مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
۱ نفر

شیرآلات صنعتی از جمله تجهیزات و ابزار کاربردی در زمینه ساماندهی و کنترل جریان مایعات، گاز و فاضلاب است. این شیرآلات برای مصارف مختلف سبک تا سنگین صنعتی و کارگاهی کاربرد دارند. از مهمترین کاربردهای شیرآلات می‌توان به قطع، وصل و تنظیم سطح جریان، کنترل دبی سیال، فشار دستگاه‌ها و ارتقای سطح ایمنی تجهیزات اشاره کرد.

image-20220606184234-1.png

انواع شیرآلات صنعتی می توان به:

از لحاظ جنس شیرآلات:

· شیرآلات چدنی

· شیرآلات برنجی

· شیرآلات کنترلی

· شیرآلات فولادی

· شیرآلات استنلس استیل

· و ...

انواع ولوهای صنعتی (valves) می توان به:

· شیر فلکه کشویی

· شیر یکطرفه - شیر خودکار

· شیر صافی

· شیر سوپاپی - شیر سوزنی

· شیر فشار شکن - کنترل ولو

· شیر تخلیه هوا

· شیر آتش نشانی

· قطعه قابل پیاده کردن

· شیر پروانه ای اهرمی

· شیر پروانه ای گیربکسی

· شیر توپی - بال ولو

· و ...

برخی برند ها در زمینه شیرآلات صنعتی می توان به:

· شیرآلات صنعتی میراب

· شیرآلات وگ ایران بی همتا

· شیرآلات فاراب

· شیرآلات سام

· شیرآلات زتکاما

· شیرآلات اکون

· شیرآلات سیم ایتالیا

· شیرآلات کیتز

· شیرآلات کیز ایران

· شیرآلات امین

· شیرآلات سامین

· شیرآلات شیلان

· شیرآلات تایوان

· و …

شیرآلات صنعتی بسته به جنس، نوع سیستم، کلاس فشار و ظاهر به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. به منظور تهیه و خرید این محصولات، فروشگاه اینترنتی شیرآلات صنعتی به دلیل تنوع محصول و امکان بررسی آسان، گزینه‌ای هوشمندانه است. به همین منظور قصد داریم تا به بررسی ۵ مورد از برترین فروشگاه‌های این حوزه بپردازیم. پس این مطلب را ازدست ندهید!

ویژگی‌های ایده آل یک فروشگاه اینترنتی شیرآلات صنعتی

امروزه و با گسترش فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه‌های مختلفی در زمینه ارائه محصولات صنعتی از جمله شیرآلات فعالیت می‌کنند. در همین راستا مهمترین فاکتورهای یک فروشگاه های اینترنتی خوب و مطمئن برای خرید شیرآلات صنعتی عبارتند از:

· تجربه مناسب و سابقه کار درخشان در حوزه تامین و تولید شیرآلات صنعتی

· تنوع محصولات و ارائه اصالت کالا و تضمین کیفیت

· ارتباط و داشتن نمایندگی تولید کنندگان شیرآلات صنعتی در ایران و همچنین معتبرترین شرکت های وارد کننده شیرآلات صنعتی

· ارائه قیمت محصولات به صورت واضح و شفاف و تضمین قیمت

· ارائه مشاوره مهندسی و خدمات پس از فروش مختلف به منظور حفظ و رعایت اصول مشتری‌مداری

· دارای کادر مجرب و متخصص در کنار اخذ گواهی‌ها و مستندات حقوقی و مالی معتبر

۵ فروشگاه برتر خرید اینترنتی شیرآلات صنعتی ( Industry Valves )

فروشگاه های اینترنتی برتر در زمینه شیرآلات صنعتی

پس از نیم‌نگاهی به معیارهای یک فروشگاه اینترنتی ممتاز، نوبت به بررسی برترین فروشگاه اینترنتی شیرآلات صنعتی می‌رسد. در همین راستا ۵ مورد از بهترین‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرارداده‌ایم.

۵- هایپر صنعت فامکو

شرکت فن آوران آریا محور که با نام تجاری هایپر صنعت فامکو فعالیت می‌کند، یکی از برجسته‌ترین تأمین‌کنندگان و واردکنندگان محصولات صنعتی است. تامین و تهیه انواع پمپ، الکتروموتور، ماشین آلات کشاورزی، پایپینگ و تجهیزات صنعتی تنها گوشه‌ای از طیف وسیع محصولات این فروشگاه است.

دریافت تقدیرنامه‌های پرشمار از شرکت‌ها و گروه‌های صنعتی معتبر و خوشنام نیز مهر تاییدی بر فعالیت‌ها و تلاش‌های مشتری مدارانه این شرکت است.

۴- فارس استیل

فارس استیل یکی دیگر از مجموعه‌های موفق و خوش سابقه در زمینه تامین انواع شیرآلات صنعتی نفت و گاز و آب و فاضلاب است. این مجموعه با ارائه محصولات با کیفیت در کنار قیمت رقابتی، توانسته به عنوان یکی از مراکز بورس شیرآلات صنعتی در تهران، اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

ارائه مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب محصول، امکان انجام ارزیابی کیفی و بازرسی در صورت درخواست مشتری، در کنار هماهنگی کلیه مراحل بارگیری و ارسال، از مهمترین خدمات فارس استیل است.

۳- سیال کنترل

شرکت بازرگانی سیال کنترل با هدف تأمین اقلام صنعتی و تاسیساتی همچون شیرآلات و اتصالات صنعتی، پا بر این عرصه نهاده‌است. این مجموعه با خدمات ارزنده در حوزه تأمین، ارزیابی و تجهیز، از مراکز توانمند در سطح منطقه‎ای و ملی است.

این شرکت دارای نمایندگی رسمی تعداد زیادی از شرکت‌های معتبر داخلی و اروپایی می‌باشد. سیال کنترل تلاش در زمینه ارتقای کیفیت و سلامت زندگی را از سیاست‌های اصلی خود قلمداد کرده است. لذا، با آموزش تخصصی کادر اجرایی و اعطای اعتبار به کارفرمایان و پیمانکاران، از بهترین انتخاب‌ها در زمینه خرید و فروش شیرآلات صنعتی به شمار می رود.

۲- پایپینگ مال

مجموعه صنعتی پایپینگ مال با ارائه قطعات صنعتی نظیر انواع شیرآلات صنعتی، لوله و ابزار، از بهترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه است. این شرکت چندین سال است که علاوه بر تولید شیرآلات صنعتی، در زمینه تامین قطعات و رفع نیازهای سبک و سنگین این صنعت فعالیت دارد. بهره‌گیری از تیم فنی مهندسی باتجربه، در کنار فراهم کردن انواع محصولات با قیمت مناسب، فروشگاه اینترنتی پایپینگ مال را به یکی از انتخاب‌های هوشمندانه تبدیل کرده است.

۱- پایپ کالا

پایپ کالا با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات در سال ۱۳۹۳، نخستین سایت و مجموعه، در زمینه فروش این نوع محصولات در ایران محسوب می شود.

پایپ کالا علاوه بر تأمین انواع شیرآلات صنعتی (مانند شیرآلات موتورخانه، آتش نشانی، شیرآلات صنعتی پتروشیمی، نفت و گاز)، همواره رضایت و اطمینان مشتری را به عنوان اصلی‌ترین سرمایه خود، سرلوحه کار قرار داده است. ارائه قیمت‌های شفاف و همچنین ارائه پیش فاکتور آنلاین، گواه خوبی بر این ادعاست.

فروشگاه اینترنتی پایپ کالا به واسطه فعالیت‌های گسترده دارای نمایندگی رسمی شرکت‌های معتبر داخلی نظیر میراب، وگ ایران بی همتا، ارتعاشات صنعتی ایران و شیلان است.

 علاوه بر آن این فروشگاه فعالیت خود را محدود به داخل نکرده و از وارد کنندگان انواع لوله و اتصالات فلزی خارجی مانند بنکن نیز به شمار می رود. این خدمات در کنار سایر برنامه‌ریزی‌های ویژه، پایپ کالا را از سایر فروشگاه‌ها متمایز کرده است.

چرا باید از فروشگاه اینترنتی پایپ کالا خریداری کنیم؟

شرکت پایپ کالا در راستای تأمین هرچه بهتر نیاز مشتریان، خدمات گسترده ای ارائه می‌نماید. قابلیت‌هایی که سبب شده تا فعالان این حوزه با رضایت و اطمینان خاطر، اقدام به تهیه و خرید محصولات مورد نیاز خود از جمله انواع شیرآلات صنعتی نمایند.

از برجسته‌ترین مزایای پایپ کالا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· پایپ کالا محصولات خود را با کیفیت اورجینال و مهمتر از آن با ضمانت اصالت کالا و صد البته تضمین کیفیت عرضه می‌نماید.

· پایپ کالا نخستین فروشگاه اینترنتی است که امکان صدور پیش فاکتور آنلاین را ارائه کرده است.

· این شرکت، نمایندگی رسمی معتبرترین برندهای اتصالات و تاسیسات مانند: شیرآلات صنعتی میراب، وگ ایران بی همتا و ... است. این یعنی طیف وسیع و متنوعی از محصولات خوش ساخت در اختیار شماست.

· پایپ کالا محصولات را به صورت مستقیم از تولید کنندگان شیرآلات صنعتی در ایران تهیه می‌کند. این امر سبب شده تا به مشتریان خود تضمین قیمت و البته تخفیفات ویژه ارائه کند.

· علاوه بر فعالیت مستمر سایت، به دلیل داشتن انبار در منطقه شورآباد و شادآباد، اگر به دنبال خرید از مرکز فروش شیرآلات صنعتی در تهران هستید، پایپ کالا از گزینه‌های معتبر و با اطمینان به شمار می‌رود.

برای دریافت استعلام قیمت و یا مشاوره رایگان خرید شیرآلات صنعتی میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۶۹۶۸۰۸ تماس گرفته و خدمات ویژه مجموعه پایپ کالا استفاده نمایید.

۵ فروشگاه برتر خرید اینترنتی شیرآلات صنعتی ( Industry Valves )

کد خبر 681473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha