وجود دارد .
    • سادات IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      5 13
      اولا این نمایشا از شکم سیریه اینکه میگید فقرواردبشه ایمان ازبین میره اون فقرفرهنگیه نه فقراقتصادی یه درمورد دین وحلال وحرام شرعی مطالعه کنید اکثرشهیدای ماازطبقه وقشر متوسطبه پایین هستن مامدیون خون شهداییم
  • مهرآرا IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    46 11
    ماروستاهستیم ازاکثرامکانات بدوریم،یه خیراومدویه سالن ورزشی درست کردباخرج خودش به اسم شهیدخودشون،دستش دردنکنه،اماشورای روستاومسیولین چندسال پرستان روبستن به اسم بسیج اجازه نمیدن نه پسرهاودخترها ازاین سالن استفاده کنن،وقتی تفریحات سالمی نباشه معلومه جوانان و نوجوانان به بیراهه میرن
  • فاطمه IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    45 52
    ما شهید دادیم که بی حجابی باشه الان اگه از طرف بپرسن میگه ما شیعه هستیم به خانم فاطمه زهرا ارزش قائل هستیم والا من به این ویدیو نگاه میکنم شرم میکنم افسوس از شهدا شرم کنید .
  • صادق روحانب IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    23 42
    دیگه نمیشه جمعش کرد عقاید خراب شده فقط بعضی جاها تو چهره مونده
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    12 57
    باید درس عبرتی براشون بشه که دیگه از غلطا نکنن
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    26 25
    سلام دوستان مشکل همه این بدبختیهای جامعه ما چشم وهم چشمی است که ایرانیان رابیچاره کرده یکی اونقدر داره که نمیدونه پولشو کجا خرج کنه ویکی اونقدر ندا ره که سرش تا کمر در سطل زباله دونبال نونه جامعه مارو اون ۲۰ درصد مرفح خراب کردند با دزدیاشون همه رو بیچاره کردند واون وضعی که شما دیدد ید از همان ۲۰ درصد جامعه هستند
  • رضا IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    39 21
    مملکت را فساد گرفته هیچ فکر و برنامه ای ندارند آنوقت گیر دادند یه حجاب دختران بابا برو اصل درست کن حجاب که هیچ کل کشور درست میشه
  • ملودی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    29 24
    وقتی تلویزیون و سینما ی خودمون فیلمهاشون ترویج همین فرهنگ هست نتیجه ای بهتر ازاین نداره درزمان ما دهه ی شصتی ها سریال درپناه تو شده بود الگوی همه دخترا مثل مریم چادر می‌پوشیدند وپسرها مثل محمد و رامین دنبال عشق پاک و زندگی بودن
  • جوانی از دست رفته IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    42 16
    سلام بجای اینکه دنبال دلیل بگردم.سریع.بهش انگ سیاسی میزنن.آره کار دشمن بوده؟...
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    23 11
    چرا جامعه رو ول میکنین گندش که در امد و بالا گرفت تازه میخوان جمعش کنن که نمیتونن بل که تنیجه عکس میده چرا از اول جلوشو نمیگیریدخودتون مقصرین باید برخورد قانونی با مسئولین مربوطه بشه که دیر اقدام کردن نه مردم
  • راحیل IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    16 33
    بنظر من نقض قانون باید مجازات در پیش داشته باشه و فعلا قانون برای همه مشترک هست و فرهنگ نمیپذیره.اگر قرار بر کشف حجاب باشه باید منتظر تغیبر نظام باشیم نه اینکه در این نظام که حجاب جزیی از فرهنگ و شرع هست هنجارشکنی کنیم...
  • جوانی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    13 53
    باید بشدت برخورد شود. چون تسامح و تساهل با این فسادها به درون جامعه و خانواده های ما هم سرایت میکند نمیدانم چرا پلیس و امنیتی ها غافل هستند اینها بدتر از ترورها و جنایات صهیونیستها و آمریکایی ها و منافقان و مخالفان براندازان هست . اقلیت غنی جامعه اکثریت فقیر جامعه را به تمسخر گرفته اند و بدی گندشان همه جا پیچیده است ...
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    28 43
    مشکل اقتصادی داریم اما بی غیرتی هم بی داد می کنه هر چقدر هم وضع اقتصادی هم عالی بشه بی حجابی هم بدتر میشه ، بی حجابی و بی غیرتی ربطی به اقتصاد نداره ، جنوب عراق انواع مشکلات دارند ولی حجاب کامل رعایت میشه
    • مادر IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      23 8
      سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه ی دوستان خودمون بهتر می‌دونیم که چه رفتاری خوب هست و چه رفتاری بد بهتر هست که به هم بی احترامی نکنیم همه در یک شرایط به سر می‌بریم بهترین راه این هست که هر خانواده مراقب فرزند خودش باشه راه درست و غلط رو بهش نشون بده ما باید درست زندگی کردن رو از خانواده ی خودمون شروع کنیم اگه خود ما درست رفتار کنیم اگه درست فکر کنیم و اگه به حرفهای درست خودمون عمل کنیم همه چیز درست میشه .
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    58 21
    شما که اینقدر کارتونو بلدید و سریع دستگیر می کنید جرا اختلاسگرها و رانت‌خوارها رو دستگیر نمی کنید زورتون فقط به بچه ها میرسه؟
  • گودرزی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    46 7
    در این که اشتباهاتی صورت گرفته بحثی نیست اما تجارب اتفاقات گذشته نشون میده هر چه بیشتر روی این موضوع مانور بدن و شعار بدن و بگیرن و ببرن نتیجه عکس میده.هر چه بیشتر هم بزنن بوی بدش بیشتر منتشر میشه،
  • ناشناس IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    26 37
    باید با این هنجارشکنان قویا برخورد بشه
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    27 26
    این وسط پسرا چی میگن، مگه پسرا حجاب میزارن ،انقدر فضولی میکنن تو کار بقیه😐😑
  • گمنام ES ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    26 56
    امثال این جوان ها ک تو جامعه مثل غربی ها لباس میپوشن و رفتارشون مثل غربی ها است. حتما تو خونه هم جلو پدر و خانواده مثل هنرپیشه های پورن هستن دیگه... 😔 ب وللله شهدا نرفتن ک شماها عیاشی کنید.. آینده مملکت مشخصه... خدا رحم کنه
  • محمد IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    20 44
    با سلام خدمت مسولین استان واقعا اگر بتوانید سگ گردانی در شهر وپارکهار را ممنوع کنید کار بزرگی کرده اید وقتی در پار ک قدم میزنی ونگاه میکنی تا درختی سنگی صندلی که لحظه ای کنار آن استراحت کنی بدون ادرار سگ نمی بینی
  • آریایی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    28 30
    پارک‌ها شده جای بی خانم آنها بی بند بارها سگ گردان ها بچه ها را دیگه نمیشه به پارک برد خانمها در حال افيون کشی و مریضی و بیماری از سرو رویشان میریزه چاره اندیشی شود امنیت نیست
  • کاربر IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    23 35
    من نمیدونم این دخترو پسرایی که اینطوری تیپ افتضاح میزنن پدرو مادرندارن یکم کنترلشون کنن اینی که میگن زورشون نمیرسه واقعأ حرف چرته بوی سیگارو ازشون تشخیص نمیدن واقعأ آزادی بچه ها تا چه حد
  • 😑 IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    37 39
    خدایی این چه وضعیه این دخترای کم سنو سال دارن آدم میمونه چی بگه هم پرو هستن هم بی بندوبار مشکل از فضای آشغالی مجازیه که همه رو بیچاره کرده با فرهنگ غلط غربی ها البته غربی ها خودشون اینجور نیستن فقط فرهنگ غلط رو تبلیغ و ترویج میکنن بین جوان های ما متاسفانه باید این فضای مجازی از بی بندوباری پاکسازی بشه
  • ریحانه IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    24 42
    این بیحجابی ها وبی عفتی هاهمه از سر خوشی و مال قشر مرفع هست به خاطر بی پولی این کار رو نمکنن
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    15 35
    فساد و برهنگی و بی دینی و غرب زدگی از همین کشور های عرب نشینی مثل لبنان و سوریه و کویت و عراق به ایران صادر شده است عادی شدن ابزار حرامی مثل ماهواره ! داشتن ابزار حرام و منکری مثل ماهواره برای آنان واجب عینی است!!!...
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    19 28
    ینی به یه جایی رسیدیم هرکسی برای هر گناهی که میکنه دنبال مقصر میگرده اصلاح جامعه از اصلاح فردی شروع میشه اول ایمان به خدا و پیغمبر و امامان داشته باشیم بعد خدا بهمون کمک میکنه که هرنوع فسادی پاک بشه و ظالمان بهمون مسلط نمیشن یه جوری زندگی کنیم که رومون بشه به خدا بگیم از دست ظالم به تو پناه میبرم نه اینکه خانم با ناخنی که کاشته بیشتر از شش ماه غسل به گردنشه و از نجس میچرخه بعد به خدا گله داره که چرا وضع مملکت درست نمیشه خدا کنه با گناه‌هامون در آخرت با اختلاسگرها محشور نشیم
    • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      20 18
      احسنت زنی که دل یه مرد زن و بچه‌دار رو با هرنوع جلوه‌گری میبره و بنیان یه خانواده رو سست میکنه خودش هم اختلاسگره
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    14 35
    همه جای کشور این مشکل وجود داره،و باید بگویم رسیدگی به مسئله حجاب از نان شب هم واجب‌تره، باور کنید خیلی وقتها آدم خجالت میکشه وقتی بعضی چیزهارو میبینه، بخدا همه دربرابر شهدا مسئولیم، آیا این انسانها با زجر در برابر دشمنان ایستادند و ناجوانمردانه کشته شدند که وضع جامعه الآن به این شکل باشه؟؟؟ چرا مسئولان و بزرگان مملکت به این موضوع رسیدگی نمی کنند؟؟؟؟
  • ابی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    14 35
    وقتی که مردای این دخترا بی غیرت باشن .....متاسفانه مردایی تو شهر ها میشناسم ک اسم مرد روشون نباید بزاریم الان غیرت رو به کنار این ی گزینه ای ک الان ۷۰ درصد مردم ندارن ولی وقتی ک ادم زنشو بی حجاب میکنه و توی شهر میگرده تا مردم ببینن ک چقدر زنش خوشکله اینو چه جوابی باید بهش داد
  • ناشناس IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    21 26
    به نظر من این رفتار نوجوان‌ها خیلی دلیل میتونه داشته باشه بعضی کمبودها تربیت خانوادگی واینکه متاسفانه قبح این مسائل از بین رفته بچه‌ها اینقدر تو فضای مجازی غرق شدن که نمیدونن دوروبرشو ن چه خبره
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    48 18
    میدونم خیلیاتون یادتون نمیاد ولی در بثمر رسیدن انقلابم خانمای بی حجاب کنار خانمای باحجاب ومرد روحانیو دانشگاهی وارتشی خلاصه تمام اقشار ایرانی واسه انقلاب تلاش کردن اونموقع اسم اوناهنجار شکنو بی حجاب وهرچی که اسمشو میزارین نبود حالا چی شده اصل حرمت زن ایرانیه که اینروزا فقط حرمتشون شکسته میشه خوبه یه نگاهی به همون لبنان و فلستین وسوریه ومالزی وووو بندازین که زناشون کنار تمام ادیان دیگه با ازادی کامل باهر پوششی تو جامعه با احترام زندگی میکنن پس اینقدر بیخود جبهه نگیرین وحرمتشونه لگدمال نکنید
  • غیرت IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    22 21
    در جواب کسی که گفت شغل کار تحصیل بگم این اشخاصی که معلوم بود پول گرفتن وله صورت سازمان یافته بی بندوباری وبی حجابی رو تو جامعه پاکه ایرانی ترویج اگه کسی کارکن باشه کارهاست درس خون باشه می‌تونه بخونه ازدواج هم مقصر توقعات بالای باعثه ودوم آزادیهای بی قید و شرط آیا شما با یه دختر ولگرد بی بند بار خیابونی بی حجاب وجلف غرب گرا که زمین تا آسمان فرهنگشون با ما تفاوت داره حاضرید زیر یه سقف باشید و زندگی کنید بخدا حاضر نیستید عشقای خیابونی آخرش جداییه و.....
  • م IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    53 32
    اونایی که میگن فلان مشکل حل نشده، فلان مشکل بزرگتر هست چرا به حجاب گیر دادین: اولا اونا باید حل شن ولی حجاب هم باید حل شه ربطی به هم نداره برای مثال نمیشه پلیس چون تو یک شهر مشکلی مثل قتل هست از دزدی یا زورگیری چشم پوشی کنه تا اول قتل پروندش بسته بشه! هم باید جلوی قتلو گرفت هم دزدی. دوما حجاب از همه این مسائل مهم تره چون این مسائل زندگی مادی رو تحت تاثیر قرار میده ولی حجاب معنویت وآخرتو تحت تاثیر قرار میده که آخرت و دنیای مادی قابل قیاس نیست(البته اگه به خدا و دین و آخرت اعتقاد دارین)
  • امیر IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    35 16
    ای کاش دولت با مفسدان اقتصادی و اختلاس گران هم همینطور برخورد میکرد
  • سمانه IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    34 13
    وقتی ما نمی تونیم یک قانون ساده حجاب رو تو جامعه رعایت کنیم چراغ قرمز و سبز رو نمی تونیم رعایت کنیم چه انتظاری میشه از کشور داشت که یکهو بشه بهتر از آمریکا انگلیس کره جنوبی اگر اینا کشور های خوبی هستن وقتی یک قانون می زارن همه مردم رعایت میکنن پلیس با مردم بی قانون برخورد می‌کنه دولت و ملت کنار همن اما تو کشور ما وقتی یک قانون گذاشته میشه همه مردم بر علیه قانون جبهه میگیرن خب اینطوری که نمیشه کشور خوب بشه پیشرفت کنه
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    12 26
    مشکل از مدرسه هاست وقتی مدارس رو بعد تربیتی اصلا کار نمیکنن فقط دنبال پول هستن نمیشه بهشون انتقاد کرد هیچ نهادی تو کشور ما متاسفانه توی بعد تربیتی کمک نمیکنه فساد وفحشا همه جا بیداد میکنه با اومدن کرونا وگوشی دادن دست بچه ها وضع بدتر شده خدا به داد برسه بعد از این
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      1 3
      اعتقادات مذهبی هیچ ربطی به قوانین اجتماعی نداره. لطفا قانون رو با دین اشتباه نگیرید. در دین اجباری نیست . لا اکراه فی الدین
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    16 30
    لطفا برخورد قاطعانه نسبت به بد حجاب بشه. واقعا آدم می‌ترسه بره بیرون با وجود بعضی از این آدم های بی دین
  • هموطن IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    50 29
    در فضای مجازی خیلی چیزا نشر داده میشه مثلا دختران و پسران ۱۵ ، ۱۶ ساله که در حال زباله گردی و تکدی گری هستند ، ولی رگ غیرت هیچکس بیرون نمیزنه ، هیچ شهردار و استاندار و امام جمعه ای به این هنجار شکنی واکنش نشون نمیدن ، از سینه چاکها و وامصیبت گویان ها عاجزانه استدعا داریم چشمایشان خوب باز کنند و همه بچه های ۱۵ ، ۱۶ ساله را ببینند نه فقط آنهایی که بی حجاب هستند . هر وقت برای کودکان کار و زباله گرد تجمع اعتراضی کردید حق دارید برای هنجارشکنی بی حجابی هم تجمع اعتراضی راه بیاندازید . التماس تفکر
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      8 0
      ترس از چی به زور نه میشه حجاب از سر کسی برداشت نه میشه به زور کسی را با حجاب کرد بس به جای این حرفا به فکر جوان هایی باشید ۳۵ سال بیشتر دارن هنوز نتوانستن بخاطر مشککلات اقتصادی ازدواج کنن
  • یا صاحب زمان IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    40 29
    هرکشوری قانون خودش را داره و تو ایران هم باید حجاب اسلامی رعایت بشه پس باید همه ی کسایی که تو ایران زندگی میکنن پایبند این قانون باشن و اگه دوس دارن بی حجاب باشن خب برن از این مملکت .قرار نیست هرکسی با هرکار خواست بکنه و مملکت را به لجن بکشه.خواهشا مسئولین رسیدگی کنن تا کار بدتر از این نشده
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    23 33
    بعضی ها فکرشان فراتر از شکمشان نمی رود.تا می گویی بی بند و باری ربطش می دهند به گرانی. در صورتیکه ۹۹ در صد اینها افراد مرفه هستند و بی درد هر سگشان کمه کم ماهی ۵۰۰۰۰۰ هزار تومان خرجش می شود . سفرهای اروپا و ترکیبات بجای خود است.اینها بیسوادان رسانه ایی هستند که بازیچه دست دشمنان کشور که علنا گفتند برای مبارزه نه جنگ و نه تحریم کاری از پیش نمی برد باید اعتقادات و باورهای دینی را از اینها بگیریم و بعد به راحتی همه چیز را خواهیم گرفت.
  • محمد عرب IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    30 21
    چند تا نوجوان دارن جلویی چشم همه تو مکان عمومی وقت میگذرونن،به نظر من اگه این تجمع ها نباشه هر دختر وپسری که کوچکترین شرایط تنها بودن رو داشته باشن دست به کارهای بدتری میزنن
  • لیلا IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    30 29
    من مذهبی تند نیستم .ولی این حرکت توی چمران اصلا قبول ندارم باعث منحرف شدن نوجوان هاو ازراه بی راه شدن دیگر بچه هامیشه الآن فساد اخلاقی بیداد میکنه ودیگه نوجوان های ماازدست در رفتن فکر نکنم عاقل بشن روز به روز هم بدتر میشند خدا به داد آینده کشورمون برسه.توی خارج ازمرزها بی حجابی عادتشون هست اما داخل کشور ما عقده هستش. زمان شاه هم بی حجاب هامحترم بودند اما بی حجابی الآن فساد توجوون هارو زیاد کرده رفتارهاشون مثل افراد بیمار میمونه طبیعی نیستند. دلم به حال خونه وادهاشون می سوزه خدا صبرشون بده .
  • جاوید IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    19 58
    خاک تو سر پدر مادر بی غیرتشون... من جای نیروی انتظامی بودم با کابل برق انقدر میزدمشون تا صدای ... در بیارن...
  • ما ملت حسینیم IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    20 36
    تبلیغات رسانه ای غرب خیلی قویتر از ما داره عمل می‌کنه هدفش هم گسستن خانواده و اعتقادات مذهبی مردمه سرمایه های ما جوانان ما هستند ، نسل آینده ساز کشور باید نخبگان عدالت محور و جامعه شناسان هر چه زودتر به میدون بیاند تعلل جایز نیست
    • محمدرضا IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      14 17
      خدا رو شکر جزو نیروی انتظامی نبودی با اینها هیچ برخوردی نکنید بگردید اون حرامزاده هایی که به حساب این جوانان نا آگاه پول واریز کردند پیداکنید سعودی یا موساد !!!
  • پری IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    21 30
    فقط می تونم بگم حیف به اون خون پاک شهدامون حیف به اون داغ دوری شهدا از مادراشون هزاران حیف اگه قرار بود اوضاع اینجوری بشه چرا خون جوانانمان ریخته شد خدایا خودتت کمک کن هممونو به راهراست هدایت فرما یا ارحم الراحمین. بخدا ما تو اون دنیا شرمنده شهدایم بااین وضع و اوضاع جامعه
  • ناشناس IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    20 24
    من خودم اهل جزیره قشمم ماخودمونوازلحاظ حجاب حفظ کردیم چادرسرمونه وحجابمون کامل ولی هرکی میادطرفای مامیبینه منطقه آزاده حجابشون ازاین هم بدتره این که تازه جزباحجاباشون میشه فقط بیاین لب دریاهاروببینین حتی توخیابوناآدم شرمش میشه ماکه تومنطقه آزادبزرگ شدیم گاهی بی حجاب نگشتیم
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    24 17
    حدیث داریم یا امر به معروف نهی ازمنکر کنید یا حوادث و اتفاقات شامل خوب و بد وهمه می شود. یاد جریان کشتی حصرت نوح افتادم. اینکه مشکل در کشور زیاد هست کسی انکار نمیکنه . فساد هم از مشکلات هست عمقی تفکر کنیم باعث بسیاری ازمشکلات دیگرخواهد شد.بنابراین نمیشه بی خیالش شد. خدایا همه مشکلات کشور عزیزمون را رفع کن.
  • علی IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    26 19
    در جواب بعضی از دوستان که همه چیز رو به مسائل اقتصادی ربط میدن باید بگم از سر و وضع این افراد طبقه اقتصادی شون معلومه ، لطفا همه چیز رو با هم قاطی نکنیم
  • ممل IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    18 9
    دوستان بابگیر بگیروهیاهووباتوم کاردرست نمیشه حکایت ویدیو.ماهواره.هرببشترگرفتن بیشترش راه.حل بنظر من فرهنگ سازی بایدبشه بایدفضاسازی.برای تفریح جوانان بشه بیخود هم. کسی رومتهم.نکنیید
  • ج IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    13 13
    البته یه نظر داده بودم قبل از اینکه فیلم ببینم ولی واقعا متاسفم واسه اینا اخه این چه طرز لباس پوشیدنه اخه یعنی چی .ولی همش سرچشمه از جلوگیری بیش از حده مسئولین وخانواده ها هستش
  • طالب آبادان IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    35 15
    مسائل و ضوابط دینی و مذهبی رو به بچه هامون آموزش بدیم اساس اینگونه ناهنجاریعا تربیت خانواده و مدارس و دانشگاه هست راه و چاه رو به بچه هامون نشون بدیم و علت و معلول انحراف رو جستجو کنیم زدن تو سر این جوونا راه چاره نیست ماکم معضل اقتصادی داشتیم که حالا معضل اجتماعی هم اضافه شد
  • حسبی الله IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    14 45
    بابا بخدا این ها آینده نداره اینها فکر میکنند خیلی گردنشون کلفته بگیرین اینارو بکشید اینا ب هیچ دردی نمیخورن
    • حسن US ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      0 4
      سلام خدمت همه کارشناسان این تجمع نوجوانان ریشه در اخلاق داره روی صحبت من باکسی نیست ما از اخلاق عقب افتادیم چه برسه به اخلاق اجتماعی
  • متین IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    18 23
    اگر مشکل مالی مملکت حل بشه این اتفاقات نمی افته و بی حجابی خیلی کمتر میشه یکی دو تا از دلایل بی حجابی بی پولیه که عقده و تن فروشی میاره دولت همیشه گیر داده به حجاب در صورتی که مهمترین مشکل دولت ها رفع بیکاری و بی پولیه این کار رو نکنید چون دوس ندارم دولت برگرده و شما دارید با این برنامه اشتباهتون ستون های انقلابو میلرزونید و ملت رو تشویق میکنید ...
  • م. ح IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    25 32
    سلام، دوستانیکه معتقدند این جوانها از بیکاری و فقر در خیابان درحال اجرا شو هستند،باید بگم ظاهر و لباسهای مارک و برندی که به تن دارن چیز دیگه میگه، ناگفته نماند که میانگین سن این بچه ها به 20سال هم نمیرسه، یعنی نه دغدغه کا نه ازدواج ونه...؟ اینها در سنی هستند که باید روی درس و دانشگاه و انتخاب رشته تمرکز کنن و آینده خود و کشورشان را بسازند که متأسفانه در تور دشمن افتادن، یا در نوجوانی صیدشان میکنند که آیند ه اشان را تباه کنند و اگر موفق نشوند مانند شهید فخری زاده پدر علم اتم، مانند شهید شهریاری ... که هدفشان خدمت به مردم و استقلال کشورشان بود را بز دلانه ترور میکنند،
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    32 41
    ما الکی شهید ندادیم ما خون دادیم پای اسلام پای دین پای وطنمون حالا باید ببینیم یه عده بیان اینطوری هنجار شکن بشن.
  • علی IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    32 37
    سلام اینا کجاشون مشکل مالی دارن که میگن مشکل از گرونی اینها همش از خانوادهاشون که اهمیتی به حجاب و انقلاب ندارن به وجود میاد
  • نسیم IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    28 36
    گند از خانواده هاست پدرا برادرا و مخصوصا شوهرا ها که زناشونو دختراشونو اینجور بار اوردن ببخشید مگه ما نسل شصتیا دل نداشتیم ولی ترس از پدر و آبروی پدر برامون خیلی ارزش داشت الان شوهره با چنتا بچه قدو نم قد بازنش جوری راه میرن انگار اومدن ولگردی .. زنه هفت قلم ارایش، موی رنگ شده که همشم درومده و آستین کوتاه و مانتو جلو باز چطور بچه از مادرو پدرش الگو نبینه. ًاونم میگه منم یکی مثل مادرم... که زیر پاش جهنمه....
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    15 21
    زمینی که سفت شد اب دیگه فرو نمیره همه همه کارشناس شدن . 90درصد گوشیهایی که دست مردم هست همه اشغالی توش هست کاری نمیشه کرد دنیا داره به سمتی میره که دنیای سرمایه داری هست دنیای مد اینجوری هست اینا دارن مد غربی یا شرقی رفتار میکنند مسئولان به جای بگیر و ببند باید مد ایرانی رو ترویج بده که گرد و لر و فارس و بلوچ و شمالی .ترک مد خودشو افتخار بدونه نه مد غربی میشه فرهنگ ایرانی که غنی هست رو توسعه داد نه این که این همه پول خرج بشه اخرش که امر به چی معروف به کی .باید نتیجه بده نه برعکس نتیجه صفر بشه
  • حسین IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    23 27
    همش زیر سر امریکای جنایتکار
  • بازدید کننده IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    25 26
    یه سری عقده هایی که با پولای نجومی و بعضا حرام به ثروت رسیدن فکر میکنن کلاس بچه هاشون پیش اطرافیان و دوستانشون با یه من آرایش و نیم تنه و شلوارای از ران به پایین پاره که بنظرم نپوشن خیلی سنگینتره! حفظ میشه و سختگیری نمی کنند. وقتی مادری خودش نیاز به تربیت فرهنگی داره و پدر خانواده هم که اصلا جرات تذکر دادن نداره ،وقتی سختگیری از پدر و مادر صورت نگیره بچه های این پدر و مادر از این بهتر نمیشن. من دیدم که دخترکلاس اول پیش مادر و پدرش آرایش میکنه و سلفی میگیره!!!!! همراه آرایش از فیلتر و .. هم استفاده میشه. وقتی هر بچه ای از سن کم گوشی جداگانه داره و هیچ نظارتی به گوشی بچه ها نمیشه . وقتی پول زیاد تو جیب بچه بزارن که مثلا مستقل بار بیاد و پیش دوستاش کم نیاره که هر چی دوست داشت بگیره ، وضع از این یدتر هم میشه. پول زیاد چشم و هم چشمی و بی بند و باری میاره. دودش تو چشم طفلک بچه هایی که ندارن میره. ...
  • ندا IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    35 40
    حداقل مشکل بدحجابی و برطرف کنید من خودم شخصا اهل چادر نیستم اما از بدحجابی بعضی خانوم ها واقعا خجالت میکشم
  • IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    16 40
    سلام واقعن مگر این کشور مسولین برای اینجور بی بند وباری ندارند بخدا که باید از خجالت سرمان را به زیرمان ببریم جمع کردن این بی حجابی بخدا قسم یک ماه کار دارد نه ده سال اول بی حجابی دوم این زور گیرهای ناجور سوم این دو های بی همه کس چهارم مواد فروشها بد میشه گفت عالی بهترین و قوی ترین نظام دنیا را داریم ولی برای خودمان بی اثر است
  • Javad IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    46 59
    اینا هم‌خوب یاد گرفتن .یعنی چی از قبل برنامه ریزی شدس.چرا الکی حرف میزنین چنتا جون ۱۵ساله کجاشون میخاستن برنامه بریزن که چی بشه....
    • رسول IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      39 45
      خیلی پرتی بنده خدا.خبرنداری که چقدرهزینه میکنن تابتونن به هرطریقی شده به این کشورضربه بزنن
  • محمد IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    26 45
    ببینید اگر مشکل حجاب حل بشه بقیه مشکلات واقعا قابل حله و حتی خود به خود حل میشه ما مشکلی مهمتر از حجاب در کشور نداریم
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    30 44
    چیه مگه همه جای مملکت این شکلیه انگار یه چیز عجیبیه برای اولین بار هم هست اتفاق افتاده. عادیه عادیه . ازاروپا وامریکا هم بدتر.مگه شماها بیرون نمیرید؟؟؟؟؟؟
  • اس IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    38 9
    مشکل از ریشه است
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    20 0
    به خداوندی خدا کلش به اقتصاد مربوط میشه، من ساکن تهران وپدر یک دختر هستم صبح ساعت 7صبح می زنم بیرون مادرش ساعت 5بعد از به خانه برمی گرده تقریبا 9 شب هم من از سرکار خسته میام خونه فقط زمان خوردن ی حموم رو دارم و بعد هیچ توان و انرژی ندارم که بخوام به تربیت، آداب و آموزش دخترم برسم حال اگر ما ساعت 4بعد از برسیم خونه بالای سر دخترم باشیم و نیازهای مانند معاشرت، روابط اجتماعی و نوع زندگی رو از پدر ومادرش بیاموزد رفتار های ناهنجار از خود نشان می‌دهد؟
  • Nazanin IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    33 8
    من خودم چادریم ولی مخالف حجاب اجباریم الان هر کس هر جوری که دوست داره میاد ولی اگر از اول اجبار نمیکردین از همون اول مردم جوری که دوستداشتن میومدن بیرون ولی با این تفاوت که دیگه کسی کار به کار کسی نداشت و همه به نظر هم احترام میزاشتن
  • به آرم و لوگوهای لباس ها و ماسک ها دقت کنید لوگوی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    10 14
    به آرم و لوگوهای لباس دقت کنیددعادی نیستند
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    4 6
    خب خوندیم نظرات همه رو ولی یک نکته اونهایی که بیرون از ایران زندگی کردن یا تجربه داشتن بهتر متوجه میشن قانون قانون نوشته شده تو همه کشورها هیچ گروه یا شخصی نمیتونه از قانون یک کشور تجاوز کنه هیچ نوجوانی حق تخطی از قانون نداره حتی اروپاییها هم حق عبور از قانون ندارند الکی به خودتون وعده ندید این شود اون شد درست تحریم و سختی همه نباید این موضوع آسون گرفته بشه این ریشه اساسی ما هست زمان شاه هم حجاب بوده بیشتر زنها تمایل دارند پوشیده باشن
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    14 5
    میلیارد ها تومان متولیان فرهنگ بودجه میگیرند این هم خروجی کارشان هست فرهنگ تعطیل شده است
  • علی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    11 9
    با سلام خدا قوت انشالله به حول و قوه الهی تمامی مراکز فساد از ایران برچیده خواهد شد خواهشمندم از نیروی انتظامی که نظارت ویژه ای بر روی مناطق مخصوص خانواده تفریحگاه ها و.. داشته بلشد واقعا وضعیت اینجاها بسیار لجن بار است مثلا باغ فاتح البرز کرج که واقعا مرز های بی حیایی از بین رفته و وضعیت افتضاحی دارد.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    6 7
    بیحجابی روز به روز داره بدتر میشه هیچ کس هم رسیدگی نمیکنه ..واقعا تأسف داره
  • Mm IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    4 12
    فردا اینا می‌خوان زندگی تشکیل بدن شلوارشونو نمیتونن بکشن بالا واقعا از جوان فقط اسمشو دارن
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    5 10
    باید جمع بشه بی حجابی یا بد حجابی ...چطوری ی شبه روغن رو تونستن از ۹۰ به ۴۶۰ ببرن ی شبه هم میتونن جمع کنن هر چی بی حجاب رو
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    4 10
    اینا قبل از برخورد قانونی نیاز به درمان ومشاور دارند هم خودشون هم خانواده هاشون .متاسفانه همه رها شدن به حال خودشون ،همونطور که یه کرونایی باید درمان بشه تا ویروس سرایت نکنه ؛بی حجاب وضد هنجار هم باید درمان بشه
  • حمید امیری IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    20 3
    نظرات جالبی است...!!! یک سؤال از عزیزان مؤمن و معتقد... آیا اسلام دین انسان سازی است و فرهنگ اسلامی توانایی آنرا دارد که بدون جبر و زور مردم را به راه راست هدایت کند یا خیر...!؟ یا فقط کارش گفتن و تنبیه کردن است و پوشانیدن حقایق...!؟
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    20 2
    فکر گرونی باشین که از همه اینا بدترو هنجار شکن تره ابرومون تو کل دنیا رفته آنقدر که پس رفتیم از هر لحاظ. این چیزی که شما دارین می‌بینین ثلث اتفاقاتی بدیه که داره تو کشور میوفته.اون خانواده ای که با اثاث خونش بخاطر اجاره بالا تو خیابون مونده بدترین هنجار شکنیه .
  • الهام IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    5 11
    کاری به هیچی ندارم نه مشکلات اقتصادی نه فشار برای حفظ حجاب نه مشکلات فرهنگی.........اینا هیچ کدومشون سرو شکل و قیافه و ظاهر و لباساشون شبیه ادمیزاد نبود......هرچیزی حدواندازه داره
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    13 7
    قطعا نظرات مخالف بیش از ۹۰ در صده که شما اجازه اعلام کردنشان را ندارید فقط ی تعداد بصورت تکرار از یک نفر اعلام میشه
  • ساناز IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    3 13
    خواهشمند است پیگیری جدی شود مثل دهه شصت .واقعا بی‌بندوباری وفساد در همه جا زیاد شده .
  • شاپور IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    6 11
    سلام اقا بی بندوباری فعلی موجوددرجامعه مختص به یک یا دوجا نیست که. شما تشریف بیاریدایرانمال درشمال دریاچه چیتگر تهران . صحنه ها. پوششها. وناهنجاریهایی میبینید که دراروپا وامریکا هم نمبینید. قانون واجرای قانون دومسعله اییکه هیچوقت درکشورما باهم سازگاری نداشتن. فکراساسی بایدکرد
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      5 0
      فعلا شما ها پسراتون رو درست تربیت کنین و مملکت رو از فقر بدبختی نجات بدین بعد به فکر حجاب باشین
  • جعفر IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    17 9
    من خانم وعروسم حجاب کامل وچادرعربی میپوشند وراضی هستم وخوشحالم ،اما در دنیای امروز حجاب انتخواب فردی است ونباید تحمیل در کار باشد بعد ۴۳ سال جامعه زن سالار فعلی را با فشار نمیشود محجبه کرد تازه اولشه متاسفم بگویم اسلام هم داره از بین میرود انهایی که چون کبک سرشان را در برف کرده اند.ببینند که نا اگاهانه وخدای نکرده از روی اگاهی چه بلایی وچه جنایتی در حق اسلام و حجاب میکنند ...
  • ناشناس IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    7 14
    دین اسلام خیلی بالاتر از ایناهاست،باید مواظب دشمن اصلی یعنی انگلستان باشیم،میخواد تفرقه ایجاد کنه...
  • صبا IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    8 34
    آقای رئیسی ما به شما رای دادیم این ...رو جمع کنی وگرنه فرقتون با روحانی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اللهم عجل لولیک الفرج😭😭😭😭😭😭😭🤲🤲🤲🤲🤲🤲
  • باران IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    6 10
    نوجوانان همیشه بازتاب تربیت پایه ای کودکی ( از بدو تولد تا 7 سالگی ) رو نشون میدن این نوجوانان بخدا تقصیر ندارن شما فقط نوع تربیتی رو می بینید که والدین ناآگاه شون در دوره کودکی ، براشون اعمال کردن بخدا وقتی نوع رفتار والدین رو با کودکان می بینم دلم پر از غصه میشه اکثر والدین تربیت دوره کودکی رو فراموش میکنن با فرزندشون مثل اسباب بازی رفتار میکنن حتی دلشون میخوان موقع عصبانیت این فرزندشون مثل اسباب بازی ، پرت کنن یکی هم به فرمود امام علی ع باید تربیت فرزندان با شرایط مکانی و زمانی ، سازگار باشه دیگه نوع درب و داغون ما دهه پنجاه و دهه شصتی ها برای این نسل ، سازگار نیس لطفا لطفا به تربیت کودکان تون تو دوره بدو تولد تا 7 سالگی توجه کنین همه اصول زندگی ( صبوری ، احترام و غیره )و آموزشی رو تو این دوره با روشهای میتونن به کودکان یاد داد و مهمترینش این که والدین خودشون الگو برای فرزندشون هس والدینی که ولنگاری دارن و فیلم های خارجی غیر مطابق با فرهنگ مون و تماشا میکنه بچه هاش این میشه بخدا بچه اروپا و امریکا توسط والدین شون تحت تربیت قرار میگیرند و همه چی و نمی بینن ازادنه
  • ناشناس IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    6 2
    کلیپ همه اش سانسور بود که
  • Alm IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    8 1
    با سلام اگه بخوایم وارد این بحث بشیم به تربیت فرزندان میرسیم که باید بررسی بشه درضمن ازرو لباس نمیشه تشخیص داد که این فرزندان درچه شرایطی هستن بحث تربیت برمیگرده به خونواده و مدرسه و تجربیات این فرزندان تو اجتماع یه سری مشکل به خاطر اینه که اکثر خونواده ها کم حوصله شدن حالا به خاطر مشکلات اقتصادی یا هزارتا دلیل دیه که برای رفع مسئولیت به بچه ها یه موبایل میدن تا بازی کنند و اوقاتشون بگذره که این خودش یکی از مشکلاته چون بچه تو سن تربیت بیشتر تحت تاثیر اون فضا قرارمیگیره دلیل دوم مشکل مدارس ایران و نحوه اموزش است چون غیردرس چیز دیگه ای به بچه یاد نمیدن حتی بیشتر مدارس اردوهای تفریحی رو لغو کردن و صرفا به درس می رسند درصورتی که ممکنه یک رنگ بودن مدرسه برای دانش اموزان انهارا از مدرسه خسته کنه درصورتی که اگه مدرسه واسشون جذاب بشه همیشه دوست دارند تو اون فضا باشد دلیل سوم هم واردشدن به نسل جدید نسلی که دوست داره همه چی رو تجربه کنه و تفکراتشون نسبت دهه های قبل خیلی متفاوته
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    3 36
    بایددرهمون مکان عواملشوشلاق بزنن تادرس عبرت بشه برای اوناییکه ترویج بی حجابی میکنن ودرجواب امربه معروف میگن به توچه
    • زهرا مطهری IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      28 4
      اِ چه اتفاق مهم خدایی نکرده اگه دستگیر نمی‌شدن مملکت به باد می‌رفت اگه عرضه دارید جلو بدبختی مردم رو بگیرید ول کنید این هارو
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    12 5
    Made in IRI
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    9 2
    مشکل کجاست
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    10 19
    مقصر اصلی خانواده های بی غیرتشون هستند. حیف از اون جوون رفتن پرپر شدند برای این بی غیرتها. هرکس قصد و غرض داره خدا لعنتش کنه هزاران بار لعنت
  • Malmal IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    27 5
    اگه همین جوونا، یک مشت معتاد بودن که در انظار عموم درحال تزریق و نعشه کردن بودن هیچ مسئولی ککش نمیگزید و کشور هم در خطر نبود. مسلم این جوون ها عناصر غرب و شرق و شمال و جنوبند و باعث وضع فلاکت بار بار فعلی کشور همین ها هستند.
  • سامان IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    24 6
    آخه چیکار این بچه ها دارین نهایتا اینا ۱۶سالشون هست خودتون میگید سن‌ پایین هستن .دیگ چیکارشون دارین ؟ دو سال دیگ اینا از کاره خودشون خنداشون میگیره و میفهمن اشتباه کردن وکارشون خوب نبوده
  • هموطن IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    6 10
    الکی خوشا ...............................................
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    19 9
    مشکل بی عدالتی و تبعیض جنسیتیه.هیچکس به پسران همسال این دختران که هرچه دلشان میخواهد می پوشند کاری ندارد و این باعث شورش و اعتراض دختران است.
    • ا94421880566 IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      5 6
      زور؟ من هم سن اینها هستم و این نتیجه رو گرفتم که همههه چیز برمیگرده به تربیت و خانواده خوب داشتن.هیچی زوری نیست چون این انسانه که با عقلش تصمیم میگیره چطور زندگی کنه. میگن که چرا جوان ها ازدواج نمیکنن یا چرا طلاق زیاد شده. اما واقعا نمیدونن کهوچرا!! منی که هم سن اینها هستم میدونم چرا. و ریشه همین بی حجابی هست.که اکثر مردهارو منحرف میکنه.انگار توقع زیادی دارم که ادم های فهمیده این موضوع رو بدونن حالا دیگه
  • بلک IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    25 8
    حضرت علی میفرماید اگر به یک بچه بگی پشت اون پرده رو نبین تمام فکرش میشه این که اون پشت چه خبره هر چیز زوری و دستوری تهش میشه همین حجاب ، اقتصاد ، موجر و مستاجر و ...... یه نگاهی هم به مهد اسلام بندازیم بد نیست که تو این چند ساله چقدر تغییر کرده تغییر باید از درون و با خواسته قلبی باشه زور جواب نمیده حالا هی زور بزن زور بگو
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    8 16
    مقصر اصلی همین مسءولین هستن با بی توجهیشون باعث شدن مملکت اینطوری بشه اصلا انگار نه انگار که اینجا یه کشور اسلامیه توی اصفهان و شیراز وضعیت خیییلی خرابه وبه یه توجه جدددددی نیاز داره
  • .... IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    5 6
    اونایی که هی میایین میگین ما آزادی میخوایم آخه این چه وضع آزادی... تا وقتی که توی یکی کشوری زندگی میکنید باید هنجارها و ارزش‌های اون کشور رو رعایت کردنید حتی اگه اون کشور اسلامی باشه .
  • امیر IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    7 7
    اینها همین نسل نودی هستن دیگه.
  • یک ایرانی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    20 6
    اون کسی که فیلم گرفته باید زندانی بشه چون کارش خیلی زشت هست. هرکس می‌تونه هرشکلی باشه به کسی هم ربطی نداره . اینا نه دزدی کردن نه حق کسی رو خوردن اگر مسلمون هستید پس چشماتون رو پاک کنید و دنبال اونایی باشید که دارن حق مردم رو میخورن
  • محمد خانی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    6 14
    من به عنوان یک جانباز و برادر شهید اعلام میکنم اگه نیروی انتظامی عاجز شده نمیتونه برخورد کنه ما بسیجی ها برگردیم میدان و با این میکروب ها که دارن می افتن به جان جامعه برخورد کنیم و برخورد ما دیگه از این برخوردهای تعارفی و تو بمیری و من بمیرم نخواهد بود اینها عوامل اسرائیل هستند
  • حمید شاهسوند IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    11 4
    ایران برای همه ایرانی هاست
  • . IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    14 5
    هرکس اختیار خودشو داره
  • محمد خانی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    4 15
    ای رهبر فرزانه انقلاب، من به عنوان یک رزمنده و جانباز و یک بسیجی و عضو کوچکی از خانواده معظم شهدا معذرت میخواهم از محضر شریفتان بخاطر وقاحتی که عده انگشت شماری از ایادی آمریکا و اسرائیل و منافقین انجام دادند و باعث رنجیدگی خاطر امت اسلامی و قطعا حضرتعالی به عنوان رهبری عزیز این انقلاب و یقینا موجبات نگرانی وجود بسیار نازنین مولایمان حضرت حجت ابن الحسن مهدی ارواحنا و ارواح العالمین له الفدا گردیدند مدتی هست بعضا این عوامل استکبار د نقاط شلوق شهرهای بزرگ ظهور بیدا میکنند و زنان و دخترانی را با تطمیع همراه خودشون میسازند عاجزانه میخوایم دستور برخورد صادر فرمائید، البته ما بسیجیان منتظر برخورد بسیار شدید هستیم و در صورت عدم برخورد با اجازه شما رهبر عزیز وارد میدان خواهیم گردید. والامر علیکم
  • ایرانی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    1 7
    تا زمانی که پدر و مادرها به فرزندانشان آموزشهای تربیتی و اسلانی را یاد ندهند همینه.در آینده ازی بدتر هم خواهیم دید با این پدر مادرهای ذاتآ هنجار شکن و البته گروهی نادان و گروههای دیگر...
  • صابر IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    9 3
    من کاری به درست بودن یا نبودن حجاب ندارم و نظر خودمو نمیگم ولی دوستانی که میگن حجاب خیلی مهمه و ربطی به اقتصاد نداره باید عرض کنم کسایی که تخصص دارن میدونن یکی از مهمترین عوامل جرم و بزهکاری فقر هست پدر مادری که از صبح تا شب دنبال یه لقم نونن یا اینکه صاحب خونه بیرونشون نکنه قطعا بچه خوبی تربیت نمیکنن تازه به غیر از عوامل محل زندگی و همسایه ها و وسایل تو خونه هم در تربیت بچها بی تاثیر نیست الان جامعه مثل پدر معتاد و بی اعصابی میمونه که به بچهاش میخواد درس اخلاق بده که حتی اگر درست هم بگه بچه لج میکنه و برعکس عمل میکنه ...دوستان منطقی صحبت کنید
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    6 3
    بی عفتی برای هر جامعه ای سمه کاری به حکومت ندارم
  • عباس بواذار IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    12 10
    یوقت سلنسور نمیکردین ما تحریک میشدیم🗿جم کنید مسخره بازیارو
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    7 10
    خدا از سرتون نگدره که با بی حجابی و بی بند باری دل امام زمان بدرد میارین درضمن نباید چیزی ب جیزی دیگه ربط داد آخه گرونی ومشکلات چ ربطی به بی بند باری زنان ودختران داره البته اگه مرد بالا سرشون مثل پدر یا برادر دشوار غیرت داشتن اینطور نمیکردن لعنت خدا مرد بی غیرت البته مرد نه نامرد
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    4 7
    این فقط نتیجه لقمه ای هست که مردم به فرزندانشون میدن کسی که حلال و حرام براش معنی نداره نباید از بچه خودش انتظاری داشته باشه چون این تو هستی که با لقمه حرام یه طفل معصوم رو از درون نابود میکنی
  • محمد IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    8 6
    متاسفانه بعضی ها یا مغرضانه ویا از روی ناآگاهی مسئله حجاب که یک مسئله فرهنگی هست را به مسایل دیگه ربط میدن و میگن چون اختلاس در جامعه وجود داره پس باید حجاب و مسائل فرهنگی را نادیده بگیریم لطفاً در پیام دادن کمی دقت کنید و همه چیز را قاطی نکنید
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    16 5
    اگر این جوانها معتاد باشن هیچکس عین خیالش هم نیست فقط همین نخ مو تملم دین و دنیای ما را بر باد داده و جلوی تمام پیشرفت ما را گرفته چطور پس کشورهای توسعه یافته پیشرفت کرده اند؟!
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    19 7
    من خودم مقیدبه حجابم حجابمم چادرهست هرگزهم اون روکنارنمیزارم اماواقعیت اینه که نمیشه به زوراسلام روبه کسی تحمیل کردبخدانمیشه چراباجونااین کارومیکنیدجوونای مااصلااسلام راقبول ندارن چون توش فقط زور وتوهین دیدن
  • حامد IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    10 4
    سلام.ببخشید ولی همین فیلمی که شما بازنشر کردید خودش عامل اشاعه فحشااست،
  • حسن‌آقا ماهان IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    9 17
    واقعا شهدا شرمنده ایم.😞
  • ShiEun IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    23 10
    من هرچی نگاه میکنم متوجه چیز خاصی نمیشم چی شده مگه؟ یه تعداد نوجوون هستن دورهم جمع شدن کار خاصی که نکردن بیچاره ها
  • خ IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    18 4
    از کدوم قانون حرف میزنین چرا قانون تو این مملکت فقط تو این مورد رعایت میشه
  • مردم IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    13 4
    قانونی که قاطبه ملت اون رو قبول نداشته باشن از درجه اعتبار ساقطه.
  • سوگل IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    19 6
    اگه سرشون تو سطل زباله بود اینجوری خبر ساز نمیشد
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    8 7
    بابا بذارید خودمردم بااین عفاف وحجاب روبروشن نیروی انتظامی دخالت نکنه ازمردم بخواین برخوردکنن ببینیم چندچندیم
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    19 8
    چرا برای رفع مشکلات اقتصادی اینقدر حساس نیستید. وضعیت اجاره خانه. قیمت مواد غذایی و بیکاری تحصیل کرده ها.
  • محسن فنوک IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    12 10
    بعضی نظرات را خواندم گروهی میگن این بچه سنشون اقتضا میکنه و نمیفهمن پس اون بچه ای که شناسنامه اشو دستکاری میکرد که جبهه برود و از وطن و ناموسش دفاع کند هم سنش به این چیزها قد نمی داد. در جنگ تحمیلی بچه های به این سن زیاد بودند و کشور شهدای زیادی داد که به دست اجنبی نیفتد شهدا کم از حجاب گفتند خون شهیدان را این طور پایمال کردند و حق مردم را به راه و روشی دیگر.
    • Kk IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      16 7
      لا اکراه فی دین یعنی چی؟
  • ناشناس IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    13 6
    کاش بفهمید کاش فرهنگ سازی شه منی که اینجوری میچرخم یا با افرادی که اینجورین معاشرت میکنم درواقع تن فروشی نمیکنیم ما فقط دوستیم ازادیم به عنوان انسان هر چیزی بخوایم بپوشیم و با هر کسی خواستیم صحبت کنیم این دلیل نمیشه که بهمون انگ تن فروشی و هرزگی بزنید ...
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    5 12
    همه جا اینطور شده متاسفانه . مادر ب دخترش میگه روسری درست کن . دختر میگه بیخیال ‌ . کسی ک برا خودش ارزش قائل نیس ...
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    11 14
    ماکاری به این نداریم که واقعا مردم درسختی وگرانی وبدبختی بسرمیبرند ولی همیشه مامخالف بدحجابی هستیم توی این کشوروتوی این آب وخاک اول امنیت ودوم حجاب ازهمه چیزمهمتره وبایدبااونایی که امنیت وحجاب بهم میزنندبایدبایدباسختی جلواینابگیرن
  • محمد حسین بیننده IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    5 11
    خداوکیلی الان اینا خانوادهاشون کجان ؟ چیکار میکنن..... بعدش اینا میخوان چی بشن؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    19 7
    اگر مردم آزاد باشند خیلی بهتره تا ریسمان سفید از ریسمان سیاه مشخص شود. هیچ اجباری در دین وحجاب نیست.
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    15 5
    یعنی شما پیش از اسلام هم بودین ؟
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    23 1
    ایران برای همه فرزندان ایران هست
  • سمیرا IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    18 7
    فکر کردین اینا مثل دهه شصتیا تو سری خورن
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    12 9
    فراوان خانواده سراغ دارم پولدارن ولی فاسدن..اینکه فکر میکنیم چون پول نیست نمیشه تربیت کرد اشتباهه ...قدیم خونواده چند تا بچه داشت تو فضای محدود با یه نفر نان درار بهترین زندگی و بچه ها رو داشتن .چون محبت و صمیمیت بوده ...دنیایی مشکل اقتصاد حل لشه ربطی به تربیت نداره .اتفاقا از وقتی تربیت رو به اقتصاد پیوند زدیم..بیشتر شکست خورده و حجاب عفاف سلامت و غذای روح و پاکی روان رو به دنبال داره...خودتونو گول نزنین و ناتوانی در تربیت رو به گردن اقتصاد نندازین..خیلی از شماها که مدافع بی بند و باری هستین هنوز اطرافیان جوانتان درگیر مشکل نشدن
  • مصطفی دهقانی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    9 15
    امیدوارم بزودی ریشه بی حجابی وبدحجابی کنده بشه که خیلی اوضاع حال بهم‌ زنی درست کرده
    • شیما IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      4 4
      سلام ایشلا که درست بشه ولی اگر این دولت نمیخواست جوانا ما دختران ما این جور لباس نمیپوشیدن خوب چرا شلوار کوتا وارد بازار میکنه لباس های شرم آورد میزار داخل بازار بیاد اول جلو اینا بگیر .اگر این مملکت صاحب داشت این قد گرونی نبود که زنان دختران بخاطر فقر تن فروشی کنن .اول برن جلو صادرات دوخت این لباس بگیرن بعد هم این گرونی ها اگر راست میگن تموم جوانا مردم آرزو به دل شدن از بس بیکاری بی دارمدی هست .بجایی این که فیلم این جوان بگیرن نمیگم کارشون درست نه اشتباه هست ولی اول برن ببین از کجا خراب شد که این شد واضح چرا نمیگن بخاطر فقر نداری دارن تن‌فروشی میکنن بیام کار درست کنیم چسبیدن به لباس
    • م IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      9 2
      دوست عزیز پدر و مادری که صبح تا شب به فکر نون شب و اجاره و گرانیه دیگه وقت تربیت نداره نسل جدید دیگه مثل قدیما نیستن گول بخورن چرت وپرت کوش بدن
  • حماسه IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    6 13
    قطعاً خوردن مال حرام بی تاثیر نیست در فرزندان اثر خودشو میذاره
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      1 7
      همه‌ی اینها برمیگرده به فرهنگ حاکم بر خانواده ولقمه حلال وحرام
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    1 11
    این ها همه قشر مرفه هستن، کسی که نداشته باشه فکر اینجور کارا نیست/
  • . IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    24 9
    اگر حجاب اجباری نباشه خیلی از همینا پوشیده تر میشن این طبیعت آدماس که اگه چیزی به اجبار باشه حتی اگه دوستش داشته باشن باهاش مقابله میکنن
    • محسن IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      2 2
      تا حرف حجاب و تن فروشی میشه میگند طرف پولدار مرفه هست خیر بر میگرده به ذات ادم به تربیت و خانواده و نظارت، متاسفانه همه چیز رو به نداشتن و گرانی فقر و فلان ربط دادند طرف نشسته تو خونه بیان در خونه کار بهش بدند! روز اول نذاشتن رو پای خودت باشی بهت مفت دادند خوردی، متاسفانه از اصراف گرایی زیادی، میره 5کیلو میوه میگیره همون ساعت اولی میخورند تا باد کنند فرهنگ خوردن هم نداریم چه یه دونه میوه بخوری چه صدتا، حجاب، طرف تو دهات بلند شده اومده تو شهر تو گوشی و ماهواره یه چیزی دیده تا میاد روسری رو برنیداره مچ پارو میندازه بیرون خالکوبی میکنه، یه سگم میگیره تو دستش که تو خیابون بهش نگاه کنند انگاره بچشه، نه جونم خودتی گرفتی ...
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    6 7
    باید با هنجار شکنان به شدت برخورد کرد چه در اینجا و چه در گنج نامه همدان و... کار این ها برنامه جدید دشمن است. باید پوزه دشمن به خاک مالیده شود
  • شهنام US ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    19 9
    بنظرم مسائل خیلی خیلی مهمتر از حجاب هم تو کشور هست که حجاب اصلا اولویت حساب نمیشه
  • حمید IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    11 14
    به قول رهبر معظم انقلاب تحریم رامیشودباسبدکالارفع کرد ولی اگر تهاجم فرهنگی دریک جامعه رخنه پیداکردجامعه به تباهی کشیده میشه
  • بهنام IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    14 8
    گشت مفاسد اقتصادی هم درست کنید. قرارگاه دزدی و اختلاس هم درست کنید. چی داشتید برای نسل جوان که الان نسل نوجوان به حرفتون گوش کنن؟ جز سرخوردگی و بی پولی و بیکاری عدم ازدواج و نداشتن مسکن و اعتیاد چه چیزی برای جوان درست کردین که به حرفتون گوش کنن؟
  • حمیدی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    12 4
    لباسهای توی بازار بایدکنترل بشن روی لباسها فرهنگ ایرانی وسنتی تبلیغ بشه تمام جوانان روی طرح لباساشون طرحهای شیطانپرستی درج شده تمام این لباسهای طرح غربی وشیطانی بایدجمع آوری بشه لباس باطرح غربی نباید ازترکیه و.....واردبشه فوقش فقط پارچه واردبشه ودرداخل کشور دوخت ودوز بشه تاهم اشتغال ایجادکنه وهم فرهنگسازی درستی انجام بشه
  • م IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    10 7
    اونایی که میگن فلان مشکل حل نشده، فلان مشکل بزرگتر هست چرا به حجاب گیر دادین: اولا اونا باید حل شن ولی حجاب هم باید حل شه ربطی به هم نداره برای مثال نمیشه پلیس چون تو یک شهر مشکلی مثل قتل هست از دزدی یا زورگیری چشم پوشی کنه تا اول قتل پروندش بسته بشه! هم باید جلوی قتلو گرفت هم دزدی. دوما حجاب از همه این مسائل مهم تره چون این مسائل زندگی مادی رو تحت تاثیر قرار میده ولی حجاب معنویت وآخرتو تحت تاثیر قرار میده که آخرت و دنیای مادی قابل قیاس نیست(البته اگه به خدا و دین و آخرت اعتقاد دارین)
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    10 6
    کاش چند تا از مسئولین بی لیاقت که متولی فرهنگ و عفاف جامعه هستن رو اول شلاق بزنن و نشون بدن که واقعا ما احساس امنیت نمی کنیم برای بچه هامون احساس خطر میکنیم این ولنگارها با خرج های کلان آرایش و رنگ مو سیگار و قلیان و یک گردانی جامعه رو به لجن کشاندن باید مجازات بشن اینها هیچ کدوم هیچ عرقی به ایران ندارن و همشون به فکر رفتن هستن کاش همشون رو با جارو و خاک انداز بریزم بیرون تا بقیه وطن دوستان راحتر پا تو خیابون بزارن کسی که با یک چند میلیون والایش وناخن ونیم چند میلیون راهی خیابون میشه از فقر نیست از آنجا شکنی وبی حیائی هست ما خواستار اجرای قانون هستیم
  • سلیمانی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    9 4
    حجاب زوری بدرد نمیخوره حجاب اقتصادی را دورست کنید
  • محمدرضا IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    8 5
    خدالعنت کنه پامال کنندگان خون شهدا را😢😢😢
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    4 4
    کسانی که نطق میکنن با بگیر و ببند کار درست نمیشه باید بدونن اگر قانون عفاف و حجاب اجرا بشه مردم اطاعت میکنن و اصلا نیازی به بند نیست. حمایت از قانون بگیر و ببند نیست بلکه در همه جای دنیا مردم موظف به اطاعت از قانون هستن.بعد اگر با اجرای قانون مجدد عده کمی از انجام قانون سر باز زدن اونها میشن خاطی و باید مجازات بشن
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    4 8
    کار از کار گذشته واقعا تصویب یواشکی سند ۲۰۳۰ و اجرای یواشکی ترش ، تا وضعو از این بدترش نکنن دست از سر بچه های ما برنمیدارن، دشمن برای بچه های هنوز متولد نشده ی ما هم برنامه دارن. کاش امر به معروف و نهی از منکر و مثل نماز و روزه ارزش می‌گذاشتیم.
  • رائیکا IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    11 8
    باشه خودتونو گول بزنین... یه نفر ک حتی تایپ هم نمیتونه بکنه اومده میگه باید شلاقشون زد...چی میزنی؟دختر 14 ساله رو چه به شلاق؟.. نمیخواین یکم مغزتونو اصلاح کنین ن؟... باشه اینا بی بندو بار! فقط شما خوبین.. اصن شما پیغمبر شما امام حسین... ...
  • فاطمه IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    6 4
    اگر قرار باشه در این زمینه فرهنگ سازی انجام بدن باید مجدانه پیگیر باشن و علت تک تک ناهنجاری های شرم آور رو لیست کنن این مشکل فرهنگی کم از مشکلات و معضلات اقتصادی نیست نیازمند برنامه ای درست و جوان پسند و جایگزین هایی بر مبنای معیارهای دین انسان ساز اسلام طراحی کنن بی شک دانسته یا ندانسته خواسته یا ناخواسته بازیگرهای این ویدیو طعمه لانه افعی دشمن شدن
  • آ.سیاحی IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    12 8
    کار خوبی میکنین کاش همه استان ها هم رسیدگی میکردن واقعا نا امنی زیاد شده که جرات نداریم پامونو بزاریم تو پارک ها قدم بزنیم تفریح رو ازمون گرفتن.
  • محم IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    7 16
    سلام من خودم نمیگم مذهبیم ولی واقعا خیلی زودتر از اینا باید جلوی دهه ۸۰ و۹۰ رومیگرفتن نمیگم همشون بدن خیلیاشونم از ما دهه ۶۰ ستی. بهترن ولی واقعا ننیدوننم خونوادهاشون نمیتونن حلوی اینا رو بگیرن اینقدر دریده بی حیا شدن البطه اگه خوانواده داشتن نمیزاشتن با چهارتا لات تر از خودشون تو پارک مراسم بگیرن به خود قرآن اگه میدونستن فقط هدف پسرا چیه دورشون تاب نمیخوردن به قرآن اگه میدونستن تهش چی هست یک لحظه این کارا رو نمیکررن فقط میدونم آزادی به مو بیرون انداختن ... نیست ...
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    12 14
    سلام من واقعا ناراحت شدم و حالم گرفته شد واز دیروزت تا الان بیدارم این طور که معلوم بود از سازمانی چیزی دستور گرفته بودن چون لباس ها اکثرن یک شکل وبعضی هم آرم شیطان پرستی روی لباس یا شلوارشو ن بود به احتمال زیادمیخواستن بدونن جامعه اسلامی ومذهبی ها چه عکس العملی نشون میدن
  • محمد IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    26 4
    نتیجه بیمحلی به آموزش وپرورش..بچه شخصیت واقعیش درمدرسه شکل میگیره..بودجه..اموزش ومدارس صفره..معلما ..بی انگیزه شدن..خانواده هم حوصله بچه راندارن..یک گوشی براش میخرن وخداحافظ...گوشی عامل بدبختی بچه های ماس..بچه بلدنیست بندکفش ببنده اما گوشیومیخوره....اموزش اموزش وپرورش...
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      0 0
      دوستان چرا خوتونه اذیت میکنین اگه امروز 20 نفرو گرفتن به جرم هنجارشکنی فردا باید همه دادگاهی بشن ولی فردامتاسفانه میشن 10یا 5 نفر چرا چونکه با یه تلفن ازاد میشن این بدبختی ماست جوان انقلابی
    • تنها IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      0 0
      هیج ربطی نداره خود انسان با ید خودش فهم‌درک داشته باشه آزادی چی هستش چی توی این مملکت سر جاش بوده ک‌می خواد این باشه بی حجابی برا مردم زندکی نمیشه
  • سید دانیال GB ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    3 2
    لباس چندتا بچه ۱۰/۱۱ساله ...دیگه این همه وای وای نداره کاش دنبال اختلاس دزدی همینجور پیگیر بودیم
  • عباس IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    4 2
    چرا نظر من را منتشر نکردید..نه توهین بود و نه افترا نظر کسیکه با افکار قرون وسطایی میگه باید همانجا نوجوانان شیرازی را شلاق میزدند را منتشر میکنید ولی نظر من را خیر بعد ادعا دارید به آزادی بیان احترام می گذارید اصلی که در قانون اساسی هم آمده...قبلآ به سایتتون سر میزدم ولی چون به آزادی بیان احترام نمی گذارید.. دیگر هرگز
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    0 1
    واقعا زشته بعضی ها همه چیزو به هم ربط میدن شماها ک با حجاب مشکل ندارین دوست دارین اینجوری خواهر مادرتون تو خیابونا بگردن؟ و عفتشون از دست بدن یخورده لطفا فکر کنین زشته واقعا مملکت ما اینجوری خودسرباشن با این کارا واقعا میخوان ب کجا برسن هر چیزی مشکل خودشو داره باید به نوبت درست بشه بی حجابی ام یه مشکل مثل بقیه مشکلات کشور هست
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    1 1
    هیچ کدومشون لباس آدم نپوشیده تو یه کتاب خوندم یه دانشجو خانوم مسلمان میره‌ فرانسه و با حجاب اونجا درس میخونه‌ تو رشته طراحی و مد دعوتش میکنن به یه سمینار اونجا یه خانوم اومده بوده لباس های با وقار و محکم و مجلسی پوشیده بوده و درباره مد های لباس های شل ول و پاره پوره که در نظر داشتن‌ برا جا انداختن بین مردم صحبت میکرده خانوم محجبه ازش سوال میکنه خانوم شما خودتون هم از این لباس ها نپوشیده خانومه ابرو‌ هاشو‌ میندازه‌ بالا و با خنده‌ میگه‌ اینا برا مردمه‌ اره عزیزان‌ همونایی‌ که میاید میگید باید آزادی‌ باشه و حجاب به درد نمیخوره‌ و دوست دارید عریان برید بیرون وقتی یکی بهتون‌ تجاوز کنه راه میفتید شکایت و دادگاه پاسگاه و امنیت‌ میخواید‌ خودتونید که امنیت و جامعه رو به فنا و نابودی کشوندید خواهشن‌ کسی جواب منو با مشکلات اقتصادی نده....😊
    • علی IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      0 0
      سلام عزیزان من واقعیت رو ببینیم هرگونه بر خورد چکشی وخشن بااین نوجوانان و جوانان باز خورد خوبی نداره وای اجتماع را که دیدیم قطعا سر از باغها.زیرزمینها.پارتی ها.واماکن دیگه که براحتی قابل رویت نباشه خواهند رفت که حتما خروجی آن به مراتب سنگینتر از اینی که دیدیم در خواهدآمد باید با رفتار مناسب ملایمت با آنها برخورد کرد این بچه ها از سیاره یا کشور دیگه نیومدن که بچه های همین ملت هستند پس جبر و زور جواب نخواهد داد میشود با برنامه های تفریحی منظم اونا رو در یک مسیر خوب هدایت کرد.ممنون.
  • هادی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    3 2
    مبتذل؟؟؟؟ خجالت بکشید که به یه جماعت نوجوون میگید مبتذل ...
  • س.ر IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    4 1
    حضرت علی علیه السلام فرمود. بدترین گناه در دنیا ،بی غیرتی مرد و بی حیایی زن است.
  • آرش IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    0 3
    سلام و عرض ادب من خبر و کامنت های عزیزان را مطالعه میکردم. به عقیده من اگر در همین جمع نوجوانان عزیز که همگی عزیزان ما هستند، یکی از مسئولین حضور پیدا میکردند و به جای برخورد قهری و بگیر و ببند با ایشان صحبت میکردند و از مسائل و مشکلات ایشان جویا میشدند و آنها را دعوت به یک برنامه تفریحی و سالم رایگان به عنوان مثال اردوی فرهنگی یا ورزشی میکردند بازخورد به مراتب بهتری می‌گرفتند. نوجوانان در این سن و سال حتی در خانواده از برخورد زوری و اجبار گریزان هستند و سعی در لجبازی و رفتار عکس خواهند داشت. انسان اگر در بهترین شرایط ولی با زور و اجبار قرار بگیرد سعی در فرار از آن موقعیت خواهد داشت. اینکه شهروندان باید به قوانین احترام بگذارند امری ضروری است ولی با تشویق و رفتار در خور توجه در دراز مدت نتیجه بهتری حاصل خواهد شد. با سپاس
  • محمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    3 1
    هر کس به عمل زنا بپردازد خداوند آن را با خواری و ذلت به جهنم داخل میکند،وعده پروردگار حق است...
  • ناشناس IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    1 0
    تو جامعه ایکه فساد راحته ولی ازدواج سخته و اگر هم ازدواج کنی منجر به طلاق میشه تازه این چیزی نیست بدتر هم میشه.
  • بینام IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    2 0
    اینجا همه واس خودشون یه پا متخصص هستند
  • مجتبی احمدی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    1 3
    باید سفت با این مسائل برخورد بشه . امان از فضای مجازی که دیگه بچه کوچیک هم باهاش سروکار داره و به همچیش وامان از بی غیرتی
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    1 3
    توی هرکشوری که بی قانونی باشه میشه هرج ومرج کشوری که قوانین اسلام روقبول کرده باید به قوانین اسلام پایبند باشه اگه قبول نداره نه مردم مسخره کنه نه سگ بازهارو
  • ناشناس IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    3 4
    خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو .خدا اول پدر و مادر اینها رو هدایت کند بعد فرزندان سرزمین اسلامی رو.به کجا داریم میریم .اینها خانواده هاشون کثیف هستند و بی بندوبار.اگر نه چرا باید اینطور هنجار شکنی کنند و تو مکان عمومی بااین پوشش ها و ادا و شکلک ظاهر بشن.مکان عمومی متعلق به همه است دلیلی ندارد بااین وضع و اوضاع آسایش دیگران رو هم برهم بریزندتا مادری از ترس آلوده شدن فرزندش نتونه از پارک یا تفریح استفاده کنه.جمع کنید این افکار غرب زدگی رو .دقیقا فقر فرهنگی یعنی همین تقلیداز غرب .
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      2 1
      اگرجوانان کارداشته باشند فرصت نخواهند داشت که خیابان گردی کنند ورقص وسگ گردانی وادا اطوار درارن. کارکارکار ایجادکنید تا مشکلات ومعضلات کم شود
  • ناشناس IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    3 4
    به خدا که توی بدترین شرایط اقتصادی هم بودیم ولی تن به این کارها و بی حیایی ها ندادیم .اصلا قابل قبول نیست که گفته میشه به خاطر فقر اقتصادی این کارها رو میکنند.دقیقا این ها پدر و مادرشان اینقدر دراختیارشون پول گذاشتندورها کردند و جلوی خیلی از رفتارهای زننده بچه هاشون رو نگرفتند که این نتیجه همون بی کفایتی پدرو مادرشونه.
  • ناشناس IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    2 4
    تقصیر والدینشون هست اونا با فرزنداشون بر خورد نمیکنن بهشون اجازه میدن برن بیرون این تیپ هارو بزنن خودشون براشون میگیرن دخترمه نمیخام ناراحت شه نمیتونم جلوشو بگیرم یعنی چی نمیتونی جلوشو بگیری خودت نمیخای انقدر اعتراض نکنین تقصیر کشورمونه درسته تا ی حدی تقصیر اوناست ولی والدین باید جلو بچه شو بگیرع منم دلم میخوات تنهایی با رفیقام خودم برم بیرون ولی پدر مادرم اجازه نمیدن بخامم بدون اجازه برم جلوم میگیرن نمیزارن این تیپ هارو بزنم کلاه بپوشم یعنی خودمم نمیخام لطفا به جای فرزندا والدین باید تنبیه بشن وقتی 10 و 15 میلیون ازشون بگیرین هر ماه اون موقع میفهمن ک باید جلو فرزنداشون گرفت ...
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    2 3
    به خدا اینا از فقر نیست از رفاه زدگیه. مردم ما خیلی بی جنبه تشریف دارند
  • سروش ورزنه IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    1 4
    باید مسئله حجاب درست فرهنگ سازی شود بازور وخشونت نمیتوان جلو بی حجابی را گرفت باعث وبانیان کشف حجاب باید به سختی مجازات شوند اینجا کشور اسلامی است وبرای زنده ماندن اسلام وحجاب چه جوانهای رشیدی جان خود را فدا کردنددولت باید با این مسئله به جدبرخورد کند البته چند سالی است لاابالیگری وبی حجابی در کشور وجود دارد وروزبه روز اوضاع بدتر شده ومسئله بی حجابی هیچ ربطی به اقتصاد ومسائل سیاسی وتحریم ندارد
  • NO ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    6 2
    ا ه ه ه برین بابا شماهم ، چندتا نوجوون رفتن پارک خوش باشند ، الکی گندش میکنین ، آخه کجای دنیا این جرمه !!؟؟
  • سید محمد IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    1 1
    وقتی امسال اون مرتیکه مچاله تتلو رو راه میدید تو مملکت ازش حمایت میکنید آقایون منتظره همین روزها هم باشید حق برخورد یا اعتراض ندارید
  • لاله IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    5 3
    ماهواره و اینستا همه رو به هرزگی کشیده
  • علی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    2 3
    موندم چرا نظرات آدم های ک زد این نوع رفتار و پوشش هستند اینقدر تند و بی ادبی و بی احترام گونه هستش . آقا و خانمی ک داری نظر میدی و فکر میکنی مسلمان هستی پیغمبرش هم بود این صحنه را می‌دید فکر می‌کنید مثل شما نظر میداد و رفتار می‌کرد. بنظرم بهتره برای درست کردن چیزی یا شخصی اول خودمون رو از درون پر و آروم کنیم بعد برای دیگران نسخه بپیچیم
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    4 3
    خیلی از نظرات رو خوندم.قابل توجه اونایی ک مذهبی ان و موافق حجاب...حضرت علی گفتند ک جامعه ای ک داخلش فقر باشه دین جایگاهی نداره.شما بفکر جیب جوونها باشین .جیبشون پر باشه کمتر دنبال قرطی بازی میرن.اینقدر چرتو پرت نگین ک ناامنی ایجاد شده.شماها ناراحتین به بچه هاتون یاد بدین چشماشونو درویش کنن.من متولد هفتادم و متعهل.چشم خودمو جمع میکنم تا به ازادی افکار بقیه ایراد بگیرم.خودتونو اصلاح کنین جامعه خودبخود اصلاح میشه.
  • ع ن IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    3 3
    هر که با شیطان دهد دست شود روزی پشیمان زین عمل پست
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    2 3
    اگه در ملاء عام شلاقشون بزنند دیگه از این غلط ها نمیکنن مسئولین دلسوزها مراجع قوه قضائیه سران دولت نمایندگان مجلس و مردم رئیس جمهور به داد ملت و اسلام برسید عده ای هرزه یه کار گروهی کردند مسلما از جائی حمایت شدن چرا جامعه رو رها کردین
  • م IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    3 2
    به عقاید و مذهب وفرهنگ همدیگه احترام بگزاریم اونا دوست دارن اون جوری زندگی کنن
  • آرمن US ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    4 2
    باسلام.به خدا من چیز خاصی ندیدم چند تا جوان و نوجوان هستند که دارند خوش می‌گذرانند، دلیل نداره هرکی بی حجاب است خراب و تن فروش است و دلیل نداره هر کس چادریه، آدم درست و دینداریه، در هر دو طرف همه جور آدم هست.ولی چون قانون کشور این اجازه را نمیده ،باید رعایت کرد.ولی مطمئن باشید بعد از چندین سال دیگه هیچ کس در مورد پوشش همدیگر حرفی نمی‌زنند.و این مسئله میشه یه مسئله پیش پا افتاده.ولی از روی ظاهر کسی او را قضاوت نکنید،همونایی هم که به خدا اعتقاد دارید بدونید خدا روح آدمها را می‌بیند نه جسم و پوشش آدمها را که اگر خدا میخواست از روی پوشش و جسم قضاوت کنه پس چه فرقی با انسانها داشت.ولی باید به قوانین کشور احترام گذاشت.