جواد خیابانی اخیرا مدعی شده بود فیلمی از عابدزاده دارد که تا کنون کسی آن را ندیده است.

امیر و احمد عابدزاده

به گزارش همشهری آنلاین در جریان بازی ایران برابر الجزایر که در قطر برگزار شد جواد خیابانی مدعی شد ویدیویی از دوران حضور احمدرضا عابدزاده در ترکیب تیم ملی ایران در اختیار دارد که تا به امروز کسی آن را ندیده است. او در حین گزارش خود گفت که به زودی این ویدیو را در اختیار برنامه فوتبال برتر قرار خواهد داد تا پخش شود.

در این فیلم که مربوط به تمرینات عابدزاده در اواخر دهه ۷۰ است امیر عابدزاده پسر او که این روزها به مرد شماره یک تیم ملی ایران تبدیل شده هم حضور دارد. عابدزاده کوچک که در آن زمان کمتر کسی تصور می کرد در آینده به جایگاه پدرش در تیم ملی برسد در این تمرین با اشتیاق فراوان نظاره گر تمرینات پدرش است. او البته در این فیلم بخشی از تمرینات پدرش را هم انجام می دهد.

هر چند خیابانی در جریان بازی با الجزایر گفت که این فیلم برای حدود ۲۵ تا ۳۰ سال پیش است اما امیر عابدزاده در فیلم حداقل کودکی 10 ساله به نظر می رسد. به این ترتیب گلر 29 ساله تیم ملی با محاسبات خیابانی الان باید به مرز 40 سالگی رسیده باشد!

کد خبر 683718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • رضا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    19 3
    به نظرم عابدزاده در چند بازی اخیر غیر مطمئن نشون داده و دروازه بانانی حتی در لیک برتر خودمون هستند که بسیار تواناتر از عابدزاده هستند. به نظر میاد بیشتر بخاطر پدرشون الان تو تیم فیکس هستند که بسیار بی انصافی به دیگران هست
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      1 2
      این عابزداه پدر هست ربطی به اون شخصی که شما میگی نداده
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    4 0
    اقای خیابانی اگه ویدئوی از ایشون موقع بازی در تام اصفهان داری بزار وگرنه ویدئوی تمرین ایشون در تیم ملی همچین نایاب نیست شما حتما یادتون هست اقای عابدزاده از تام اصفهان اومد استقلال و اون پنالتی هارو گرفت و شد عقاب اسیا من اون موقع سوم راهنمایی بودم ی رادیو کوچیک بردم مدرسه و همه کلاس ساکت بودن تا همه صدای گزارشگر بشنویم اون موقعها معلمها برای این مسایل درس تعطیل میکردن
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    1 0
    سلام به عابدزاده دوست داشتنی