دانلود قسمت نوزدهم ۱۹ سریال جیران منتشر شد. دانلود قسمت ۱۹ جیران در ادامه مطلب امکانپذیر است. برای دانلود قسمت جدید سریال جیران (قسمت نوزدهم) ساخته حسن فتحی با ترافیک رایگان و کیفیت عالی با ما در همراه باشید.

دانلود قسمت 19 نوزدهم سریال جیران کامل (دانلود قسمت 19 جیران) با حجم رایگان

دانلود قسمت ۱۹ سریال جیران (قسمت نوزدهم)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سریالینو، قسمت ۱۹ سریال جیران منتشر شد. سریال عاشقانه جیران ساخته حسن فتحی با بازی پریناز ایزدیار و بهرام رادان اکنون به ایستگاه نوزدهم رسیده است. پس از نجات جان شاه توسط جیران و خبر باردار بودن او، حسادت‌ها و مشکلات زیادی گریبانگیر او شده است. حالا تاجی با کمک آقاخان قصد دارند جیران را از سر راه خود کنار بزنند. پیشنهاد می‌کنیم قسمت نوزدهم سریال جیران را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره و شوکه‌کننده‌ای در انتظارتان خواهد بود.

برای دانلود قسمت نوزدهم سریال جیران ۱۹ با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها بر روی لینک زیر کلیک کنید 👇

✅ دانلود قسمت ۱۹ سریال جیران کامل ✅

********************************

همچنین می توانید برای دانلود تمام قسمت‌های قبلی سریال جیران (قسمت ۱ تا ۱۹) به صورت کامل به صفحه زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال جیران کامل (قسمت ۱ تا ۱۹)

دانلود قسمت 19 سریال جیران | دانلود قسمت نوزدهم جیران کامل

بازیگران سریال جیران قسمت ۱۹

بازیگران: پریناز ایزدیار، بهرام رادان، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، امیر حسین فتحی، هومن برق نورد، امیر جعفری، رویا تیموریان، غزل شاکری، رعنا آزادی ور، سمیرا حسن پور، ستاره پسیانی،  مهدی کوشکی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی ور، محمد شیری، الهام نامی، نسیرین نکیسا

نویسنده: احسان جوانمرد، حسن فتحی

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

فیلم‌بردار: علیرضا رنجبران

موسیقی: فردین خلعتبری

خواننده: همایون شجریان

تدوین‌گر: بابک رضاخانی

خلاصه داستان قسمت نوزدهم سریال جیران ۱۹

پیش از دانلود قسمت ۱۹ جیران بد نیست مروری داشته باشیم بر آن چه تاکنون در این سریال عاشقانه و پرطرفدار اتفاق افتاده است:

پس از حضور ناگهانی جیران در اردوگاه شکار ناصرالیدن شاه و پس از آن باخبر شدن شاه از باردار بودن او، جیران بار دیگر به سوگلی شاه و زن اول دربار بدل شده است. قبله عالم که اکنون از کرده خود در قبال جیران پشیمان است و دوباره عاشق و دلباخته او شده، قصد دارد فرزند جیران را ولیعهد خود کند. به همین دلیل اعلام ولیعهدی و جانشینی پسر تاجی را به تعویق انداخته است. البته مشکلی که وجود دارد این است که جیران زن عقدی شاه نیست.

اکنون که جیران بار دیگر مورد عنایت شاه قرار گرفته و فرزندش در راهش به دُردانه قبله عالم بدل گشته، چالش‌ها و حسادت‌های زیادی پیرامون خود می‌بیند. حالا آقاخان و تاجی چاره‌ای برای خود متصور نیستند جز از سر راه برداشتن جیران و فرزندش. آقاخان که از قصد خواجه روشن برای کشتن شاه عصبانی شده، در قبال بخشش او، حذف جیران را از روشن خواسته است.

باید دید که در قسمت نوزدهم جیران، آیا او می تواند از این اتفاقات نجات یافته و جان سالم به در ببرد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان این اپیزود را از دست ندهید. برای دانلود سریال جیران قسمت ۱۹ به صورت کامل، بر روی لینک موجود در بالای همین صفحه کلیک کنید و این قسمت را در کیفیت دلخواه‌تان دریافت نمایید.

قسمت 19 نوزدهم سریال جیران پریناز ایزدیار و بهرام رادان

زمان پخش قسمت ۱۹ سریال جیران (قستم نوزدهم)

قسمت جدید سریال جیران جمعه هر هفته ساعت ۸ صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت‌های دانلود قانونی فیلم و سریال مانند سریالینو منتشر می‌شود. قسمت نوزدهم ۱۹ سریال جیران نیز مطابق روال گذشته در روز جمعه ۲۷ خرداد ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. برای دانلود قسمت ۱۹ جیران در ۵ کیفیت Bluray, ۱۰۸۰hq, ۱۰۸۰p, ۷۲۰p, ۴۸۰p بر روی لینک بالای صفحه کلیک کرده و کیفیت دلخواه‌تان را انتخاب و دانلود نمایید.

همچینن در صورت تمایل می‌توانید قسمت‌های قبلی جیران را نیز به صورت کامل از سایت سریالینو دریافت کنید.

نظرات مخاطبان درباره قسمت ۱۹ سریال جیران

- دمتون گرم همه سر جای خودشونن دقیق اقای فتحی باریکلا به شما سریال تاریخی اینقد جذاب نداشتیم تا به حال

- فقط اونجاش که شاه به جیران میگه منو ناصر صداکن

- قسمت نوزدهم جیران عالی بود. من که هنوز تو شوکم.

- این فیلم خیلی عاشقانه وبااحساس هست اشگ آدم رو در میاره احساسی که شاه به جریان داره شاه به هیچ کدوم از زن هاش نداره

- نگاه های عاشقانه شاه به جیران دل ادمو آب میکنه! از ضایع شدن تاجی هم دلم خنک شد

- ممنون از سریالینو که قسمت جدید سریال جیران رو اینقدر سریع برامون میزاره

- اونجایی که جیران گفت: "حیف پسرمون شاه نمیشه، چون مادرش زن عقدی شاه نیست" دقیقا یه جرقه برای شاه بود که به این فکر بیفته ستاره رو طلاق بده..

- تنها فیلم تاریخی که تو عمرم بدلم نشسته جیران بوده افرین به سازندش

- وای هربار غیر قابل تصورتر میشه عالیه واقعاااااااااا مخصوصا عاشقانه های شاه و جیران سلمان خان که عاشق خدیجه بوده

- واااای دانلود قسمت ۱۹ جیران رو از دست ندید. عاااالیه

درباره سریال جیران

سریال جیران در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد. حسن فتحی که پیش از این با ساخت سریال موفق و پرطزفدار شهرزاد، تجربه ساخت سریال تاریخی و عاشقانه در شبکه نمایش خانگی را داشت، این بار به سراغ ساخت یک عاشقانه جذاب دیگر با داستانی واقعی رفته است. تا کنون ۱۹ قسمت سریال جیران منتشر شده و این سریال پربازیگر نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شده است. باید اشاره کرد که بسیاری از قسمت‌های این مجموعه در خوانسار و گلپایگان فیلمبرداری شده‌اند.

سریال جیران، داستان دربار ناصرالدین شاه در دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ ناصرالدین شاه در سفری که برای شکار به تجریش رفته، یک دل نه صد دل عاشقِ خدیجه تجریشی یا همان جیران می‌شود. اما جیران که خود دلباخته سیاوش، شاگرد پدرش است، از درخواست شاه امتناع کرده اما در نهایت به زور تهدید اطرافیان شاه بالاجبار راهی قصر ناصری می‌گردد. در ادامه و با حضور جیران در دربار اتفاقات بسیاری زندگی او را تحت تأثیر قرار می‌دهند. در خلاصه داستان سریال جیران آمده است:

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد، قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

اکنون قسمت نوزدهم جیران، این سریال پرطرفدار، منتشر شده است. شما می‌توانید برای دانلود قسمت ۱۹ سریال جیران به شکل کامل به لینک‌های بالای همین صفحه مراجعه کنید.

منبع: سریالینو

https://serialino.ir

کد خبر 683754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha