عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران برای پیشرفت کارها و برنامه‌هایش معطل نتیجه مذاکرات نمی‌ماند، گفت: آقای رئیسی هم مکرراً اعلام کرده که ما برای پیشرفت برنامه‌ها معطل مذاکرات نخواهیم شد.

مصباحي مقدم

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در فروردین ماه سال جاری با بیان اینکه «در برنامه‌ریزی‌ها مطلقاً معطل مذاکره نشوید» تاکیدکردند: این‌جور نشود که اگر مذاکرات به نتایج مثبت یا نیمه مثبت یا منفی رسید، در کار شما خللی ایجاد شود؛ کار خودتان را بکنید.

حجت‌الاسلام‌ غلام‌رضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  درباره این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: رهبر انقلاب پیش‌تر هم به این نکته تاکید کرده بودند و همواره به مسئولان درباره بدعهدی غرب و امریکا هشدار داده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کارها و برنامه‌هایش را به نتیجه مذاکرات موکول نمی‌کند، گفت: آقای رئیسی هم مکرراً اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی ایران معطل مذاکرات نخواهد شد و با تکیه بر توان داخلی و تعامل با کشورهای همسایه کار را پیش خواهد برد.

وی افزود: این بدان معناست که دولتمردان، مجلس، قوه قضائیه، نیروهای مسلح و همه دستگاه‌ها باید فعالیت‌های خودشان را با تمام توان بر این مبنا بگذارند که چه مذاکرات به نتیجه برسد چه نرسد، سعی کنند و تلاش کنند که مشکلات کشور برطرف و حل شود و مسائل به گفتگوها و مذاکرات گره نخورد.

وی افزود: دولت قبل معتقد بود اگر مذاکرات به نتیجه برسد، به ما واکسن می‌دهند و مشکل آب خوردن نیز حل می‌شود! این اشتباه بزرگی بود که در دولت قبل مسئولان داشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مراد رهبر انقلاب از این جمله که فرمودند «در برنامه‌ریزی‌ها مطلقاً معطل مذاکره نشوید»، این است که مسئولان باید برنامه های خودشان را با شدت و قوت ادامه دهند و کوتاه نیایند و به این انتظار نباشند که مذاکرات به جایی می رسد و مشکلات ما از آن طریق حل شود.

کد خبر 684093
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 1
    کار اساسی انجام نمی شود