جانشین فرماندهی کل قوا در امور فراجا با صدور پیامی از اقتدار، عملیات هوشمند و مسئولانه پلیس در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی ایران تقدیر کرد.

احمد وحیدی

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی جانشین فرماندهی کل قوا در امور فراجا با صدور پیامی از اقتدار، عملیات هوشمند و مسئولانه پلیس در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی ایران تقدیر کرد.

وحیدی در این پیام خطاب به نیروهای پلیس آورده است: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی مرهون تلاش های صادقانه و مخلصانه نیروهای جان بر کف مدافعان امنیت داخلی است و در این عرصه نیروی انتظامی به عنوان متولی امنیت و آرامش داخلی همواره پاسدار و حامی حقوق عامه مردم بوده است. 

وی تاکید کرده است: اقدام مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در دستگیری به موقع سارقان صندوق امانات بانک ملی قابل تقدیر است . اینجانب به سهم خود از تلاش های مخلصانه عوامل پلیس در کشف به موقع اموال به سرقت رفته  در صندوق امانات بانک ملی قدردانی می کنم.همچنین توفیق و خدمت افزون تر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برایتان آرزومندم.

رئیس امنیت کشور ادامه داد: امید بر این است که همواره با  اقدام هوشیارانه و مقتدرانه عوامل پلیس، هم در پیشگیری و هم در برخورد قاطع با متجاوزان  به حریم مردم، امنیت و احساس آن بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

پنج‌شنبه شب و در ساعات بامدادی روز ۱۳خرداد صندوق امانت بانک ملی شعبه دانشگاه تهران مورد سرقت قرار گرفت و سارقان محتویات ۱۶۹ صندوق را به سرقت بردند.

برهمین اساس تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد تا اینکه دادستانی تهران و پلیس آگاهی جمعه ۲۰ خرداد اعلام کردند که سارقان صندوق اجاره‌ای بانک ملی دستگیر شدند. مقام‌های قضایی و انتظامی گفته‌اند که مقادیر زیادی از اموال مسروقه کشف و ضبط شده است. دادستان تهران گفته ۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور دستگیر شدند و سه نفر از سارقان متواری در کشور همسایه نیز دستگیر شده‌اند.

کد خبر 682430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روزبه جم IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 1
    درود بر پلیس مقتدر ناجا درود بر سردار فرماندهی ناجا و مجموعه تحت امر درود بر شرفتان احسن خدا حافظ شما خدومین راستین باشد