شرایط کاپیتان استقلال برای ادامه کار با این تیم بسیار پیچیده شده است.

وریا غفوری

به گزارش همشهری‌آنلاین، در طول چند هفته گذشته هواداران استقلال نگرانی زیادی بابت انتخاب سرمربی جدید تیم داشتند. فرهاد مجیدی بد زمانی و به بد شکلی کار را رها کرد و رفت و سرانجام بعد از مدت‌ها کشمکش، ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید آبی‌ها لقب گرفت.

در این مدت بسیاری از امور تیم معطل بود و شاید تنها اتفاق مهمی که قبل از معرفی مربی پرتغالی رخ داد، مربوط می‌شد به جذب سجاد شهباززاده. حالا اما منع مجهول بودن کادرفنی از بین رفته و باشگاه هر چه سریع‌تر باید به سایر مسائل بپردازد. در این میان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه، تعیین تکلیف وریا غفوری است؛ کاپیتان محبوب استقلال که قراردادش به پایان رسیده و بازیکن آزاد به شمار می‌رود.

وریا در حاشیه جشن قهرمانی استقلال صراحتا اعلام کرد آماده تمدید قرارداد است و در تیم می‌ماند، مگر اینکه او را نخواهند. با این حال تماسی از سوی باشگاه با این بازیکن گرفته نشد و همین مسئله او را مکدر کرد. کاپیتان آبی‌ها طی چند روز اخیر چندین بار نارضایتی‌اش را نشان داده؛ هم مصاحبه کرده و هم در گفت‌وگوهای غیررسمی با خبرنگاران و هواداران رنجش خاطرش را نمایان کرده است. اینکه بهتر است او بماند یا نه یک بحث دیگر است، اما این بلاتکلیفی زیبنده کاپیتان استقلال نیست و حالا که سرمربی مشخص شده، باشگاه هر چه سریع‌تر باید او را از برزخ بیرون بیاورد. یا رومی روم، یا زنگی زنگ.

ماجرای پیچیده وریا

ماجرای ماندن یا جدایی وریا غفوری همچنان مبهم و پیچیده است. او از اینکه باشگاه تماسی برای تمدید قرارداد نگرفته ناراحت است و همین موضوع شایعاتی را درخصوص پایان همکاری استقلال با کاپیتانش مطرح کرده است. در یک ماه گذشته هم شایعات در مورد دلایل و احتمال نماندن غفوری در استقلال، زیاد بوده و آخرین خبرها نیز حاکی از آن است که احتمال خداحافظی استقلال با کاپیتانش وجود دارد.

استقلال با وجود صالح حردانی، خیالش در دفاع راست راحت است و در سمت چپ هم با بودن ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی نیازی به جذب بازیکن وجود ندارد.

کد خبر 685457
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha