محورهای اصلی به منظور عملیاتی شدن شهر دوستدار کودک در منطقه ۱۵ مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد تا فاز عملیاتی طرح در محله ولیعصر این منطقه کلید بخورد.

جشنواره کودک

به گزارش همشهری آنلاین، امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: با توجه به سکونت حدود ۱۰ درصد کودکان شهر تهران در منطقه ۱۵، لازم است که اقدامات خاصی در این منطقه انجام شود.  

او در ادامه گزارشی از اختصاص بودجه خاص برای این موضوع در حوزه‌های مختلف شهرداری و تلاش برای پیوستن به شهر دوستدار کودک ارائه داد و گفت: در گام اول محله نمونه شهر دوستدار کودک اجرا و سپس این محلات گسترش داده می‌شود. در منطقه ۱۵، محله ولی عصر (عج) به عنوان نمونه انتخاب و جدول زمانی اجرای برنامه به صورت تعاملی به جمع بندی رسیده است. تلاش ما بر این است که در تمامی محله‌های ۱۹گانه منطقه ۱۵، نگاه شهر دوستدار کودک گسترده شود.

مدیر کل آموزش شهروندی با تاکید براینکه موضوع کودک از موضوعات اساسی ما در شهرداری است، افزود: ما کودک را از خانواده جدا نمی‌بینیم و برنامه‌ها بر اساس حضور خانواده‌ها تدوین کرده‌ایم. این اقدامات را باید در فضاهای تفریحی مهم منطقه مثل تفرجگاه نرجس خاتون، بوستان آزادگان و خلیج فارس نیز در نظر بگیریم.  

کد خبر 682196
منبع: برنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha