سخنگوی دولت از دو بار استعفای حجت‌الله عبدالملکی، وزیر کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: با قبول استعفای دوم توسط رییس‌جمهور، دکتر محمدهادی زاهدی وفا در وزارت کار و رفاه اجتماعی جایگزین ایشان شد.

زاهدی وفا

به گزارش همشهری آنلاین، علی بهادری جهرمی  در نشست خبری با رسانه‌ها با اشاره به استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی، گفت: آقای عبدالملکی دیروز برای دومین بار استعفا دادند که این بار مورد پذیرش رییس جمهوری قرار گرفت و این استعفا با هدف خدمت رسانی به مردم تقدیم رییس جمهوری شد که از تلاش مجاهدانه ایشان در این وزارتخانه تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: ایشان از دولت جدا نمی‌شوند و به عنوان مشاور رئیس جمهوری از ظرفیت ایشان استفاده میشود.

بهادری جهرمی با اشاره به جایگزین وی در دولت اظهار کرد: آقای محمدهادی زاهدی به عنوان جایگزین ایشان در نظر گرفته شده است که برای ایشان نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: آقای دکتر محمد هادی زاهدی وفا که به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب می شوند، پیش از این تعامل و همکاری نزدیکی با دولت داشته اند. ایشان معاون اقتصادی وزیر اقتصاد، عضویت در شورای عالی دفاع و تامین اجتماعی عضویت در ستاد تنظیم بازار و ... برخی از سوابق ایشان است.

کد خبر 683245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ناصر IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    14 0
    اگه آقای عبدالمالکی خیلی کاردان بود در همون پست وزارت که قدرت داشت انجام وظیفه میکرد !!! نه اینکه حالا در پست مشاور رئیس جمهور بخواد خدمت رسانی کنه !!!! درست مثل مشاور اقتصادی رئیس جمهور که فقط طرح های لاینعمل میدهند که آدم شاخ درمیاره !!!! عجب دنیای عجیبی داریم در ایران عزیزمان !!!!!