اراذل و اوباشی که چند روز پیش در جریان یک درگیری در محله مرتضی‌گرد تهران به سمت ماموران پلیس حمله‌ور شدند و یکی از آنها را مجروح کردند، امروز در خیابان‌های همان محل و در اَنظار مردم گردانده شدند.

اراذل

به گزارش همشهری آنلاین، فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری ۷ تن از اراذل و اوباشی که در جریان یک درگیری در محله مرتضی‌گرد به سمت ماموران پلیس حمله‌ور شده بودند، گفت: دوره بزن و دررو به خصوص برای افراد شرور تمام شده است و حتی خارج از ایران هم بروند، آن‌ها را رها نخواهیم کرد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه گرداندن ۷ تن از اراذل و اوباشی که در جریان یک درگیری طی هفته جاری در محله مرتضی‌گرد به سمت ماموران پلیس حمله‌ور شده و یکی از آنان را نیز با قمه مجروح کرده بودند، اظهار کرد: شب یکشنبه ۱۶ خرداد تماسی با مرکز فوریت های پلیس برقرار شد و شهروندان اعلام کردند که یک درگیری خانوادگی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همکاران بنده در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری شهید مصطفی خمینی در محل حضور یافتند و در بررسی های صورت گرفته متوجه شدند که مورد اعلام شده بیش از یک نزاع فردی است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با وجود اینکه همکار پلیس بنده تنها بوده، وارد جمع شده و افرادی که در نزاع حضور داشتند را جدا کرده اما چند نفر اراذل و اوباش با رفتار خارج از عرف به همکار بنده حمله کردند که همکار من با رشادت پاسخ آنها را داده و هر دو نفر این ها را مورد ضرب گلوله قرار داد.

وی افزود: به هر حال تا تیم های دیگر به محل برسند، یکی از این اراذل به مامور ما حمله می کند و با چاقو همکاران را مورد ضرب و جرح قرار می دهد. سپس با همان حالت تیرخوردگی از صحنه خارج می شود و توسط دوستان خود که چهار یا پنج نفر از قاچاقچیان منطقه ای یا حتی بعضی از قاچاقچیانی که در شهر های غربی بودند، می گریزد و با قصد خروج از کشور به سمت غرب کشور روانه می شود.

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: با پیگیری همکاران بنده، این فرد روز گذشته پیش از خروج از مرز دستگیر شد و امروز به همراه چند نفر از همدستان خود به این محل آورده شده تا اینها و مردمی که مورد آزار قرار می دادند، بدانند که اقتدار پلیس یک بحث جدی است و اینطور نیست که این ها بخواهند بزنند و در بروند.

تصاویر گرداندن اراذل و اوباش در یک محله تهران | اراذلی که مامور پلیس را چاقو زدند | پلیس: دوره بزن دررو گذشت

سردار رحیمی تاکید کرد: دوره بزن و دررو به خصوص برای افراد شرور تمام شده است و حتی خارج از ایران هم بروند ما این ها را رها نخواهیم کرد. این افراد را در چنگال عدالت و قانون قرار می دهیم و شدیدترین برخوردها را با آنها خواهیم کرد. پلیس مقتدرانه با افراد شرور برخورد می‌کند.

تصاویر گرداندن اراذل و اوباش در یک محله تهران | اراذلی که مامور پلیس را چاقو زدند | پلیس: دوره بزن دررو گذشت

تصاویر گرداندن اراذل و اوباش در یک محله تهران | اراذلی که مامور پلیس را چاقو زدند | پلیس: دوره بزن دررو گذشت

کد خبر 682172
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • هادی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    3 9
    آفرین بر نیروی انتظامی. خسته نباشید
  • سعید IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    2 2
    زنده بادپلیس ایران