مشاغل زیادی وجود دارد که امکان دارد شما اطلاعی از آنها نداشته باشید. گاهی فقط با طی کردن دوره‌های مختلف می‌شود در این شغل‌ها آغاز به کار کرد. یکی از این شغل‌ها که در ادامه نیز قصد داریم که به آن بپردازیم، شغل تعمیرات موبایل است.

آموزش تعمیرات موبایل

به گزارش همشهری آنلاین، دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل که در آموزشگاه فن آموزان برگزار می‌شود می‌تواند شما را به یک فرد حرفه‌ای تبدیل کند و پس از گذراندن این دوره می‌توانید به راحتی در این حوزه مشغول به کار شوید. در ادامه به چند شغل پردرآمد دیگر نیز اشاره می‌کنیم. اگر شما نیز به دنبال این مشاغل هستید و یا در این زمینه سوالی دارید با ما همراه شوید.

شغل تعمیرات موبایل

اولین شغل، تعمیر موبایل است. امروزه موبایل اولین رتبه را در زمینه پر مصرف ترین لوازم دیجیتال دارد. کاربرد های بیشمار آن موجب شده تا افراد زیادی از این وسیله استفاده کنند و واردات و مصرف زیادی داشته باشد. در نتیجه بازار کار تعمیرات موبایل بسیار عالی و مناسب است چون با مصرف بالا، میزان نیاز به تعمیرات نیز افزایش می یابد. علاوه بر آن به علت افزایش قیمت موبایل در سال های اخیر، گاهی اوقات تعمیر نسبت به خرید دوباره از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. در نتیجه افراد به دنبال تعمیرکار های مناسب هستند.

این شغل از لحاظ زمانی نیز زمان کمی می طلبد. به عنوان مثال در کمتر از نیم ساعت می شود تعداد زیادی از ایرادات موبایل را برطرف کرد. در نتیجه می توان در طول شبانه روز خدمات زیادی انجام داد و به درآمد خوبی رسید. با طی نمودن دوره آموزش تعمیرات موبایل  به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل تبدیل خوهید شد که منبع درآمد مناسبی دارد.

شما به عنوان یک تعمیرکار موبایل، باید بتوانید تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را به صورت تخصصی بر طرف کنید. شما باید با تک تک ابزار های این حرفه و طریقه کار با آن ها آشنایی داشته باشید. تعمیر هارد، ال سی دی، برد، تاچ، دوربین، باتری و دیگر قطعات موبایل همچنین آموزش فلش، روت، بوت، رفع ارور ها، ترمیم سریال، برداشتن رمز گوشی و بسیاری از مشکلات نرم افزاری دیگر از کار های یک تعمیرکار موبایل است. درآمد این شغل وابسته به عوامل گوناگون بوده و متغیر است. با بالا بردن مهارت های خود می توانید درآمدتان را افزایش دهید.

شغل تعمیرات برد الکترونیکی

شغل پر درآمد دیگر، تعمیر برد های الکترونیکی است. برد های الکترونیکی در همه ی لوازم برقی مانند تلفن های همراه، لپ تاپ، تبلت و... قرار دارد و نقش مهمی بر عهده دارد. در صورتی که این قطعه خراب شود امکان دارد تمام یا بخشی از دستگاه با مشکل عدم فعالیت روبرو شود.

شغل های تعمیراتی پردرآمد

 امروزه با توجه قیمت بالای برد های الکترونیکی، بهتر است نسبت به تعمیر آن ها اقدام شود. لازم به ذکر است که تعمیر آن کاری دشوار بوده و نیاز به تخصص بالایی دارد. اگر مهارت لازم را در این حوزه بدست آورید، به درآمد خوبی می رسید. تنها نیاز است که در دوره های آموزشگاه های معتبر شرکت کرده و همه موارد را بیاموزید. مواردی مثل دانش و مهارت افراد همچنین تبلیغات و منصف بودن، درآمد شما را بالا می برد. نکته ی دیگر اینکه با پیچیده تر شدن برد ها، میزان دستمزد تعمیرکار نیز بیشتر خواهد شد.

شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری

این شغل از دیگر مشاغل پردرآمد فنی به شمار می آید. علاقمندان با پرداخت کمترین هزینه و صرف زمان کم می توانند در دوره های مربوط به آن شرکت کرده و منبع درآمد خوبی را داشته باشند.

این شغل نیز بازار کار خوبی دارد. شما جهت کسب درآمد بالا در این حرفه باید سایر مهارت های مورد نیاز برای تعمیرات و نصب پکیج را آموخته باشید. همچنین با مراحل نصب پکیج، اصول و استاندارد های آن، انواع مشکلات پکیج دیواری از قبیل افت فشار پکیج، تعویض پمپ آب، مشکلات شعله پکیج، طریقه رسوب گیری، طریقه سرویس پکیج و کلیه مهارت های لازم برای تعویض قطعات آشنا بوده و به طور صحیح هر نوع و مدل از پکیج را نصب و تعمیر کنید.

در دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری و نصب آن شرکت کنید تا همه ی این موارد را به طور کامل بیاموزید.

شغل تعمیرات لوازم خانگی

تکنسین تعمیرات لوازم خانگی شخصی است که لوازم خانگی را نصب، عیب یابی و تعمیر می کند. آنها معمولاً روی برد و مکانیک لوازم خانگی کار می کنند. این لوازم عبارتند از: اجاق گاز و فر، یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن، ماشین ظرفشویی و غیره. یک تکنسین تعمیرات لوازم خانگی برای اینکه بتواند در این نقش خوب عمل کند، باید درک قوی از نحوه عملکرد این لوازم خانگی داشته باشد. آنها همچنین باید بدانند که چگونه انواع مختلف لوازم خانگی را از باز کرده و دوباره سرهم کنند تا بتوانند قطعات مشکل دار را بدون ایجاد مشکل اضافی در فرآیند تعمیر کنند.

کارکنان باید در زمینه آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره بگذرانند تا در این موقعیت عالی باشند. آنها باید در مورد چگونگی رفع طیف گسترده ای از مشکلات مربوط به لوازم خانگی ماهر و آگاه باشند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

این روز ها درآمد بالا آرزوی همه است و کسی که این شرایط را داشته باشد می توان گفت در اوضاع خوبی به سر می برد. در این مطلب به بهترین و پر درآمد ترین مشاغل تعمیراتی در ایران پرداختیم. مشاغلی که درآمدزا تلقی می شوند و از بهترین شغل ها هستند. همچنین متوجه شدیم که از چه راه ها و مهارت هایی می توانیم یکی از پر درآمد ترین شغل ها را داشته باشیم. معمولا برای ورود به بازار کار مشاغل ذکر شده، نیاز به سرمایه ی زیاد نیست. حدودا ۵ الی ۱۰ میلیون تومان لازم است تا این شغل های پر درآمد را راه اندازی کنید. اما در این مشاغل، تخصص و مهارت در اولویت است. بنابراین با کسب مهارت بالا به منبع درآمد مناسبی خواهد رسید. داشتن برنامه ‌ریزی و اطلاعات اولیه دقیق در انتخاب بهترین شغل به شما کمک زیادی می کند. معمولا رشته‌های پر درآمد در مناطق کشور متفاوت اند و شما باید آن ‌ها طبق علاقه، توانایی و بازار کار انتخاب نمایید. دوره آموزش تعمیرات موبایل نیز این روز ها حتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای با کمترین هزینه ممکن برگزار می شود که شما می توانید با مراجعه به این مکان و بکارگیری استعداد های خود آن را به سادگی بیاموزید. در پایان امیدواریم که از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید. همانطور که می دانید، امروزه میزان بیکاری در کشور ما رو به افزایش است و هر روز شاهد زیادتر شدن افراد بیکار هستیم. بنابراین معمولا افراد زیادی در تلاش برای بدست آوردن مشاغل جدید با در آمد بالا هستند. یادگیری حرفه و مهارت های فنی تاثیر زیادی در اشتغال زایی افراد دارد. در صورتی که در حوزه های مختلف، دارای مهارت های فنی باشید، می توانید در بازار کسب و کار استخدام شوید و یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید. برخی دیگر از دوره های فنی پردرآمد شامل دوره های آموزش برق ساختمان ، آموزش برق صنعتی ، آموزش هوشمند سازی ساختمان و ... می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره شغل های تعمیراتی و فنی پردرآمد با شماره ۰۲۱۶۶۴۷۷۳۰۰ تماس بگیرید.

کد خبر 682758

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Niknam IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    2 0
    لطفا سری به این شرکت های تعمیراتی جدید التاسیس لوازم خانگی بزنید و ببینید چگونه جیب مردم را خالی میکنند. به طور مثال شما یک ریش تراش را برای تعویض باطری به ایشان می سپارید بعد از یک هفته اعلام میکنند که تعمیر آن 350 هزار تومان می شود حال آنکه باطری آن 80 هزار تومان است وقتی اعتراض می کنید میگویند دستگاه عیب دیگری هم دارد. خلاصه از این موقعیت برخی دارند خوب استفاده میکنند یعنی یک تعمیرکار دستمزدش چند برابر یک استاد دانشگاه است. خداوند آخر و عاقبت ما ایرانیان را به خیر گرداند. آمین