مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
۱ نفر

روند استخدام و جذب نیروی متخصص در بسیاری از شرکت‌ها چه شرکت‌های کوچک و نوپا و چه شرکت‌های بزرگ، بسیار چالش‌برانگیز و طاقت‌فرسا است. برای این منظور، کارفرمایان و تیم‌های منابع انسانی همیشه باید به دنبال راه‌ها و کانال‌هایی برای جذب نیروی متخصص بروند که از بازخورد مثبت آن مطمئن باشند.

image-20220619121411-1.jpeg

یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها انتشار آگهی استخدام در وب‌سایت‌های کاریابی است. ایران‌تلنت با بیش از ۱۹ سال سابقه در این حوزه و البته بانک رزومه میلیونی خود، اولین انتخاب برای بسیاری از کسب‌وکارها و کارفرمایان است و از این رو، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ می‌توانند از این پلتفرم برای جذب نیروی متخصص بازار کار استفاده کنند. اما خبر خوب این است که، کارفرمایان با اولین خرید از ایران‌تلنت می‌توانند یک آگهی رایگان استخدام دریافت کنند. برای ثبت رایگان آگهی استخدامی در سایت ایران‌تلنت اینجا را کلیک کنید.

آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدامی در ایران‌تلنت برای جذب نیروهای متخصص کاری منطقی برای دستیابی به طیف وسیعی از رزومه‌ی افراد متخصص است که هر کدام از آنها می‌توانند بهترین گزینه برای فرصت‌های شغلی شما باشند. در واقع می‌توان عنوان کرد که انتشار آگهی استخدام در ایران‌تلنت فاصله میان کارجو و افراد متخصص با بازار کار و تیم‌های منابع انسانی را بسیار کم کرده است.

این مهم‌ترین مزیت استفاده از ایران‌تلنت برای کارفرمایان و شرکت‌ها است. اما اگر به دنبال استخدام افراد متخصص هستید، می‌توانید هزینه فرایند استخدام خود را کاهش دهند و اولین آگهی استخدامی را رایگان ثبت کنید.

برای این کار کافی است که شرح شغلی خود را آماده کنید و پس از ثبت نام در بخش کارفرمایان، اولین آگهی استخدامی خود را به صورت کاملا رایگان روی وب‌سایت ایران‌تلنت منتشر کنید. با خرید اول از ایران‌تلنت می‌توانید علاوه بر آگهی رایگان استخدام و کاهش هزینه‌های استخدامی خود، مشاوره اختصاصی نیز دریافت کنید.

مزایای استفاده از ایران تلنت برای کارفرمایان

چندین سال سابقه کار در حوزه کاریابی، ایران‌تلنت را به عنوان مرجع برای استخدام تبدیل کرده است و مطمئنا این مرجع بودن مزایای بسیاری برای کارفرمایان دارد. مهم‌ترین مزایای ایران‌تلنت برای کارفرمایان به شرح زیر است:

  • در ایران‌تلنت به بانک رزومه میلیونی دسترسیِ بدون محدودیت دارید.
  • تمام فرایندهای ثبت آگهی استخدامی در ایران‌تلنت خودکار است و شما تنها باید شرح شغلی را از قبل آماده کنید.
  • ثبت آگهی استخدامی در سایت کاریابی ایران تلنت برای خرید اول رایگان است.
  • ثبت آگهی استخدام در ایران‌تلنت به دو زبان انگلیسی و فارسی انجام می‌شود و فرایند ترجمه فیلدهای مختلف آگهی استخدامی توسط خود وب‌سایت انجام می‌شود.
  • سرویس هوشمند جستجوی ایران‌تلنت که به شما کمک می‌کند تا در زمان بررسی رزومه‌ها، کلمه و عبارت خاصی را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی بزنید و بر اساس آن کلمه رزومه‌ها را غربال کنید.
  • برای مدیریت هدفمند فرایند استخدام، به نرم افزار ATS دسترسی خواهید داشت.
  • دسترسی به اطلاعات تماس کارجویان که می‌توانید با کمک این اطلاعات، قرار مصاحبه را تنظیم کنید.
  • دسترسی به داشبورد مدیریت حقوق و دستمزد دسترسی که با کمک آن می‌توانید به رنج حقوقی افراد در مشاغل مختلف دست پیدا کنید.
کد خبر 684411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha