اخباری روز گذشته در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن تعداد صندوق‌های اجاره‌ای مورد سرقت قرار گرفته شعبه دانشگاه بانک ملی ۱۰۰۰ صندوق عنوان شده بود که این عدد تکذیب می‌شود.

بانک ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد دقیق صندوق‌های اجاره‌ای آسیب دیده در حادثه رخ داده در شعبه دانشگاه بانک ملی ۱۶۸ صندوق است.

روز گذشته اخباری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن تعداد صندوق‌های اجاره‌ای مورد سرقت قرار گرفته شعبه دانشگاه این بانک ۱۰۰۰ صندوق عنوان شده بود که بدینوسیله این عدد تکذیب می‌شود.

این در حالی است که بر اساس اعلام مسئولان بانک تعداد صندوق‌های موجود ۱۶۸ صندوق بوده که در سرقت رخ داده به تعدادی از این صندوق‌ها آسیب رسیده و برخی از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده اند.

در عین حال بانک ملی ایران برای حفظ حقوق مشتریان ضمن مذاکره با در اختیار دارندگان صندوق، اقدامات ضروری برای رسیدگی قضایی دقیق به صندوق‌های خسارت دیده را آغاز کرده است.

شایان ذکر است پلیس آگاهی با همکاری بانک ملی ایران در حال پیگیری لحظه‌ای موضوع و شناسایی سارقان بوده که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

حادثه شعبه دانشگاه بانک ملی ایران که فقط به بروز برخی خسارات محدود به صندوق اجاره‌ای منجر شد، از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.

 دیروز نیز بانک ملی در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که علل بروز این حادثه پس از بررسی های نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

بانک ملی ایران در چارچوب مقررات قانونی در حال پیگیر خسارات وارده بوده و فعالیت شعبه دانشگاه نیز طبق روال سابق ادامه دارد.

کد خبر 681542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    8 0
    این سرقت بنظرنمیرسه کارمردم عادی باشه
  • انسان IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    5 0
    حراست و بازرسی بانک کجایند؟؟؟