آمار فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها مشخص شد.

پروین

به گزارش همشهری آنلاین، آمار فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی ، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی  که از ۸ خرداد ماه میزبان علاقه‌مندان در تالار اصلی تئاتر شهر  بوده، با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان تاکنون در مجموع ۱۶ اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و میزبانی از ۲ هزار و  ۴۴۲ تماشاگر  به فروشی معادل ۱۶۵ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «اسب های انباری» به کارگردانی رضا کرمی‌زاده که از روز اول خرداد ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع  ۲۰  اجرا ، یک هزار و ۹۵۴ تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۸۶ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «بهشت حکیم الله» به کارگردانی ویدا موسوی  نیز که از اول خرداد ماه در تالار سایه تئاتر شهر  با ظرفیت ۷۲ نفر  و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه رفته،  تا به امروز با مجموع  ۲۰  اجرا  و ۷۸۱  تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان )  ۲۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «بی چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی که از روز دوم خرداد ماه در تالار قشقایی تئاتر شهر با ظرفیت ۹۶ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه است، تاکنون با مجموع ۱۹ اجرا و  یک هزار و ۳۲۵ تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل  ۵۴ میلیون و  ۹۲۴هزار تومان دست پیدا کرده است.

فروش تئاترها چقدر بوده است؟ | حداکثر و حداقل فروش با «پروین» ۱۶۵ و «یه روز دیگه» ۱۷ میلیون تومانی

نمایش «یه روز دیگه » به کارگردانی نادیا فرجی  که از روز هشتم خرداد ماه اجرای خود را در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته تاکنون با  ۱۶  اجرا و  ۴۳۸  تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل  ۱۷ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان دست یافته است.

براساس این گزارش نمایش «نازگل» به کارگردانی میثم یوسفی که از روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ تماشاگر و قیمت بلیت ۴۰ و ۵۰ هزار تومانی روی صحنه رفته بود، سرانجام با مجموع ۳۴  اجرا و ۳ هزار و ۱۷۰ تماشاگر  (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان)  و فروشی معادل ۶۹ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.
 

نمایش «بچه‌های تک استریت کارلو » به کارگردانی آشا محرابی  که از ۲۵ اردیبهشت با قیمت بلیت ۳۰ هزار  تومان در تالار هنر  روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع   ۲۷ اجرا پذیرای ۲ هزار  و ۶۹۶  تماشاگر بوده که با احتساب  ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان به فروشی معادل  ۵۷ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان دست پیدا کرده است.

کد خبر 684441

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha