وقتی کارگران در فروشگاه‌ها و مارکت‌های سراسر جمهوری چک شروع به یافتن بسته‌های پر از پودر در جعبه‌های موز شدند، بسیاری را به تعجب واداشتند.

کوکائین

به گزارش همشهری آنلاین، یک مورد بی‌سابقه در محموله‌ای برای سوپرمارکت‌های این کشور کشف شد.

پس از عرضه به سوپرمارکت‌های جمهوری چک، قاچاقچیان مواد مخدر یک محموله کوکائین پنهان شده در جعبه‌های موز را گم کردند!

بر اساس تصاویر دریافتی از پلیس چک، یک افسر پلیس و یک سگ موادیاب در حال بررسی محموله‌ای از چندین جعبه موز هستند که ظاهرا از کلمبیا آمده است.

سرانجام کارمندان فروشگاه‌های شهرهای شمالی «جیچین» و «ریچنوف ناد کنزنو»، ۸۴۰ کیلو کوکائین را در جعبه‌های مقوایی حاوی موز کشف کردند. افسران همچنین در حال بررسی سایر خرده‌فروشان در سراسر کشور برای یافتن جعبه موزی هستند که توسط همان محموله خارج از کشور تحویل شده است.

پلیس ادعا کرد که با همتایان خود از کشورهای دیگر که نامشان فاش نشده است، روی این پرونده کار می‌کنند. به گفته جاکوب فریدریچ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، کوکائین به احتمال زیاد از آمریکای جنوبی منشا گرفته است. ارزش این ماده مخدر در خیابان بیش از ۲ میلیارد کرون چک (۸۶ میلیون دلار) تخمین زده می‌شود.

در رویدادی مشابه در سال ۲۰۱۵، در یک سوپرمارکت در پراگ بیش از ۱۰۰ کیلوگرم کوکائین کشف شد. در سال ۱۹۹۹ نیز مقامات ۱۱۷ کیلوگرم کوکائین را در میان میوه‌های خشک در انباری در شمال پراگ کشف کردند.

کد خبر 683846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha