سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند با انتشار بیانیه‌ای خبر کذب روزنامه بانکوک پست درباره ایران و شهروندان محترم ایرانی را کاملا تکذیب کرد.

ایران و تایلند

به گزارش همشهری‌آنلاین، سفارت ایران در بانکوک در طی تماس‌های متعدد دیپلماسی مقام‌های رسمی تایلند خبر روزنامه بانکوک پست را به هیچ عنوان تأیید نکرده و نسبت به انتشار آن ابراز تأسف کردند.

سفارت ایران تاکید کرد: مزید اطلاع هم‌وطنان گرامی رسیدگی به موضوع همچنان در دستور کار سفارت قرار دارد. همچنین از هم وطنان مقیم تایلند و گردشگران ایرانی عازم تایلند تقاضا می‌شود هر نوع برخورد خارج از ضوابط قانونی را در سریع‌ترین زمان ممکن به سفارت اطلاع دهند. حفاظت از منافع ایران عزیز و ایرانیان گرانقدر وظیفه ذاتی و موجب افتخار ما است.

روزنامه بانکوک پست در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه در پلیس تایلند مدعی شده بود که پلیس این کشور در پی افزایش نگرانی‌ها از فعالیت جاسوسان منتسب به ایران دستور محرمانه‌ای را صادر کرده و براساس آن افرادی را که مظنون به جاسوسی برای ایران هستند تحت نظر بگیرد.

کد خبر 681908
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 75
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • بابک IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    زیر سر صهیونیستاست وگرنه تایلند قد این حرفا نیست، میخوان کارهایی که خودشون جرأت انجامش رو ندارن بوسیله نوچه هاشون انجام بدن تا همه دنیا رو با ما بد کنن و هزینه اش رو هم به گردن دیگران بندازن، نمونه اش دزیدی دریایی بوسیله یونان.
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      مگه دنیا با ما خوبه که میخوان بد کنن. تا خبرو کامل نخونده سریع میاد کامنت میزاره کاره صهیونیستهاست. نگران نباش ایرانیایی که میرن تایلند بخاطر شهر پاتایا میرن وگرنه تایلند چیزی واسه جذب توریست نداره
    • حقیقت IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      49 83
      بزرگوار شما پیام را نگرفتی وگرنه اینکه دست اسراییل در این کار هست روشن است
  • تنها IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    77 23
    اینا همش بهانه است میگن اب که سر بالایی میره غورباقه هم هفت تیر کش میشه
  • ربیعی IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    67 65
    معمولا تایلند کشوری برای خوش گذرانی ولهو ولعب وشراب خواری امری رایج شده ،بحث جاسوسی به چنین کشور بی وبند بار شایسته نیست .